TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 2-2-2002;Dutch Dimension....Hoe was Het??
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »
the Lounge - Shades
heb ik ook gehoort, maar vraag me echt niet meer wanneer
| quote: |
| Originally posted by Donna Maarreeeee....waar was henk?! |
die was kleertjes kope bij de merchandise tent
hier een filmpie te downloaden van mijn goede vriend Fox van Rave-magazine.net 
Film DD
Hij's kort, maar wel geinig 
Voor degenen die de set nog steeds zoeken.. hij staat bij basic beats..
ik weet dus nie of ik een url mag geven dus moet je me maar ff op irc aanspreken ofzo desnoods pm je me 
toedels
| Originally posted by Muppet was er ook gister en zou hem heeeeeeel graag willen...de set. Heb jij of iemand anders die set voor me?????? greetz muppet |
Shit man hij doet ut nu niet meer
hopelijk doet ie ut straks wel weer. Zo niet kunnen de genen diem wel hebben ff sharen op audiogalaxy of kazaa?? 
Je doet dan een hoop mensen een plezier!! massols
nog een vraagje...wie vroeg mij bij de meeting hoe ik aan mijn nick kom?...want volgens mij heb ik toen een hoop onzin uitgekraamt, maar weet het niet zo goed meer allemaal, beetje wazig...
Kan iemand mij AJB een link sturen waar de set is te downloaden....
Ik was er en het was zo tof 
| Originally posted by T.H.C. nog een vraagje...wie vroeg mij bij de meeting hoe ik aan mijn nick kom?...want volgens mij heb ik toen een hoop onzin uitgekraamt, maar weet het niet zo goed meer allemaal, beetje wazig... |
weet echt niet meer waar je die nick vandaan hebt, of dacht dat je hem vandaan had
| Originally posted by tijs08 misschien was ik dat wel maar als ik het was; maakt niks uit ik weet echt niet meer waar je die nick vandaan hebt, of dacht dat je hem vandaan had |
| Originally posted by T.H.C. Ok, het ging me meer om wie dat was...vind ik een beetje irritant dat ik geen namen heb onthouden. |
| Originally posted by Robvef De meeste kan ik ook niet onthouden, dus dat maakt niet uit. Alleen de mensen die er op dat moment echt uitspringen kan ik onthouden. Smirnoff en onze priester zal ik nooit meer vergeten. |
| Originally posted by Smirnoff Tja..... ik kan me nog wel vaag wat voor de geest halen, heb ik toevallig met jou vooraan staan lullen tijdens Mark Norman - Overkill ????? Dacht het wel h� ??? greetzz... smirnoff !!!! |

