TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ?
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »

Posted by Evil_E on Apr-30-2002 07:43:

Ben net terug uit Eindhoven, eerste keer een groot feest.

Wel wat moe in de benen op het laatst.

Jean bijna niets van gehoord
Daarna Judge Jules, die niet echt lekkere muziek draaide. Gevolgd door Dave Seaman, die niet het type muziek draait waar ik van hou, maar dat was van te voren al aan te zien komen.

Vervolgens Marco V, DJ Astrid en als laatste Yves, die allemaal zeer lekker draaiden, alleen Astrid en Yves, allebei Futurbreeze, allebei Lethal Industry. Dit terwijl ze naar elkaar kwamen, konden ze dit niet iets beter afstemmen.

Om half 7 weggegaan, was echt te moe, vooral in de benen, lichaam wilde nog wel, maar benen hielden het niet meer.

Al met al een zeer goeie eerste ervaring, en nu al zin aan meer.

Minpuntje:
De hele vloer lag onder de bekers/e.d. is daar niet iets op te vinden.

Zijn er nog mensen die zich geergerd hebben aan het : BOERUHH.
Vond het zelf best irritant.

Posted by Glaniskanis on Apr-30-2002 07:56:

Qontact Verslaggie

Whehehehe
*klikt*
sow eem die livesets downloadn
ja was dus wel eem bruutjes enzo.org ben nu nog helemaal vertieft achter me PCtje... ondertussah nagenietend van een supercoole avond
Heb iedereen wel ff gezien enzo whehe dussuh was klasse
HAd nog zon fat stoere gayroze armband gekocht met van die spikies (zoals ut haar van LTheseus weejewel) wantuh ik dacht dat lijkt best wel op een backstage pas
Dus ik die spikies eraf gebeten en dat ding om me arm gedaan en vol zelfvertrouwen backstage gelopen
Werkte ook nog (Y)!
Niemand had wat door en ik stond daaro uit me plaatje te gaan terwijl Ferry Corsten zn setje afmaakte
Daarna ff met de meester himself geluld, die overigens heeel rielex was
Heb um natuurlijk gevraagd hoe ut zat met Gouryella - Ligaya... dus hij legde ff uit wat ie ermee van plan was
Armin vertelde btw dat hij gevraagd was als co-producent wattie geweigerd heeft omdat het "iets van Tijs is" daar wilde ie niet aan komen
Maarruh om ff bij Ligaya te blijven... het wordt dus een plaatje in de stijl van Tenshi maar dan met een Barber's Adagio For Strings feel eraan
Zo omschreef Ferry het dus
En ik vroeg wanneer ie uitkwam en ze waren dus van plan om um deze zomer!! al te releasen... dat wil waarschijnlijk zeggen op promo, want daarna vroeg ik hoe het dan zat met Eon voor in de winkel
Zei ie die is al uit... ik zeg ja een groene Tsunami maar dies toch alleen op promo... ik had gelijk, wantuh ze wilden misschien die naam ook veranderen in Ferry Corsten
Maarja das allemaal nog zeer geheim
Wel fat dak zo door kon lopen (vonk wel stoer van mezelf) (nu moeten jullie dus ff zeggen dat het ook stoer van me was voel ik me ook weer tof)

Ennuhhhh ik wil nog ff zeggen dat ik Petrus bijna tegen de grond had met een onverwachte move vanuit extreem rechts die ie dus wel wist te ontwijken

Over de muziek ook nog ff
Die was opper-uber-extreem(en meer termen) fat (Y)
Jules was meesterlijk, Ferry wie immer ook, Armin bracht sfeertje erin, daarna dus Jules die zoals eerder gezegd elite was.. en afsluiter was de opperlompe Marco V die er een waar stampfestijn van maakte
Eindhoven eat your heart out!

Oh ja P.S.
Het was brutalistisch

P.S. 2
Yarnie post hier de tracklist die ie met een pennetje enzo heeft bijgehouden de hele avond

Jongens, dit was Glanis en ik groet je

Greetz,
Glaniskanis

Posted by Dr. Kuipers on Apr-30-2002 08:12:

King QONTACT PARTREPORT!!!

OMG

Wat een superfeest zeg!!!

Ben weer terug in Almere bij vriend van me, straks nog ff Amsterdam in als het weer een beetje relaxed is...

