TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Jeugdsentiment...
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »
De grote meneer Kaktus Show...
"Dat weet meneer kaktus wel!!" *slap* 

| quote: |
| Laat je nagels zien, laat je haren zien, Zijn ze goed geknipt? Laat je kleren zien, laat je oren zien, Zijn ze schoon en fris? Laat je sokken zien, laat je tenen zien, Zit er geen geurtje aan? Laat je navel zien, laat je neus eens zien, Hangt er geen peurtje aan? Laat je handen zien, laat je tanden zien, Zijn ze goed gepoetst? Laat je hersens zien, laat je voeten zien, Zijn ze fris genoeg? Laat je billen zien, laat je schoenen zien, Zijn ze goed geveegd? Laat je lurven zien, laat je kladden zien, Waar zitten je lurven en kladden eigenlijk? Refrein: Alles schoon, alles keurig Meneer Kaktus is tevree Alles fris, alles fleurig Meneer Kaktus zegt: Okee! |
"The Thunderbirds" was een serie die ik altijd op Nederland 1 keek vroeger. Ik ben nu weer wat nostalgie aan het opsnuiven door het downloaden van de muziek uit die series, gecomponeerd door Barry Gray.
Wie kent deze niet?
Thunderbirds Theme
Thunderbirds Fast Music
Century 21 March
Er zit ook uitstekend materiaal tussen voor in de tegenwoordige chillout-rooms. Nee serieus, luister hier maar eens naar:
"The Grand Canyon"
Ultiem jeugdsentiment!
thunderbirds rule!! Ik had gans da eiland met mega raket-vliegtuigen-amfibiewagens in miniatuur

Amai de Thunderbirds!
Mijne favoriet was Thunderbird 2, diene grote groene die hun materiaal altijd vervoerde
| quote: |
| Originally posted by Devilex Amai de Thunderbirds! Mijne favoriet was Thunderbird 2, diene grote groene die hun materiaal altijd vervoerde |
die was cool
, kheb op zolder nog et eiland liggen + die thunderbirds
kheb zelfs penelope en die rolls royce
LOL
| quote: |
| Originally posted by ConFig idem die was cool , kheb op zolder nog et eiland liggen + die thunderbirds kheb zelfs penelope en die rolls royce LOL |
De droomfabriek ook nog enorm veel naar gekeken, en op VTM de kinderacademy. Man die gasten konden daar hoooopen speelgoed winnen waar ik alleen maar kon naar kijken in de boekskes van Droomland
Nog zo een figuur uit de oudheid: Donaat Deriemaecker 
| quote: |
| Originally posted by Devilex Nog zo een figuur uit de oudheid: Donaat Deriemaecker |
| quote: |
| Originally posted by Dj LPG thunderbirds rule!! Ik had gans da eiland met mega raket-vliegtuigen-amfibiewagens in miniatuur |
Ik keek op de Franstalige zender ook vaak naar zo iets met nen dinosaurus, de laatste dinosaurus ofzo, was een tekenfilm.
En natuurlijk alle andere tekenfilms van Hanna Barbera.
Ik heb hier trouwens alle afleveringen van Buiten De Zone in digitaal formaat, verschiet nogal as ge ziet hoe jong Bart De Pauw daar nog was.
We vergeten allen nog...
... BABAR 
Van Babar ben ik nooit echt fan geweest, vond dat zo iets dramatisch hebben
Waar ik vroeger zondags altijd naar keek als ik van scouts kwam was Beestenbos Is Boos
| quote: |
| Originally posted by websley lol! My had het overigens niet zo zeer gegrepen als mijn broer. Die had vroeger het hele eiland, plus thunderbirds 1, 2, 3, 4, "the mole", "FAB1" en volgens mij ook nog enkele actiefiguren. |
En toen de power rangers kwame was het gedaan met het eiland
Ik wou altijdde rooien of de witten zijn
Wie heeft er zich hier nog ziek gegeten in chips om Flippo's te verzamelen?
| quote: |
| Originally posted by Push2005 We vergeten allen nog... ... BABAR |
| quote: |
| Originally posted by Devilex verschiet nogal as ge ziet hoe jong Bart De Pauw daar nog was. |
En nadien "Meester hij begint weer", pfff we kunnen hier zo nog uren doorgaan
memories ophalen is plezant
zalige topic 
POSTBUS X 
| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather knightrider parodie |

| quote: |
| Originally posted by ConFig POSTBUS X |

en dan nog die andere series zoals Alfa Papa Tango, Langst de kade, ...
Kent er nog iemand The Oddysee? Was zo van ne gast die uit een boomhut was gevallen en in coma geraakt, en hij was in zo ne rare wereld terecht gekomen.
| quote: |
| Originally posted by Devilex Kent er nog iemand The Oddysee? Was zo van ne gast die uit een boomhut was gevallen en in coma geraakt, en hij was in zo ne rare wereld terecht gekomen. |
| quote: |
| Originally posted by Devilex Kent er nog iemand The Oddysee? Was zo van ne gast die uit een boomhut was gevallen en in coma geraakt, en hij was in zo ne rare wereld terecht gekomen. |
| quote: |
| Originally posted by christina jaaaaaaaaaaa eindelijk iemand die da ook kent |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.