| Originally posted by Muppet Je hebt d8 ik toen met mij zitten lullen...tijdens een redelijk lomp nummer...je was toen lekker vaag aan het doen ![]() Greetz Muppet |
11. Flash - The day after
ps. Bellie hoop dat je net zo'n goeie avond als ik heb gehad.. 
Waar was die meeting nou precies???
Om iets na enen met Pipi richting de meetingplek gelopen, links dat halletje door gelopen nadat je de trappen van de tribune op bent gekomen.... helemaal niemand daar!
Half uur later komen we Partyhardy en ook Remy D tegen.... blijkt die meeting aan de RECHTERKANT te zijn geweest als je de tribune opkomt?!?!
Beetje jammer... maar al met al een WERELDS feest!!!
nu dan eindelijk een report van mij
we stonden rond kwart over 10 binnen, alles was perfect geregeld, we konden zo naar binnen, gratis garderobe en gratis toilet! muntjes gehaald meteen bij binnenkomst. Toen we dus de zaal in liepen hing er een groot doek voor Tiesto, dat was wel grappig en natuurlijk helemaal om de climax 2 uur later rond kwart over 12 te vergroten!
Wat me meteen al bij binnenkomst op viel was de relaxte sfeer die er hing, echt heel aardige mensen en bij de wc's werd ik zelfs meerdere keren gewoon voor gelaten!
Vrij in het begin kwam ik Sander & Sido al tegen, die stonden al lekker te partyen! En toen hoorde ik van hun dat wanneer het doek zou vallen dat Magik Journey gedraaid zou worden dus ik was echt super benieuwd naar de ontknoping en die was echt suuuuper! Vuurwerk, licht, alleen maar smiley faces rondom mij! echt zoo cool! ik ben benieuwd wanneer die op televisie wordt uitgezonden!
Toen liep ik rond kwart voor een op de tribune kom ik little theseus al tegen! echt master! en om 1 uur richting de meeting waar ik eerst nog fout liep en niemand zag
maar toen zag ik ineens Robvef en toen wist ik dat ik goed zat! Heel veel relaxte ta-ers ontmoet! Tijs08, die ik daarna nog meerdere malen ben tegen gekomen, echt relaxt mee staan partyen! die maat van je was ook chill,
| Originally posted by tijs08 En my man PartyHardy jezus, relaxed feestje ofnieee ! oja nog ff over solarlevel... ik geeft er 25 piekies voor |
ik stuur je wel ff een pm.
jaja.... Petrus dus! echt lache die vent! zo gek als een deur! ben hem daarna nog ff tegen gekomen, toen was zijn zakje inmiddels op, lol
| Originally posted by T.H.C. nog een vraagje...wie vroeg mij bij de meeting hoe ik aan mijn nick kom?...want volgens mij heb ik toen een hoop onzin uitgekraamt, maar weet het niet zo goed meer allemaal, beetje wazig... |
dat was lache de T,H en de C stonden voor onwijs moeilijke woorden (die kan ik me al niet meer herinneren) en dat waren drugs legde je me uit, maar wat je verder nog allemaal erover vertelde dat weet ik helaas niet meer
Remy D, en uiteraard Blighty! en toen hoorde we ineens The Space Between en toen gingen we weer snel de zaal in

| Originally posted by Robvef ok, dan alle foto's zijn online en te bewonderen op www.ikgahetjezeggen.com |
)
ik weet niewt of jullie nu online zijn maar het eerste deel wordt nu uitgezonden op Basicbeats!!!
| Originally posted by Partyhardy! heee Robvef! toffe pics man! echt heel cool! en misschien leuk om weer even iedereens naam bij de foto te zetten want ik ben heel benieuwd wie er links onder aan staat die met die rood geverfde haren want met hem ben ik ook nog even super uit mijn dak gegaan! |
ja das idd muppet voor de rest kan k alleen donna herkennen tijs08 (rechts van donna) petrus met zijn vinger in zijn neus :P wodan staat naast petrus(met dat gele shirt) ow jah en k dat blauwe shirt ben ik
voor drest moeilijk te zien allemaal
greetz,
yarnie
En ik sta er niet op, omdat ik de foto moest maken.
Maakt verder ook niet uit.
| Originally posted by Partyhardy! En toen stond er bij de meeting ineens een reus voor me jaja.... Petrus dus! echt lache die vent! zo gek als een deur! ben hem daarna nog ff tegen gekomen, toen was zijn zakje inmiddels op, lol |
), dus het effect kwam 2x zo hard aan 
haha.
)
Yep...met m'n oranje haren...zit er nu nog steeds in:S:S:S:S Heb m'n haar al 10X gewassenm maar je ziet nog steeds oranje plekjes:S
was wel feesten he Partyhardy....die bril van je was wel vetjes
Greetz Muppet
ff the TAs genummerd, ik kan hem alleen nergens uppen
kheb dus gewoon vanaf linksachter naar linksvoor genummerd.
ik kom hierop uit, correct me if i'm wrong!

1. Little Thesus
2. Blighty
3. PartyHardy
4. Yarnie
5. T.H.C
6. ?
7. ?
8. Ding Chavez
9. Donna
10. Tijs08
11. Remy D
12. Smirnoff
13. Wodan
14. Petrus
15. Anneloes
16. Muppet
17. Yarnie broer(tje)
(18. Reserve: Robvef, achter de camera
)
greetzz
Stuur maar naar mij toe. Dan up ik hem wel!!