Zal maar eens ff mijn partyreport gaan typen (ben toch veels te wakker )
Ik kwam bij familie vandaan uit Middelburg, dus eerst 3 uur in de trein naar Amsterdam, daarna met die kameraad naar zijn huis in Almere.
Daar ff pizzatje eten, ff douchen en treintje naar Duivendrecht pakken. Had met Kolkiewolkie en Ruben_Dubbink op Bijlmer afgesproken, maar dit ging iets sneller en de trein naar Bijlmer had ik gemist
Ikke KW bellen, neemt die lul de behanger telkens niet op.
Sta ik eindelijk bij Bijlmer, neemt ie eindelijk z'n telefoon op.
Bleek ie 50 m van me vandana te staan
Toen met z'n 3en naar HMH gelopen, eenmaal binnen eerst ff jassen op hangen, ik denk zal wel weer 2 euro zijn, WTF gratis!
Daarna maar ff afwateren, WTF alweer gratis
Goeie service daar in HMH...
Daarna eerst ff richting meetingpoint gelopen, toen de zaal beetje verkennen, munt halen, staan bij de muntenautomaat Mido en Remy D al.
Ik pleur maar ff 50 euro in dat ding, leek wel alsof ik de jackpot had gewonnen
Maar ff een zooi muntjes verkocht aan KW en nog zon gast.
Had er ipv 50 nog 15...
Daarna weer ff de zaal in waar Dave Seamann inmiddels draaide, best relaxed, maar beetje eentonig, maar als opwarmertje zeker wel goed.
Maar eens ff richting Twix Talentroom gelopen, draaide ene DJ Flowtation, klonk zekerz wel aardig.
Weer eens ff afwateren, PartyHardy gemeet, daarna terug naar Dave, kwamen Petrus en Remy D aangelopen. Daar ff mee geouwehoert.
Na Seaman draaide Astrid echt lekker, bij Lethal Indusrty ging iedereen echt helemaal los (eindelijk eens de Original Mix ipv Radio Edit in lokale boerenneuktent... ), We Know What You Did kwam nog voorbij, net zoals Twinkle en themsong Starfever (kan hem nog nie vinden op AG, is ie nog nie gereleased???)
Rond uurtje of kwart voor 1 richting meetingpoint gelopen, wij waren de eerste, al snel kwam PartyHardy, en ook een hele zooi andere, oa. Little Theseus (die vriendin van jou is lekker... ), Donna kwam ik ook vrij snel tegen, ff kijken wie ik nog meer tegenkwam, Smirnoff (zonder zn Smirnoff Ice...), Tijs08, Jappio, Glaniskanis, Yarnie, Petrus, en nog veel meer, maar kan ff nie op nog meer namen komen. Ik mistte eieregooie wel eigenlijk, wou die gast zo graag spreken over zn nick, WTF slaat dat op man , eieregooie
Onder de meeting draaide Ferry nog zn Awakenig remix, en later ook nog Tranzy State Of Mind en Punk. Ik vond Ferry eigenlijk beetje tegenvallen, had er meer van verwacht.
Daarna kwam Armin, wat een super relaxed trancy setje zeg..., heerlijk dat ie Deep Sonar - Solar Factor draaide, wat een bruut nummer is dat zeg..., kan eigenlijk verder geen nummertje verzinnen die Armin verder draaide, had gehoopt op Dallas 4 pm (draaide ie ook in zn laatste In State Of Trance)
Die had ik wel heel graag gehoord daar in HMH.
Na Armin kwam Judge, OMG wat een set, heerlijk uplifting met als hoogtepunten Punk (Cosmic Gate Remix) em The First Rebirth (Liquid Overdose Remix) en natuurlijk can U Dig It
Toen kwam Marco V.............................................................................................................................
Had wel wat setjes van hem gehoord en snapte eigenlijk niet waarom ie staat geboekt voor Sensation Black.
Maar das nu wel anders zeg.
Dit was echt de man van de avond...
Heerlijke set, alle stijlen in 1 set, Trance, Techno, Hardstyle, Progressive.
Ik kwam binnen met GODD, daarna nog de volgende nummers gehoord The Mutalisk, MIlla, Atlanta 02022002, Simulated en heel veel vette hardstyle nummers.
Kolkiewolkie en Ruben_Dubbink moesten om 6.30 weg, zwakzwak, had een treintje later gepakt man, ben je uurtje later thuis: SO WHAT!!!
Maar goed ik zat er nie heel erg mee hoor, heb me die laatste 40 minuutjes ook wel vermaakt hoor...
En jullie heb de knaller echt gemist hoor heren

KAI TRACID - TRANCE AND ACID (DERB REMIX)!!! --> zie sig.

OMG zo vreselijk stampen was dat!!!

Daarna jas gehaald, ff posterje van Q-Dance van de muur gerukt

En heel gezellig in mn eentje richting Duivendrecht gelopen, om uiteindelijk rond half 9 in Almere aan te komen.
Niet echt moe nu eigenlijk, straks Adam nog ff.

Al met al was dit echt een gruwelijk vet feest!!!
Zo heerlijk opbouwend, met van progressive naar vette hardstyle, kan haast nie beter (ja alleen hardstyle )
Ik zal ff de DJ's in volgorde setten zoals ik de sets vond.

