TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [03-03-2007] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
quote: |
Originally posted by slinkyhead does this mean tickets go on sale at ticketonline.nl from 16/12 and in shops/outlets 23/12? any idea where ppl in the UK can buy tickets from |
Originally posted by DaanMc Dazzle zat toch ook jaren lang bij Black Hole? |
Originally posted by RoBDaWG i'm in New York and the last 2 years i bought mine from that website and got them in about a week and a half |
though i THINK it was ticketbox.nl not ticketonline but i'm not sure
Hmmm die datum kan me wel eens slecht uitkomen...
Voor de rest een prima line-up, Duncan and friends konden gelukkig niet om jongens als Menno, Phynn en Sander heen
Wel opvallend dat de er geen enkele naam van de 6 grootse trance-acts (volgens dj mag top 10 dan maar ) bijstaat en dat is wel een dikke blunder naar mijn mening. Je moet er toch wel 1 publiekstrekker bijhebben...
Originally posted by RoBDaWG though i THINK it was ticketbox.nl not ticketonline but i'm not sure |
Originally posted by @win Wel opvallend dat de er geen enkele naam van de 6 grootse trance-acts (volgens dj mag top 10 dan maar ![]() |
bij de trancefreaks misschien niet maar ik denk dat de gewone stapper meer heeft met de naam jean dan met de naam markus schulz
Jawel jawel, maar Edwin had het over grote trance namen op basis van de DJ list, en vanuit dat oogpunt doet Schulz niet echt onder volgens mij... Tiesto kent iedereen, de helft van die mensen heeft ook weleens van Armin gehoord, maar dan is het wel over...
see you the 03.03.2007!
opzich vind ik het wel goed dat er ook eens wat minder "grote" namen worden geboekt. Van die mentaliteit moeten we in Nederland echt af.
Leuk avondje trens!
Originally posted by magrec opzich vind ik het wel goed dat er ook eens wat minder "grote" namen worden geboekt. Van die mentaliteit moeten we in Nederland echt af. |
How would i get to Utrecht from Amsterdam?
Originally posted by dj_mdma How would i get to Utrecht from Amsterdam? |
Originally posted by jp Leuk avondje trens! |
Even een reactie op het voorgaande van Ei en Magrec. Ik vind dat je zeker een avond met minder bekende namen moet organiseren. In mijn ogen is id-t daar nog niet eens ver genoeg in gegaan (wel verder dan ik had gedacht dat ze zouden gaan). Ze hebben wel de NL primeur voor Bobina, Serge Devant en Gareth Emery. Dat verwacht je eerder voor een Intuition feest. Maar toch vind ik dat je de mensen te kort doet door als grote headliner Oakenfold neer te zetten terwijl die kerel al 5 jaar passé is.
Ik denk dat je zeker een naam had moeten neerzetten als PvD, Armin, A&B of Ferry of Marco V. Daarmee heb je naar mijn mening een gegarandeerde knaller. Zeker voor een commercieel getint feest als TE Laat de rest dan maar bewijzen dat ze het ook kunnen. Maar daar zullen de meningen wel over verdeeld zijn.
When he come on is when I goto another room, I have seen Paul Smokingpole to many times and 4 out of 5 times he is a trainwrecker.... Markus, Sander Van Doorn, Menno De Jong, Rank 1, and Marcell Woods make it for me.... This night will be an amazing night
From Spain to Utrecht
Hi all, finally we got a date for the party, it's f** difficult to get good flights from Spain to Holland.
We'll deffinitevely fly from Madrid to Eindhoven, and drive to Utrecth.
Any Spanish guy over there to meet there?
Ben dr ook bij :)
Ziet er strak uit ben benieuwd naar dj scot project, zijn recente bootlegs zijn erggggggg lekker
whats the name of the train station u arrive into in Utrecht to get to trance energy?
Originally posted by doylzer whats the name of the train station u arrive into in Utrecht to get to trance energy? |
You cant miss it cause there will be a sign that says "TRANCE ENERGY SOLD OUT".
thanks!
Ticket sale starts tonight at 12´o clock.
http://webshop.ticketonline.nl/shows/show.aspx?sh=RANC