TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Aan De Oude Ta-gang!!!!
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]

Posted by Chicane on Sep-10-2008 19:11:

KKkkkkKkkkKKrRrRrRaAAaaa

!eens

Posted by AirPole on Sep-11-2008 09:04:

Behold, my arse.

:O

Posted by Cosmic on Sep-16-2008 18:34:

quote:
Originally posted by Opti
Update?

Eens een digger altijd een digger

Posted by Opti on Sep-17-2008 19:53:

quote:
Originally posted by Cosmic
Eens een digger altijd een digger

Altijd, ja!

Laat ik dan maar beginnen:

quote:
Ben net afgestudeerd, ga in februari weer studeren, schakelprogramma COmmunicatiewetenschap UvA. Ben nog op zoek naar een tweede bijbaan, omw at geld te verdienen om mijn studie te betalen. Oh ja, ben ook verhuisd, vlakbij HS nu en werk

Niets van terechtgekomen natuurlijk, van dat verder studeren Na afstuderen blijven lamballen bij mijn bijbaan en ben daarna aan het werk gegaan bij ING Investment Management (en daar zit ik nog steeds).

Bezoek verder zo nu en dan nog feestjes, vaak met magrec, Snuggle, Theesaus, Basd en Miss Prox (afwisselend in samenstelling, afhankelijk van zin, financi�n en andere verplichtingen).

Een aantal van TA had ik trouwens ook nog op LinkedIn gevonden

Posted by magrec on Sep-18-2008 07:43:

quote:
Originally posted by magrec
Relaxt man remy! Hoe lang ga je?

Owja, ik ben trouwens afgestudeerd en druk op zoek "ahum heel druk" naar een baan en daarna een huisje/appartement in omgeving van adam. Als dat allemaal geregeld is (hopelijk voor eind 2006) wil ik weer meer tijd gaan besteden aan het organiseren van feestjes, draaien en muziek maken. Owja en weer meer naar feestjes gaan . Volgende week zaterdag naar dennie Tunaglijaa in de ministry of zound in Londen

Inmiddels per 1 september alweer aan mijn 2e baan begonnen als procurement analyst bij een advies/consultancy bureau in A'dam zuid-oost. Woon inmiddels bijna een jaar in Utrecht. Heb nog wel een mooi filmpje van Opti op mijn housewarmingparty

Zoals Opti al zegt regelmatig nog een feestje pakken met een klein groepje van hier maar ook Partyhardy, Highnrg etc kom ik regelmatig tegen.

Vrijdag lekker dubsteppen met 2562 en daarna ff pielen met James Holden hier in Utrecht

Op het draaien en organiseren na is alles wel gelukt wat ik in 2006 riep aantal feestje per maand ligt ook op een goed niveau

Posted by DjRV on Sep-18-2008 09:54:

quote:
Altijd, ja!

Laat ik dan maar beginnen:

Niets van terechtgekomen natuurlijk, van dat verder studeren Na afstuderen blijven lamballen bij mijn bijbaan en ben daarna aan het werk gegaan bij ING Investment Management (en daar zit ik nog steeds).

Bezoek verder zo nu en dan nog feestjes, vaak met magrec, Snuggle, Theesaus, Basd en Miss Prox (afwisselend in samenstelling, afhankelijk van zin, financi�n en andere verplichtingen).

Een aantal van TA had ik trouwens ook nog op LinkedIn gevonden

LinkedIN FTW !

Posted by kolkiewolkie on Oct-08-2008 19:41:

Hehe,

Ik werk tegenwoordig als 'engineeringsconsultant', maar in de praktijk zit ik gewoon bij DAF (vrachtautobouwer in Eindhoven voor de nono's) op de ontwikkelingsafdeling. Wel cool.

Ga af en toe nog uit met Jan (ben z'n nick kwijt ) of met vriend(inn)en Duitsland in . Ga binnenkort het aantal keren stappen wel weer vergroten want dan is m'n projecthok klaar (oude bmw klaargemaakt voor circuitdagen, ). Plus dat het in de winter toch te koud is om onder de auto te liggen:

Verder woon ik nu dus in Den Bosch, is weer eens wat anders, maar heb eigenlijk ook wel weer zin in het buitenland.

Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]