1. Marco V (alle stijlen bij elkaar :eek
2. Judge Jules (heerlijk uplifting)
3. Armin van Buuren (lekker trancy)
4. DJ Astrid (heerlijk spacen, en wat een teiten )
5. Ferry Corsten (viel dus beetje tegen, wel veel lekkere trance platen)
6. Dave Seaman (alleen als opwarmertje leuk)

Dat MCen er tussendoor was trouwens best wel vet gedaan...

Was trouwens ook eerste keer voor mij in HMH, tering jantje wat een goed geluid zeg!!!

Geef dit feest een 9,5 (een 10 kan niet, want een feest kan altijd nog beter...)

Oja next party: Qlubtempo also @ HMH!!! --> bruut stampen!!!

Gaat nu maar eens douchen en tosti eten...

Oja wie gaat er over mijn message length heen: 5178

Posted by John on Apr-30-2002 08:33:

ONGEFUCKINGLOFELIJK GEK!!! vanaf het moment dat ik binnenkwam tot het einde zuuuuuuuuuuulkkkkkkeeeeeeeee relaxte muziiieeeek
ik hoop dat mn fototjes gelukt zijn

meteen maar ff mn report:

Dordrecht 20:30
mn pa lief aangekeken en die wil me wel ff naar et station brenge + sochtends ook weer ophalen dus wij naar lindsey crosse, opgehaald rijden de straat uit...John: "lin, heb je je kaartje?" lin: "oooh neee" mn pa met 50km/u achteruit, kaartje opgepikt en naar et station blazen ruim op tijd voor de trein van 21:13 (21:00 ware we der)

trein/stations 21:00-22:56
kaartjes gehaald, wat red bull en hup in de trein...de vermoeidheid sloeg al goed aan en ik vroeg me af of ik dit wel zou overleven in de trein nog oudklasgenoot tegengekomen en verder nix bijzonders eigenlijk:P

in de rij....23:00-23:??
beetje rot...in de rij staan, had ik nog nooit meegemaakt maar goed duurde niet extreem lang en et was droog gelukkig kreeg ik mn fototoestel mee naar binnen (was mn grootste zorg hehehe) en jammer dat ik mn kaartje niet mocht houden:/ altijd een leuk aandenken
garderobe was GRATIS, zeer goed meteen ff muntjes gehaald bij binnenkomst.

dj astrid 23:30
voor ons de eerste set van de avond en meteen heel goed naar mijn idee, vond et vooral relax toen twinkle voorbij kwam echt druk was et nog niet dus ik had lekker de ruimte om half 1 ff wat rondgelopen door de hmh, nog wat fotos gemaakt, eten gehaald en precies om 1 uur ff de qontact anthem meegemaakt..veet!!!!

ferry 1:00
toen kwam dus ferry, en hier had ik et meest naar uitgekeke, want ik had em nog nooit hore draaien.. en tering ik heb wat gemist zeg, wat een fucking goeie set!!!!!! jammer dat we rond 2en een beetje vertyfd waren, moeste we ff uitruste op die tribune boven, groot +punt ook

armin/judge jules 2:30
weer op tijd benee voor armin ook een hele relaxte set...kan me er alleen niet echt veel meer van herinnere, weet alleen nog dat ik lekker uit mn dak ging we zijnergens weer ff boven gaan zitten, toen weer naar benee, en tegen het einde van judge jules nog ff pizza gehaald en die ff boven opgegete....ik kan me echt niet meer herinneren hoe we dat nou precies gedaan hebben eigenlijk...heheh korte termijn geheugen is ook nie meer wat et geweest was :P

marco v 5:35
nou de pizza was op en marco v begon meteen naar benee en teeeeeeering wat een KNALLENDE set, heb tot kwart voor 7 non stop lopen stampen ik kon echt geeneen nummer maar ze waren allemaal goed...twee kan ik me nog wel goed herinneren, een harde versie van cafe del mar en een nummer wat ik op the prodigy - no good vond lijken

aan alle leuke dingen komt een eind en een lange treinreis...6.45 om kwart voor 7 gingen we onze jasse halen en naar et station lope...om 5 over 7 de trein naar A'dam CS, en derna met de intercity back home..:S dit keer eens geen vertraging!! hulde voor de NS ergens tussen den haag en rotterdam werde we nog wakker geschopt door de conducteur en ons kaartje was nie goed..we hadde een retour omdat we geen weekendretour konde kope (DUH het was ook geen weekend, maar dat wiste we ff nie:S:P), maar die was dus van gisteren en dus vandaag nie meer geldig...naja hij matste ons voor deze keer, met de boodschap volgende keer beter op te letten "ja meneer, bedankt meneer" hulde voor deze conducteur

