TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest #2
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »

Posted by Transfusion on Oct-07-2006 16:48:

quote:
Originally posted by The Freezzz
Als iedereen afzegt zeker... Misschien is de deadline iets opschuiven naar woensdag ofzo toch niet zo'n slecht idee, aangezien er anders maar 10 ofzo meedoen en er toch nog geen ftp beschikbaar is. Voor mij maakt het niet uit ik heb mijn setje toch al af, maar t lijkt me toch leuker als er meer mensen meedoen.
Beterschap btw

Langs de andere kant vind ik dat mensen de deathline moeten respecteren. In al die tijd moet je toch wel ��ns een uurtje hebben vrij gehad, je kan trouwens tijd maken.

Soit, net m'n 3de mixke gemaakt en deze zal ik dan ook inzenden

Posted by jeronimo_jd on Oct-07-2006 19:19:

Juist toch nog rap een setje in mekaar geflanst. Gaat er nog een ftp gepost worden waar ge hem kunt uploaden of hoe zit da?

Posted by Transfusion on Oct-08-2006 10:56:

jo Luc, ftp

Posted by Real on Oct-08-2006 11:03:

Zwakke organisatie Luc.

edit: omdat je zo'n gevoelige jongen bent, zal ik even expliciet vermelden dat het maar een grapje is.

Posted by Push2005 on Oct-08-2006 11:09:

Slechte organisatie ? Misschien... Ik kan minder lachen met al die Dj's die zich plots terugtrekken; de ftp wordt pas ter beschikking gesteld als we zien hoeveel mensen er nu daadwerkelijk een set hebben, alleszinds de mijnen is sebiet klaar... Zet maar een 'ok' bij die lijst als je set af is. De indieningsdatum is trouwens pas vanavond... En nee, normaalgezien wordt ze niet verlaat.

Het initiatief moet niet van mij alleen komen, iedereen moet wat meewerken; en dat kan van velen hier niet gezegd worden.

Posted by Transfusion on Oct-08-2006 11:18:

quote:
Originally posted by Push2005
Slechte organisatie ? Misschien... Ik kan minder lachen met al die Dj's die zich plots terugtrekken; de ftp wordt pas ter beschikking gesteld als we zien hoeveel mensen er nu daadwerkelijk een set hebben, alleszinds de mijnen is sebiet klaar... Zet maar een 'ok' bij die lijst als je set af is. De indieningsdatum is trouwens pas vanavond... En nee, normaalgezien wordt ze niet verlaat.

Het initiatief moet niet van mij alleen komen, iedereen moet wat meewerken; en dat kan van velen hier niet gezegd worden.

Luc's opinion ftw!

Posted by dj Zevan on Oct-08-2006 11:24:

ik kan mijn mix vanavond opnemen,
op pc zetten is waarschijnlijk pas voor morgen

Posted by The Freezzz on Oct-08-2006 13:09:

quote:
Originally posted by Push2005
[...]de ftp wordt pas ter beschikking gesteld als we zien hoeveel mensen er nu daadwerkelijk een set hebben, alleszinds de mijnen is sebiet klaar... Zet maar een 'ok' bij die lijst als je set af is.[...]

In het kader daarvan de lijstjes:

De DJ's die hun setje af hebben:
Jasperovitsj
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Blue Sky
DJ Zetski
Dj LPG
DJ Sid

En degene die dat nog niet hebben:
Tijger
Push
Real
diddi
Sh!fty
Dj zevan
Eagle
Ignazzio
DJ Gev (gevork)
Glexx
Xilver

Posted by Dj LPG on Oct-08-2006 15:05:

we zijn in de minderheid alle

Posted by DJ Sid on Oct-08-2006 15:39:

Jasperovitsj
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Blue Sky
DJ Zetski
Dj LPG

Tijger

Push
Real
diddi
Sh!fty
Dj zevan
Eagle
Ignazzio
DJ Gev (gevork)
Glexx
Xilver

Posted by DJ Zetski on Oct-08-2006 15:50:

Komaan mannen, maak er werk van!

Posted by FCB_Fanatic on Oct-08-2006 16:00:

het valt mij trouwens net op dat de titelverdediger zijne titel niet van plan is te verdedigen. Had ie geen tijd voor een mixke ... ?

Posted by DJ Zetski on Oct-08-2006 16:18:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
het valt mij trouwens net op dat de titelverdediger zijne titel niet van plan is te verdedigen. Had ie geen tijd voor een mixke ... ?

Is mij ook opgevallen, jammer... Misschien heeft hij deze thread niet teruggevonden of zit hij hier niet veel?

