TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-11-2005] Armin Only - Ahoy, Rotterdam
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »
Zow... net wakker whehe
Het woord tegenvallen gebruiken komt altijd zo zeikerig over.. maar had er idd toch wel meer van verwacht!
We arriveerden zo rond 00:00 uur en vroeg me af waar armin nou was.. heb eerlijk gezegd een hekel aan dat soort dingen, betaal je veel geld maar zie je geen dj... naja zal wel aan mij liggen.
ik vond het eigenlijk allemaal maar net niet.
platenkeuze was vaak wel lekker maar er zat idd vaak geen logica in..
stond een tijdje helemaal voorin en daar stonden gelukkig wat italianen en spanjaarden die echt helemaaaaal los gingen.. dat vind ik altijd wel weer leuk om te zien 
op een gegeven kreeg ik honger en kwam ik ook in aanraking met dat vage systeem dat je in 1 x 5 muntjes moest kopen... stond gewoon een heel groepje mensen die hun muntjes probeerden te verkopen.. beetje jammer.
eten en drinken kopen ging snel... chill out was bagger... toiletten heb ik maar overgeslagen.
weet niet waarom maar ik maak bovenstaande de laatste tijd echt heel vaak mee op grotere feesten.
heb het dus echt helemaal gehad.. ga liever gewoon een gezellig clubbie in.
naast al het gezeik toch een lekkere avond gehad!
edit: libra - calling you're name was echt zwaaaaaaaaar heerlijk!!!
En hier is mijn verslag:
Leuk feesie alleen te weinig "echte" trance, veel te veel tech-trance. Daar was ik niet voor gekomen, alleen ik kan me voorstellen dat het Rotterdamse publiek in slaap zou vallen als het allemaal wat softer zou zijn (iedereen is toch allemaal house gewend daarzo). Weinig tot geen opbouw in de muziek. Swing 2 Harmony (Deserves An Effort Dub) was voor mij het hoogtepunt. Jan Vayne kan overigens beter weer in cowboyfilms gaan spelen, dan kan hij een beetje aan zijn timing werken in shoot-offs.
Geluid was alleen helder vooraan, als je een paar stappen naar achteren deed begon de bas al vrij snel te galmen, ze hadden misschien wat tweeters (??) kunnen plaatsen achterin/in het midden.
Zaal was te verlicht, decor was mooi gemaakt, maar slecht uitgevoerd (geel licht). Vuurwerk was aardig. Lasers waren er (2?), 1 kleur maar (groen), magertjes. Maar daar zijn we niet voor gekomen.
Veel vrouwen, heb dat weleens anders gezien op de Ocean Diva. Eentje heb ik nog vers in mijn geheugen, die liep praktisch naakt... prettig.
Al met al: Aardig, maar zeker niet spectaculair. Ik hou het voortaan bij clubs, die grote feesten zijn mij te commercieel/onpersoonlijk/galmende bass'ig
Het thema was water? Ja dat hebben we gemerkt bij de plees, waar waren de kranen?
Paar steekwoorden van mij over Armin Only
ahoycafe
5 entreepoorten 
25 foullieerpoorten 
1,5 geen armin (= dat anders dan bij tiesto) 
veel projecties 
leuke danseressen 
jan vayne
susana 
nadia ali 
racoon 
ray wilson 
platenkeus eerste helft 
platenkeus tweede helft
achterwand (die wil ik wel in fotobehang) 
wc gratis 
bar 
en natuurlijk armin zelf. wat een avond 
tot volgend jaar 
Ik vond t meevallen tbh, maja, ik ging ook met 0,0 verwachting heen... sfeertje was een beetje vaag... Niet negatief ofzo, en de mensen gingen ook wel los... maar mwa... De eau een x aantal jaat geleden was een stuk vetter iig... Die live dingen vond ik wel leuk trouwens... alleen Nadia was wel ERG vals... Ray Wilson deed t t best imo, en leuk dat Racoon ook mee deed
En Jan Vayne, dat moet haast wel een technisch probleem geweest zijn... Die gast weet echt wel wattie doet...
Ik vertrok uit Rotterdam met een toch tegenvallend gevoel.
