TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
הגרסא שאני מכיר קצת יותר ארוכה ומספרת על בחורה שנסחפה לחו ף אבל כל מקרה, בדיחה קוראת 
אוקיי:
איש אחד עומד ליד הגן ילדים
?תגיד, אתה מחכה לילד-
לא, אני סתם שמן-

כשאני אהיה גדול אני ארצה להרזות
(דורש טיפה מחשבה ולא כזההה מצחיק)
איפה יש לבלונדיניות שיער שחור?
בין שתי הקדמיות

| quote: |
| Originally posted by oDrori איש אחד עומד ליד הגן ילדים ?תגיד, אתה מחכה לילד- לא, אני סתם שמן- |
| quote: |
| Originally posted by oDrori הגרסא שאני מכיר קצת יותר ארוכה ומספרת על בחורה שנסחפה לחו ף אבל כל מקרה, בדיחה קוראת ![]() אוקיי: איש אחד עומד ליד הגן ילדים ?תגיד, אתה מחכה לילד- לא, אני סתם שמן- ![]() איפה יש לבלונדיניות שיער שחור? בין שתי הקדמיות |
מקווה שתאהבו 
איזה אחד יוצא לצוד שפנים, טוב ההוא יום שלם ביער לא תופס כלום. חוזר לבקתה איפה שכל הציידים כולו מבואס אז ניגש אליו איזה צייד אחד ואומר לו "רוצה טיפ לציד שפנים? תמצא מחילה של שפן, תעמוד בחוץ ותגיד "טו טו" הוא יצא ותירה בו".
טוב ההוא הולך למחרת רואה חור קטן כזה של שפן, עומד בחוץ ואומר "טו טו" יוצא השפן ההוא דופק לו יריה בראש לוקח אותו. טוב ממשיך ללכת רואה חור יותר גדול, חצי מטר כזה, עומד בחוץ עושה "טו טו" יוצא שפן ענק ההוא יורה בו ולוקח אותו כזה על השכם. טוב ממשיך ללכת רואה חור ענקי של איזה מטר וחצי, עומד בחוץ עושה "טו טו" יוצא שפן, מה זה שפן, ענק!!! ההוא בא דופק בו ירייה הורג אותו לוקח אותו גם כן על השכם. ממשיך רואה חור ענקי של איזה 3 מטר, עומד בחוץ עושה "טו טו" פתאום הוא שומע מבפנים "טו טו" ההוא לא מבין עושה עוד פעם "טו טו" ושוב פעם קול מבפנים "טו טו", ההוא עושה "טו טו" ואז באה רכבת ודרסה אותו

היה איזה אחד
שמהרגע שהוא נולד, נגזר עליו לחטוף מכות
בגן כל הילדים היו מרביצים לו, בבית ספר הוא היה חוטף מכות רצח
בצא המפקדים שלו זיינו אותו מכות
הבן אדם עמד להתחתן, אמר זהו אין אני מתחתן עכשיו ייגמר הקטע הזה של המכות, אחרי שהתחתן אשתו הייתה דופקת בו טילים עם המחבת, הוא ואישתו הביאו ילדים, הילדים גדלו וזיינו אותו מכות עד שנמאס לבן אדם והוא החליט שהמוצא האחרון הוא התאבדות...
קיצר הבן אדם מתאבד, מגיע לגיהנום, עובדי השטן עם הקילשונים זיינו אותו מכות, הוא החליט לברוח לגן עדן, הגיע לגן עדן, המלאכים זיינו אותו מכות עם הכנפיים שלהם אז הבן אדם החליט לברוח, ברח לכנסייה של ישו, בא לישו ואומר לו
ישו, אתה חייב לעזור לי, כל הזמן מרביצים לי...
אז ישו אומר לו
"יבן זונה יש לך מזל שאני תפוס אחרת הייתי שובר לך את כל העצמות"
יפה גיל,
הכרתי אבל קרע אותי מחדש בטירוף

| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts היה איזה אחד שמהרגע שהוא נולד, נגזר עליו לחטוף מכות בגן כל הילדים היו מרביצים לו, בבית ספר הוא היה חוטף מכות רצח בצא המפקדים שלו זיינו אותו מכות הבן אדם עמד להתחתן, אמר זהו אין אני מתחתן עכשיו ייגמר הקטע הזה של המכות, אחרי שהתחתן אשתו הייתה דופקת בו טילים עם המחבת, הוא ואישתו הביאו ילדים, הילדים גדלו וזיינו אותו מכות עד שנמאס לבן אדם והוא החליט שהמוצא האחרון הוא התאבדות... קיצר הבן אדם מתאבד, מגיע לגיהנום, עובדי השטן עם הקילשונים זיינו אותו מכות, הוא החליט לברוח לגן עדן, הגיע לגן עדן, המלאכים זיינו אותו מכות עם הכנפיים שלהם אז הבן אדם החליט לברוח, ברח לכנסייה של ישו, בא לישו ואומר לו ישו, אתה חייב לעזור לי, כל הזמן מרביצים לי... אז ישו אומר לו "יבן זונה יש לך מזל שאני תפוס אחרת הייתי שובר לך את כל העצמות" |
היה ילד אחד שקראו לו גיל איתן
קיצר כל פעם שהמורה בכתה היתה מקריאה שמות והיתה מקריאה את השם שלו
גיל איתן - אז הוא היה עונה לה "שבי לי על הקטן"
אחרי כמה חודשים למורה נמאס לא ידעה מה לעשות
הלכה למנהל אמרה לו מה קורה בכתה עם התלמיד ושאלה מה לעשות
אמר לה המנהל - במקום לקרוא גיל איתן תגידי איתן גיל !!!!
המורה שמחה וזה סוף סוף יש לה פתרון
מקריאה שמותת.....מגיעה אל הילד
איתן גיל - אז הוא ענה "שבי לי כרגיל"

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter יש בזה משהו... חפיף שרון בוש ויאסר עראפת טסים במטוס פתאום הטייס אומר להם שהם מאבדים גובה וצריך לזרוק דברים מהמטוס הם עוברים מעל ארצות הברית ובוש זורק רובה ואומר יש לנו הרבה כאלה אחר כך הם עוברים מעל ישראל ושרון זורק אקדח ואומר יש לנו הרבה כאלה אחר כך הם עוברים מעל לרשות הפלשתינית ועראפת זורק רימון ואומר יש לנו הרבה כאלה אחר כך כל אחד חוזר לארץ שלו בוש רואה ילד קטן בוכה ברחוב אז הוא שואל אותו מה קרה הילד עונה לו הסתכלתי לשמיים ונפל עליי רובה שרון רואה ילדה קטנה בוכה ברחוב אז הוא שואל אותה מה קרה הילדה עונה הסתכלתי לשמיים ונפל עליי אקדח עראפת הולך ברחוב ופתאום הוא רואה ילד קטן מתפוצץ מצחוק אז הוא שואל אותו מה קרה הילד עונה לו תקעתי נוד והחנות של אחמד התפוצצה |
שתי בדיחות לשישי מומלץ להגיש עם אלכוהול בצד 
שתי סיכות יושבות ומעשנות ג'ויינט, פתאום אחת עושה לשניה "כבי כבי את זה מהר יש מאחורינו סיכת ביטחון"
מה תגיד לבן אדם שאומר לך "אני יזיין את האמא שלך!" ?
- לך לישון אבא אתה שיכור

| quote: |
| Originally posted by SimonP שתי בדיחות לשישי מומלץ להגיש עם אלכוהול בצד ![]() שתי סיכות יושבות ומעשנות ג'ויינט, פתאום אחת עושה לשניה "כבי כבי את זה מהר יש מאחורינו סיכת ביטחון" |
| quote: |
| Originally posted by SimonP שתי בדיחות לשישי מומלץ להגיש עם אלכוהול בצד ![]() שתי סיכות יושבות ומעשנות ג'ויינט, פתאום אחת עושה לשניה "כבי כבי את זה מהר יש מאחורינו סיכת ביטחון" מה תגיד לבן אדם שאומר לך "אני יזיין את האמא שלך!" ? - לך לישון אבא אתה שיכור |
ילד כושי לאבא שלו:
אבא אבא אפשר לשחק עם הבולבול שלך???
כן בן אבל אל תתרחק יותר מדי

חחחחח מכיר את הזה עם המספרי טלפון... זה מזה חמוד
והכושי קרע אותי... כמו גם הסיכת בטחון!!!!