om kwart voor 9 stond mn pa weer op et station om ons op te halen (lief he? ) en nu zit ik mn report te typen en ff bij te komen...hulde voor q-dance, QONTACT FUCKING RULES

oh ja, 1 minpuntje...waarom krijg je geen dopje bij je flesje water van 4 muntjes??!?!?! loop je de hele avond met een open flesje te zeulen...en het excuus voor de veiligheid zuigt..net of ik met een vol flesje iedereen op zn harses ga slaan ofzo maar ja.. het was een zeer geslaagd feest...kheb trouwens geen TA gezien....misschien dat er mensen zijn die ons gezien hebbe? :P ik had een witte broek+oranje shirtje+grijze nike schoenen aan en lindsey had ongeveer etzelfde maar dan andere schoenen

nou weltruste mensen tot de volgende qontact
mzzzzls

John

Posted by Jappio on Apr-30-2002 08:37:

Jezus wat een inspiratie.. Ben net thuis, en dus wel tamelijk dood (jaja partyhardy, zelfs met alcohol moet je er op een gegeven moment aan geloven ) Ik vond het verders echt een topavond, heel veel ta-ers ontmoet, heel gezellig overigens .. Maar mn partyreport komt ooit nog wel is als ik wakker ben.. (ik gok over een uurtje of 10, dus Tiesto in Eindhoven ga ik ook missen *zucht*)

Later mensen!!

[edit] waarom is lex nie online?? hehe�� (ik d8 dat je nie ging slapen jong!! ) [/edit]

[edit2] Owww daar issie al haha.. d8 wel dat ie nog strak stond [/edit2]

Posted by Glaniskanis on Apr-30-2002 08:45:

Beste nummer?

Essential DJ Team - Bad Boyz

een van de beste nummers van de avond
En die opener van Jules
zwaar elite

Wat was volgens jullie beste
Trance & Acid vond ik btw niet zon sterke, wel keihard lekker natuurlijk maar had liever Damn Noa gehoord ofzo

Greetz,
Glaniskanis

Posted by T.H.C. on Apr-30-2002 08:46:

hmzz...kennognie zoveel nuttigs optikke,uittikke, opschrijfe, aargh dit bedoel ik dus....komp later allemaal wel weer terug hoop ik.

special thnx 2 Mido, die heeft me weer uit de brand gehaald, vanwege mijn vage pillestrooiactie,(was ik bijna alles al na 5 minuten kwijt) maar da's ook wel weer helemaal goed gekomen oa door mido, Donna,RV,(tering wa was da? dat ik moest inademen vooraan vlak bij the judge?)
ik ga nu ook doesjen en naar bed, ben nognie vaak zo vertiefd geweest na een nachtje feest...

En Remy ik heb helemaal krom gelegen om je kewle actie bij dat ventje in de gang, vraagt ie kan ik nog pille kopen? pille PILLE PUPILLEN zal je bedoele! en daarna die vent helemaal de grond in boren, geweldig!

Posted by Dj Lex on Apr-30-2002 09:06:

quote:
Originally posted by Jappio

[edit] waarom is lex nie online?? hehe�� (ik d8 dat je nie ging slapen jong!! ) [/edit]

[edit2] Owww daar issie al haha.. d8 wel dat ie nog strak stond [/edit2]

Lol moest me comp drie keer opstarten voordat ie het deed lol.

Zo dat was me het feestje wel. Kom net thuis en voel me eigenlijk nog zeer goed, kan misschien zijn van die ene pil, maar lijkt me overdreven. Kga niet slapen, doe ik vnvnd wel.

Ovder Qontact kan ik maar 1 ding zeggen: Meesterlijk!!!! We kwamen jammer genoeg beetje laat, Jappio moest nog voetballen, dus toen we binnenkwamen was het al 1 uur. We kwamen ook net te laat voor de foto's van de meeting geloof ik, maar later toch nog errug veel Ta�rs gezien. Allemaal toffe gasten en vrouwen, maar had niet anders verwacht.

Ik begon dus met Ferry Corsten, draaide errug relaxed, beter als wat ik de laatste tijd aan sets van hem gehoord heb, die waren wat trager, maar nu draaide hij errug lekker gelukkig. Jammer dat hij alleen zijn eigen nummer Punk verkloote met een vieze remix, dat deed the Judge later beter.

Daarna kwam Armin waar ik eigenlijk meer van verwacht had. Het was geen slechte set, maar ook geen denderende, maar hier verschillen de meningen over, want Jappio vond hem wel erg strak geloof ik. Hij slootw el lekker af trouwens met the Prophet

Toen kwam voor mij de man van de avond. Judge Jules. Hij opende al met een sublieme track, geloof dat ie Talla2XL - Can you hear the silence heet, zo wordt ie althansd genoemd voor de GC set van Tiesto. Wat een plaat is dat. Ben geloof ik drie keer klaar gekomen tijdens die 8 minuten. De set kon al niet meer stuk. Hij bleef anderhalf uur super draaien en ik denk dat hij zijn vorige Qontact set ruimschoots ovvertroffen heeft. Begrijp ook niet wrom hij in engeland als een Dj Jean wordt behandeld. Werkelijk klasse.

Als laatste kwam Marco V, die de mensen tot 7 uur wakker moest houden. Echt een topset ook. 5 van ze eigen nummers en nog een dosis bekende. Erg lekker setje weer van Marco. Was ook vooral cool, omdat er erg veel Ta�rs opeens bij elkaar waren, dat schepte een goede sfeer

Dat was het wel zo'n beetje denk ik, enige kloterige was dat ik me jas niet kreeg aan het eind, maar dat was eigenlijk ook wel lachen, want Jappio diste dat meisje achter de toonbanmk telkens lol

Dat was hem voor vannacht

Posted by magrec on Apr-30-2002 09:19:

Hoe zat het met de controle lees net op andere fora dat er zowel op shockers en ook op Qontact behoorlijk streng is gecontroleerd op leeftijd en dat er dus ook een aantal mensen zijn geweigerd....

hehe hoe was seaman? draaide ie als eerste???

SATOSHI TOMIIE OWNZZZZZZZzzzzzz hehe

Posted by Dj Lex on Apr-30-2002 09:22:

quote:
Originally posted by magrec
Hoe zat het met de controle lees net op andere fora dat er zowel op shockers en ook op Qontact behoorlijk streng is gecontroleerd op leeftijd en dat er dus ook een aantal mensen zijn geweigerd....

SDeaman niet gezien, aar die controles waren idd streng, hoewel ik weer gewoon door kon lopen. Me vrienden moesten legitimeren. Ben blij dat ze het niet aan mij vroegen haqd namelijk nix bij me oom te legitimeren :S

Posted by Glaniskanis on Apr-30-2002 09:24:

quote:

Controle was streng ja
duurde bie maat vamme wel vief minuten voordattie binnen was
echt streng dus, en ik zag ook mensen geweigerd enzo
Die konden dus vlug weer trug *henny huisman stem UIT*

Seaman was technisch heel goed (zoals altijd) maar zn set was dus echt boutslecht (IMO)
Jammer genoeg
Heb gelukkig ook niet alles daarvan hoeven te horen, gewoon chille binnenkomer opzich

Greetz,
Glaniskanis

Posted by TranceFool on Apr-30-2002 09:37:

Pffff mensen weigeren dat vinnik echt naadje.....zat nog te twijfelen om te gaan maar had geen geld en geen vriende . Maaja doe je strax allemaal moeite word je nog geweigerd ook. Over een maandje zouk daar niet meer mee zitten

Posted by Dj Lex on Apr-30-2002 09:47:

quote:
Originally posted by TranceFool
Pffff mensen weigeren dat vinnik echt naadje.....zat nog te twijfelen om te gaan maar had geen geld en geen vriende . Maaja doe je strax allemaal moeite word je nog geweigerd ook. Over een maandje zouk daar niet meer mee zitten

Hmmm dat maakt geen fuck uit he van die vrienden, als je de meeting hebt bijgewoond ga je gewoon mee met die gasten, super sfeer man.

Posted by Ding Chavez on Apr-30-2002 12:33:

Ok, ik zal er niet zo'n betoog van bouwen, zoveel lezen is ook zo irritant
Was redelijk vroeg binnen, 21:45 ofzo en inderdaad er werd flink gefoullieerd, hoefde nog net niet me schoenen uit de doen maar portemonnee werd wel binnenstebuiten gekeerd. Overgens wel duimpje op voor de organisatie, die de entree zeer goed geregeld gezien het weer dat voorspeld werd. Schijnt dat er nog wel lange rijen hebben gestaan maar daar heb ik niks van gemerkt. To the Dj's....

