TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fotbolls-VM 2006
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Posted by Vizay on Jun-12-2006 11:37:

jag tycker sverige ska �veraska paraguay fullst�ndigt genom en ny uppst�llning.

samma backlinje som tidigare...
p� mittf�ltet tar man ut linderoth och svensson och in med K�llstr�m
in med Allb�ck i anfallet.

dvs. byt till en offensiv 4-3-3 uppst�llning.

Sen spelar man k�llstr�m som central speluppl�ggare med ljungberg � chippen p� kanterna.
Zlatan och Allb�ck centralt i anfallet och Henke t�tt bakom dom som sl�pande anfallare.

Det �r dags att sluta fega med den d�r j�vla diamanten nu och spela h�rlig anfallsfotboll

Posted by Smeagol on Jun-12-2006 11:43:

Om vi piskar paraguay �r vi v�l fortfarande i �ttondel? Bara T&T f�rlorar de tv� sista vill s�ga. Jag tror fortfarande p� ut mot tyskland i �ttondelen som det mest sannolika scenariot.

F�r b�rja heja p� Italien ist�llet...

Posted by Braxen on Jun-12-2006 12:22:

Avd. Br�ket mellan Mellberg & Ljungberg.

Haha ! att Mellberg anklagar Ljungan f�r att inte vara kreativ och inte g�ra m�l p� sina chanser .. Mellberg va ju asbra hela matchen med sina fantastiska l�ngbollar haha, att han e lagkapten e fan ett sk�mt n�r vi har henke ..

Posted by SWE_TRANCE on Jun-12-2006 12:32:

quote:
Originally posted by Braxen
Avd. Br�ket mellan Mellberg & Ljungberg.

Haha ! att Mellberg anklagar Ljungan f�r att inte vara kreativ och inte g�ra m�l p� sina chanser .. Mellberg va ju asbra hela matchen med sina fantastiska l�ngbollar haha, att han e lagkapten e fan ett sk�mt n�r vi har henke ..

H�ller med, Mellberg och sina v�rdel�sa j�vla uppspel!!
Lira p� marken via mittf�ltet upp ist�llet.
Klart att man ska variera l�nga/korta bollar, men n�r han inte ens kan sl� dom l�ngre s� kan han ju likav�l l�gga ner.
Sen att han och Freddie munhugger med varandra �r bara bra, media bl�ser ju sj�lvklart upp detta n�t otroligt mycket.

Att K�llstr�m skapar saker sista kvarten �r ju inte s� konstigt som det talades om i TV ig�r;
Trinidad/Tobago lirarna var ju hyffsat tr�tta och d� kan v�l i stort sett vem som helst "r�ra om i grytan".

Tycker v�l att man kan ge K�llstr�m chansen p� torsdag.
Svensson klarar ju inte av att f� kritik s� han kan beh�va vila lite

Sen tror jag ju inte att det �r k�rt �nnu!
Vinst mot Paraguay och oavgjort mot England ger oss f�rmodligen Tyskland i �ttondelsfinal.
Tyskland som jag ser som ett av de mest �verskattade lagen i VM.
Vore v�l fint att sl� ut dom p� deras hemmaplan
Blir vi tv�a i grupper slipper vi �ven Brasilien fram till finalen!

Nejd�, hoppet lever �nnu...

Posted by Laszlo on Jun-12-2006 12:38:

Kanonodds p� Expekt idag.

Japan ger 2,95 g�nger pengarna - halvchansning men kan g� hem. Tjeckien borde kl� j�nkarna utan n�gra st�rre sv�righeter, f�r att inte tala om Italienarna mot Ghana till oddsen 1,95 resp. 1,60. Om denna trippel g�r hem ger det 902 kronor p� en satsad hundring...

Posted by Braxen on Jun-12-2006 13:26:

Skulle inte f�rv�na mig det minsta om Ghana kniper 1 po�ng mot Italien, deras mittf�llt h�ller mkt h�g klass med Appiah, Addo & Essien .. sen �r alltid Italien lite tr�gstartade ..

Posted by Laszlo on Jun-12-2006 13:26:

1-0 till Japan...turligt och inte fullt r�ttvist, men det �r bara att tacka och ta emot L�t oss se hur l�nge detta h�ller i sig...

Posted by Kongo_kim on Jun-12-2006 13:51:

Var fan �r Cahill???

Posted by zoric on Jun-12-2006 13:59:

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Var fan �r Cahill???

B�nken.

De spelade med exakt samma elva mot Nederl�nderna i tr�ningsmatchen en vecka innan VM started. Det slutade 1-1 och Cahill gjorde m�l p� Vidukas straffmiss.

Tycker om deras nurvarande uppst�llning, �ven om jag h�ller p� Japan.

Ang�ende Ghana, De har ett bra lag, och de kan lyckas om Appiah, Essien och Kuffour spelar som de m�ste. Muntari p� topp f�rmodligen.

