TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armin van Buuren @ La Rocca
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ooooooomg at de 3 eerste nummers a break in the clouds was echt maf, na asta mijn weekend nog eens super afgesloten |
Voila zie die zalige nacht zit er ook weer op. Samen met TOR en 2 goede vrienden afgesproken om samen naar La Rocca af te zakken. In het station van Lier hadden we tevens rendez-vous met Christina (wel bekend vd ASOT chat). Bij het wachten op de bus, nog op 2 Finnen gestoten die bezig waren aan een serieus party weekendje. Vrijdagavond Kyau vs Albert in hun hometown, dan de Asta op zaterdag en dan zondag maar eventjes naar Belgi� doorreizen voor Armin. Echt mafketels, maar w�l sympathieke mensen. We waren mooi op tijd en konden dus nog optimaal genieten van het Happy Hour, op die �ne homo nagelaten die erin slaagde m'n biertje tegen de vlakte te werpen. May he burn in hell. Marko draaide lekkere plaatjes en stil staan werd een steeds groter probleem. Intussen liep de club al aardig vol en toen Armin aan z'n set begon, was 't gezellig druk. Begin van de set sloot goed aan op Marko z'n set, waardoor de overgang niet te groot was. Plaatjes die voorbijkwamen en die ik mij herinner (geen zin om te checken of sommige al genoemd zijn..)
Karen Overton - Your Loving Arms
Sunlounger - White Sand
Matthew Dekay - Timeless
Nic Chagall - Monday Bar
Jonas Steur - Castamara
MIKE - Voices from the inside
en dan ook nog een zooi techy plaatjes (Controlfreak, Metro, ...)
Al bij al een meer dan geslaagde avond! Viel mij wel op dat enorm veel homo's rondliepen daar in La Rocca, niet dat ik homofoob ben, maar 't viel toch wel serieus op.
Bovendien nog op een paar mensen gestoten Mr Canon, FredNova, Elof, Solar1, Jonas, Menno, Davejeeuh, en Kaidreas 
kevin, heb je trouwens mijn bericht goed opgevolgd?
de nieuwe signum en white sand?
| Originally posted by Kaidreas kevin, heb je trouwens mijn bericht goed opgevolgd? |
Giuseppe Ottaviani - Linkin' People meende ik ook ergens in het 3de uur gehoord te hebben.
En zijn 2de plaat was iets met een computer voice "electro....electronic"
Der zullen mij nog wel enkelen komen te binne schieten in de komende dagen.
seg ma ik heb die F16 echt ni gehoord eigenlijk... en khad er nog zo op gelet... is die echt wel gekomen?
less whining, more pix pls?! 
Of video's van Monday Bar ofzo 
| Originally posted by TOR wat stond daar ook alweer in? lol kon spijtig genoeg niet antwoorden, want mn belwaarde was op.. en ja, die nieuwe Signum is echt megavet |
| Originally posted by christina seg ma ik heb die F16 echt ni gehoord eigenlijk... en khad er nog zo op gelet... is die echt wel gekomen? |
| Originally posted by Progrez Signum - Harmonic vs Airwave - Alone In The Dark. Sorry Signum, maar ze lijken me toch iets te hard op elkaar. Of ben ik de enige met dat gevoel? |
Mijn pics zijn online op www.arminonly.be 
Weldra komt ook nog een videocompilatie online ..
sjieke foto's
en ik stond denk ik heel de tijd vlak naast jullie
(toch toen armin draaide
)
jommeke en zijn trouwe hond Pekkie!
choco was een van de buitenwippers
teh aurelie
of de paus of??? mr.beta himself yves
ff het voorgemixed cdtje eruit halen, zonder dat iemand het gaat merken... hihi
@kitt: dude ge moet dringend iets aan u camera doen, iedereen ziet er super slecht uit. 
/neer
Vooral die foto van YDR 
| Originally posted by speentje Al bij al een meer dan geslaagde avond! Viel mij wel op dat enorm veel homo's rondliepen daar in La Rocca, niet dat ik homofoob ben, maar 't viel toch wel serieus op. |
^idd kapsalon alain bij ons int dorp is ook dicht op maandag
^op de maandag moet ge u dus een ander vriendje zoeken dries? 
^you're leaving me?
Kitt, zijn er misschien wat meer foto's van het publiek? Negen op de tien zijn van Armin.
Maar Armin is zo'n lekkertje 
Voor de gemiddelde La Rocca bezoeker misschien wel, maar ik had toch graag wat meer totaalbeelden gezien.
^is totally armin niet genoeg 
| Originally posted by Kaidreas ^you're leaving me? |
| Originally posted by Kaidreas @kitt: dude ge moet dringend iets aan u camera doen, iedereen ziet er super slecht uit. |