ציטוטים מעולם הספורט הישראלי שעושים את הספורט הישראלי - ישראלי:
"אני רוצה לשחק באירופה ואמרתי את זה גם בתקשורת וגם בטלויזיה"
אלון מזרחי
"אתה השחקן מספר אחד בכדורגל הישראלי?"
"אני לא יגיד לך את זה
אבל ברור שכן"
אלון מזרחי
"מאז המשחק מול צרפת עברו איזה שש-שבע שנים
הייתי אז בן 20 היום אני בן 29"
אייל ברקוביץ
"אתה צופה בכדורגל?"
דן שילון מראיין את אנדראה בוצ'לי
הטנור העיוור
"עוד 5,999,999 ואנחנו פיטים"
עוזי וייל לאחר שיעל ארד מביסה את הגרמנייה בג'ודו
"השחקנים שלנו אינטיליגנטיים
כמעט לחצי מהם יש בגרות מלאה"
ויקו חדד מאמן הפועל באר שבע
"בדרך כלל אני אומר הלו
זה גם בעברית וגם באנגלית"
דוד אמסלם
"10,000
איש צועקים
"אליהו עופר בן זונה
אני מסתובב ומה אני רואה?
"את הבן שלי על הגדר צועק יחד איתם"
אליהו עופר מאמן הפועל באר שבע בשנות ה 80
"יש לי אישה מספר אחד
כלום אני לא עושה בבית"
נסים כהן
ענק ענק צח במיוחד אליהו עופר ואייל ברקוביץ
אהה גם אתה קנית את הספר הוצא מהקשרו
אמא שלי קנתה לי את שתי החלקים
הכי אהבתי -
"ב10 שנים האחרונות אני שחקן יחיד בדור"
אייל ברקוביץ
"חשוב להישאר עם הראש על המתניים"
אלון מזרחי
פחחחח
ועכשיו לבדיחות -
מה טוב בלזיין בחורה פוזלת בחוף הים?????
עין אחת עליך עין שניה על התיקים

עזוב אלון מזרחי מפגר תיכו
תראה מה הוא עוד אמר
"אם הייתי שומע מחברים שלי על איזה בחורה שאני יוצא איתה שהיא קלה
חופשי נכנסת למיטה באיזה שהוא מקום זה היה מעצבן אותי
אבל בעצם אני אף פעם לא שומע לאחרים"
| quote: |
| Originally posted by Scorchio עזוב אלון מזרחי מפגר תיכו תראה מה הוא עוד אמר "אם הייתי שומע מחברים שלי על איזה בחורה שאני יוצא איתה שהיא קלה חופשי נכנסת למיטה באיזה שהוא מקום זה היה מעצבן אותי אבל בעצם אני אף פעם לא שומע לאחרים" |
| quote: |
| Originally posted by Pinto חחחחחח עוד משפט שהוא אמר : "אני רוצה לשחק באירופה או בספרד" |
חחחחחחחחח אלון מזרחי אחד הדפוקים
הוא אמר לפני שבוע
"אנחנו מעכשיו ועד סיום העונה צריכים לאבד כמה שיותר פחות נקודות"
והיה לו עוד אחד מצחיק ביותר
"אין לי מה להוכיח על המגרש והוכחתי את זה היום"
חברים יקרים:
אתמול הייתי במופע של נאור ציון!!!
הבנאדם הכי קרוע בעולם!!!!!!! איזה צחוקים... יותר משעה וחצי לא הפסקתי לצחוק
הוא קטל את חברים שלי משהו רצח והיה כל כך טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כל מי שיש לו הזדמנות שילך למופע!!!!!!!!!!!!!
זה היה כזה מצחיק
זה שהוא חיקה את פינוקיו קרע אותי כמו אני לא יודע מה!!!!!!!!!!!!
אחרי המופע הלכנו לחבר שלי והוא שם את הקלטת של הבר מצווה שלו לקטעים ונשפכנו שם!!! מלא זמן לא היה לי ערב כל כך מצחיק!!!
נאור ציון ענק
אין מה להגיד
הוא התחיל לרדת על כל מיני אנשים ואז הוא עושה ככה
תקשיבו, כל מי שנעלב מכל הבדיחות וכל זה אז...
על הזין שלי!!!
הפתיח של המופע היה כזה סרט שבהתחלה היה את המוזיקה של מלחמת הכוכבים וכתוב כל מיני דברים שנאור ציון העליב את הערבים והיה צריך לרדת למחתרת כי הם רצו להרוג אותו
קיצר רואים קטע מהופעה שהוא מדבר עם אחד בשורה ראשונה
"איך קוראים לך"
"נאצר"
"שמע זה ממש כבוד בשבילי שמישהו מהצד השני בא למופע שלי והכל"
"אבל אני דרוזי"
"אתה מה?!"
"אני דרוזי"
"אז כושלאמאמא של כל הערבים!!!!!!"
קיצר הם מנסים להרוג אותו ויש מכות ככה שהוא מביא להם...
יש שם אחד גמד שהמנהיג עושה לו מוסטפא עלי חסל אותו (יעני מוחמד עלי) ואז אחר כך המנהיג משחק עם ג'ויסטיק נגד נאור ויש כוחות כאלה כאילו זה מורטל קומבט
פשוט אדיר!!!!!!!
חובה ללכת לראות
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.