TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 2005 TranceAddict Tune of the Year
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »
| quote: |
| Originally posted by Estuera ^ En ooit gehoord van 'less is more' ? ![]() |
Ach Eagle, iedereen vindt Silent Waves een supertrack, en gij komt hier weer ff muilen dat het op geen kloten trekt. 
Shuddap you. 
| Originally posted by Real Ach Eagle, iedereen vindt Silent Waves een supertrack, en gij komt hier weer ff muilen dat het op geen kloten trekt. ![]() Shuddap you. |
| Originally posted by Gladius mijn vriend, zoiets noemt een mening. ben het er ook niet mee eens, morjah, 't is e kwestie van smaak eh. |
Die lead van silent waves deed me altijd denke aan het geluid dat die auto van de wasserette maakte als die door de straat reed 
Perasma - Swing 2 Harmony 59
Dogzilla - Without You 50
Jonas Steur - Silent Waves 66
Ik zou 'Without You' nog niet helemaal afschrijven.
ieder zijn ding natuurlijk,ma ik snap nog altijd nie vanwaar dat da komt dat een trance-plaat diepgang nodig heeft.Trance gaat er bij mij nog steeds om het gevoel dat het nummer bij mij opbrengt.
Als 'silent waves' mij na al die tijd nog steeds kippenvel doet krijgen, dan is da voor mij TOTY
maja zoals ik al zei:ieder z'n ding natuurlijk
Benny blijft nog steeds hopen op dogzilla
Oei, ma als Without you op 1 punt strandt, dan zal ik me wel wreed schuldig voelen zulle. Daarentegen, als Silent Waves op 1 puntje wint van Perasma...
dan moogt ge trakteren zulle, estuera!!
En over de simplicity matter, iedereen heeft een punt. Een melodie (en de sound die die melodie tot stand brengt) moet imo idd sterk genoeg zijn om even stand-alone te spelen zonder dat de producer het schaamroop voelt oplopen. Daarentegen heb ik het ook wel voor 'schijnbaar simpele' tracks. Daarom hoeft die niet overladen te zijn met sporen, hoor, een pitch-bend hier en daar, een eenmalige crash, hier en daar een bassdrum kick die er tussen de kop op steekt, dat zijn dingen die voor mij nog meer het verschil kunnen maken. Ik verwijs naar Wandii - Kinetic Caper, zet uw brein maar eens in analysis-mode.
| Originally posted by CygnusX Perasma - Swing 2 Harmony 59 Dogzilla - Without You 50 Jonas Steur - Silent Waves 66 |
67-67 met nog enkele uren te gaan 
Iek. 
| Originally posted by Belgian Bonzai 67-67 met nog enkele uren te gaan |
69 - 69
Wat gaan ze doen bij ex aequo? 
| Originally posted by Jasperovitsj 69 - 69 Wat gaan ze doen bij ex aequo? |
Perasma 71 - Jonas 69 
Bah, perasma
Jammer voor Jonas... maar zoals ik al zei, tegen al die remixes opnemen is moeilijk; dus silent waves is sowieso ook een winnaar 
Spijtig maar ja, tweede is ook niet slecht. Ik denk dat Jonas daar op voorhand voor zou getekend hebben 
Ach ja the tune of the year zal wel nooit een unanieme keuze zijn,zullen er altijd wel zijn die het goed vinden(logisch anders zou er ni voor gestemd worden
) en er zullen er zijn die het dikke shit vinden.
Anyway for shame al degene die ni voor silent waves gekozen hebben. Die hebben nu de tweede plaats van Jonas op hun geweten

| Originally posted by Lady_LizzY Perasma 71 - Jonas 69 |
Toch altijd raar gevonden rond die plaat, zo laat herkend, al oud, vroeg gereleased... 
| Originally posted by Blue Sky 99 Best wel grappig hoe al die tranceliefhebbers op Perasma gestemd hebben, ten eerste is het orgineel al 2 jaar oud, ten tweede was dat gewoonweg pure prog en ten derde weten ze wsl niet eens wie deze track geproduceerd heeft |
| Originally posted by Blue Sky 99 Best wel grappig hoe al die tranceliefhebbers op Perasma gestemd hebben, ten eerste is het orgineel al 2 jaar oud, ten tweede was dat gewoonweg pure prog en ten derde weten ze wsl niet eens wie deze track geproduceerd heeft |
| Originally posted by djcresto denk wel dat de meeste stemmen komen door de deserves an effort dub hoor en dat is pure trance en van 2005 |
| Originally posted by djcresto denk wel dat de meeste stemmen komen door de deserves an effort dub hoor en dat is pure trance en van 2005 |
Ik vond Swing 2 Harmony 2 jaar geleden al heerlijk. Kheb toen al geprobeerd om het TOTY te laten worden, maar dat mocht niet want het was toen nog niet released.
En daarna G&D en Deserves An Effort Remixes, rrrrr.
Toch verdiend hoor, ondanks het uitstel.