TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fok Formule 1 Manager 2006
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 »
94 punten tot nu toe..
ah, bedankt voor de reply... hopelijk vergeet ik nu niet meer te kijken 
Wordt een mooie race morgen.. Kimi was sneller dan wie ook in de kwali. Dus die zal morgen ook zeker veel mensen in willen/proberen en gaan inhalen!
Trouwens ook mooie actie van Schumacher in de laatste bocht! 
| quote: |
| Originally posted by MennoB Trouwens ook mooie actie van Schumacher in de laatste bocht! |

heb ik net redbull uit mijn team gehaald................
Weer een aantal verkeerde keuzes gemaakt. Gegokt op bridgestone en Williams.
Schiet niet echt op, kan bijna geen wissels doen en loop elk race weekend weer achter de feiten aan.
Rosberg helaas niet gefinished, verder redelijk gedaan volgens mij. Heb iig geen falende motor en chassis'
.
176 maar... met Rosberg, Villeneuve (:mad
, STR en BMW.
Toch maar die Villeneuve er maar eens uit mieteren.
200
182... middenmoot schat ik in.
| Originally posted by AversusZ Weer een aantal verkeerde keuzes gemaakt. Gegokt op bridgestone en Williams. Schiet niet echt op, kan bijna geen wissels doen en loop elk race weekend weer achter de feiten aan. |
| Originally posted by SnuggLe 176 maar... met Rosberg, Villeneuve (:mad , STR en BMW. |
203 (en mennob.. nog steeds zelfde team?)
| Originally posted by robin 203 (en mennob.. nog steeds zelfde team?) |
Jappio 1405
Robin__ 1329
MennoB. 1279
SnuggLe 1275
alexverheij 1249
TranceFool 1244
T.O.R. 1219
eieregooie 1124
M_Peror 1109
OuweDwaas 1087
MikeVee 1048
AversusZ 983
Kolkie 955
magrec 922
pvdplanet 913
bajes 896

| Originally posted by MennoB Ik had bridgestone gekocht, want zo kon ik Cosworth (Williams kopen), die deed het beter dan BMW. Bleek zaterdag de juiste keuze te zijn, met webber op p3 en schumi op p1. Dusja ik baalde echt ontzettend dat webber uit viel en schumacher achteraan moest starten, anders had ik nu wel hoger dan jou gehad |
)
ik sta niet meer onderaan 
| Originally posted by robin :P (wtf ik sta 2e ) |
Ohja? Ik had deze keer voor de verandering eens meer punten dan die calculator aangaf 
Dat klopt dan toch ook.. Ligt er toch aan welke rijders/team/motor/banden hebt..
Sommige hebben meer punten, andere minder..
| Originally posted by MennoB Dat klopt dan toch ook.. Ligt er toch aan welke rijders/team/motor/banden hebt.. Sommige hebben meer punten, andere minder.. |
| Originally posted by robin Huh Die gast van die calculator voert het zelf allemaal in.. maar dan later geeft fok misschien wel een straf (motor opgeblazen = zoveel strafpunten etc) dus soms krijg je te veel.. En soms rekent hij op een straf en word die toch niet gegeven etc. Of hij is scheef en voert het gewoon verkeerd in |
| Originally posted by eieregooie Ohja? Ik had deze keer voor de verandering eens meer punten dan die calculator aangaf |
.
Daar gaan we weer 

Nice 
Kutzooi heb helaas mn team niet veranderd