TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hét grote WK2006 Topic!
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »

Posted by Dj_Day-V on Jul-04-2006 21:30:

Hoppelijk is de finale Italie - Frankrijk

Posted by BaRTeZ on Jul-04-2006 21:34:

Jammer, had liever Duitsland in de finale gezien dan Italië.

Aan de andere kant, ook wel lekker om HBtje eens even op zijn plaats te zetten

Posted by Siesta on Jul-04-2006 21:39:

mijn dag is HELEMAAL GOED!!

eindelijk die irritante smerige duitsers eruit! Italië speelde imo best leuk! tenminste met een intentie om te aanvallen!

GO ITALIA!!

Posted by John on Jul-04-2006 23:43:

quote:
Originally posted by Siesta
mijn dag is HELEMAAL GOED!!

GO ITALIA!!

de mijne ook

heb nix tegen duitsland, maar op de een of andere manier gun ik het ze toch niet. wel hebben ze best een puik wk gespeeld, stuk beter dan nl iig. dus mogen ze best trots zijn dat ze de halve finale gehaald hebben, net als zuid korea 4 jaar geleden.

Posted by TranceFool on Jul-05-2006 08:57:

quote:
Originally posted by HBtje
ach ik ben het anti-duitsland gezeik in NL gewoon spuugzat. Om het minste of geringste wordt alles wat maar iets met Duitsland Natuurlijk ben ik wat te addorerend bezig, maar voor op een forum zijn er ook grenzen... Kijk voor de gein eens in het wk subforum van FOK!... Te sad gewoon

Oja ik baal er ook van hoor dat NL er op die manier uitgekegeld is afgelopen zondag

AUFWIEDERSCHNITZEL!!!!!!!!

Posted by magrec on Jul-05-2006 09:00:

psies zo geweldig was duitsland ook niet hoor, de 1e 4 wedstijden hadden speelden ze tegen temas waar nederland ook wel van kon winnen en tegen argentinië wankelde het al en tegen italië liepen ze vooral achter de feiten aan. Italië verbaasde mij zeer en liet zien dat ze toch geweldig kunnen voetballen. Die combinaties af en toe

Posted by AirPole on Jul-05-2006 10:19:

Het is echt voor het eerst dat ik hoop dat Frankrijk nu gaat winnen. Dat zou een mooie finale worden! Dat had ik van tevoren dus echt niet gedacht.

By the way, ik vond Jan Mulder eerst echt super, maar ik begin me nu toch echt aan hem te storen hoor. Als hij niet aan het woord is, zit hij er ongeinteresseerd bij als een zak aardappelen en als iemand een mening heeft over de Duitsers dan wordt hij daar 'misselijk' van. Alleen zijn mening kan en mag. Beetje jammer Jan, doe ff normaal.

Posted by Siesta on Jul-05-2006 10:25:

quote:
Originally posted by AirPole
Het is echt voor het eerst dat ik hoop dat Frankrijk nu gaat winnen. Dat zou een mooie finale worden! Dat had ik van tevoren dus echt niet gedacht.

By the way, ik vond Jan Mulder eerst echt super, maar ik begin me nu toch echt aan hem te storen hoor. Als hij niet aan het woord is, zit hij er ongeinteresseerd bij als een zak aardappelen en als iemand een mening heeft over de Duitsers dan wordt hij daar 'misselijk' van. Alleen zijn mening kan en mag. Beetje jammer Jan, doe ff normaal.

Zo is hij toch altijd al geweest?

Posted by basvh on Jul-05-2006 10:26:

ja ik ken hem ook niet anders.

Mooiste aan villa BvD is Kees Prins/Melvin. Wat een humor!

Posted by John on Jul-05-2006 10:27:

quote:

zo zat ie er altijd toch al bij? volgens mij ook alsie zelf aan het woord is

edit: denk je snel te reageren zijn er ineens al 2 voor je

maar ik hoop toch dat de italianen gaan winnen. net iets meer positieve ervaringen met italianen dan met fransen gehad

Posted by AirPole on Jul-05-2006 10:32:

Hmm, ik snap wel wat jullie bedoelen, maar vroeger had ie volgens mij nog het fatsoen om (als iemand anders aan het woord was) tenminste nog net alsof te doen dat hij geinteresseerd was. Als iemand nu aan het woord is, kijkt hij een beetje verveeld om zich heen en zo. Het zal hem allemaal een vreugde wezen. En dat was eerst toch niet zo hoor jongens

Posted by magrec on Jul-05-2006 11:38:

quote:
Hmm, ik snap wel wat jullie bedoelen, maar vroeger had ie volgens mij nog het fatsoen om (als iemand anders aan het woord was) tenminste nog net alsof te doen dat hij geinteresseerd was. Als iemand nu aan het woord is, kijkt hij een beetje verveeld om zich heen en zo. Het zal hem allemaal een vreugde wezen. En dat was eerst toch niet zo hoor jongens

Zeker wel, ik heb hem altijd al super irritant gevonden.

Posted by John on Jul-05-2006 12:24:

wat is davids toch een koning

Posted by basvh on Jul-05-2006 12:27:

doe ff copy/pasten want ik heb geen VI login

Posted by AirPole on Jul-06-2006 09:28:

Goed, Frankrijk dus door! Tering, wat werd ik op een gegeven moment zat van die klote Portugezen, sorry hoor. Constant, weer dat gezeur en die blikken. Zo'n team mag in mijn ogen echt niet wereldkampioen worden, alhoewel het diving gedrag wel wat minder was gister. Naja, hoe het ook zij: Italie - Frankrijk de finale in. Mooi!

Posted by moogwai on Jul-08-2006 15:15:

Forza Italie! Ben best wel onder de indruk van hun, tegen Duitsland speelde ze ook erg goed.

Zidane gun ik de wereldtitel ook wel, alleen de rest van het team niet.

Posted by MennoB on Jul-08-2006 16:56:

Ik gun het Zidane wel. Omdat dit zijn laatste wedstrijd is.. En dat hij zo'n goede voetballer is geweest en nog steeds is!

Maar toch denk ik dat Italië gaat winnen morgen..

Posted by Frenkieee on Jul-09-2006 10:07:

Zindane, is dat een kruising tussen Zinedine Zidane en Arouna Dindane?

Posted by MennoB on Jul-09-2006 12:28:

quote:
Originally posted by Frenkieee
Zindane, is dat een kruising tussen Zinedine Zidane en Arouna Dindane?

hahah niet eens gezien

heb het aangepast

Posted by AirPole on Jul-09-2006 23:10:

Voor de liefhebbers:

Posted by robin on Jul-10-2006 09:47:

Frankrijk

Zidane

Posted by basvh on Jul-10-2006 09:53:

Was best een heftig kopstootje

Posted by Cosmic on Jul-10-2006 18:51:

Wat een actie van Zidane, unbelievable...

Over enkele dagen komt hij met een verklaring:
http://www.telesport.nl/voetbal/445...gen_uitleg.html

Posted by Siesta on Jul-10-2006 22:43:

http://tonaz.altervista.org/zidane.html

Posted by Cosmic on Jul-12-2006 18:30:

http://www.youtube.com/watch?v=js0v...&page=1&t=t&f=b

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »