TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- In Search Of Sunrise 5
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]
| quote: |
| Originally posted by Eagle` ik heb zo en verhaal opgevangen van Real |
| Originally posted by Push2005 Trouwens, ze kappen altijd op het mixen van Ti�sto. Heeft er al iemand ooit eens een dj set van Dj Rush gehoord ? Die man staat ��k ergens in de betere helft van de dj top en hij smashed letterlijk zijn faders. Hij mixt niet en laat alles maar in het honderd lopen. Hij noemt dat ook "energieker"... Kheb daar de mensen eigenlijk nog maar amper kritiek op weten geven... |
en den uitleg over zen edgy mixing is allemaal leuk en ik ga der ook mee akkoord dat dat idd voor trance livesets misschien beter is en meer energiek is maar dat neemt niet weg dat je dat best niet moet doen voor een studiomix als ISOS 5 he... Dat werkt gewoon niet imo.
| Originally posted by Real Boeeeeeeeeeee stomme Tosti. ![]() De sampler valt serieus tegen vind ik. |
| Originally posted by Phortastic en den uitleg over zen edgy mixing is allemaal leuk en ik ga der ook mee akkoord dat dat idd voor trance livesets misschien beter is en meer energiek is maar dat neemt niet weg dat je dat best niet moet doen voor een studiomix als ISOS 5 he... Dat werkt gewoon niet imo. |
| Originally posted by Jasperovitsj . En inderdaad, what's next? Een supersmoothe naadloze mix is minder waard dan een ruwe overgang die qua beatmatchen en harmonie verre van goed zit? Komaan h� |

| Originally posted by DJ Sid �, kga em bijgevolg ook niet kopen, hij had betere selecties kunne make imho, ma dit is geen 20� waard. |
| Originally posted by Push2005 Als ik naar een dj live ga luisteren is dat voor mij idd zo. Natuurlijk mag het geen totale fuckup worden h�; maar een beetje ernaast en je track erin smijten werkt bij mij meer dan een serene overgang ![]() Khebt wel op live h�; wat phortastic zegt ivm met zijn studiomix daar sluit ik me bij aan; da moe perfect zijn want je kan zoveel herdoen als je wil |
Het was gisteren de "launchparty" van ISOS 5, alle t'is te zeggen launch, de cd was ondertussen al uit...
Even een heel korte beschrijving:
Feestje op z'n eigen was gisteren echt SUPER
Progression mocht het om 22u op gang trekken en dit hebben de mannen echt perfect gedaan, schitterende plaatjes gedraaid imo
, iedereen al helemaal in de goede sfeer
Was echt GENIETEN, misschien een idee om deze mannen is naar Belgi� te laten komen, dan ben'k er wel opnieuw bij zene 
Om 00u (het was iets later geworden) mocht Tijs zijn werk komen doen, mmmmm.... SUPER SUPER
Heb'em op TIC & TIC 2 ook aan't werk gezien en was ook weer GENIETEN, Feesjeuh...
Een paar kippenvelmomenten die me zo te binnen schieten: Way Out West - Mindcircus (Gabriel and Dresden Remix), Lethal Industry (2006 edit),... Was echt een lekkere versie, dakje van de HMH ging er zowaar af
Het was weer een bijzonder geslaagde avond, heerlijk!!!!!
Rond 06u zou Phynn het overnemen, maar dit hebben we niet meer meegemaakt, zijn rond 05u terug naar huis gereden met de voiture, gans voldaan, mmmmm 
Pics and other stuff
Ik heb nog andere foto's en filmpjes, maar zal deze ��n van de volgende on-line zetten... Opening van Tiesto is wel 80 MB (3:44) en dus moeilijk on-line te zetten
of misschien via sendspace of ...
Pic 1, Pic 2, Pic 3
MOV 1, MOV 2, MOV 3
Hebben jullie eigenlijk enig idee welke plaat in het laatste filmpje gedraaid wordt, vind dit een h��rlijke plaat 
Edit: Filmpje 3 staat ook on-line 
Track 1 is netherworld (Oliver Prime Remix)
Track 2 is Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix)
enja Track 3 is nog niet volledig gekend... Viridian - Sunhump (?? Remix) ofwel Global Experience - San Salvador 
Plezante footage 
| Originally posted by Push2005 Track 1 is netherworld (Oliver Prime Remix) Track 2 is Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix) enja Track 3 is nog niet volledig gekend... Viridian - Sunhump (?? Remix) ofwel Global Experience - San Salvador ![]() Plezante footage |
Het filmpje staat er normaal volledig op nu...
| Originally posted by Meltoz Heeft er iemand ondertussen nog een gokje kunnen wagen, welke plaat dit is... Het filmpje staat er normaal volledig op nu... |
Kzalt anders wel laten weten... Tzal wel zo'n populair overplayed nummerke worden
| Originally posted by Push2005 De plaat is unreleased en zelfs de tiesto-tracklist crew heeft die nog niet gevonden; dus ge zult nog even geduld moeten hebben Kzalt anders wel laten weten... Tzal wel zo'n populair overplayed nummerke worden |