TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Nej allts� att Laszlo f�r ta Stonebridges plats p� main !!! Laszlo for DJ-president ! |

Shit vilken grej...grej of the day liksom, som nissarna i TV4-studion hade uttryckt sig
| Originally posted by Laszlo Skulle nog pissa p� mig om jag fick avsluta dag nr. 2 p� main ![]() |

FAN...blir ingen spelning p� kryssningen f�r min del...
ist�llet kommer tv� andra h�riga snubbar vid namn �zg�r och JdotP v�nda skivor ist�llet f�r stonebridge...dagen kunde inte b�rjat b�ttre!

Grymt kul m�ste jag s�ga !
De som var med p� CCC-kryssen vet vilket j�la drag Jdot & �zz drog p� Fast nu �r de ju under MBs regi och regler !!!
| Originally posted by JdotP p� TranceClubber.com Ska bli fett skoj att v�rma stora golvet p� denna kryss som jag personligen tycker har den fetaste o mest kvalitativa linan hitils! Armada kryssning for god sake.. Need to say more! Daniey o Steve: Kan s�ga att det tog ungef�r 1 1/2 timme efter att det b�rjade disskuteras h�r som v�ran r�da telefon b�rjade blinka. Visar �n en g�ng att MB lyssnar p� sin trogna publik. Tuuu tuuuuut here we cuuuuum! |
vad r�tt!
�zze och JdotP �t folket!
omg vad r�j det kommer bli, furry squad is the shit! 
Aah nu e ja lugn igen, ��zeeguur � jeejd�tp ! 
N�n som vet vilken slot som �zg�r fick? (Hoppas p� dag tv�.
)
Han och Jdot kommer att inleda dag ett...tyv�rr
Det �r den s�msta tiden d� det �r minst folk p� golvet...f�rhoppningsvis lyckas de dra ig�ng festen tidigare �n vanligt...hade annars g�rna sett att de avslutade dag tv�...hade varit fett 
Jag kommer f�rs�ka va d�r till 23 iaf ..
.. ser fram emot d som fan, ���s 
| Future Lounge I "Sailor's Pub" p� d�ck 7 kommer vi f�r fj�rde g�ngen att ha ett golv med nya, eller inte helt etablerade djs. Det golvet kommer att vara �ppet n�r de stora golven �r st�ngda. Bredden �r stor musikm�ssigt, fr�n progressive, tribal house till trance och hardstyle. Ju l�ngre in p� sm�timmarna, desto h�rdare stuk. |
| Originally posted by Laszlo Han och Jdot kommer att inleda dag ett...tyv�rr Det �r den s�msta tiden d� det �r minst folk p� golvet...f�rhoppningsvis lyckas de dra ig�ng festen tidigare �n vanligt...hade annars g�rna sett att de avslutade dag tv�...hade varit fett |
Nej! S� synd. Vet att jag sist minglade j�rnet borta vid hytterna till runt 00:00 och f�rst d� begav mig upp�t.. Hytterna och f�rfesten var ju n�stan roligast under hela resan.

| Originally posted by ColinZeal Nej! S� synd. Vet att jag sist minglade j�rnet borta vid hytterna till runt 00:00 och f�rst d� begav mig upp�t.. Hytterna och f�rfesten var ju n�stan roligast under hela resan. |
V�gar man visa sig p� denna sweta-meet-up eller m�ste man vara invigd? ![]()
| Originally posted by SMC V�gar man visa sig p� denna sweta-meet-up eller m�ste man vara invigd? |
Klart som fan du ska visa dig
G�ller bara att jag ocks� lyckas ta mig dit denna g�ngen 
Ok, gr8. Jag vill bara inte riskera att bli kastad �verbord n�r jag st�r d�r och inte kan n�gon secret auth-kod. 
| Originally posted by SMC Ok, gr8. Jag vill bara inte riskera att bli kastad �verbord n�r jag st�r d�r och inte kan n�gon secret auth-kod. |

| Originally posted by anuga hehehe, ingen fara, du skulle f�tt en livboj med ![]() The More SweTA Then Funnier, iallafall s� tycker jag. |
Det kan alltid vara kul med lite nya bekantskaper, jag k�nner ingen h�r. Har dock funnits p� forumet ett litet tag.
De flesta av oss k�nde nog ingen f�rsta g�ngen vi reggade oss, men efter ett par fester ihop blir man som en stor familj 
Finns det eventuellt n�gon fr�n sm�landstraktarna som drar till kryssningen med bilen och har en plats i bilen kvar f�r mig?
Plankan eller k�lhalning... det har vi alla f�tt g� igenom som nya SweTAs ! 
haha n� men sj�lvklart ska alla TAs som �r ombord komma... som du/ni kommer m�rka �r vi bara ett glatt h�rligt g�ng med minst en sak gemensamt... musiken !
Jag uppmanar alla att komma... kanske vi sl�r rekord denna g�ngen i gruppfoto 
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag uppmanar alla att komma... kanske vi sl�r rekord denna g�ngen i gruppfoto |
(nej jag t�nker inte sl�ppa det d�r
)
| Originally posted by ScuL Finns det eventuellt n�gon fr�n sm�landstraktarna som drar till kryssningen med bilen och har en plats i bilen kvar f�r mig? |