TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote Progressive topic - deel 4
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Die dropping hard vind ik maar een simpele tune, doet me ook denken aan een ander nummer wat ik nog slechter vond |
| Originally posted by emre Oprottuh met dat hokjes geleuter in deze heerlijke draad!! |
| Originally posted by Partyhardy! Yes! nieuwe mix van de broers Moreh Houd hybridized dus in de gaten, hij staat er nu nog niet op maar dat zal niet lang meer duren denk ik zo |
| Originally posted by SnuggLe Nou, gooi er eens wat setjes in dan ! |
| Originally posted by Partyhardy! Hij staat er op! |
Danny Howells - Live @ Sunset Club, Charlotte 14.04.2005
Deze?
| Originally posted by basd Danny Howells - Live @ Sunset Club, Charlotte 14.04.2005 Deze? |
| Originally posted by Partyhardy! Hij staat er op! |
die shiloh set doet het niet bij mij... morgen nog maar eens proberen!
nu op www.mercuryserver.com te downen (als je member bent)
2005-05-28 Hernan Cattaneo - Metro 95.1
Vooral Part 2 is
Dat voorspelt wat voor a.s. vrijdag!!
Net zoals deze quote van Hernan uit zijn column van deze maand 
| It was so good this year that they had to cut the electricity to make me stop playing music. |
| Originally posted by tijs08 die shiloh set doet het niet bij mij... morgen nog maar eens proberen! |

| Originally posted by tijs08 die shiloh set doet het niet bij mij... morgen nog maar eens proberen! nu op www.mercuryserver.com te downen (als je member bent) 2005-05-28 Hernan Cattaneo - Metro 95.1 Vooral Part 2 is Dat voorspelt wat voor a.s. vrijdag!! Net zoals deze quote van Hernan uit zijn column van deze maand ![]() |
part 1 = the Therapists
part 2 = Lexicon Avenue
part 3 = Killahurtz
http://s22.yousendit.com/
d.aspx?id=1CLNCCOXAYO1Y02GORI7UFA4G6
GU28 Shanghai mixed by Nick Warren:
Nick Warren GU028:Shanghai Tracklisting CD 1 01 Sj Esau - Fat Cat Track 02 Jacob Todd - Somehow 03 Alex Stealthy - Once 04 Way Out West - Dfm Unreleased Club Dub 05 Tini Tun - Over It 06 Starecase - Vapour Trails 07 Seyton - The Drake Equation 08 Bcml - Mr Horowitz 09 Starecase - Sunshine 10 Yvel & Tristan - Pillow 11 Lustral - Solace CD2 01 Chimera - Natural High 02 Morozov - Fly Guitar 03 Pop Shuvit - Conversations 04 Holden And Thompson - Come To Me 05 Blendbrank - Synthetic Symphony 06 Hardfloor - Acperience 07 Kosmas Epsilion - Sorry To Be Rude 08 Marcel SchonbrannMaleta 09 Murat Uncuoglu - The Flame 10 Peter Martin - Grace 11 Mercurio - Simple Things 12 Derek Howell - Your Touch |
uit!!
| Originally posted by sndh part 1 = the Therapists part 2 = Lexicon Avenue part 3 = Killahurtz http://s22.yousendit.com/ d.aspx?id=1CLNCCOXAYO1Y02GORI7UFA4G6 |
was inderdaad niet netjes 
Lees net voor het eerst! iets over een festival a.s. zaterdag:
Just Jamm Outdoor
van 12.00 tot 00.00 Wollebrand, Naaldwijk

Met Benny Rodrigues, Dr. Lektroluv, Joris Voorn en Sebastian Ingrosso die gaat afsluiten! Ingrosso had ik graag eens achter de draaitafels gehoord want zijn producties zijn in ieder geval super! 
| Originally posted by Partyhardy! Lees net voor het eerst! iets over een festival a.s. zaterdag: Just Jamm Outdoor van 12.00 tot 00.00 Wollebrand, Naaldwijk ![]() Met Benny Rodrigues, Dr. Lektroluv, Joris Voorn en Sebastian Ingrosso die gaat afsluiten! Ingrosso had ik graag eens achter de draaitafels gehoord want zijn producties zijn in ieder geval super! |
jammer dat kaarten � 32,50 zijn, had Ingrosso ook graaaag eens gezien... waarom komt hij niet ff bij Everybody langs, dan ga ik daar wel heen 
Bram: wel goed lezen heee.. onno zegt: ik had Ingrosso graag eens gehoord...
| Originally posted by tijs08 jammer dat kaarten � 32,50 zijn, had Ingrosso ook graaaag eens gezien... waarom komt hij niet ff bij Everybody langs, dan ga ik daar wel heen ![]() Bram: wel goed lezen heee.. onno zegt: ik had Ingrosso graag eens gehoord... |
32,50 is wel veel geld ja 
| Originally posted by SnuggLe Ingrosso had zeker wel even langs mogen komen bij Everybody, als hij er toch al is! Die 2e cd van Subliminal 8 is echt werelds |
| Originally posted by tijs08 ja echt hoor... dan was ik wel ff komen kijken! |

Op djmixes2k torrent section kun je een vette set van satoshi tomiie downloaden!!!
Matthew Dekay heeft afgelopen zaterdag in het programma Rotationz op het belgische radiostation TopRadio een guestmix gedaan, iemand die toevallig opgenomen of ergens tegen gekomen? 
| Originally posted by tijs08 wahahah ooo ok dan. (zinloze feiten) The deep show word ook gedraaid door Sander K... dus trance nee... prog nee... maar eerder prog dan trance! |
Vette shit! 

Gaaf alternatief voor Everybody...
Leuke namen inderdaad, en stuk origineler dan Sander K...
Ik dacht alleen dat Innate zou komen? vreemd...
Ook wel overdreven om C-jay net zo groot op de flyer neer te knallen als de twee grootheden John Graham en Mick Wilson, maar das mijn mening natuurlijk...
Verwacht deze setjes wel weer op de site, geniet ik er daar wel van. Dit weekend jammer genoeg geen tijd!