Ik wil niet zeggen dat ik nou al o zo veel ervaring heb in het feestwereldje, maar ik krijg steeds vaker het gevoel dat organisaties �f overal op gaan lopen bezuinigen �f dat ze er gewoon een boeltje van maken. Bij aanvang begon t al. 22:00 hekken open, iedereen dus om die Ahoy wandelen. Kom je daar...5 entreepoortjes. Veels te weinig voor een event als dit, dat draait om 1 DJ en waarvan iedereen een grand entree verwacht die de meesten niet willen missen. Heb je een feest als Innercity waar er mensen niet massaal maar in fases komen binnendruppelen dan kan je misschien met relatief (natuurlijk niet absoluut, Innercity is natuurlijk wel van grotere omvang) weinig poortjes volstaan. Verder vond ik het decor echt matigjes. Dat ze die boot opnieuw gebruiken, fine, maar geef er dan minstens een nieuwe twist aan het geheel. Die torens die ze hadden omhult met doek die een soort kadepalen waren natuurlijk ook pure opvulling, behalve die 2 dan waar die loopbruggen naartoe leidden. Dat DJ-behind-the-curtains-showtje was ook erg Tijsachtig. Ja verder, set was een drama qua opbouw. Meteen vol de uplifting tunes erin knallen. Ik had al zo m'n bedenkingen tijdens die set achter het doek toen ie troeven zoals Halcyon en Bad Deal al aan t verspelen was. Ja verder wat was er dan wel leuk? Nou de bekenden die ik ben tegengekomen. Altijd gezellig om ff te lullen met mensen die je eigenlijk aleen tegenkomt op feestjes. En het bier, want ik heb t maar op een zuipavondje gegooid nadat ik redelijk done was met het hele spektakel. Sfeer was ook niet echt. En zoals iemand hierboven zegt over die Italianen en Spanjaarden: Ga eens na waarom dat hier niet meer gebeurd? Waarom kan dat hier niet meer? Vreemd toch. Kijk ik ben ook niet uit m'n dak gegaan, maar eigenlijk zou t wel zo horen te zijn dat je op feesten gewoon uit je dak kunt gaan. Maargoed, meer woorden zal ik er maar niet aan vuil maken. Doet niet af aan het plezier wat anderen hebben beleefd, ben blij voor jullie dat jullie je w�l hebben vermaakt. Maargoed, grote feesetn, UDC in het bijzonder, en dit fiasco zelf, hebben toch echt diep bij mij afgedaan.
Ja, wat moet ik ervan zeggen! Overall gezien vond ik het een supervette avond, alleen had ik er veel meer van verwacht. Het opwarm setje was leuk, maar niet meer. Jammer dat ze daarmee beginnen, laat of Armin eerder beginnen, of laat het feest later beginnen! Live-acts vond ik wel vermakelijk op zich, alleen die trommelaars werden na 1 minuut al verschrikkelijk irritant. Je staat gelijk stil zeg maar. Zaten paar leuke tracks bij! Southern Sun was voor mij ook het hoogtepunt! Dat iedereen ook meezingt..
Leuk dat False Light, Escape, en such langskomen. Wat ik persoonlijk altijd wel wat jammer vind, is die krijzende 'MC', die elke keer maar weer hetzelfde roept. '1 DJ, 1 Night, Armin Only', pff. Na 1 keer ook wel weer mateloos irritant. De bedanken van Armin richting het publiek aan de zijkanten, ook wat overdreven imo. Wel weer leuk dat je dan weer even kunt stampen op Play it Loud(er). 
Al met al een gezellige avond, alleen niet wat ik ervan had verwacht!
Tot volgend jaar ofzo? 
Hahaha... dat was MC Paul "Asta" T
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Hahaha... dat was MC Paul "Asta" T |
Didn't say that 
| Originally posted by Stephan B maar ik krijg steeds vaker het gevoel dat organisaties �f overal op gaan lopen bezuinigen �f dat ze er gewoon een boeltje van maken |
| Originally posted by Thois Geluid was alleen helder vooraan, als je een paar stappen naar achteren deed begon de bas al vrij snel te galmen, ze hadden misschien wat tweeters (??) kunnen plaatsen achterin/in het midden. |
Ik zoek altijd de plekken op waar het geluid het beste is. Op het einde stond het geluid helemaal voorin wel veel te hard (en niet meer zuiver ook!). Niet normaal meer. Ik snap niet dat mensen zonder oordoppen daar nog bleven staan. | quote: |
| Originally posted by Stephan B Ja verder, set was een drama qua opbouw. Meteen vol de uplifting tunes erin knallen. |
mijn foto's staan op partyflock 
zeker te weten vet feest!
Racoon
Ray Wilson
Jan Vayne
lekkere afwisselende plaatjes van armin
Techno op het eind
Burned With Desire
zo dat was het wel...
Just got home, well what can I say that hasn't been said already.
First of all it was great to meet everyone, great friends make a great night,
I had a 4.5 wonderful more or less days in Holland and was sad having to leave.
The party was well stunning, the place, Ahoy, is much bigger than I imagined,
and sound and video walls and organisation was on spot.
It was great to have lockers, toilets weren't perfect as someone said but
it did the job, and drinks weren't overpriced.
The downside was that for the first 2.5 hours we listened to a CD,
but when Armin finally started playing it was heaven, and most of time
anywhere I looked I knew someone, and I don't think I've ever seen
a finer selection of females than last night, it was superb
Live acts were nice, but I was too smashed to remember specific
songs, hehe I thought stage was funny, seeing it's same one as from DV,
I didn't like the fire torches it was hot as it is but when they lit them, you
could feel it 20m behind, the shooting sparkles were nice though.