Dave Seaman: Deze mening deel ik geloof ik met weinigen maar wat een topset zeg, helemaal mijn ding Mixtechnisch perfect, en van die heeeerlijke diepe platen ertussen waar je zo lekker op wegdroomt

Astrid: Een echte Astrid set De enige waarvan je Lethal Industry kon verwachten en die werd dan ook gedraaid :P Dat was voor mij toch wel het dieptepunt dat de zaal dan zonodig alleen op zo'n plaat wel helemaal uit ze dak kan gaan, maar over het algemeen was het toppubliek hoor Zoals ik al zei een echte Astrid set, allemaal lekkere platen erop gelegd, kvond het alleen beetje jammer dat de set zo op en neer golfde, van stevig naar een rustige plaat dan weer een stevige ineens, qua lijn was er weinig te bekennen maar daarom niet minder lekker

Ferry Corsten: Degelijk meer kan ik er niet van zeggen, Ferry vonnik er niet uitspringen gister avond maar z'n set was allesbehalve slecht! Ook Ferry ging aan het eind weer lekker vaag, diep draaien en dat was weer helemaal mijn straatje

Armin van Buuren: In het begin leek het erop dat het In A State of Trance: The Compilation zou gaan worden maar Armin wist te verrassen. Armin wist voor het absolute hoogtepunt van de avond te zorgen: Cloudwalking!!!! AAAHHHHH wat was dat ongelooflijk zeg, kan nie beschrijven hoe ik me voelde

Judge Jules: Misschien kwam het door het dipje dat ik had. Maar Judge Jules vonnik beetje tegenvallen. Allemaal fantastische uplifting, energieke platen, maar op de een of andere manier vond ik het allemaal hetzelfde klinken. Jules had ik dus na een uurtje ook al wel gezien. Ga nie flamen tzal wel aan mij hebben gelegen kon ik wel mooi energie sparen voor Marco...

Marco V: En oooooo wat kon ik die goed gebruiken. Marco begon met een selectie van album platen en kwam gelijk goed in de marco sound. Het is al gezegd, echt alle stijlen kwamen voorbij. Z'n remix van cafe del mar, een WERELDPLAAT met halve melodie van you're no good for me (ID PLZ!), en het tweede (of derde dan) hoogtepunt analog system - strange morning in december. De toegift vonk beetje tegenvallen, maar dat komt omdat ik denk ik op een andere plaat hoopte Laatste plaat was uiteraard wel weer flink stampen geblazen zoals op de hele set

sow, meeting was ook zeer geslaagd, hoop mensen gezien maar ook aantal niet :/ Tais, RV helaas niet gezien
Al met al zeeeeer geslaagd feessie!

GreetZ, DC

hhm tis nog beetje lang verhaal geworden

Posted by Biohazard on Apr-30-2002 13:13:

quote:

ik kan je verzekeren dat hij ERG goed draaide, beste van wat ik gehoord heb op de radio. Vooral het laaste nummer was zoo mooi!

Posted by Yarnie on Apr-30-2002 13:47:

Tjo hier ook wakker

was wel een heel vetje feest
We waren om ongeveer een uurtje of 10 binnen, eerst ff wat rondlopen en munten kopen en shit, kwamen glijk al een paar ta'ers tegen onder andere die leip0 van een glaniskanis
Dave seaman draaide op zich wel lekker om ff in te komen maar wel een beetje zacht imo. daarna astrid die opzich wel lekkere platen draaide. Toen was het ongeveer 1 uur ff naar de meeting geweest. De rest vande avond een beetje door de zaal heen glopen. kdenk dat de sets van ferry judge jules en marco v het beste waren. Laatste 2 uurtjes nog met partyhardy tijs08 remy-d mido jappio dj-lex glaniskanis en de troniemeesters door getrokken tot 7 uur en toen was 't afgelopen. Me vrienden gingen alleen om 6 uur al weg wat die trokken 't niet meer. Mwah lekker gebleven tot 't einde. Ik kan nu wel zeggen dat die een vande beste feesten is waar k geweest ben, was egt super kewl.

p.s. glanis k ben nog bezig met compilen van die list je krijg hem binnekort wel

Posted by @ddicted on Apr-30-2002 13:55:

Smile

Het was echt super!!vet!!, echt alleen maar achterlijk goeie muziek.
Alleen Dave Seaman vond ik minder, niet echt mijn muziek.
Ferry Corsten en Armin van Buuren waren goed, Astrid, Judge Jules en Marco V waren bijna perfect.

Meeting gewoon kei gemist, ken ik nog niemand
misschien maar beter ook
.

Posted by Little Theseus on Apr-30-2002 14:02:

Drunk

Soz ik ben ook weer wakker!

quote van Dr. Kuijpers:
quote:
oa. Little Theseus (die vriendin van jou is lekker... )

dat was mn zus!

