TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
Ziet er goed uit 
voor mij is da oke... Ik geraak toch ni voorbij de eerste kip
| quote: |
| Originally posted by Dj LPG voor mij is da oke... Ik geraak toch ni voorbij de eerste kip |

... anders zoeken we gewoon 1 co�rdinator (CygnusX ofzo) die de mixes zal klasseren, ze een letter zal toewijzen en in een poule steekt...
Gaan we trouwens voor de jury werken met een puntensysteem of met een gewone rangschikking per jurylid en dan een consensus?
| Originally posted by Jasperovitsj Gaan we trouwens voor de jury werken met een puntensysteem of met een gewone rangschikking per jurylid en dan een consensus? |
| Originally posted by Push2005 Maareuh; als het er op aan komt om de juryleden in te delen en de mixes per poule toe te wijzen, wie zal dat dan doen ? Ik wil dat wel doen, maar kmoet dan ook niet weten dat ge me gaat verdenken van partijdigheid ofzo � ... anders zoeken we gewoon 1 co�rdinator (CygnusX ofzo) die de mixes zal klasseren, ze een letter zal toewijzen en in een poule steekt... |
). Dan de mixes gewoon verdelen over de groepen zoals in het schema van Luc en de juryleden het ftp-adres van hun poule doorgeven.
| Originally posted by Push2005 Hm ja, das de vraag... Ik denk dat consensus misschien wel het moeilijkst is, aangezien via msn/PM/mail communiceren zo simpel niet is. Dus puntensysteem is misschien beter... dan is wel de vraag om een algemeen punt te geven (bvb x/10) of enkele parameters in te schakelen (zoals mixtechnisch, opbouw/flow, ... (ik kan er op zoveel niet komen eigenlijk)) en daar apart een cijfer op 10 op te geven en dan de punten samen te tellen Alleszinds moet wel de beoordeling gemotiveerd worden, dus gene zever van "bwaa, love theme dusk is ne stomme plaat dus de mix is al niemeer goe" |

),...
| Originally posted by Jasperovitsj En een goeie motivatie erbij moet toch ook wel kunnen uitsluiten dat er persoonlijke belangen te hard meespelen in het oordeel. |

nope
Als ze het goe vinden, vinden ze het goe �, natuurlek is da subjectief
Die 3 categorien lijkt mij anders wel een goed systeem.
Tis gewoon om te vermijden dat mensen zoals Zevan en ik er al bij voorbaat uitliggen omdat we progressive draaien. 
| Originally posted by Zehra nope |
NI eerlijk
| Originally posted by Jasperovitsj Iemand (Benny?) zorgt ervoor dat alle tags van alle mixes verwijderd worden en geeft ze at random een letter mee (hij mag wel niet vergeten noteren van wie welke mix was ). Dan de mixes gewoon verdelen over de groepen zoals in het schema van Luc en de juryleden het ftp-adres van hun poule doorgeven. |
deal
Normaal hoeft er toch geen bandbreedte probleem te zijn? 
Die persoon moet er alleen maar voor zorgen dat de mixes goed gelabled worden en hij moet de mixes dan binnen de ftp zelf even in de juiste mappen plaatsen. Maar de dj's moeten zelf hun mix uppen en de juryleden moeten hem zelf downen, dus normaal moet die extra persoon toch zelf niks downen en uppen?
Of zie ik het verkeerd?
Enfin, mij maakt het niet uit wie het is hoor 
| Originally posted by Jasperovitsj Normaal hoeft er toch geen bandbreedte probleem te zijn? ![]() Die persoon moet er alleen maar voor zorgen dat de mixes goed gelabled worden en hij moet de mixes dan binnen de ftp zelf even in de juiste mappen plaatsen. Maar de dj's moeten zelf hun mix uppen en de juryleden moeten hem zelf downen, dus normaal moet die extra persoon toch zelf niks downen en uppen? Of zie ik het verkeerd? |
| Originally posted by CygnusX Enkel de files hernoemen vormt inderdaad geen bandbreedteprobleem, maar als de id3-tags aangepast/verwijderd moeten worden, dan is dat wel nodig. |

| Originally posted by Real Tis dat. ![]() Je kan niet zomaar iedereen verplichten om g��n ID3 tags te gebruiken, want er zit toch altijd ��n pipo tussen die dat w�l doet. ![]() + eventueel kan je de mixen ook zippen + password-protecten (zodat NIEMAND anders behalve de juiste juryleden eraan kunnen), en daarvoor moet je ze ook op je PC hebben staan. |
| Originally posted by Real + eventueel kan je de mixen ook zippen + password-protecten (zodat NIEMAND anders behalve de juiste juryleden eraan kunnen), en daarvoor moet je ze ook op je PC hebben staan. |
Op pagina 1 is een rubriek met prijzen toegevoegd 
Is er geen beloning voor de juryleden? 
Misschien een opmerking bij het pouleschema 
De mixes in de 2de ronde zouden als volgt verdeeld kunnen worden:
RONDE 2
Poule 1
Winnaar poule 1
winnaar poule 3
Winnaar poule 5
2de plaats poule 2
2de plaats poule 4
Poule 2
Winnaar poule 2
Winnaar poule 4
2de plaats poule 1
2de plaats poule 2
2de plaats poule 3
Dan zijn beide poules ook ongeveer even sterk 
| Originally posted by Push2005 Op pagina 1 is een rubriek met prijzen toegevoegd |
omg, inderdaad, prijs 2 >>> prijs 1...
Prijs 4 is eerder een straf 
Push, kunt ge die 2e prijs aub wat specifieren?
Mss doe ik dan nog wel mee 
Mss kunt ge de 1e prijs koppelen aan de volgende BeTa party? Bvb. recht op de meest interessante draaiuren ofzoiets..?