TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]
Lijkt me een goed plan Ed 

Andy Moor behind the wheels of plastic
Wat een feest!
Met dank aan mijn Bob, ik kon mooi wat Smirnoffjes achterover kantelen terwijl ik stond te genieten van de muziek. Toppers deze avond waren zeker Menno en Jonas! Hulde!
Mijn foto's staan op http://www.sirsmirnoff.tk
| quote: |
| Originally posted by @win En over parkeerproblemen zal ik het hier maar niet hebben... |
Gratis op het Lange Voorhout 
Wel erg koud buiten 
Volgende keer kijk ik inderdaad eerst even waar je kunt parkeren. Grote markt is zeker geen goede optie...
beetje laat.. maarre that was BANGING!
Kwam een beetje halverwege Orkidea binnen dus niet zoveel meer van meegepikt, niet veel aan te merken op Andy, en toen begon het feest echt met Menno & Jonas! Eerst wat softer met Helsinki Scorchin, vlak daarna ging het los! Heel energieke set, leuke handjes-in-de-lucht momenten, ook heerlijk om te zien hoe Menno en Jonas er zelf duidelijk van genoten! Ging na Escape weg, zo te horen heb ik niet zoveel gemist van Airbase..
| Originally posted by MaGiK54 Groot minpunt van dit soort avonden is dat 90% van het mannelijk geslacht is qua publiek.... |
Nog steeds gaaaaaaaar na het extra lange Intuition Weekend (4 dagen
)
| Originally posted by Roger ik denk trouwens dat er beter een techno area bij kan komen als je leuke vrouwen binnen wil hebben |