TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA Mix
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 »
We zitten nog maar aan een derde van het totaal.
Ik vrees dat op het einde de kwaliteit van de eerste tracks echt helemaal bagger gaat zijn.
Spijtig.
*pessimistisch denken*
| quote: |
| Originally posted by Belgian Bonzai check pm ![]() |
Ah ja, klopt. lol. Nog eventjes wachten dan...
w00ps ![]()
| Originally posted by eieregooie w00ps |
Shit... Waarom ben ik daar niet opgekomen?

Nog een minuut of 3 Fredje
Kvond dat de eerste track "The fly is dead" moest zijn ... bonzai trots 
Ik heb hem net binnen... en vind dat hij al erg overstuurd klinkt
I'll try to do my best, dadelijk plaatje mixen en terug uppen...
| Originally posted by FredNova Ik heb hem net binnen... en vind dat hij al erg overstuurd klinkt I'll try to do my best, dadelijk plaatje mixen en terug uppen... |
Swel nog mijnen toer ni mo zou iemand mij kunnen zeggen hoe het mij kan lukken om toch nog mee te doen, want mijnen md heeft er blijkbaaer gans de geest aangegeven. Heb ook geen cd-spelers buiten hifi ofzo
upload done, pm to TCX done 
Ben is benieuwd hoe hij tot nu toe al klinkt 
| Originally posted by FredNova Ik heb hem net binnen... en vind dat hij al erg overstuurd klinkt |
En die heb ik toch flink opgekrikt, de trebles... Door t gebruik van MD's is de dynamiek sowieso ver te zoeken... En het mooiste is... Het wordt van kwaad tot erger... Het gaat alleen maar nog door meer en meer verschillende apparatuur.
Met een concept als dit is daar echter geen ontkomen aan, tenzij je met ableton gaat werken ofzo...
Kzal vanavond eens zien seh.
What's the status on the mix? 
| Originally posted by Jasperovitsj What's the status on the mix? |
Xilver, ongetwijfeld bijzonder druk; moeten we de volgende laten voorgaan dat je er dan eentje achter breit?
Dat kan dus altijd mensen (behalve voor de laatste natuurlijk lol), als het even niet goed uitkomt, ff switchen, verliezen we niet zoveel momentum 
Ja doe maar, heb er geen tijd voor, sorry
ok, ca va. Nie erg hoor. Ik zal je blijven naar achter schuiven tot je hier even meldt dat je tijd hebt, dan is het jouw tour.
Real, check pm 
| Originally posted by Belgian Bonzai Real, check pm |

| Originally posted by Real ok. ![]() Met wat geluk kan ik hem straks al terug uploaden, eerst nog een plaatje zoeken. ![]() |
Originally posted by Real EDIT2: op 1:56 zit een skipje. |
PM verstuurd naar Eagle. 
(De trainwreck is van mij
)
Let's check it out 
EDIT: Leuke trackkeuze Real 
Wanneer is die mix af feitelijk?