TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De "person above you" thread
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »
^verveelt zich? 
^heeft me heeeel vlug door 
^heef haar cam aangezet en ik heb een kindje gezien 
werkt wel is op de heupen "nu en dan" 
^heeft gelijk 
gedraagt zich als een trut
houdt van kleine jongetjes
^zegt soms onbenullige dingen
^heeft een hilarische avatar
^??? dat flipt peis ik
^ is in ieder geval nog geflipter 
^ is wel ne toffe pee
( in tegenstelling tot wat sommige mensen hier vinden
)
| quote: |
| Originally posted by FCB_Fanatic ^ is wel ne toff pee ( in tegenstelling tot wat sommige mensen hier vinden ) |
zegt vaak dat de andere gelijk hebben
^ ken ik ni goed
^graaft onnozele threads weer op
| quote: |
| Originally posted by Bertn ^graaft onnozele threads weer op |
^heeft ne zalige sig :f
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 ^heeft ne zalige sig :f |
^Sarcast 
^ paul van dyk - addict 
<^> gaat veel naar trouwfeesten 
^ gebruikt deze "
" veel te veel
prefereert deschacht boven bicky 
| quote: |
| Originally posted by Eagle` prefereert deschacht boven bicky |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.