TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Eurosong 2006!!
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 »
Els had 'het mooiste einde' inderdaad... maar internationaal gezien ni rendabel
spijtig dat ze niet voor iets origineels gaan, nu eindigen ze vast weer in de grijze middenmoot. De vakjury had een goed oordeel vond ik maarjah die andere jury's
voor mij had dit uitslag mogen zijn:
1. Brahim
2. Els De Schepper
3. Kate Ryan
4. Kaye Styles
5. Barbara Dex
6. La Sakrah
7. Belle Perez
Niet dat ik het genre van Brahim graag hoor maar in zijn productie zat het meeste werk dat kon je horen en het was iets waarvan je zeker kan zijn dat er geen ander land zo'n nummer zal sturen itt het nummer van Kate Ryan wat zeker goed is in zijn genre maar of het zal opvallen...?
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Het refrein is alleen bijna intergraal afgeript van The Pointer Sisters, maar dat zijn maar details |
door die nieuwe formule ist nog ni eens zeker da ons Kate naar de grote finale ga. eerst die klote 'halve-finale' overleven.
�lsge daardoor zijt is het voordeel wel da u lieke in de finale gekent is 
| Originally posted by Phortastic De schepper was ook mijn nummer 2. Zeer sterk nummer en zeer sterk gezongen. Kreeg er zowaar rillingen van |

mja het is wel verduiveld catchy. ik hoor het vandaag 1 keer en het zit direct in m'n kop. =\
| Originally posted by Gladius mja het is wel verduiveld catchy. ik hoor het vandaag 1 keer en het zit direct in m'n kop. =\ |
| Originally posted by Gladius mja het is wel verduiveld catchy. ik hoor het vandaag 1 keer en het zit direct in m'n kop. =\ |
Ik ben 99,9% zeker dat tegen het Eurovisiesongfestival plaats vindt het nummer van Kate Ryan door zowat elke vlaming uitgekotst wordt omdat iedereen het beu gehoord is.
^ heb er hier al geweten die Universal Nation beu waren... dus geen punt (of het moest ni speciaal bedoeld zijn om af te breken)
| Originally posted by Antony ^ heb er hier al geweten die Universal Nation beu waren... |
| Originally posted by Xilver duh... kotsbeu... verdomde overplayde plaat met een te grote jumperkes-aanhang (spijtig genoeg, want 't is een goei plaat) |
De Finse deelnemers aan Eursong 2006
Tis eens wat anders dan een zijwaartse kniebeweging.
benieuwd of die ook 60.000 EUR steun zullen krijgen van de Finse regering, hehe
| Originally posted by TOR benieuwd of die ook 60.000 EUR steun zullen krijgen van de Finse regering, hehe |
go kate!!!
myself
was just aant zappen en kom eurosong tegen 
ons kate ging beginne, was nog kewl gedaan eigelek
kzie eigelek meer uit na die Lordi mannen 
ferm kostum
ooh monica, lekker ding
ma da lieke trok op geen kloten 
omgzors kattegejank

lol nicole en hugo atm
She sounds like she's trying to pull a (lousy) Shakira 
finland 
hahaha ferm 
ni zo zeer goe lieke live gebracht ma wel show 
omg, ijsland, wa was me da 
en boegeroep opt einde

hahahaha weeral ni bij 
wat zijn wij toch een sukkelland op eurosongs (meestal
)
Belgi� zwaar geowned
En 60000� belastingsgeld wasted hieraan, mooi mooi...