TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Illusion @ The Beach 2005
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »

Posted by FUSyke on Jul-20-2005 18:19:

Ik heb er zin in voor vanavond Hopelijk M.I.K.E. & Marco ook

Posted by MikeVee on Jul-21-2005 04:54:

Na een last-minute beslissing toch maar gegaan en binnegekomen (zonder gefouilleerd te worden) toen MIKE net bezig was.
Begin vond ik OK, dan halverwege iets minder en tegen het einde weer beter. Dus eigenlijk vond ik het ni geweldig (niet tranzy genoeg voor mij) maar ook niet slecht. Dan dj jan, tsja kan die wel 1 set spelen zonder "man on mars"? Maar eigenlijk is dat niet zijn fout, maar die van het langlaufpubliek dat niet openstaat voor nieuwe muziek. Marco V loste de verwachting in met een zeer leuke set. Nadien was het direct weer retrogeweld - lijkt wel alsof het elke dag belgian retro night is .

Posted by FUSyke on Jul-21-2005 10:23:

Gisteren om half 12 was ik aan de Hangaar. Eerst mocht ik en mijn vriendin de controle voorbij gaan maar toen werd mijn vriendin toch vriendelijk verzocht om even mee te komen. Ze moest meegaan naar een apart hokje dat afgesloten was en ze moest gewoon haar schoenen even uitdoen en haar bh even losmaken. Toen mocht ze terug verder. Toen ze weg was had ik ondertussen een praatje met iemand van de politie over de wilde verhalen die circuleerden van hun controles. En hij zei dat het allemaal wat overdreven was. In het hokje lagen de handschoenen toch al klaar en lag er ook een gebruikte Dit zal mss gewoon gebruikt worden bij de mensen bij die er verdacht of onder invloed uit zien. Btw, bij mijn vriendin hebben ze dus niets gevonden Het rare is natuurlijk dat zij toch een wat uitgebreidere controle had en dat ik zelfs niet mijn zakken had moeten leegmaken.

Eenmaal binnen zijn we naar Wout zijn set gaan kijken. Hij bracht een mengeling enkele trance-nummertjes, jump en retro. Die jump & retro was er mij teveel aan Toen wat gaan drinken en zitten wachten op de set van M.I.K.E. Hij is al sinds een tijdje een van mijn nr1 dj's en dus verwachte ik terug veel van zijn set. Meestal als ik veel van een set verwacht dan valt het meestal tegen maar deze keer was het anders. Man, wat was zijn set super!!! Hij had er zin in en de voorste rijen van het publiek ook! Ik en de anderen konden gewoon niet blijven stilstaan op zijn sounds. De sfeer vooraan was dus heel goed Het waren momenten die me nog lang zullen bij blijven ... zalig was het Voor een tracklist zul je mss bij Tor & Pheatus moeten zijn die ik ondertussen ook even tegen het lijf ben gelopen. En op het einde van zijn set toch ook nog vlug even een handtekening kunnen bemachtigen op zo'n Illusion-waaierke Het was echt drummen.

Moe van het jumpen zijn we dan buiten even gaan chillen. Het lichaam wat voorzien van eten en drank. Toen was het al 3u en was het dus de tijd aan Marco V. Naar zijn set heb ik nog een uurtje geluisterd en dat zat ook wel goed; het wat hardere werk. Maar moe en voldaan hebben we om iets na 4u dan maar besloten om terug met de trein naar huis te gaan. Onderweg nog veel leute gehad met de mensen die van de Gentse Feesten kwamen. Die zagen er ook al goed uit

Illusion @ The Beach was voor mij een geslaagde avond:
+ geen massa volk, je had dus ruimte om te dansen.
+ niet veel kindjes gezien die stonden te hakken ofzo.
+ M.I.K.E. & Marco V
+ De chilruimte buiten.
+ Schoon volk.
+/- De belichting.
+/- Hamburger
- Jump & retro
- De vele mensen die met een truitje van Bikkembergs aanlopen. Er zijn gelukkig al mensen die al andere collectiestukken van hem hebben ontdekt. Maar er zijn er ook nog veel die er gewoon met het 'standaard' truitje lopen Leuk als je allemaal met hetzelfde aanloopt. Of dragen ze het gewoon omdat het goedkoopste stuk is en ze toch iets van Bikkembergs willen dragen Wees origineel!

Kortom: Het was de reis en 15� inkom meer dan waard en ik zit nu al te wachten op TomorrowLand om Belgiums NR1 terug aan het werk te zien

Posted by 1Million$shot on Jul-21-2005 10:35:

Ik word ook gek van al die bikkemburgers in discotheken en fuiven enzo

precies of ge ziet er beter uit met zo'n voetballerke op uw truitje

inderdaad, be original !!!