Posted by Xilver on Oct-08-2006 16:35:

quote:
Originally posted by DJ Zetski
Is mij ook opgevallen, jammer... Misschien heeft hij deze thread niet teruggevonden of zit hij hier niet veel?

Die zit hier praktisch nooit.

Posted by Push2005 on Oct-08-2006 16:38:

Jasperovitsj
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Blue Sky
DJ Zetski
Dj LPG
Push

Tijger
Real
diddi
Sh!fty
Dj zevan
Eagle
Ignazzio
DJ Gev (gevork)
Glexx
Xilver
Dj Sid

Posted by Jasperovitsj on Oct-08-2006 16:44:

Met 8 man kunt ge geen contest houden h�

Hoe komt het eigenlijk dat al die mensen opeens collectief afhaken? Compileren, mixen en opnemen duurt echt maximum 3 uur ofzo, en die 3 uur hoeven niet eens achter elkaar te komen. En wie kan er nu op een maand tijd geen 3 uurkes missen? Of hebben ze allemaal pers� tot de laatste moment willen wachten om de nieuwste en 1337ste tracks te kunnen gebruiken, en dan tot de conclusie gekomen dat er toch geen tijd meer was om te mixen?
Vorige keer was het respect voor de deadline al niet echt super te noemen, maar dit is echt bedroevend

Posted by TOR on Oct-08-2006 16:53:

Volgende keer werken we met contracten.

Posted by Config on Oct-08-2006 17:10:

quote:
Originally posted by TOR
Volgende keer werken we met contracten.

en contractbreuk staat gelijk met een vat op de volgende Beta-party

Posted by Eagle` on Oct-08-2006 17:12:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Met 8 man kunt ge geen contest houden h�

Hoe komt het eigenlijk dat al die mensen opeens collectief afhaken? Compileren, mixen en opnemen duurt echt maximum 3 uur ofzo, en die 3 uur hoeven niet eens achter elkaar te komen. En wie kan er nu op een maand tijd geen 3 uurkes missen? Of hebben ze allemaal pers� tot de laatste moment willen wachten om de nieuwste en 1337ste tracks te kunnen gebruiken, en dan tot de conclusie gekomen dat er toch geen tijd meer was om te mixen?
Vorige keer was het respect voor de deadline al niet echt super te noemen, maar dit is echt bedroevend

met mijn EER project als eindwerk moet ek nog altijd zoeken naar een bedrijf, daar kruipt ook relatief veel tijd in, en ten 2de eerlijk gezegd ik ben nu ook ni den beste mixer om het zacht uit te drukken bij mij duurt da veel langer om iet deftig in elkaar te flansen. Nuja op zich ist geen excuus gezien den tijd da we gekregen hebben, morja ik en uitstellen

Posted by Gevork on Oct-08-2006 17:34:

Ja sorry manne.
Ben juist thuis vant werk.
Ik heb dit maand enorm weinig tijd gehad om een mix op te nemen.
Ik heb hier nog verschillende mixes dat ik vorige maand had opgenomen.
Ik zal er zo eentje opsturen.

Kan de ftp wel niet vinden.
Is er al een link?

Greetz

Posted by Blue Sky 99 on Oct-08-2006 17:48:

Nog lang niet alle deelnemers die een setje klaar hebben dus ... vanavond massaal moeten uploaden zal er dan ook nog wel niet bij zijn zeker?

Posted by Glexx on Oct-08-2006 17:57:

Ik heb in extremis toch nog een setje kunnen opnemen, ik ben er wel niet 100% tevreden van, maar kom.

Is er al een FTP beschikbaar?

Posted by Xilver on Oct-08-2006 17:58:

Mijn mixke is ook klaar, rap rap nog een in mekaar gebokst, en 't trekt op de ballen. Er steekt 1 magnifieke trainwreck in waar Ti�sto jaloers op zou zijn.

Anyway, ik ga seffes naar de cinema, FTP?

Jasperovitsj
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Blue Sky
DJ Zetski
Dj LPG
Push
Xilver

Tijger
Real
diddi
Sh!fty
Dj zevan
Eagle
Ignazzio
DJ Gev (gevork)
Glexx
Dj Sid

Posted by Jasperovitsj on Oct-08-2006 18:00:

Jasperovitsj
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Blue Sky
DJ Zetski
Dj LPG
Push
Xilver
DJ Gev (gevork)
Glexx
Dj zevan

Tijger
Real
diddi
Sh!fty
Dj zevan
Eagle
Ignazzio
Dj Sid

Posted by Xilver on Oct-08-2006 18:03:

Fuck man, hier nog eens aan 't luisteren, en 't is echt barslecht

Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »