TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Jeugdsentiment...
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »


Posted by diddi on Sep-05-2006 13:08:

De grote meneer Kaktus Show...

"Dat weet meneer kaktus wel!!" *slap*





quote:
Laat je nagels zien, laat je haren zien,
Zijn ze goed geknipt?
Laat je kleren zien, laat je oren zien,
Zijn ze schoon en fris?
Laat je sokken zien, laat je tenen zien,
Zit er geen geurtje aan?
Laat je navel zien, laat je neus eens zien,
Hangt er geen peurtje aan?

Laat je handen zien, laat je tanden zien,
Zijn ze goed gepoetst?
Laat je hersens zien, laat je voeten zien,
Zijn ze fris genoeg?
Laat je billen zien, laat je schoenen zien,
Zijn ze goed geveegd?
Laat je lurven zien, laat je kladden zien,
Waar zitten je lurven en kladden eigenlijk?

Refrein:
Alles schoon, alles keurig
Meneer Kaktus is tevree
Alles fris, alles fleurig
Meneer Kaktus zegt: Okee!


link


Posted by websley on Sep-07-2006 21:03:

"The Thunderbirds" was een serie die ik altijd op Nederland 1 keek vroeger. Ik ben nu weer wat nostalgie aan het opsnuiven door het downloaden van de muziek uit die series, gecomponeerd door Barry Gray.


Wie kent deze niet?

Thunderbirds Theme
Thunderbirds Fast Music
Century 21 March

Er zit ook uitstekend materiaal tussen voor in de tegenwoordige chillout-rooms. Nee serieus, luister hier maar eens naar:
"The Grand Canyon"


Ultiem jeugdsentiment!


Posted by Dj LPG on Sep-07-2006 21:16:

thunderbirds rule!! Ik had gans da eiland met mega raket-vliegtuigen-amfibiewagens in miniatuur


Posted by Devilex on Sep-07-2006 21:25:

Amai de Thunderbirds!

Mijne favoriet was Thunderbird 2, diene grote groene die hun materiaal altijd vervoerde


Posted by Config on Sep-07-2006 21:26:

quote:
Originally posted by Devilex
Amai de Thunderbirds!

Mijne favoriet was Thunderbird 2, diene grote groene die hun materiaal altijd vervoerde


idem die was cool , kheb op zolder nog et eiland liggen + die thunderbirds kheb zelfs penelope en die rolls royce LOL


Posted by Config on Sep-07-2006 21:28:

quote:
Originally posted by ConFig
idem die was cool , kheb op zolder nog et eiland liggen + die thunderbirds kheb zelfs penelope en die rolls royce LOL


btw die Thunderbird 2 hier, das nogal een zwaar metalen geval, ge kunt er enen zijn kop mee inslaan :/ dat ze dat daadwerkelijk aan kinderen mochten verkopen :/


Posted by Devilex on Sep-07-2006 21:28:

De droomfabriek ook nog enorm veel naar gekeken, en op VTM de kinderacademy. Man die gasten konden daar hoooopen speelgoed winnen waar ik alleen maar kon naar kijken in de boekskes van Droomland

Nog zo een figuur uit de oudheid: Donaat Deriemaecker


Posted by Config on Sep-07-2006 21:30:

quote:
Originally posted by Devilex


Nog zo een figuur uit de oudheid: Donaat Deriemaecker


BACCARA


Posted by websley on Sep-07-2006 21:30:

quote:
Originally posted by Dj LPG
thunderbirds rule!! Ik had gans da eiland met mega raket-vliegtuigen-amfibiewagens in miniatuur


lol!

My had het overigens niet zo zeer gegrepen als mijn broer. Die had vroeger het hele eiland, plus thunderbirds 1, 2, 3, 4, "the mole", "FAB1" en volgens mij ook nog enkele actiefiguren.