Posted by TOR on Jul-21-2005 11:03:

review

rond half twaalf toegekomen. wat me meteen opviel was dat er veel meer volk was dan vrijdag. rond die tijd was de main toen maar voor 1/4 gevuld, terwijl het nu toch al aardig vol zat. het geluid bleek ook veel beter afgesteld te zijn dan vorige week, toen er een tekort aan bass was. aan bass zou op 20 juli echter geen gebrek zijn...

zoals FUSyke zegt opende Wout met een mengeling van trance, retro en jump. op zich een ok set, ware het niet dat het mixen op sommige momenten weer te wensen overliet. zo'n verkrachting van Born Slippy heb ik nog nooit gehoord..
aan de andere al meteen een paar kippenvelmomenten gehad met Back to Cali (Push Remix) en The Search for Freedom.

M.I.K.E. draaide een erg gevarieerde set.. hij liet heel wat nieuwe Scanner-platen passeren, vermoed ik, want het was bij momenten vrij diep en donker. (dat zou ook meteen zn t-shirt verklaren). bijgevolg nogal wat ID's:

01. Eluna - Severance (Markus Schulz & Elevation Mix)
02. ID
03. ID (Gabriel & Dresden?)
04. Hammer & Bennett - Language (Santiago Ni�o Dub Tech Mix)
05. Purple Haze - Adrenaline
06. ID (John O'Callaghan Remix?)
07. Armin vs. Mike - Pound
08. ID
09. ID
10. ID
11. ID
12. ID
13. The ROC project - Never (Filterheadz Remix)
14. Filterheadz - Yimanya
15. Push - Strange World (2000 Remake)
16. M.I.K.E. - Turn Off The Lights

niet de beste set die ik ooit gehoord heb van Mike, maar heb er wel erg van genoten. hij hangt niet vast aan 1 enkele stijl, en dat maakt hem als DJ zo goed. klasse!

voor Marco V. geen tracklist.. ik volg die niet echt, dus het zou nog een groter ID-fest worden hier. hij draaide wel erg sterk gisteren, vooral in het midden van zijn set. naar het einde toe zwakte hij af.. maar wat een brute openingsplaat, OMFG

zeer geslaagde avond!

Posted by _Jedi on Jul-21-2005 11:31:

^tof die reviewkes

Bikkembergs
-----------
mja .. die bikkembergs shirts.. dag mag dan wel coole kledij zijn, echte zijn duur, enz... maar ja ik zeg het koop kledij dat jij mooi vind niet omdat anderen het dragen of omdat het zo populair is, wees uzelf.
-onderwerp is eigenlijk off Topic-

@ Tor
01. Eluna - Severance (Markus Schulz & Elevation Mix)
03. ID (Gabriel & Dresden?)
04. Hammer & Bennett - Language (Santiago Ni�o Dub Tech Mix)
05. Purple Haze - Adrenaline
06. ID (John O'Callaghan Remix?)

dit gedeelte ID'n is al weer sterk zenne..

dat laatste stuk van M.I.K.E. zou me ook wel nog gelukt zijn.

@ Fusyke, tja nochtans Isaura ziet er nu niet meteen een louche uit h�

Posted by Jakhira on Jul-21-2005 11:33:

In my defence, mijn Bikkembergs t-shirt is zonder voetballer

Posted by Kaidreas on Jul-21-2005 11:35:

^mijn C&A t-shirts ook

Posted by X-Tune on Jul-21-2005 11:37:

niemand draagt mijn scapa shirt

Posted by Kaidreas on Jul-21-2005 11:40:

^wacht wacht staat er toevallig een grote 3 op de rug???

Posted by X-Tune on Jul-21-2005 11:44:

quote:
Originally posted by Kaidreas
^wacht wacht staat er toevallig een grote 3 op de rug???

Nee, een dikke nul.

Posted by Synthesia on Jul-21-2005 12:17:

^^ zelfde mening als TOR

Btw, nice om eens te meeten

Zeer geslaagde avond en heb eens echt goed kunnen los gaan...energieke set van M.I.K.E. zoals ik ondertussen al een beetje gewoon ben van zijn sets..na het eerste uur vond ik ook wel dat hij een paar flauwere nummers speelde maar die laatste 3 maakten het dan weer super..

Denk dat ik misschien nu wel een pauze ga nemen van uit te gaan...begint wat zwaar te worden laatste tijd hahaha...misschien nog eens 1 van de laatste Illusion Beach avonden dit komend weekend dunno

Oh nog een pluspuntje...surprise maar geen fouilleering deze keer..politie en security herkenden me al

Posted by InTeXoR on Jul-21-2005 14:10:

was wel een amusante avond, en blijkbaar weten mike & marco v toch wat meer volk uit hun kot te lokken dan bijv. de blackhole dj's vorig jaar.

ik vond het in alle opzichten sterk te vergelijken met vorig jaar, al was de belichting nu wel beter (het geluid spijtig genoeg slechter). ik ben ook niet meer gecontroleerd geweest als andere jaren, niemand van mijn groep trouwens.

