TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wat schaft de pot?
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 »


Posted by Jasperovitsj on Jun-27-2006 22:17:

quote:
Originally posted by Vishnu
Ne caramba van de Willy, zonder komkommer en met mayonaise.

Voor de leken: das een smoske met ne mexicano tussen, heerlijk!

Should be good.

Doesn't beat nen Timmy though Baguette met ne mexicano tussen, afgewerkt met bickysaus en -ajuintjes


Posted by FCB_Fanatic on Jun-27-2006 22:21:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Vishnu
Ne caramba van de Willy, zonder komkommer en met mayonaise.

Voor de leken: das een smoske met ne mexicano tussen, heerlijk!


Should be good.

Doesn't beat nen Timmy though Baguette met ne mexicano tussen, afgewerkt met bickysaus en -ajuintjes


Verdoeme

zwijgt es mannen, ik krijg hier honger van ...








ik lust da dus ook graag


Posted by Antony on Jun-28-2006 08:48:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Kriekskes met bouletjes en patatjes


en patatjes? combineer da me frans brood ja, ma me patatjes?


Posted by Xilver on Jun-28-2006 09:22:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Should be good.

Doesn't beat nen Timmy though Baguette met ne mexicano tussen, afgewerkt met bickysaus en -ajuintjes


Een broodje Mexicano moet met Andalouse! Ketter!


Posted by Jasperovitsj on Jun-28-2006 10:20:

^ Blame de Limburgers h�. Tot voor 2 jaar had ik geen idee dat je een Mexicano en bickysaus zou kunnen combineren


Posted by Kelly* on Jun-28-2006 10:41:

quote:
Originally posted by domineesje
vies eten uit kliniek

(whuke iov domineesje)


nog steeds niks lekkers gehad ginder?

ik weet nog ni wat eten, sevens is langs de winkel gaan....


Posted by FredNova on Jun-28-2006 12:17:

quote:
Originally posted by Xilver
Een broodje Mexicano moet met Andalouse!


amen!


btw: weet er iemand waar ze 'bresil' saus van La William verkopen?
is hier in Zaventem in frituur, overheerlijk... maar vind em ni in de winkel

thanx
lol


Posted by Tomorrow Traxx on Jun-28-2006 12:22:

Vandaag gekookte witloof met worst en patat!

Ik eet toch liever rauwe witloof!


Posted by Kelly* on Jun-28-2006 12:31:

quote:
Originally posted by FredNova
amen!


btw: weet er iemand waar ze 'bresil' saus van La William verkopen?
is hier in Zaventem in frituur, overheerlijk... maar vind em ni in de winkel

thanx
lol


Ik vind zelfs geen een frituur in Antwerpen die die saus heeft.... nam die vroeger altijd aant frituur vlakbij het werk in Brussel, zalig sauske!!!!


Posted by domineesje on Jun-28-2006 12:50:

quote:
Originally posted by Kelly*
nog steeds niks lekkers gehad ginder?

ik weet nog ni wat eten, sevens is langs de winkel gaan....


terug thuis!!!
hier was niet mijn lievelingseten, spaghetti, maar beter dan dat voos klinieketen!
het heeft me gesmaakt!


Posted by FredNova on Jun-28-2006 13:25:

quote:
Originally posted by Kelly*
Ik vind zelfs geen een frituur in Antwerpen die die saus heeft.... nam die vroeger altijd aant frituur vlakbij het werk in Brussel, zalig sauske!!!!


toch ni aant rondpunt in Zaventem?


Posted by Kelly* on Jun-28-2006 13:34:

quote:
Originally posted by FredNova
toch ni aant rondpunt in Zaventem?


nee da was aant rondpunt aan den Heizel
Nu ganek naar de frituur op de parking van Zaventem Airport, hebben ze ook ni.... en nergens in Antwerpen


Posted by Xilver on Jun-28-2006 13:34:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Blame de Limburgers h�. Tot voor 2 jaar had ik geen idee dat je een Mexicano en bickysaus zou kunnen combineren


Ze verkopen da anders toch gewoon, als Bicky Rib?


Posted by domineesje on Jun-28-2006 15:56:

quote:
Originally posted by Kelly*
nee da was aant rondpunt aan den Heizel
Nu ganek naar de frituur op de parking van Zaventem Airport, hebben ze ook ni.... en nergens in Antwerpen


frituur pakken aan dhl


Posted by Kelly* on Jun-28-2006 16:00:

Tis datte dak bedoel....
die hun Bicky


Posted by domineesje on Jun-28-2006 16:02:

quote:
Originally posted by Kelly*
Tis datte dak bedoel....
die hun Bicky

alles is daar lekker en altijd veel volk

vd chauffeurs blijven he


Posted by Kelly* on Jun-28-2006 16:19:

lolz, de commentaar da we van die chauffeurs krijgen! Lachen zenne, in ons uniformpke als Virgin-girls..... ge kunt het u wel voorstellen he (ge kent die chauffeurs he )


Posted by domineesje on Jun-28-2006 16:21:

quote:
Originally posted by Kelly*
lolz, de commentaar da we van die chauffeurs krijgen! Lachen zenne, in ons uniformpke als Virgin-girls..... ge kunt het u wel voorstellen he (ge kent die chauffeurs he )


ttttt geluk zijn ze allemaal zo niet


Posted by Tomorrow Traxx on Jun-28-2006 22:51:

Ne lekkeren bananen-milkshake om den dag af te sluiten!

6 glazen was mij toch wa te veel!


Posted by Phortastic on Jun-28-2006 23:02:

Gebakken aardappelen met gehaktballen in tomatensaus


Posted by Eagle` on Jun-28-2006 23:06:

quote:
Originally posted by Phortastic
Gebakken aardappelen met gehaktballen in tomatensaus



oh dear


Morgen dit uur, BBQ @ camping C2 Werchter ik kijk er al naar uit


dat wordt smikkelen en smulen !!

maar wa wat doe je als je en keutelet, en frikandellen en kroketten en kartoffelen wilt bakken ? En kijk hij druipt *NIET*


Posted by Phortastic on Jun-29-2006 02:07:

quote:
Originally posted by Eagle`
En kijk hij druipt *NIET*


loooooool

Alles kan beter ftw


Posted by Kelly* on Jun-29-2006 11:30:

quote:
Originally posted by domineesje
ttttt geluk zijn ze allemaal zo niet


er zijn idd uitzonderingen


Posted by Nyah on Jun-29-2006 17:31:

quote:
Originally posted by Eagle`
Morgen dit uur, BBQ @ camping C2 Werchter ik kijk er al naar uit

Als Tom en ik eens moeten langskomen, moet je maar een seintje geven he We gaan dit jaar ook weer.
Wel ni vip, zoals vorig jaar, maja, ge kunt ni altijd zoveel chance hebben he


Posted by Kelly* on Jun-29-2006 17:38:

patatten met wortellen en worst..... :s

morgen BBQ
overmorgen op resto


Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.