Ik heb echt een topnacht gehad.
Kheb inderdaad even in de rij moeten staan buiten (een uur totaal) voordat we binnen waren, en toen we eindelijk binnen waren was Astrid al halverwege haar set, maar dat klonk echt super!!!!
Niks eerst een beetje warmdansen... Gelijk knallen!!!
Toen de meeting - ik vond het echt weer een toffe meeting
Daarna lekker zweven op de progressive set van Ferry.. omg wat een zalige muziek draaide hij toch.
Toen bij Armin... Op een gegeven moment draaide hij een vette technoplaat... Ik wist niet echt dat hij dat ook draaide, had eerst zoiets van wat doe je maar die plaat was echt retegoed! Onder dat nummer Partyhardy weer ontmoet (zoals onder wel meer retegoeie nummers )
Toen kwam Judge Jules - hier had ik naar uitgekeken...
Wat een sublieme set zeg! Echt bruut. Ik hoorde bijna bij het einde van zn set nog een plaat die ik kende van een bandje uit de vorige eeuw: Houseparty 10 Supergoede jeugdherinnering dus ik stond me een partij te spacen niet normaal
Ook die remix van members of mayday - 10 in 1 was wicked, je had me echt niet moeten zien toen want dan had je beslist de ehbo ingeschakeld
Ik had echt momenten dat ik min of meer zoiets had van whaaa als dit aarde is... hoe is de hemel dan wel niet!?!
Marco V draaide c-kers ook erg goed, ik miste damn noa - like a prayer idd heel erg, zat er echt op te wachten (foute gewoonte) en hij draaide naar mijn mening wat weinig van die heerlijke mysterieuze progressive hardtrance die hij normaal zo goed draait - hij knalde nu aan 1 stuk door, ook goed hoor

Begin me nu al af te vragen hoe erg de kater is die Smirnoff heeft,
Of Blighty en Partyhardy nog een beetje goede terugreis hebben gehad - zo ver van huis
Of er uberhaupt mensen kunnen zijn die dit geen goed feest vonden,
Of ome glanis dat trucje mij ook wil leren met dat backstagebandje,
Of alle slikkers onder ons alles nog wel herinneren - lijkt me zonde als je zo zat te spacen dat je niks meer weet,
Of alle foto's een beetje gelukt zijn,
En of mijn voeten zich ooit weer gaan herstellen

Ik zou trouwens nog wel naar amsterdam gaan na qontact, maar het weer was zo kut, en ik was zo voldaan van het feest dat ik zoiets had -dit kan niet overtroffen worden, ik kan wel brak doordansen maar het wordt nooit beter dan vannacht, ik heb een topnacht gehad en dat wilde ik zo houden-

p.s. ik wil livesets downloaden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted by magrec on Apr-30-2002 14:09:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Kniip

ey kerel heb je mun sms-je nog gekregen dan?

Posted by Smirnoff on Apr-30-2002 14:09:

tjonge wat een verhalen zeg....
Ik heb maar 1 ding te zeggen : super feest !!

Posted by John on Apr-30-2002 14:14:

quote:

waren er leeftijds controles dan??? ik kon zo doorlopen...ben ook welles beter gefoulieerd en mn portemonnee is ook welles erger overhoop gehaald
op zich is die leeftijdscontrole wel goed..tenminste niet van die blije 15/16jarige (no offense:P) die nog niet durven te dansen en het staat toch duidelijk op et kaarte min leeftijd 18 jaar

dave seaman hebbik niet gezien trouwens...zie report

Posted by total woot on Apr-30-2002 14:19:

lol, kom er net achter dat ik vannacht ook al gepost heb vanuit de hmh.

was dus echt het WREEDSTE feest sinds tijden, was dus om uur of 2 binnen, dus ik heb nog wel wat meegekregen van Armin, maar eerlijk gezegd had ik daar wat meer van verwacht. ik kwam pas echt op gang bij Judge Jules, ongeloofelijk wat kan die kerel lekker draaien!!! en toen, ik dacht dat het publiek de hmh af ging breken, kan niet anders zeggen dat Marco V de absolute koning en meester van de avond was, ik wist niet dat er zoveel energie in dat magere lijf van mij zat
eind goed al goed, de avond begon dan met een behoorlijke flip, maar dit was een feestje om nooooit te vergeten (hoor mij nou, ik BEN de helft al vergeten, schaam me diep)

ps. ik was binnen een minuut binnen en gefouilleerd, heb dus vrij weining meegekregen van controle oid.
zal ook wel aan het tijdstip gelegen hebben

Posted by blighty on Apr-30-2002 15:05:

Talking

Hi all,

WHAAAAAAAAAAAa!!! Wat een feest!!!

Okay, my report:

Rond 21:25 pakten we de bus vanaf hier richting station Nijmegen.Zo rond 22:00 konden we de Intercity naar Den Helder pakken. Ging heel chill alemaal. Alleen stopte de trein op Duivendrecht ipv Bijlmer, ach ja, dat stukje ook maar gelopen

Daar aangekomen werden we geconfronteerd met het voor mij enige minpuntje van de avond, de rij naar binnen. Ik wilde mijn frustraties graag delen, dus ik besloot LT een sms-je te sturem. 2 min. daarna ging me phone "Heeeeeeeeeeeey Bas hier" "Steek je hand eens omhoog" hahaha, hmm, hij zag me dus niet. Whehe, Theaseus, je zei ook van "Ik sta in de rij richting het station" Ik dacht zo, jooooo, wil je niet naar binnen of zo haha.

Fouilleren ging d'r behoorlijk op zeg, valt me nog mee dat ik ze geen plastic handschoen aan zag doen. Alle kieren van mijn portemonnee hebben het daglicht wel gezien nu.

Eenmaal binnen meteen naar de garderobe gegaan. Daar hoorde ik een bekende stem achter me, en ja hoor: L'ittle The-suus, was cool je weer te zien

Finally, we were able to party!!!

Dave Seaman hebben we gemist, maar niet getreurd. Miss Astrid stond achter de wheels!!! Ze draaide een lekkere energy-set, waarmee ze de toon zette voor de rest van de avond (understatement) Echt gaaf om Twinkle eens te horen in de HMH. Starfever theme ook gehoord, lekker zweven

Na Astrid richting de tribune gelopen. Tegen de muur zag ik al people staan met TA shirts, ehmm Kolkiewolkie, Party Hardy, Tijs08, Dr. Kuipers, Petrus, Bas of course, ehm en nog wat mensen gedag gezegd. Was een leuke meeting. Hopelijk zijn de foto's ook een beetje gelukt Volgens mij heb ik Donna ook gezien, maar ik heb geen gedag kunnen zeggen

Toen weer back to Corsten!

Hij draaide wel een aardige set, niet echt supergave platen gehoord om eerlijk te zijn maar ja. Publiek ging wel effe goed uit zijn dak in de climax van Punk

Armin nam het van Ferry over. Nondejoep, ik heb Armin nooit zo horen beuken! haha, vehhhhtttt zehhhhgggggg Met als absolute hoogtepunt,.....CLOUDWALKING!!!!! Zoooooo heerlijk om die eens te horen. Betekent dit trouwens dat het vinyl er weer is??? Die zou ik wel heel graag willen hebben

But then, the man we were all waiting for (nou ja, ik tenminste) Judge Jules

Ik heb werkelijk waar nog nooit zohard gestampt. Mijn Adidasjes begonnen gewoon te gloeien. Heb door al dit geweld 4 blaren gekregen en een stel gesloopte knie-en, heupen, en een gemolesteerde rug. Hoe gaaf is dat!! Heerlijke platen afgewisseld door gewoon ruw, simpel, heerlijk STAMPwerk. Zijn een na laatste plaat was enkel hij-en 2 the max. Om te vermijden dat ik mezelf lens zou stampen daar op de dansvloer ben ik maar wat meer naar het midden van de zaal gelopen waar het volume wat acceptabeler voor het gehoor was whehe

Na the Judge, waar gelukkig geen einde aan leek te komen besloten we om maar even naar de tribine te gaan. Daar heb ik geen TA's meer kunnen vinden. Haha, niet gek overigs, die waren allemaal aan het rammen beneden.

We hebben even de foto's opgemaakt en zijn toen richting Duivendrecht gelopen, waar we heeeeelijk relaxt de trein van 6:03 konden pakken. Even nog een half liter cola gehaald op Utrecht (altijd gezellig voor je maag om 6:30) en toen onze aansluiting naar Nijmegen weten te krijgen waar ik rond 8:30, na een warme douche een een blarenbehandeling (hehe, nee) in mijn bed ben gesprongen.

Kortom, het was werkelijk een heerlijk feest!

Ik zal proberen om de foto's deze week te laten ontwikkelen en dan plaats ik ze op mijn party-website:

http://www.blighty.tk

Greetings,
Blighty

Posted by eXos on Apr-30-2002 15:35:

Sja QONTACT ownage!!

Deel 3 was weer meesterlijk. Was al vrij snel van de wereld en werd al van alle kanten belaagd door irritante mensen (vooral MET stekkies).

De meeste van jullie wel gezien dacht ik, alleen de meeting weet ik weinig meer van. Was wel weer lache dacht ik zo.

Voor de rest was het helemaal top alhoewel ik het te druk vond. Muziek die er gedraait werd kan ik ook nie meer voor de geest halen dus dan maar ff de setjes downen

mja, dit was t wel voor dit moment. Ben nog een beetje brakjes dus

Adios!

Posted by Opti on Apr-30-2002 16:49:

quote:
Originally posted by Dj Lex

Zo dat was me het feestje wel. Kom net thuis en voel me eigenlijk nog zeer goed, kan misschien zijn van die ene pil, maar lijkt me overdreven. Kga niet slapen, doe ik vnvnd wel.

Lexie staat een beetje strak ghehehe

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ben geloof ik drie keer klaar gekomen tijdens die 8 minuten.

leer mij dat ook es
en had je tissues bij de hand dan?

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »