TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- M.I.K.E. album launch party in...!
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »
| quote: |
| Originally posted by Vishnu Don't want to be an ant-screwer, but just to put it straight; Icone is only a producer, not a dj. |

Ant-screwer
Brilliant 
| Originally posted by Margaux En is het niemand opgevallen dat de bloodhound gang daar was!! of staat da mss al ergens op de vorige pagina's? aaahja toch iemand die het gezien had. Ik lees het net |
| Originally posted by christina kijk is naar de foto's |
| Originally posted by domineesje die in uw msn ava vind ik de mooiste |
Damn spijtig toch dat ik er niet was. Ging aan Jimmy Pop de nummer van da meiske die in zijne laatste clip in da toilet danst vragen. Mss dan toch maar mailke sturen 

| Originally posted by christina die me jimmy pop en zehra? |
| Originally posted by christina kijk is naar de foto's |
| Originally posted by Margaux jaaa ik heb het gezien!!! toen em voorbij kwam wou ik ook een foto ma die fotografe was niet te bespeuren dat is echt exclusief joh die komt ge mss nooit meer tegen en zeker nie in een discotheek |

| Originally posted by christina wij hebben ne fooootoooo, wij hebben ne fooootoooo, wij hebben ne fooootoooo... ![]() sorry, tis sterker dan mezelf |
| Originally posted by christina wij hebben ne fooootoooo, wij hebben ne fooootoooo, wij hebben ne fooootoooo... ![]() sorry, tis sterker dan mezelf |
| Originally posted by TOR Ge laat u weer gaan gelijk op de wc zeker? |
En Andrew Bennett maar knipogen he Margeaux

| Originally posted by Solar1 En Andrew Bennett maar knipogen he Margeaux |
| Originally posted by TOR Ge laat u weer gaan gelijk op de wc zeker? |

| Originally posted by christina dat doet mij eraan denken ![]() da voorval in de file van aant wc... zegt veel over waarom het publiek zo "kalm" was een franse trien begint een klapke met mij, en tgaat over tfeesje ik zeg zo: Ja MIKE doet wel zijn best he ![]() en die antwoordt!!!!::: WIE IS MIKE? |
^Dries zou gezegd hebben: Hoe, kende gij ons Mieke nie? 
lol
rofl at je avatar christina
khad die foto echt voor mezelf moeten houden eh 
| Originally posted by Zehra rofl at je avatar christina khad die foto echt voor mezelf moeten houden eh |
tsssssssssss overdrijver
| Originally posted by christina nee eigenlijk staat die daar om mijn reply van daarnet nog geloofwaardiger te maken |
zeg mag ik die pic ook eens, weliswaar voor Jimmy Pop eh

| Originally posted by mrcanon zeg mag ik die pic ook eens, weliswaar voor Jimmy Pop eh |
en waar is de link naar toe?