TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Spring Cruise 2006
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »

Posted by Laszlo on May-12-2006 17:56:

Fan, �r det inte kryssning snart? Har f�r mig det skulle vara n�gon liknande tillst�llning n�gon g�ng inom det n�rmaste....

Posted by Braxen on May-12-2006 18:29:

Steve

Jag kommer om jag hittar

Posted by reveal on May-13-2006 08:50:

Snart dags, tar t�get upp om en halvtimme

Posted by mr_fisken on May-13-2006 08:51:

har inte varit peppad tills f�rren jag �t frukost d� jag ins�g att det l�r bli r�tt skoj
ska riva av ett 60min l�ngt houseset sen dra o k�pa kryss t-shirt och sen klippa mig och kanske packa n�got.. sen �r man fit for fight

Posted by Pjox on May-13-2006 08:58:

Wiiieeee

Jag har k�nns mig lite s�d�r os�ker p� hur skoj jag egetnligen tycker att dert ska bli med kryssen men nu k�nner det bara skoj

Jag ska dricka vatten och knapra alvedon hela dagen sen �r jag f�rhoppningsvis redo

Posted by SteveTranz4ever on May-13-2006 09:22:

FUTURE LOUNGE LINANS TIDER �R UTE !!!

FUTURE LOUNGE
Sailor's Pub, d�ck 7
22.00-23.00 Danne B
23.00-00.00 Kristian Littke

06.00-07.00 Jaydee
07.00-08.00 Tatsumi Suzuki
08.00-09.00 DJ Ankan
09.00-10.00 Zendorion

Posted by Braxen on May-13-2006 10:37:

Tycker det har vart lite halvskabbig info om futureloungen i �r, vad k�r dom f�r stil osv ..

Posted by SteveTranz4ever on May-13-2006 10:46:

quote:
Originally posted by Braxen
Tycker det har vart lite halvskabbig info om futureloungen i �r, vad k�r dom f�r stil osv ..

Ja det har vart b�ttre tidigare g�nger...
Men det l�r nog visa sig p� de lapper med lineup p� b�ten som sitter uppsatta �verallt

Posted by jofawe on May-13-2006 11:25:

Fy fan vad jag �r laddad nu.. det �r fan skadat!!

Posted by Gate 42 on May-13-2006 13:06:

Dar Ferry Corsten @ Mayday 2006 f�r att se vad man kan f�rv�nta sig av natten... Har inte varit s� inne i trance p� sistone, men lirar han s�nt h�r elektroinfluerat idag s� blir jag mucho glader

Posted by Vizay on May-13-2006 14:40:

yehepp dags � bege sig d�r�, ses p� b�ten

Posted by Christian �. on May-13-2006 15:51:

Vill ocks� med p� kryssen!
Kan bara s�ga, ta det lugnt.. kommer nog gunga en del f�r er i natt eftersom det bl�ser ganska krafigt just nu
jaja jag f�r v�l i alla fall vinka av er eftersom jag n�stan ser v�rtahamnen fr�n mitt f�nster

Posted by zoric on May-13-2006 20:53:

Jag �nskar verkligen att jag hade �kt med p� detta :<

Posted by ColinZeal on May-14-2006 19:45:

AAAAAHHH!!! Precis hemkommen fr�n b�ten och m�ste s�ga att jag L�NGTAR till Augusti! Fy satan vad GRYMT detta var!!! (f�rsta f�r mig)

Gick in i hytten tv�rs �ver korridoren och snackade med lite sk�nt V�rnamofolk. P� s�ndagen gick jag in igen och tyckte jag k�nde igen en j�vel d�rinne. "fan �R det d�r? K�nner igen han som fan!"

Visar sig att det �r killen som filmat och klippt ihop "Cosmic Gate Trance Energy 2003". Fucking Steve! Sansl�st nog s� r�kade jag tydligen hamna i hytten mitt emot Steves.

Hade ocks� en trevlig konversation med Pjox tror jag hon kallade sig f�r?

N�, dags att sova sig nykter till jobbet imorgon! Tack alla f�r en j�vla grym kryssning! St�mningen var helt j�vla otrolig!

//Niko

Posted by Pjox on May-14-2006 20:01:

quote:
Originally posted by ColinZeal
Hade ocks� en trevlig konversation med Pjox tror jag hon kallade sig f�r?

N�, dags att sova sig nykter till jobbet imorgon! Tack alla f�r en j�vla grym kryssning! St�mningen var helt j�vla otrolig!

//Niko

Japp det �r Pjox hon kallar sig f�r

Jag f�rst�r v�rkligen varf�r hytterna g�r fort som fan till MB kryssningarna!
Jag orkar inte utv�kla mina tankar s� mycket mer �n att det var j�vligt skoj �ven fast jag m�dde minst sagt inte bra

Posted by Braxen on May-14-2006 20:04:

Dahlb�ck och Martin H va grymma, panoramagolvet lekte med det andra, va det nu hette, va fan f � r mkt folk d�r

Gl�mde swetatr�ffen ..

