TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tour De France 2005
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
| quote: |
| Originally posted by Phortastic dat is de prijs die je betaalt als je voor groen gaat natuurlijk. Wel weer uitgelopen op Hutshoofd dus cava. En na zo een val in het begin van de rit kan dat wel als een kleine overwinning gezien worden vind ik. |
verdiende zege, Trenti was wel rap weg in de spurt en Boonen kwam al snel in de wind te zitten.
dak boonen was ik ging gewoon ni voor die tussensprinte, wtf hebde daar nu aan (buiten bergritten of ritten met groten kans op gelsaagde vlucht natuurlijk), als ge gewoon voluit gaat voor de ritzeges komen de punten vanzelf, vink ik echt grove fout van boonen. Liever veel ritzeges dan groene trui tbh, anders komde op den duur in het straatje Zabel terrecht , geen enkel ritzege, ma zogezegd wel den beste sprinter zijn met zen groen 
ik denk dat je een beetje het financieel voordeel van het groen onderschat meneer egel 
Ritwinnaar
Rit 07: Bunz
Hushovd in het vluchtersgroepje.
Boonen in de bus op 3 minuten van het peloton.

En nog 2 tussensprints voor de volgende berg, als hij ze beiden wint is Boonen zen groene trui kwijt vandaag.
vino gaat er is aan schudden
wat een slot!da's nog is ne fo!tofinish, knappe prestatie van weening
knap van die weening
ook fijn wat vinokourov allemaal deed. lekker aanvallen, zo hoort het. De ploeg van Discovery liet het anders wel afweten. Popovych en Azevedo er al veel te vroeg af
Van wielerprono zalt vandaag gene vette zijn 
Spannend einde, hopelijk kunnen de T-Mobiles dat nog eens overdoen de volgende ritten.
Kijk al uit naar de echte bergetapes, maar natuurlijk mogen ze er morgen ook al direct invliegen. Indien Armstrong snel zonder ploegmaats komt te zitten maakt het niet uit dat de laatste berg op meer dan 50km ligt, of die van CSC moeten gaan rijden voor Basso.
Ritwinnaar
Rit 08: diddi
wat is die ulrich toch een lomp stuk braadworst, ongelooflijk man. Gaat hem zelf achter Vino rijden. Hoe lomp kunde in godsnaam zijn.
| Originally posted by Phortastic wat is die ulrich toch een lomp stuk braadworst, ongelooflijk man. Gaat hem zelf achter Vino rijden. Hoe lomp kunde in godsnaam zijn. |

| Originally posted by Phortastic wat is die ulrich toch een lomp stuk braadworst, ongelooflijk man. Gaat hem zelf achter Vino rijden. Hoe lomp kunde in godsnaam zijn. |
| Originally posted by Jasperovitsj Maar ja, hij zal het hem waarschijnlijk niet gunnen zeker? |
zonder Ullrich had Armstrong het gat ook wel dichtgereden hoor
| Originally posted by cyberia zonder Ullrich had Armstrong het gat ook wel dichtgereden hoor |
| Originally posted by cyberia zonder Ullrich had Armstrong het gat ook wel dichtgereden hoor |

kunt ge evengoe gaan zeggen dat vino ook demareert terwijl kloden vanvoor zit.wa moest ullrich doen, hem laten afzakken terwijl al bijna heel die kopgroep verderop zat.ok hij kon wachten tot armstrong er zelf achter ging,ma tis nu zo gebeurd,allemaal wat overdreven die heisa vinnek,uiteindelijk heeft het toch ni veel verschil gemaakt
anyways,knap nummerke dat rasmussen vandaag opgevoerd heeft
,meer dan verdiende overwinning!twas wel een goe weekend voor rabobank.
Armstrong zit na vandaag nog meer in ne zetel,ma da zal voigt een worst wezen,die was wel enorm blij met z'n gele trui(ge zou voor minder
)
in ene keer kon cofidis wel beginnen werken om te spurten,de smeerlapkes
toch kan ik mij van de indruk ni ontdoen dat Merckx wel iets had mogen proberen vandaag
Saaie rit, mooie prestatie van de eerste 3.
Ritwinnaars:
Rit 09: Tatanagirl & BZRK
Now Playing:
Kraftwerk - Tour De France (Etape 2)

vandaag gaat armstrong eens de puntjes op de i zetten 
| Originally posted by Phortastic vandaag gaat armstrong eens de puntjes op de i zetten |

ik gok op valverde voor de rit van vandaag
| Originally posted by Yimanya ik gok op valverde voor de rit van vandaag |

| Originally posted by CygnusX we zullen zien ![]() heerlijk toch he, zo'n zware bergrit |
doei Vino
doei Ulrich
doei Basso
doei Mayo
doei Botero
doei Kl�den
hoi tourzege nummer 7