1 groot punt van kritiek (dat wel van toepassing is op meerdere darcon events) is de drank. dat ze stella als bier hebben wil ik hun nog vergeven aangezien ik dat in leuven toch ook noodgedwongen moet drinken, maar is dat nu echt zoveel moeite om daar een tap te zetten ipv die voze blikskes altijd maar zoals meestal, na genoeg van die blikskes binnen te hebben was het hun vergeven

de dj's dan.
jammer om vast te stellen dat wout door de jaren heen alleen maar slechter gaat draaien, terwijl ik hem vroeger samen met jan de betere illusion-dj vond. toch leuk dat hij dan wel weer durft afkomen met vergeten pareltjes zoals die push remix van cali.
bij mike ook ff vanvoor gaan staan, zeer aangename set vond ik, zo van die techy trance zoals die hammer & bennett plaat bijv. vind ik super.
jan vond ik ook amusant, gewoon omdat het best wel een tijdje geleden is dat ik nog eens in illusion was geweest. dat op een evenement de typerende platen zoals man on mars passeren vind ik ook wel vrij normaal, dat jan veel beter kan staat wel vast als je illusion zelf ook regelmatig bezoekt.
marco v heb ik ook altijd super gevonden vanwege de techno/tribal feeling die hij aan zijn sets geeft, en 't was weer prijs soms iets te monotone momenten maar over't algemeen weer een leuke set van de kleine kale hollander.

tegen het einde van marco v maar eens doorgegaan vanwege de vermoeidheid. the level alleen maar gezien om naar de wc te gaan zoals gewoonlijk en de muziek buiten stond me ook nie zo geweldig aan.

in een tijd dat de ene dancing na de andere sluit, weet illusion blijkbaar toch goed stand te houden. ik ben er nog over aan't denken om eventueel nog terug te gaan voor danjo & rob styles, maar als ik eraan terugdenk dat ik om 5u ben doorgegaan om uiteindelijk iets na 9u pas thuis te zijn is die goesting al weer over

Posted by Synthesia on Jul-21-2005 14:28:

Yep over die Bikkembergs gesproken... M.I.K.E. vindt ze zelf ook blijkbaar redelijk tof Foto van Godskitchen in Birmingham van een maand terug ongeveer.

Btw...heeft iemand hier foto's (en videokes) genomen van gisteren avond? Voorraan waren er redelijk wat genomen dus moet ook zeker op een paar staan Sfeer was daar inderdaad geweldig FUSyke..heb er TOR gezien maar kon geen andere BETA's herkennen

Posted by Belgian Bonzai on Jul-21-2005 15:02:

quote:
Originally posted by FUSyke
Ze moest meegaan naar een apart hokje dat afgesloten was en ze moest gewoon haar schoenen even uitdoen en haar bh even losmaken. Toen mocht ze terug verder. Toen ze weg was had ik ondertussen een praatje met iemand van de politie over de wilde verhalen die circuleerden van hun controles. En hij zei dat het allemaal wat overdreven was. In het hokje lagen de handschoenen toch al klaar en lag er ook een gebruikte Dit zal mss gewoon gebruikt worden bij de mensen bij die er verdacht of onder invloed uit zien. Btw, bij mijn vriendin hebben ze dus niets gevonden Het rare is natuurlijk dat zij toch een wat uitgebreidere controle had en dat ik zelfs niet mijn zakken had moeten leegmaken.

Verdacht hoor allemaal; ik neem aan dat daar toch geen mannen aanwezig waren in dat hokje?? Anders met de tgv naar de gevangenis zulle.

Posted by BZRK on Jul-21-2005 15:09:

quote:
Originally posted by MikeVee
Begin vond ik OK, dan halverwege iets minder en tegen het einde weer beter. Dus eigenlijk vond ik het ni geweldig (niet tranzy genoeg voor mij) maar ook niet slecht.