Posted by Vizay on May-14-2006 20:05:

haha hur full va du nu n�r du kom hem efter dom tv� snabba?

p� det hela taget en bra kryss, synd p� foten som gjorde att jag inte pallade � dansa s� mycket men musiken va tokgrym s� jag fick njuta iaf

synd bara att jag missade gruppfotot efter lite olyckliga omst�ndigheter (fick ont i magen � va tvungen � rusa p� toa).
Blev lite irriterad i sekvensen efter men jag hoppas ingen tog illa upp av de som va runt om, va tr�tt � seg � hade ont i hela kroppen s� de va inget personligt

ser fram emot summercruise iaf, har f�rbokat tv� hytter s� man e redo att �ka!

Posted by Kaveh on May-14-2006 22:56:

quote:
Originally posted by Braxen
panoramagolvet lekte med det andra

sammanfattar kryssen f�r mig =) dahlb�ck och sisters sthlm dag tv� var grymt, missade tyv�rr mesta av martin h - till f�rm�n f�r ferry ;]

Posted by Cham on May-15-2006 13:57:

kryssen var som vanligt riktigt nice! Scott var helt mad - vilket r�j det blev! Kul att tr�ffa lite SweTA p� gruppkortet ocks�! Dock blev det ju mycket f�rre �n planerat

Posted by Snowave on May-15-2006 14:06:

quote:
Originally posted by Kaveh
sammanfattar kryssen f�r mig =) dahlb�ck och sisters sthlm dag tv� var grymt, missade tyv�rr mesta av martin h - till f�rm�n f�r ferry ;]

ok. hahaha. jag fick fel p� h�ftet s� jag missade ferr=(

men s�g sister sthlm och scot project och dj fredde innan. =)

Posted by Snowave on May-15-2006 14:09:

Btw har n�gon playlisten p� alla som lirade d�r. vill ha den =)

Var grymt bra trax! b�de kv�llen och dagen d�rp�.

dvs rubb och stubb. =)

Posted by Funfrock on May-15-2006 16:11:

Gl�mde helt bort gruppkortet tyv�rr

Annars var det en fin kryss, lite v�l mycket sprit f�rsta dagen kanske.
Var inget kul att g� till jobbet imorse heller, kom hem med nattbussen kl 06:20

Posted by Flanker on May-15-2006 18:22:

Hoppas n�gon l�gger upp TA-kortet snart. Det togs ju ett snabb-foto n�r vi stod vid relingen med min digitalkamera ocks�, tyv�rr har jag ingen bra hosting-site att l�gga upp det p� �nnu, men jag ska f�rs�ka ordna det. N�gon som har ett bra tips p� en s�dan sida f�rresten?

F�r �vrigt tycker jag det var en super-h�rlig kryss, det var ju f�rsta f�r min del men definitivt inte den sista! Och jag f�r v�l f�rs�ka bli lite mer aktiv h�r p� TA ocks� kanske...

Posted by Kvicket on May-15-2006 19:56:

Galen kryss, galen scot! Fyfan vad bra han var.
Var uppe p� panorama hela 1 g�ng och sen blev jag f�r full f�r att orka ta mig upp dit igen
Aldrig dansat s� mkt som till scot, fan vad kul det var

Steve bl�ste mig totalt n�r det g�llde kortet, jag f�reslog i trapphuset typ kvart i tv� att vi skulle �ndra till tre s� man kunde samla ihop folk... D� nickade han glatt o sa ja :P

Posted by Laszlo on May-15-2006 20:17:

Svinrolig resa - inte p� grund av musiken och st�mningen men tack vare andra trevliga h�ndelser och annat ov�ntat m�te Jag h�ll mig st�rre delen av kryssen till panorama. Fetast var utan tvekan n�r n�gon av funktion�rerna drog ut n�gon sladd d� Dahlb�ck spelade s� det blev kn�pptyst i h�gtalarna i ett par minuter. Ist�llet f�r att b�rja bua och kasta ruttna tomater b�rjade alla sjunga p� "Pass this on", vilket bokstavligt talat fick h�ret p� min kropp att resa p� sig. Enbart det korta momentet i sig var v�rt pengarna. Sinnessjukt

En allm�n uppfattning som folk tyckes ha fr�n kryssningen var dock att det b�rjar h�nga med allt f�r m�nga nyb�rjare p� dessa tillst�llningar. "J�vla fjantar" var det v�ldigt fager tjej vid namn Elin som kallade de, vilket jag tyckte vad klockrent

S�h�r g�r det f�rresten n�r man blastar Scooter p� kryssningen:

Det blev tyst, sen sprang jag

Tyv�rr missade jag gruppfotot....st�tte p� Reveal och Aendy strax efter tv� d� de varit ute p� d�ck, men d�r var tydligen inte s� m�nga andra...

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »