TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]


Posted by Freezel on Mar-13-2006 16:27:

Lijkt me een goed plan Ed


Posted by dancetherapy on Mar-13-2006 17:11:


Andy Moor behind the wheels of plastic

Wat een feest! Met dank aan mijn Bob, ik kon mooi wat Smirnoffjes achterover kantelen terwijl ik stond te genieten van de muziek. Toppers deze avond waren zeker Menno en Jonas! Hulde!

Mijn foto's staan op http://www.sirsmirnoff.tk


Posted by Tom Lont on Mar-13-2006 20:23:

quote:
Originally posted by @win
En over parkeerproblemen zal ik het hier maar niet hebben...


Parkeren is nooit een probleem als je je auto in de Pleingarage neerzet.


Posted by jp on Mar-13-2006 20:53:

Gratis op het Lange Voorhout

Wel erg koud buiten


Posted by @win on Mar-13-2006 21:11:

Volgende keer kijk ik inderdaad eerst even waar je kunt parkeren. Grote markt is zeker geen goede optie...


Posted by Unique2701 on Mar-14-2006 00:28:

beetje laat.. maarre that was BANGING!

Kwam een beetje halverwege Orkidea binnen dus niet zoveel meer van meegepikt, niet veel aan te merken op Andy, en toen begon het feest echt met Menno & Jonas! Eerst wat softer met Helsinki Scorchin, vlak daarna ging het los! Heel energieke set, leuke handjes-in-de-lucht momenten, ook heerlijk om te zien hoe Menno en Jonas er zelf duidelijk van genoten! Ging na Escape weg, zo te horen heb ik niet zoveel gemist van Airbase..


Posted by Roger on Mar-14-2006 11:03:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Groot minpunt van dit soort avonden is dat 90% van het mannelijk geslacht is qua publiek....



Ja dat was een beetje vervelend voor de aanwezige vrouwen.. die moesten ineens de dubbele hoeveelheid mannen verwerken


JP ik denk trouwens dat er beter een techno area bij kan komen als je leuke vrouwen binnen wil hebben. Sowieso is er voor de gigantische hoeveelheid breezers die nodig is voor een hardstyle avond niet genoeg ruimte in de asta


Posted by Loraine on Mar-14-2006 18:40:

Nog steeds gaaaaaaaar na het extra lange Intuition Weekend (4 dagen )


Posted by jp on Mar-14-2006 20:15:

quote:
Originally posted by Roger
ik denk trouwens dat er beter een techno area bij kan komen als je leuke vrouwen binnen wil hebben


Technosluts zijn verwaand en kunnen t� goed tegen drank


Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.