TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »
Typisch Duits weer, de laatste minuut
| quote: |
| Originally posted by Dj_Day-V Typisch Duits weer, de laatste minuut |
| Originally posted by Gladius typisch hollands om zoiets te zeggen |
En den bal is rond en de wedstrijd is pas gedaan als het laatste fluitsignaal weerklonken heeft
Kheb de match niet gezien, maar van wat ik gehoord heb was het oververdiend en had het doelpunt evengoed al 20 minuten vroeger gevallen kunnen zijn 
scheisse moffen
dik verdiend voor duitsland!
schade polski, alles ist vorbei
kdacht trouwens dat polen toch beter was, maar ik zie de EK poule van onze duivels wat meer zitten nu 
Niet dat Polen slecht was, maar had ze toch over de 2 wedstrijden die ik gezien heb van hen tot nu toe veel beter verwacht. Misschien wat overschat 
| Originally posted by Phortastic dik verdiend voor duitsland! |
Equador gaat een verassing worden op dit WK, mark my words 
Tis misschien zelfs al een verassing dat ze in de 2de ronde zitten.
| Originally posted by Phortastic Equador gaat een verassing worden op dit EK, mark my words ![]() Tis misschien zelfs al een verassing dat ze in de 2de ronde zitten. |
en ik eigenlijk ook nie, kheb mij blijkbaar totaal miskeken op Polen, vooral omdat ze het in de voorronde zo goed hadden gedaan.
vandaag wordt een drukke dag
Argentini� - Servie en Nederland ivoorkust 
| Originally posted by djcresto vandaag wordt een drukke dag Argentini� - Servie en Nederland ivoorkust |

Waar kunt ge die WK sigs halen?
| Originally posted by mellow_head Waar kunt ge die WK sigs halen? |
2-0 al
2 schittende goals, de 2e ongetwijfeld de mooiste van het WK!
Hoppa, 3-0!
En thad eigenlijk al 4-0 moeten zijn, want die goal van Crespo was geen buitenspel...
| Originally posted by Jasperovitsj Hoppa, 3-0! En thad eigenlijk al 4-0 moeten zijn, want die goal van Crespo was geen buitenspel... |
en dan te bedenken dat S&M in de groep van Belgi� eigenlijk nooit echt bedreigd is geweest voor de eerste plaats ... Op basis van hetgeen ze nu laten zien zou je zeggen dat die niets te zoeken hebben op een WK. Ze kunnen als excuus wel inroepen dat ze nu niet met hun beste ploeg spelen, maar dat hoort nu eenmaal bij het voetbal.
ik ben wel benieuwd wat de tweede helft nog gaat geven, khoop dat de Argentijnen der nog een beetje voor willen gaan, maar ik betwijfel het eigenlijk. Ze hebben nog die belangrijke laatste match tegen Nederland en zullen daarvoor mss krachten willen sparen en een aantal spelers rust gunnen in de tweede helft.
Ik peins dat Messi nog wat ritme zal mogen opdoen 
Which is nice 
I want Messi 2
Hopelijk blijft Saviola dan wel staan 
oja Servi� speelt met allemaal reserven in verdediging zal toch wel wat verschil maken.
Hopelijk verliest Zweden tegen Engeland,
kwil Trinidad wel in de 2de ronde zien
ze spele zo slecht nog nie

4-0
Messi staat der pas op en t is al prijs dankzij nen assist van em
6-0, toe maar 
6 - 0! MESSI & TEVEZ FTW!!! 
Wat een match!!
Wat een ploeg!!