Posted by Laszlo on Jun-12-2006 14:46:

ujuj, vilken j�vla v�ndning...o d�rmed r�k mitt experttips

Posted by SWE_TRANCE on Jun-12-2006 14:57:

Surt Laszlo :P

Roligaste matchen s�h�r l�ngt imo
Bara att gratulera Australien till deras f�rsta m�l i VM n�gonsin, och vilken v�ndning sen

Posted by Vizay on Jun-12-2006 15:04:

Australien ska man nog inte underskatta, precis som sydkorea (tror jag det var iaf) f�rra VM. F�r att inte tala om senegalsyndromet

VM k�nns fortfarande v�ldigt �ppet, jag ska dock sticka ut hakan lite. Jag tror inte tyskland vinner sin grupp. Ecuador kan bli en tuff k�ttbit att slita is�r f�r dom...

Posted by Snowave on Jun-12-2006 15:06:

Jahapp d� var det dax f�r en vm trance tema l�t eller vad tycker ni =) ????????

Posted by zoric on Jun-12-2006 15:17:

Mycket bra avslutning av Australien.

Tycker det �r j�vligt synd om Japan, men n�r man inte s�tter sina l�gen och dels bjuder p� chanser som man gjorde under andra halvlek s� g�r det som det g�r. Dessutom var de stundtals i Kawaguchi's kn� backlinjen.

Takahara spelade faktiskt bra idag, men skulle ha fortsatt n�r han hade l�gen ist�llet f�r att passa.

Fukunishi hade chansen att avg�ra matchen vid 1-1, men sk�t precis utanf�r. Tim Cahill skulle ha f�tt sitt andra gula och Japan en straff, men tyv�rr s� blev det inte s� d� domaren gjorde en total felbed�mning och Australien vann matchen med 3-1.

John Aloisi �r riktigt riktigt grym, detsamma med Cahill och precis som mot Nederl�nderna gjorde han m�l n�r han kom in, tilltrasslad sitution och 1-1. 2-1-m�let var inget att snacka om.

Tummen upp till Japan dock, men �nnu mer ber�m till Guus Hiddink's mannar som avgjorde matchen p� n�gra minuter i slutet.

Posted by Braxen on Jun-12-2006 16:58:

Ser direkt att Rosicky �r 'Arsenalmaterial' efter en s�n d�r avslutning

Posted by Kongo_kim on Jun-12-2006 17:26:

Och gissa vem man s�lde i vmelvan efter att ha h�rt rykten om att han �r skadad.

Just det Rosicky

Posted by Jeremy H on Jun-12-2006 19:29:

So far, den mest underh�llande matchen i VM
Go Ghana! (Kingston skr�mmer mig dock.. )

Posted by ExOn on Jun-12-2006 19:56:

Australien > *

Posted by zoric on Jun-12-2006 19:58:

quote:
Ser direkt att Rosicky �r 'Arsenalmaterial' efter en s�n d�r avslutning

Har varit lack sen jag h�rde att han inte valde Atl�tico de Madrid. S� j�vla synd.

Posted by zoric on Jun-12-2006 20:00:

Ghana spelar riktigt bra, och de f�rtj�nar egentligen inte att ligga under. Men en miss, och s� ligger man under..

..man m�ste vara ig�ng hela tiden, �r man inte det s� blir man f�rst�s straffad.

Sami Adjei �r v�l b�ttre �n Kingston, f�rst�r inte varf�r Ratomir v�ljer den sistn�mnde..?

Posted by Braxen on Jun-12-2006 20:15:

quote:
Originally posted by zoric
Har varit lack sen jag h�rde att han inte valde Atl�tico de Madrid. S� j�vla synd.

hehe Arsenal > A.Madrid

Posted by reveal on Jun-12-2006 20:59:

�ntligen dags, drar imorgon tidigt p� morgonen. Sen �r det fotbollssemester till l�rdag, men Sverige-matchen p� torsdag som h�jdpunkt

Posted by zoric on Jun-12-2006 21:34:

quote:
hehe Arsenal > A.Madrid

Atl�tico > Arsenal

Posted by zoric on Jun-12-2006 21:35:

Ha det s� kul nu, och nu f�r vi hoppas p� att Sverige tar sig vidare.

F�rresten, Ghana spelade riktigt bra idag. Synd att man inte utnyttjade de skott utifr�n som man hade, kunde mycket v�l ha blivit m�l p� n�got av de 6-7 skott Essien hade utanf�r..

Posted by Vizay on Jun-12-2006 21:42:

synd att ghana faller p� tv� misstag egentligen.
Dom hade varit v�rda ett kryss iaf. Men italien var bra det ska man inte sticka under stol med

b�da dom lagen kan nog bli farliga om dom skulle g� vidare, tjeckien �r ju n�got decimerat nu utan koller.

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »