TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Film
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
| quote: |
| Originally posted by Dioxys usch den amerikanska verisionen �r s� fruktansv�rt krystad :/ allt som gjorde originalet l�skigt (l�skigaste filmen jag sett iaf) har dem �ndrat p� och gjort det s� lamt :/ eller s� �r jag bara anti usa nu.. s�g "the final cut" ig�r. riktigt riktigt bra! |
jag b�rjade se den runt midnatt, ensam, helt m�rkt i hela huset .. fyfan, jag blev skraj iaf =D
| Originally posted by reveal Pratar ni in "The Ring" nu? |

h�ll p� att skita p� mig
'21 grams' visade sig vara en grymt vacker film. �ckligt grymt foto!
p� tal om 'the grudge': http://www.sonypictures.com/movies/thegrudge/index.html
'kul' sida 
| Originally posted by nils '21 grams' visade sig vara en grymt vacker film. �ckligt grymt foto! p� tal om 'the grudge': http://www.sonypictures.com/movies/thegrudge/index.html 'kul' sida |
jo den d�r rullen "the grudge" e fan l�skig.. sitter kvar i huvudet efter man sett den. S�g den med 3 polare mitt i natten typ, satt och skrek som sm� tjejer 
Den b�sta film ( i min smak iaf) �r nog f�rsta alien filmen.
Bara Gigers design p� alien i den filmen �r s� j�vla grym, n�got sexuellt som ligger i designen som g�r att man k�nner sig �nnu mer obekv�m med den, samt scenen d�r dom sitter och diskuterar bonusen. n�stan som brittisk diskb�nks film.
Helt underbar film
Tyv�rr s� var ju AVP ett sjuhelsikes magplask, fy fan vilken d�lig film. Kan ge mig fan p� att paul anderson ringde till sin mamma n�r han hade skrivit klart sin screen play "MOMMIE LOOK LOOK I WROTE A SCREENPLAY", n�e den filmen var ingen h�jdare. Vad fan t�nkte dom p� n�r dom gjorde om designen p� rovdjuret (yautja heter dom i n�rdarnas v�rld) han s�g ju helt f�rj�vlig ut, tom woodruff borde slaktas!, synd att stan lee inte fick ta hand om effekterna, fast han kanske visste vilket botten napp det skulle bli. Fast det var ju riktigt coolt att se en helt renderar Alien drottning f�r f�rsta g�ngen, s�g riktigt brutal ut.
Men effekterna ska ju inte r�dda en film, utan bara vara en liten krycka.
Det jag saknar p� markaden nu �r en cool Monster rulle, dom brukar alltid vara likadana.
En brud som har attityd problem eller �r en j�vla horig mes, en kille med d�liga oneliners och GROVA attityd problem eller en liten fitta som inte v�gar n�gonting, och s� brukar det vara lite f�da �t monstren som spelas av d�liga ton�rs sk�despelare som tror att dom ska f� sitt break i den filmen...PFFFFT.
Den sista monster rullen som var schysst och hade alla ingredienser var "THE RELIC", fasst den gillade jag bara f�r att Stan winston och Mark "Crash" mcreery hade jobbat med all animatronic osv.
n�e... nu babblar jag kanske bara 
H�ller med dig d�r ang. Alien filmerna... fast jag tycker AVP hade ett visst underh�llningsv�rde fast den kom inte ens i n�rheten av Alien 1 & 2...
Vad g�ller monster rulle s� g�rs det just nu eller om den redan �r f�rdiginspelad en ny version av "King Kong" d�r bla. Jack Black har en av rollerna... kan bli intressant... N�n mer �n jag som sett orginalet n�r man var liten ?
jag s�g the grudge ig�r .. l�skig som fan ju!
Sen s�g jag Saw med ... ot�ckt..
Och idag (edit f�ressten) s�g jag Alien vs Predator .. MYCKET bra!
Nu ska jag se p� Kevin & Perry go large (p� femman nu vid 3 tiden p� natten..)
Kevin & Perry go large �r fantastisk.
Spana in soundtracket 
The Precious Brats (Judge Jules) - Big girl
The Precious Brats - Big girl [Yomanda remix]
Nightmares on wax - Sweet harry
Nightmares on wax - Emotion
Sunburst - Eyeball
Roger Sanchez feat Brother to Brother - The Partee
Fatboy slim - Love Island
Lange - Follow me
Tosca - Fuck dub
The Wiseguys - Ooh la la
Underworld - King of snake [Fatboy slim remix]
CRW - I feel love [M picotto remix]
Skip Raiders feat Jada - Another day
Y-Traxx - Mysteryland
Fragma - Toca me
Yomanda - Sunshine
Ayla - Ayla [Dj Taucher mix]
Nightmares on wax - Ethnic majority
Mauro Picotto - Lizzard
Groove Armada - Chicago
Signum feat Scott Mac - Commin on strong
Southside spinners - Luvestruck
| Originally posted by lonne Aaah, film ett av mina verkliga favorit �mnen. Jag har sett 2 st bra filmer i veckan som jag uppmanar alla att se. 2046 och Garden State. Tyv�rr t�nker jag l�mna handlingen till det osagda, blir s� mycket roligare d�.. |
| Originally posted by jofawe Nu ska jag se p� Kevin & Perry go large (p� femman nu vid 3 tiden p� natten..) Kevin & Perry go large �r fantastisk. |
| Originally posted by SteveTranz4ever Minns 2000 n�r jag fick hem videon till "CRW - I Feel Love"... blev f�r�lskad i l�ten och videon och undrade vad fan de var f�r en film... F�rst 2001 fick jag reda p� det... Jag hade den p� datorn tidigare men har inte sett hela faktiskt, tyckte humorn var j�kligt torftig & t�ntig... kanske ska ge den en chans till... Ska nog ta och tanka hem den & l�gga p� �ff T�� P��n... Fan kan inte hitta den, varken p� ancient (200TB) eller EMC... |
| Originally posted by SteveTranz4ever Minns 2000 n�r jag fick hem videon till "CRW - I Feel Love"... blev f�r�lskad i l�ten och videon och undrade vad fan de var f�r en film... F�rst 2001 fick jag reda p� det... |
Grymt bra
Hade dock ingen aning om att videon var h�mtad ur en film
| Originally posted by AC. S�g Garden State idag tyckte den var bra men saknade tyv�rr n�gon karrakt�r som verkligen kunde fascinerad mig s� den kommer inte med p� min toplista. |
Star Wars 3 : Revenge Of The Sith
Varning f�r spoilerbilder...
Bilder: http://www.richpaul.com/_love/starwars3
| Originally posted by SteveTranz4ever Star Wars 3 : Revenge Of The Sith Varning f�r spoilerbilder... Bilder: http://www.richpaul.com/_love/starwars3 |
Har f�r n�gon vecka sett Ordinary Decent Criminal som faktiskt var �ver f�rv�ntan. Kevin Spacey som irl�ndsk skurk! R�tt hett 
Gillar man filmer som Boondock Saints, Snatch och Lock Stock and Two Smoking Barrels s� �r det r�tt mycket underh�lls v�rde i denna 
Btw:
"Kevin & Peri go large" ligger p� thaaaa ����ffff t�������� p����� nu
| Originally posted by jofawe Btw: "Kevin & Peri go large" ligger p� thaaaa ����ffff t�������� p����� nu |

| Originally posted by SteveTranz4ever Medans vi �nd� h�ller p�... n�n som har sett Groove fr�n 2000 ? Jag har bara skummat igenom den som hastigast... John Digweed �r ju med i den � lirar Bedrock p� slutet. [edit] Hela soundtracket ligger d�r nu ocks�... |
| Originally posted by SteveTranz4ever Sup��rr dup�rr Har �ven lagt den otroligt sk�na och bra l�ten/videon "CRW - I Feel Love" d�r ifa. kidsen inte sett den �n ![]() [edit] Hela soundtracket ligger d�r nu ocks�... |
| Originally posted by lonne Eftersom du aldrig postar l�ngre din l�k, ska jag g�ra narr av dig. Det d�r �r verkligen beviset p� usel film smak. Jakob Eklund? Wtf man! Har aldrig sett en kille som spelar �ver s� h�rt som han g�r, j�vla macho fjant som alltid ger 110%. |
| Originally posted by lonne AC: Nathalie Portman, f�r alltid mig faschinerad |
| Originally posted by Virus Jag som trodde att hon i runda sl�ngar var 15 �r f�r gammal f�r att falla dig p� l�ppen |
| Originally posted by SteveTranz4ever Sup��rr dup�rr Jag har lagt den i en ny folder kallad -- Film & Vids -- Har �ven lagt den otroligt sk�na och bra l�ten/videon "CRW - I Feel Love" d�r ifa. kidsen inte sett den �n ![]() |

S�g One Perfect Day ig�r.. lite s�d�r film. Soundtrack har Paul Van Dyk sen st�r det att ID&T skulle ha ett finger med i skapandet av filmen.
Handlar om en kille som h�ller p� med Opera. N�r hans syster d�r b�rjar han DJ'a eftersom det var hans systers dr�m. Han uppt�cker att det �r det han verkligen ville h�lla p� med och slutar med Operan.
filmar en del fr�n annordnade events. Soundtracket lyfter verkligen filmen! Paul Van Dyk, Fatboy Slim, Futureshock, Groove Armada, Sven Vath...
Kul att se om man gillar EDM, annars kan man nog skippa den.