TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hét grote WK2006 Topic!
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »
Hoppelijk is de finale Italie - Frankrijk
Jammer, had liever Duitsland in de finale gezien dan Italië.
Aan de andere kant, ook wel lekker om HBtje eens even op zijn plaats te zetten

mijn dag is HELEMAAL GOED!!
eindelijk die irritante smerige duitsers eruit! Italië speelde imo best leuk! tenminste met een intentie om te aanvallen!
GO ITALIA!!
| quote: |
| Originally posted by Siesta mijn dag is HELEMAAL GOED!! GO ITALIA!! |

| Originally posted by HBtje ach ik ben het anti-duitsland gezeik in NL gewoon spuugzat. Om het minste of geringste wordt alles wat maar iets met Duitsland Natuurlijk ben ik wat te addorerend bezig, maar voor op een forum zijn er ook grenzen... Kijk voor de gein eens in het wk subforum van FOK!... Te sad gewoon Oja ik baal er ook van hoor dat NL er op die manier uitgekegeld is afgelopen zondag |
psies zo geweldig was duitsland ook niet hoor, de 1e 4 wedstijden hadden speelden ze tegen temas waar nederland ook wel van kon winnen en tegen argentinië wankelde het al en tegen italië liepen ze vooral achter de feiten aan. Italië verbaasde mij zeer en liet zien dat ze toch geweldig kunnen voetballen. Die combinaties af en toe 
Het is echt voor het eerst dat ik hoop dat Frankrijk nu gaat winnen. Dat zou een mooie finale worden! Dat had ik van tevoren dus echt niet gedacht.
By the way, ik vond Jan Mulder eerst echt super, maar ik begin me nu toch echt aan hem te storen hoor. Als hij niet aan het woord is, zit hij er ongeinteresseerd bij als een zak aardappelen en als iemand een mening heeft over de Duitsers dan wordt hij daar 'misselijk' van. Alleen zijn mening kan en mag. Beetje jammer Jan, doe ff normaal.
| Originally posted by AirPole Het is echt voor het eerst dat ik hoop dat Frankrijk nu gaat winnen. Dat zou een mooie finale worden! Dat had ik van tevoren dus echt niet gedacht. By the way, ik vond Jan Mulder eerst echt super, maar ik begin me nu toch echt aan hem te storen hoor. Als hij niet aan het woord is, zit hij er ongeinteresseerd bij als een zak aardappelen en als iemand een mening heeft over de Duitsers dan wordt hij daar 'misselijk' van. Alleen zijn mening kan en mag. Beetje jammer Jan, doe ff normaal. |
ja ik ken hem ook niet anders.
Mooiste aan villa BvD is Kees Prins/Melvin. Wat een humor!

| Originally posted by AirPole By the way, ik vond Jan Mulder eerst echt super, maar ik begin me nu toch echt aan hem te storen hoor. Als hij niet aan het woord is, zit hij er ongeinteresseerd bij als een zak aardappelen en als iemand een mening heeft over de Duitsers dan wordt hij daar 'misselijk' van. Alleen zijn mening kan en mag. Beetje jammer Jan, doe ff normaal. |

Hmm, ik snap wel wat jullie bedoelen, maar vroeger had ie volgens mij nog het fatsoen om (als iemand anders aan het woord was) tenminste nog net alsof te doen dat hij geinteresseerd was. Als iemand nu aan het woord is, kijkt hij een beetje verveeld om zich heen en zo. Het zal hem allemaal een vreugde wezen. En dat was eerst toch niet zo hoor jongens 
| Originally posted by AirPole Hmm, ik snap wel wat jullie bedoelen, maar vroeger had ie volgens mij nog het fatsoen om (als iemand anders aan het woord was) tenminste nog net alsof te doen dat hij geinteresseerd was. Als iemand nu aan het woord is, kijkt hij een beetje verveeld om zich heen en zo. Het zal hem allemaal een vreugde wezen. En dat was eerst toch niet zo hoor jongens |
wat is davids toch een koning 
doe ff copy/pasten want ik heb geen VI login
Goed, Frankrijk dus door! Tering, wat werd ik op een gegeven moment zat van die klote Portugezen, sorry hoor. Constant, weer dat gezeur en die blikken. Zo'n team mag in mijn ogen echt niet wereldkampioen worden, alhoewel het diving gedrag wel wat minder was gister. Naja, hoe het ook zij: Italie - Frankrijk de finale in. Mooi!
Forza Italie! Ben best wel onder de indruk van hun, tegen Duitsland speelde ze ook erg goed.
Zidane gun ik de wereldtitel ook wel, alleen de rest van het team niet.
Ik gun het Zidane wel. Omdat dit zijn laatste wedstrijd is.. En dat hij zo'n goede voetballer is geweest en nog steeds is!
Maar toch denk ik dat Italië gaat winnen morgen..
Zindane, is dat een kruising tussen Zinedine Zidane en Arouna Dindane? 
| Originally posted by Frenkieee Zindane, is dat een kruising tussen Zinedine Zidane en Arouna Dindane? |
Voor de liefhebbers:

Frankrijk 
Zidane 
Was best een heftig kopstootje
Wat een actie van Zidane, unbelievable...
Over enkele dagen komt hij met een verklaring:
http://www.telesport.nl/voetbal/445...gen_uitleg.html
http://tonaz.altervista.org/zidane.html

http://www.youtube.com/watch?v=js0v...&page=1&t=t&f=b