Into the night atmosphere was so good that even MC sounded good,
I just wish he'd stop saying Armin 9h set, when it was 7.
I also wish I'd caught the headphones, damn that was cool,
Armin had a great night, people were saying he cried, I guess it was
just that good, it was party of the year no doubt, I'm happy I was there
to see it, and can't wait for DVD, it won't do it justice, but it comes close.
And finally, fuck yea that was the best party I've ever been to!!!!!!!!!!!!!!
Some of my pics:
http://www.arminsworld.com/armin_only/
| N zegt: zooooooooooooo N zegt: weet je nog, voordat armin kwam, had je toch ook al beetje zijn style muziek? Mup zegt: euh dat was hij zelf? N zegt: jah N zegt: op die videoschermen zag je toch heel de tijd een lijf en armen N zegt: whehe Mup zegt: ja N zegt: dat was hij N zegt: zelf N zegt: backstage Mup zegt: ja dat wist ik Mup zegt: dat had ik al meteen door N zegt: ik niet, lees het net N zegt: haha Mup zegt: hahahahahahahahahahahahahahahaha Mup zegt: NEEEEEEE DAT MEEN JE NIET?! Mup zegt: dacht je echt dat het iemand anders was?! N zegt: nee, ik dacht dat het opnamen van eerder waren N zegt: dus van thuis ofzo Mup zegt: whahahahahaha N zegt: wel dat hij het was maar niet live Mup zegt: dit is echt de grap van het jaar |
Wie is N
?
| Originally posted by New Wave Wie is N ? |
haha, ben ik ff blij dat ik hier NIET bij ben geweest. als je al de posts van de laatste 2/3 pages ziet...
de meeste positieve reacties gaan alleen over t prog-uurtje voor t begin en al de klassieker + techno op t eind. om daar naar nou voor naar armin only te gaan...
ach.. als je op armin z'n ding losgaat, zal het ongetwijfeld de moeite waard zijn geweest.
ik heb alleen het idee, dat hier veel mensen zijn die op andere dingen letten dan alleen de naam armin. meer feestervaring, za'k maar zeggen.
ook de reden dat ik niet ben gegaan. als ik puur voor AvB zou gaan, dan zou dat met maximaal duizend man zijn. (liefst 150 ofzo) veel lekkerdderedereder.
bruce springsteen is toch ook beter in paradiso dan in de kuip???
(om maar iemand te noemen)
| Originally posted by FunkySimon na alles wat gezegd is hoef ik niet echt meer veel te vertellen hehe, ik vond het gewoon een goede avond, heb me zeker vermaakt! BTW ik lees heel veel dat mensen dachten dat armin achter de schermen draaide voordat hij echt opkwam en dat je dan alleen zijn armen zag. Terwijl dit bezig was liep stond ik bij dat rode hokje achterin en daar zat armin eerst de hele tijd te zuipen en daarna ging die naar buiten 20 min voordat hij opkwam. Dus die set van te voren was gewoon van te voren opgenomen! |
Nah, voor degene die nog twijfelen of het nou een prefab setje of live gedraaid was...op het forum van Armin staan de url's (voor zover nog niet bekend dan)
Forum Armin van Buuren
| Originally posted by Loraine Nah, voor degene die nog twijfelen of het nou een prefab setje of live gedraaid was...op het forum van Armin staan de url's (voor zover nog niet bekend dan) Forum Armin van Buuren |
| Originally posted by Loraine Nah, voor degene die nog twijfelen of het nou een prefab setje of live gedraaid was...op het forum van Armin staan de url's (voor zover nog niet bekend dan) Forum Armin van Buuren |
sorry...UDC SUCKT!
Ik vond het geweldig.
Heb me echt vermaakt.
Ontmoeting met de members van het Tiesto forum en heb ook nog heel veel mensen uit het buitenland ontmoet.
Trouwens ik hoorde dat die flinke knallen uit de linkerhoek backstage geen vuurwerk was, maar de zekeringen die eruit knalde.
En dat de linkerspeaker het voor bijna een uur niet deed.
Ik stond bij de rechter vooraan dus ik kon het niet horen.
Ik heb ook nog gefilmd, 4 filmpjes in totaal.
Het enige jammer eraan is dat 3 ervan het geluid wat minder is, omdat ik vooraan bij de speakers stond.
Video 1: http://www.youtube.com/?v=anAvtP_nWkA
Video 2: http://www.youtube.com/?v=qIuj68cZuX8
Video 3: http://www.youtube.com/?v=3GSFxavG8_w
Video 4: http://www.youtube.com/?v=9wPpUnoWzpU
En foto's die ik geschoten hebt, behalve de allerlaatste foto, die wilde ik ergens voor gebruiken.
http://photobucket.com/albums/y73/MLandJJ/Armin%20Only/