Het leukste aan deze serie waren natuurlijk altijd het stijlvolle duo Penelope en Parker, rondrijdend in hun luxe James Bond-achtige op afstand bestuurbare roze Rolce Royce de "FAB1"


En toen kwam transformers op de tv, en waren we het allemaal weer vergeten


Posted by Devilex on Sep-07-2006 21:31:

Ik keek op de Franstalige zender ook vaak naar zo iets met nen dinosaurus, de laatste dinosaurus ofzo, was een tekenfilm.

En natuurlijk alle andere tekenfilms van Hanna Barbera.

Ik heb hier trouwens alle afleveringen van Buiten De Zone in digitaal formaat, verschiet nogal as ge ziet hoe jong Bart De Pauw daar nog was.


Posted by Push2005 on Sep-07-2006 21:34:

We vergeten allen nog...



... BABAR


Posted by Devilex on Sep-07-2006 21:35:

Van Babar ben ik nooit echt fan geweest, vond dat zo iets dramatisch hebben

Waar ik vroeger zondags altijd naar keek als ik van scouts kwam was Beestenbos Is Boos


Posted by Dj LPG on Sep-07-2006 21:36:

quote:
Originally posted by websley
lol!

My had het overigens niet zo zeer gegrepen als mijn broer. Die had vroeger het hele eiland, plus thunderbirds 1, 2, 3, 4, "the mole", "FAB1" en volgens mij ook nog enkele actiefiguren.


awel da had ik dus ook allemaal En toen de power rangers kwame was het gedaan met het eiland Ik wou altijdde rooien of de witten zijn


Posted by Devilex on Sep-07-2006 21:36:

Wie heeft er zich hier nog ziek gegeten in chips om Flippo's te verzamelen?


Posted by Config on Sep-07-2006 21:37:

quote:
Originally posted by Push2005
We vergeten allen nog...



... BABAR


die kwam altijd in samson de zondag


Posted by FCB_Fanatic on Sep-07-2006 21:37:

quote:
Originally posted by Devilex
verschiet nogal as ge ziet hoe jong Bart De Pauw daar nog was.


en die schreef op die leeftijd al die scenario's al van buiten de zone


Posted by Devilex on Sep-07-2006 21:39:

En nadien "Meester hij begint weer", pfff we kunnen hier zo nog uren doorgaan


Posted by Config on Sep-07-2006 21:41:

memories ophalen is plezant zalige topic

POSTBUS X


Posted by Loraine on Sep-07-2006 21:50:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
knightrider parodie

[[ LINK REMOVED ]]




Ligt nog gestrekt van het lachen


Posted by Tiger777 on Sep-07-2006 22:06:

quote:
Originally posted by ConFig
POSTBUS X

Joa postbux X > merlina > da ding daze daarna nog gemaakt hebben met da janette caf� zonder alcohol, lol, ik von da zo achterlijk, e caf� zonder alcohol


Barbar was ook men ding ni, was aan de saaie kant.
Is da ooit bij samson geweest? Ik kon mij da ni herinneren


Dommel ja, da weet'k nog.


Posted by diddi on Sep-08-2006 07:32:

en dan nog die andere series zoals Alfa Papa Tango, Langst de kade, ...


Posted by Devilex on Sep-08-2006 07:40:

Kent er nog iemand The Oddysee? Was zo van ne gast die uit een boomhut was gevallen en in coma geraakt, en hij was in zo ne rare wereld terecht gekomen.


Posted by Dj LPG on Sep-08-2006 07:45:

quote:
Originally posted by Devilex
Kent er nog iemand The Oddysee? Was zo van ne gast die uit een boomhut was gevallen en in coma geraakt, en hij was in zo ne rare wereld terecht gekomen.


seen it!


Posted by christina on Sep-08-2006 09:03:

quote:
Originally posted by Devilex
Kent er nog iemand The Oddysee? Was zo van ne gast die uit een boomhut was gevallen en in coma geraakt, en hij was in zo ne rare wereld terecht gekomen.


jaaaaaaaaaaa eindelijk iemand die da ook kent


Posted by DJ Sid on Sep-08-2006 09:05:

quote:
Originally posted by christina
jaaaaaaaaaaa eindelijk iemand die da ook kent


heb ik indertijd ook nog veel naar gekeke, was wel cool


Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.