TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de pc-problemen thread 2
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »
^ bedankt, zou heel handig zijn
Ff in m'n mails gebladerd, en ben dit trug tegengekomen:
http://breedband.telenet.be/technol...ds/yamipod_0_93
Hopelijk ben je er wat mee.
| quote: |
| daartegenover staat dat je wel probleemloos MP3's van de iPod naar de pc kunt kopi�ren. |
thx
| Originally posted by diddi Ksnap niet dat Packard Bell nog computers aan de man krijgt. Heb ook een Packard Bell en heb hem ook al mogen binnen doen. Ik kreeg de laptop gewoon niet meer gestart. Viel nog onder garantie, maar toch, zou normaal niet mogen gebeuren h�! PB zit bij mij nu wel in de onderste la! Kga binnenkort een nieuwe kopen, een Acer, iemand slechte ervaringen mee??? |
Ik denk trouwens dat die nieuwe 2-jaar-garantiewet ook op laptop's enzo toegepast wordt dus da s weer wa meer zekerheid eh
Die Packard-Bells zijn zoooo ge�mpregneerd met PB-software; als je zo-een koopt, moet je eerst format c: en dan alles installeren met je eigen software. Doen ze bij de pc-shop ook. Verder werkte die van mij (desktop, lang geleden ze, 6 jaar of zo) wel perfect eigenlijk. Mijn maat heeft een Acer en die heeft daar problemen mee gehad, maar ik ben er wel vrij zeker van dat dat kwam daar zijn... ahum... surfgedrag.
| Originally posted by Belgian Bonzai (meestal maar 1j garantie). |
kan iemand mij helpen aan een goeie mp3convertor? (voor mp3s in 128 kbps om te zetten)
Ik heb dit hier nog ooit gevraagd en iemand heeft er mij toen 1 heel goeie aangeraden en link gegeven
maar door nieuwe pc te kopen ben ik die natuurlijk kwijt geraakt en ik herinner mij de naam ervan niet meer
thx alvast
da moe lukken me de Wave editor die bij Nero burning room steekt, misschien da je die al toevallig hebt staan...
Deze raad ik aan:
DBPowerAmp
<< LINK >>
Ik dacht dat de alles tot versie 9 gratis was en ik denk dat je voor de laatste versies nu moet betalen. Ben wel niet zeker en ben te lui om te checken. Werkt als volgt: installeren en dan om muziekbestand rechtermuisknop en DbPowerAmp kiezen. Ook veel plugings beschikbaar!

ik had graag zo'n klokje of iets in men sig gehad... maar gaat da wel? das zowa men vraag
http://www.clocklink.com
| Originally posted by dj Zevan kan iemand mij helpen aan een goeie mp3convertor? (voor mp3s in 128 kbps om te zetten) Ik heb dit hier nog ooit gevraagd en iemand heeft er mij toen 1 heel goeie aangeraden en link gegeven maar door nieuwe pc te kopen ben ik die natuurlijk kwijt geraakt en ik herinner mij de naam ervan niet meer thx alvast |
| Originally posted by Push2005 Nu ik die nieuwste versie van Winamp heb gedownload werkt mijn cueplayer niet meer en ik krijg die ook nie aan de praat na re�nstall: hij verschijnt dus gewoon niemeer... Mijn cueplayer is gedownload van winamp.com ... zijn er miss andere/betere cueplayers for download ? En ook mijn streamripper komt niemeer terug nada ik die 1x gesloten heb (Leve windows media player |
Weet er iemand hoe ik in Adobe Audition trackmarks in een mp3 kan zetten? Alle tracks apart opnemen en zonder pauze op cd zetten is ook een optie, maar 1 mp3 met daarin trackmarks zou natuurlijk veel simpeler zijn 
OK ik ben een spel aant downloaden via Azureus (torrent), maar mijn prob is da mn downloadsnelheid SUCKS en blijft sucken. Er zijn 139 users verbonden en 3902 in zwerm en mn snelheid gaat niet hoger dan gemiddeld 4 kb/sec. Wtf is wrong?
Vanonder in de taakbalk staat DHT Firewalled en nog van die prul. Snap er geen klote van 
mss werk je in passive mode ofzow?
andere vraag:
Ik krijg 10-tal keer per dag een melding van mijne Antivirus dat er nen ge�nfecteerde .exe is gevonden (trojan horse toestand). Ik delete hem dan uiteraard, wat me ook lukt, maar hij komt steeds terug, telkens onder een andere naam; Het zit steeds in dezelfde dir (Temp), en de .exe bevat ALTIJD 'staxx.exe', waarbij de 'xx' cijfers aangeven die telkens vari�ren. vervelend 
Kweet er nie veel van; maar als hij in je Temporary internet files zit... Probeer eens naar het configuratiescherm te gaan --> Internet opties en "wis bestanden" en cookies enzo. Normaal wordt die hele map dan leegemaakt...
Kan ook zijn dat da nieks doet natuurlijk 
| Originally posted by Gladius mss werk je in passive mode ofzow? andere vraag: Ik krijg 10-tal keer per dag een melding van mijne Antivirus dat er nen ge�nfecteerde .exe is gevonden (trojan horse toestand). Ik delete hem dan uiteraard, wat me ook lukt, maar hij komt steeds terug, telkens onder een andere naam; Het zit steeds in dezelfde dir (Temp), en de .exe bevat ALTIJD 'staxx.exe', waarbij de 'xx' cijfers aangeven die telkens vari�ren. vervelend |
of hitman pro
edit: ge hebbet er al zelf bij ge-edit 
| Originally posted by Gladius mss werk je in passive mode ofzow? andere vraag: Ik krijg 10-tal keer per dag een melding van mijne Antivirus dat er nen ge�nfecteerde .exe is gevonden (trojan horse toestand). Ik delete hem dan uiteraard, wat me ook lukt, maar hij komt steeds terug, telkens onder een andere naam; Het zit steeds in dezelfde dir (Temp), en de .exe bevat ALTIJD 'staxx.exe', waarbij de 'xx' cijfers aangeven die telkens vari�ren. vervelend |
neen alle onnodige programma's heb ik bij msconfig afgevinkt.
ik heb die hitman pro eens gerunt, hopelijk heeft het iets uitgehaald. da's wel freaky da program, ik dacht even dat menne pc gehijacked werd =p. ziet er wel goed uit, thx!
da gevoel haddek ook eerste keer
vond da ni zo tof da da inees controle over mijn muis overnam
Als da niet helpt kunt ge ook eens proberen te scannen met spybot of ad-aware 
>> Iets gevonden: http://www.spywaredb.com/remove-search200-toolbar/
| Originally posted by Tomorrow Traxx Als da niet helpt kunt ge ook eens proberen te scannen met spybot of ad-aware ![]() |
Daarom heerst het ook zo hard
| Originally posted by Jasperovitsj Hitman laat automatisch ook onder andere Spybot en Ad-aware lopen Daarom heerst het ook zo hard |
| Originally posted by Jasperovitsj Weet er iemand hoe ik in Adobe Audition trackmarks in een mp3 kan zetten? Alle tracks apart opnemen en zonder pauze op cd zetten is ook een optie, maar 1 mp3 met daarin trackmarks zou natuurlijk veel simpeler zijn |