TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest #2
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »
| quote: |
| Originally posted by The Freezzz Als iedereen afzegt zeker... Misschien is de deadline iets opschuiven naar woensdag ofzo toch niet zo'n slecht idee, aangezien er anders maar 10 ofzo meedoen en er toch nog geen ftp beschikbaar is. Voor mij maakt het niet uit ik heb mijn setje toch al af, maar t lijkt me toch leuker als er meer mensen meedoen.Beterschap btw |
Juist toch nog rap een setje in mekaar geflanst. Gaat er nog een ftp gepost worden waar ge hem kunt uploaden of hoe zit da?
jo Luc, ftp 
Zwakke organisatie Luc.
edit: omdat je zo'n gevoelige jongen bent, zal ik even expliciet vermelden dat het maar een grapje is. ![]()
Slechte organisatie ? Misschien... Ik kan minder lachen met al die Dj's die zich plots terugtrekken; de ftp wordt pas ter beschikking gesteld als we zien hoeveel mensen er nu daadwerkelijk een set hebben, alleszinds de mijnen is sebiet klaar... Zet maar een 'ok' bij die lijst als je set af is. De indieningsdatum is trouwens pas vanavond... En nee, normaalgezien wordt ze niet verlaat.
Het initiatief moet niet van mij alleen komen, iedereen moet wat meewerken; en dat kan van velen hier niet gezegd worden.
| Originally posted by Push2005 Slechte organisatie ? Misschien... Ik kan minder lachen met al die Dj's die zich plots terugtrekken; de ftp wordt pas ter beschikking gesteld als we zien hoeveel mensen er nu daadwerkelijk een set hebben, alleszinds de mijnen is sebiet klaar... Zet maar een 'ok' bij die lijst als je set af is. De indieningsdatum is trouwens pas vanavond... En nee, normaalgezien wordt ze niet verlaat. Het initiatief moet niet van mij alleen komen, iedereen moet wat meewerken; en dat kan van velen hier niet gezegd worden. |
ik kan mijn mix vanavond opnemen,
op pc zetten is waarschijnlijk pas voor morgen
| Originally posted by Push2005 [...]de ftp wordt pas ter beschikking gesteld als we zien hoeveel mensen er nu daadwerkelijk een set hebben, alleszinds de mijnen is sebiet klaar... Zet maar een 'ok' bij die lijst als je set af is.[...] |
we zijn in de minderheid alle

De DJ's die hun setje af hebben:
Jasperovitsj
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Blue Sky
DJ Zetski
Dj LPG
En degene die dat nog niet hebben:
Tijger
Push
Real
diddi
Sh!fty
Dj zevan
Eagle
Ignazzio
DJ Gev (gevork)
Glexx
Xilver
Komaan mannen, maak er werk van!
het valt mij trouwens net op dat de titelverdediger zijne titel niet van plan is te verdedigen. Had ie geen tijd voor een mixke ... ?
| Originally posted by FCB_Fanatic het valt mij trouwens net op dat de titelverdediger zijne titel niet van plan is te verdedigen. Had ie geen tijd voor een mixke ... ? |
| Originally posted by DJ Zetski Is mij ook opgevallen, jammer... Misschien heeft hij deze thread niet teruggevonden of zit hij hier niet veel? |
Jasperovitsj
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Blue Sky
DJ Zetski
Dj LPG
Push
Tijger
Real
diddi
Sh!fty
Dj zevan
Eagle
Ignazzio
DJ Gev (gevork)
Glexx
Xilver
Dj Sid
Met 8 man kunt ge geen contest houden h�
Hoe komt het eigenlijk dat al die mensen opeens collectief afhaken? Compileren, mixen en opnemen duurt echt maximum 3 uur ofzo, en die 3 uur hoeven niet eens achter elkaar te komen. En wie kan er nu op een maand tijd geen 3 uurkes missen? Of hebben ze allemaal pers� tot de laatste moment willen wachten om de nieuwste en 1337ste tracks te kunnen gebruiken, en dan tot de conclusie gekomen dat er toch geen tijd meer was om te mixen?
Vorige keer was het respect voor de deadline al niet echt super te noemen, maar dit is echt bedroevend 
Volgende keer werken we met contracten.
| Originally posted by TOR Volgende keer werken we met contracten. |
| Originally posted by Jasperovitsj Met 8 man kunt ge geen contest houden h� Hoe komt het eigenlijk dat al die mensen opeens collectief afhaken? Compileren, mixen en opnemen duurt echt maximum 3 uur ofzo, en die 3 uur hoeven niet eens achter elkaar te komen. En wie kan er nu op een maand tijd geen 3 uurkes missen? Of hebben ze allemaal pers� tot de laatste moment willen wachten om de nieuwste en 1337ste tracks te kunnen gebruiken, en dan tot de conclusie gekomen dat er toch geen tijd meer was om te mixen? Vorige keer was het respect voor de deadline al niet echt super te noemen, maar dit is echt bedroevend |
Ja sorry manne.
Ben juist thuis vant werk.
Ik heb dit maand enorm weinig tijd gehad om een mix op te nemen.
Ik heb hier nog verschillende mixes dat ik vorige maand had opgenomen.
Ik zal er zo eentje opsturen.
Kan de ftp wel niet vinden.
Is er al een link?
Greetz
Nog lang niet alle deelnemers die een setje klaar hebben dus ... vanavond massaal moeten uploaden zal er dan ook nog wel niet bij zijn zeker?
Ik heb in extremis toch nog een setje kunnen opnemen, ik ben er wel niet 100% tevreden van, maar kom.
Is er al een FTP beschikbaar?
Mijn mixke is ook klaar, rap rap nog een in mekaar gebokst, en 't trekt op de ballen. Er steekt 1 magnifieke trainwreck in waar Ti�sto jaloers op zou zijn.
Anyway, ik ga seffes naar de cinema, FTP?
Jasperovitsj
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Blue Sky
DJ Zetski
Dj LPG
Push
Xilver
Tijger