TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »
das ook wel belachelijk dat enkel de filterheadz live zijn e... de rest doet maar alsof ofwat? 
Tzal wel ferm in orde worden... 
Waar is M.I.K.E
... Mainstage toch wel mag ik hopen (+ Liveact miss
)
Perfecto ziet er subliem uit; en moeten er nie nog wa bijkomen bij Q-dance ? Lijkt me nog niet zo gevuld eigenlijk 
^Yeps, op de flyer staat er more names tbc voor de Q-Dance stage.
MAINSTAGE
Armin Van Buuren
David Guetta
Filterheadz (live)
VERSUZ
Bob Sinclar
PERFECTO
Mark Norman vs Cor Fijneman
Menno De Jong vs Estuera
Phynn vs Fred Baker
wil ik tog wel zeker aan het werk zien 
Hmm, ik mis nog wat leuke prog namen, dus ik twijfel nog steeds.
Hoeveel kost een ticket nu weer juist?
Als ge snel zijt kunde mss nog aan een van die 5000 tickets aan �35 geraken...
Als die op zijn ist voor een regular �42.50
Kga dinsdag om de mijn... 
kzal er ook maar snel een gaan halen
lijkt me een leuk feestje 
| quote: |
| Originally posted by FUSyke MAINSTAGE Armin Van Buuren Ferry Corsten David Guetta Filterheadz (live) Chris Liebing Marco Bailey KOZZMOZZ Rush Ben Sims Surgeon Oscar Mulero T-Quest Kozz Kr!z VERSUZ Bob Sinclar Axwell Dave Lambert Bart Maes Tom Leclerq B CAFE D'ANVERS Silicone Soul Raul Smos & Baby B Prinz Filliz Bartholomeo QDANCE Promo Scot Project Ghost Coone Dark E PERFECTO Paul Oakenfold Markus Schulz Mark Norman vs Cor Fijneman Menno De Jong vs Estuera Phynn vs Fred Baker Emjay Ronald Van Gelderen Liam Shachar RENDEZ FOU Starski & Tonic Guy Ohm & Funky Frenic Maxim Lany & El Carlito Red D Mystique Tino MISSISSIPI Dj Kool TLP Mad D & Vista Chen Serom Luck E Sense |
| Originally posted by Jasperovitsj Hmm, ik mis nog wat leuke prog namen, dus ik twijfel nog steeds. |
Perfecto-Tent is where I'll be!
Kga ook weer de tracklists doen, net als verleden jaar.
@ Den Backer: Schrijft da maar op uwen buik. 3 FreeRecordShops war ik geweest ben wisten ze van niks. Ik heb zitten discussi�ren met die mensen, maar nog nie toegeven. Enkel voor 45�. Losers
DJ's die ik echt wil zien: Armin Van Buuren - David Guetta -Filterheadz (live) - Bob Sinclar - Axwell - Scot Project
DJ's die ik ook wel wil zien als er nog tijd over is:
Marco Bailey - T-Quest - Dave Lambert - Silicone Soul - Prinz - Ghost - Paul Oakenfold - Markus Schulz - Menno De Jong vs Estuera - Phynn vs Fred Baker - Starski & Tonic - Guy Ohm & Funky Frenic - Maxim Lany & El Carlito
| Originally posted by IgnazZio Perfecto-Tent is where I'll be! Kga ook weer de tracklists doen, net als verleden jaar. @ Den Backer: Schrijft da maar op uwen buik. 3 FreeRecordShops war ik geweest ben wisten ze van niks. Ik heb zitten discussi�ren met die mensen, maar nog nie toegeven. Enkel voor 45�. Losers |
Zal ik doen als ik naar Leuven ga
Of kmoest als bewijs de mail afprinten. Tja
Is dat wel de correcte line-up?
Ik bedoel maar.. what the hell doen namen als Menno en Phynn in de Perfecto tent?
Noem de tent dan gewoon 'trance' lol, want die hebben niks met Perfecto te zien.
| Originally posted by TOR Is dat wel de correcte line-up? Ik bedoel maar.. what the hell doen namen als Menno en Phynn in de Perfecto tent? Noem de tent dan gewoon 'trance' lol, want die hebben niks met Perfecto te zien. |
| Originally posted by Synthesia laat ze gewoon keer bellen naar ID&T en zeg dat het op de website stond |
tip van de dag:
kijk ook eens in de id&t pack die je kreeg op Sensation (of die binnenkort in de winkels ligt)
op de achterkant van de grote tomorrowland flyer... 'de zwarte pagina' tussen de samsung en eristoff reclame...
hehe 
ik kann iet kijken
was er te zien?

ANTWERP IS STILL BURNING ...

kheb dien briel ondertussen al weggesmeten, maar mss moet je het weer in je diepvriezer steken

| Originally posted by FUSyke ANTWERP IS STILL BURNING ... |
| Originally posted by Push2005 Is this true ? |
| Originally posted by FUSyke Op D4M zei er toch iemand dat dit op een van de flyers stond. |
wat hebben jullie ontdekt?