Zo denk ik er net ook over. Over het algemeen wel een goeie set
3e keer dat ik Marco V hoor en de 3e keer dat die mij zwaar teleurstelt. Kheb denk ik niet 1 plaat met een melodie erin gehoord Niks voor mij.
Van die controles ook geen last gehad, en helpen doen ze blijkbaar toch niet. We waren nog maar binnen (rond half��n) en der viel al enen bewusteloos voor ons voeten. Lekker toch die junkies

Posted by Pheatus on Jul-21-2005 16:29:

Leuk avondje gehad
spijtig dat ik net voor Marco V naar huis moest (vandaag ganse dag werken pfff kben doodop...)
voor de rest zalig genoten van M.I.K.E z'n set, hoewel ik z'n set van op trance energy beter vond. Het zal waarschijnlijk liggen aan het feit dat M.I.K.E ook wel weet dat hij in Belgi� aan het draaien is, wat toch een h��l ander publiek is (as we all know )
We hoopten met z'n allen op z'n nieuwe Absolute, maar die kwam er jammer genoeg niet .
Toch een handtekening gekregen + een zotte foto met een paar beta's en M.I.K.E (komt nog online hoop ik?). kvoelde me wel gelijk een puberke die z'n idool achterna jaagde, maarja couldn't help myself

Over de lichten heb ik weinig aan te merken, ook de lasers waren (zoals we gewend zijn van Fou) schitterend! Het geluid kon IMO toch wat beter, maar die hangaar is daar niet ideaal voor gebouwd vrees ik (veel te veel galm door weerkaatsing vn geluid).

Leuk om nog paar andere beta's ontmoet te hebben, kben wel al weer vergeten wie ik allemaal ontmoet heb (stupid me )
Vrouwelijk schoon ben'k natuurlijk wel niet vergeten . Nice to meet u Aur�lie
En merci om te zorgen voor die foto

/me out tukske doen nu...

Posted by Hydra on Jul-21-2005 18:36:

Kheb eigenlijk niet veel toe te voegen aan de comments van hierboven. Schitterende avond

Ergens in het midden van zijn set heeft M.I.K.E. ook nog Mojado - Fuerte gedraaid. Het dak ging er af . Ik vind het echt knap van M.I.K.E., dat hij met zo'n publiek toch het volk nog zo goed kan meekrijgen, zonder zich te verlagen qua muziekstijl. Dat kan niet van DJ Jan gezegd worden, die als 2de plaatje Q-IC - go higher draaide........... Maar de reactie van het Illusion publiek kunt ge u wel inbeelden zeker?

Posted by BZRK on Jul-21-2005 18:44:

Jan heeft Turn Out The Lights er zelfs vroegtijdig uitgehaald, boeeee

Posted by _Jedi on Jul-21-2005 19:14:

^mja stom ..

nochtans zowel Jan & Wout kunnen veel beter, daar zijn bewijzen genoeg van en soms ligt hun persoonlijke smaak ook eerder heel anders dan altijd die retro's of jump erbij, maar ze kijken zoals vele Dj's in belgische clubs doen naar waar het publiek op reageert en je kan hen dat niet kwalijk nemen, is op veel plaatsen zo.

'Beter sfeer en beweging erin krijgen dan te draaien wat ik graag hoor maar waar de meesten bij stil staan.'

'This is mainstream Belgium'.

Posted by Hydra on Jul-21-2005 20:01:

Dat besef ik heel goed Jedi. Maar zie naar M.I.K.E., die het volk toch wist te winnen zonder plat te gaan draaien. Er zouden beter wat Belgische DJ's een voorbeeld aan hem nemen

Posted by Jasperovitsj on Jul-21-2005 20:03:

Uhhu!
En da kan toch ni meer fijn zijn als DJ, elke week dezelfde retroplaten moeten opzetten omdat ge anders het volk ni meekrijgt
All�, af en toe een classic opzetten en de reactie daarop zien is echt wel fijn, maar na een paar jaar gaan zo'n platen �cht wel vervelen als ze wekelijks gedraaid moeten worden

Posted by _Jedi on Jul-21-2005 20:13:

quote:
Originally posted by Hydra
Dat besef ik heel goed Jedi. Maar zie naar M.I.K.E., die het volk toch wist te winnen zonder plat te gaan draaien. Er zouden beter wat Belgische DJ's een voorbeeld aan hem nemen

ja juist en des te beter .. en daar ben ik blij om en ik verwachtte van hem ook niet anders

maar ja M.I.K.E. is dan ook van een andere 'league' dan een Wout en/of Jan

Daarom vind ik dat de Ground Illusion DJ's best hun eigen smaak zouden mogen blijven brengen, het vergt ergens ook lef om ondanks 'the main part of the audience wants jump & retro' dan toch je eigen tech-trance or whatever stuff te blijven brengen.

Posted by Xilver on Jul-23-2005 01:49:

En toch he... ik krijg zo hard het vliegend schijt van die belachelijke bloeskes van Bikkembergs. Precies of iedereen en zijn bomma loopt daar in rond

Posted by FUSyke on Jul-23-2005 10:16:

De line up van Illusion @ Sportpaleis op 23 september wordt bekend gemaakt op 14/08.

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »