TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Laat jezelf zien: part 2
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »
Frans, wat kijk jij geil op die foto, hahahaha

hmm ja nee die foto valt wel mee ja als je hem vergelijkt met die van nexus 
grtz magrec *die nu de hele dag gaat slopen in zijn nieuwe huis (euh die van me ouders
*
Zeg New Wave als jij nou zorgt voor hardstyle op Addiction dan zorg ik er wel voor dat ik die meid mee neem

Anders zal ik je moeten teleurstellen (ze vindt hardstyle nl. al een beetje soft...
)
| quote: |
| Originally posted by Dr. Kuipers Anders zal ik je moeten teleurstellen (ze vindt hardstyle nl. al een beetje soft... ) |
| Originally posted by TimeportE dus richting hardcore?.. dan moet ze zeker komen want vorige keer werd ook al gehakt op riz haar acid! |
| Originally posted by New Wave Ik heb nog wat goeie Terror cd's, ik draai daar dan wel wat plaatjes van. |
| Originally posted by New Wave Ik heb nog wat goeie Terror cd's, ik draai daar dan wel wat plaatjes van. |
Hoe oud is ze dan?
Mooi figuur, echtwaar 
ff wat pics van deze mevrouw
Naam: Karien
Beroep: AH Vakkenvuller
Geboortedatum: 18 juli 1987 (15 dus)
Geslacht: vrouw
Geaardheid: hetero
Relatie:nee, en beschikbaar!
Favoriete muziekstijlen: hardcore, hardstyle, oldschool, terror
Tim, grijp je kans, ze is 15!
Re: ff wat pics van deze mevrouw
Originally posted by Optimus |
Re: Re: ff wat pics van deze mevrouw
| Originally posted by New Wave Ah, hier ziet ze er zo schattig uit |
Stelletje geilbakken

| Originally posted by Dr. Kuipers Stelletje geilbakken |
Hallo, ik ben Gerdinand en ik kom al een tijd op het TA-forum. Ik ben gek op feestjes, en slik dan graag een paar pillen zoals je op de foto wel kan zien

Ejh diezelfde soort trui had ik gister ook aan 
| Originally posted by New Wave Ejh diezelfde soort trui had ik gister ook aan |
| Originally posted by TimeportE zag je der ook zo "ver-weg-van-huis" uit.. |

| Originally posted by New Wave Owh man zo ver weg van huus was ik. ![]() Den haag leg niet naast de deur |
| Originally posted by Flipper01 Hallo, ik ben Gerdinand en ik kom al een tijd op het TA-forum. Ik ben gek op feestjes, en slik dan graag een paar pillen zoals je op de foto wel kan zien |
Ben iig niet de enige die um wel s in de zeik neemt....hehe 
| Originally posted by Ruben_Dubbink zou zo nog een paar van die gare foto's van Kolkiewolkie kunnen plaatsen, |
Dat vind ik anders een hele leuke foto van Kolkie... in plaats van foto's van anderen te plaatsen doe je ons meer plezier om een foto van jezelf te plaatsen waar je niet allercharmantst op staat. (heb er nog wel eentje in de aanbieding, maar die is echt too much, dat kan ik niet doen, want dan vallen jullie van je stoel af
)
| Originally posted by eieregooie |
!!
... overigens lijk ik hierop NOG beroerder omdat die stomme ***camera (
) van Frans vindt dat ik rooie ogen heb en ze toch echt blauw zijn
... het effect is echt DRAMATISCH
waar Frans ook toevallig was....
... zie ook de overige TA-clan, waarvan ene Harmen de tweede plaats in categorie verrot met verve verdedigd..
...
)
OJA, voor de nOObjes onder ons: ik doe dus GEEN drugs (echt niet
)
... ik kan me trouwes herinneren dat ik nog vaker op de foto gezet ben... damn ik moet mezelf laten nakijken geloof ik
...
conclusie van dit geheel: ik moet minder met frans omgaan
(dr zijn echt nog veeeeel meer fotoos nl. )
[edit]
mochten jullie tot de conclusie komen of zelf het idee hebben: maar zo ziet ie er altijd uit!.. please DON'T let me know
.. dat zou echt een vernietigende uitwerking op mijn toch al niet hoge zelfvertrouwen
[/edit]
| Originally posted by kolkiewolkie maaaaaaar, speciaal voor Ruben (en voor anderen) zal ik even een compilatie maken, waarmee ik ech subiet een stempel opgedrukt ga krijgen.. |
en nog 1 met me + groen haar op Trance Energy 2001 (heerenveen)... toen vond ik dat nog cool zeg maar |

Was dat niet dat spul wat helemaal uitlekte en waardoor je een kermit de snikkel uitstraling van kreeg? 
(van je vrienden moet je het hebben he Kolkman, moet toch kunnen he (meen dat ik ook wel s in de zeik ben genomen met een bepaald zomervakantieonderwerp
))
| Originally posted by Ruben_Dubbink KNIP |