TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 »

Posted by Config on Jan-28-2007 19:15:

quote:
Originally posted by FUSyke
Ik zou het niet weten want ik ben er nog nooit naartoe geweest. Ik zal dan voor de eerste keer kunnen oordelen.

ja maar je doet maar de helft

Posted by FUSyke on Jan-28-2007 19:18:

quote:
Originally posted by Config
ja maar je doet maar de helft

Ik blijf nog wel even om Ferry te zien. Je weet immers nooit dat mijn liefde voor trance nog eens opflakkert

Posted by Xilver on Jan-28-2007 19:21:

quote:
Originally posted by FUSyke
Ik blijf nog wel even om Ferry te zien. Je weet immers nooit dat mijn liefde voor trance nog eens opflakkert

Dat zou wel mooi zijn natuurlijk op een forum als tranceaddict, nietwaar?

Posted by Real on Jan-28-2007 19:22:

quote:
Over een paar jaar blijft er wellicht niets meer over van Trance op Sensation.. jammer toch..

Neu. Als het aan mij lag werd er helemaal geen trance op Sensation gedraaid. Die hele breezer-sfeer die er rond dat evenement hangt, bweik. Laat er maar dj's komen als Fedde of Bob Sinclar, dan is iedereen content.

Posted by Push2005 on Jan-28-2007 19:45:

quote:
Originally posted by Real
Neu. Als het aan mij lag werd er helemaal geen trance op Sensation gedraaid. Die hele breezer-sfeer die er rond dat evenement hangt, bweik. Laat er maar dj's komen als Fedde of Bob Sinclar, dan is iedereen content.

Vind ik eigenlijk ook... En het zijn meestal toch al namen die tranceaddicts al veel hebben gezien en er niet meer speciaal voor afzakken.

Ik heb de eerste editie gehad; toen speelde Armin zelfs nog redelijk... maar al bij al vond ik het zo speciaal niet.

Ik ga voortaan enkel nog maar zoals tom; alst van de voorniet is

Posted by Bertn on Jan-28-2007 20:14:

quote:
Over een paar jaar blijft er wellicht niets meer over van Trance op Sensation.. jammer toch..

net goed! trance is de laatste jaren teveel geassocieerd geweest met zijn poempapa-crappy commerciele showgedeelte door events zoals sensation. vooral het feit da ge u daar int wit moet zetten geeft het gheel een extra johnytintje mee. ik wil dat de naam "trance" gezuiverd wordt van crappy events zoals sensation, waar de show belangrijker is dan de muziek.

Posted by Config on Jan-28-2007 20:22:

Hmm ja, daar zou ge eigenlijk wel best eens gelijk in kunnen hebben. Was sowieso nooit van plan om ooit te gaan.. Er mag voor mijn part wel een extra trance-event komen dan

Posted by Bertn on Jan-28-2007 20:32:

quote:
Hmm ja, daar zou ge eigenlijk wel best eens gelijk in kunnen hebben. Was sowieso nooit van plan om ooit te gaan.. Er mag voor mijn part wel een extra trance-event komen dan

sensation afvoeren, AIB indoor terug!

Posted by FredNova on Jan-28-2007 21:09:

quote:
...Tomorrowland heeft bewezen dat het kan, de trance-tent zat toen stampend vol en der was echt een zalige sfeer.. Over een paar jaar blijft er wellicht niets meer over van Trance op Sensation.. jammer toch..

je vergelijkt een tent van 500 a 1500 man wel met het sportpaleis van 15000 a 20000 man

ik trek daar een andere conclusie uit

(waarom denk je dat er zo getwijfeld wordt om Trance Energy naar Belgi� te halen? simpelweg omdat je misschien maar zo een 5000 man haalt)
en dus kunnen de trance feestjes best iets kleiner zijn dan sensation

misschien komen die er stilaan wel (die trance feestjes voor een paar duizend man) geduld

Posted by FenixStyle on Jan-28-2007 21:15:

quote:
Originally posted by FredNova

misschien komen die er stilaan wel (die trance feestjes voor een paar duizend man) geduld

Dat lijkt me ook gewoonweg het beste Tegenwoordig heb ik het op die grote events stilaan ook allemaal wel een beetje gezien. Vuurwerk, lasers, intro's,... Allemaal leuk om te zien, maar na een tijdje hebt ge er wel genoeg van. Op Trance Energy bijv ga ik me wsl veel beter amuseren in de kleinere stages ipv op de mainstage.

Moest er ooit een Belgische editie van Trance Energy komen, ben ik dan ook al meer dan tevreden als dit in een kleinere zaal is waar enkel de muziek centraal staat

Posted by FredNova on Jan-28-2007 21:18:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Moest er ooit een Belgische editie van Trance Energy komen, ben ik dan ook al meer dan tevreden als dit in een kleinere zaal is waar enkel de muziek centraal staat

ok, maar dan zal het niet 'Trance Energy' heten

Posted by Real on Jan-28-2007 21:25:

quote:
ok, maar dan zal het niet 'Trance Energy' heten

Gelukkig. Met die naam trek je het verkeerde publiek aan in Belgi�. (lees: Sensation-publiek)

Posted by FredNova on Jan-28-2007 21:28:

quote:
Originally posted by Real
Gelukkig. Met die naam trek je het verkeerde publiek aan in Belgi�. (lees: Sensation-publiek)

I Love Techno heeft dat probleem ook...

Posted by Real on Jan-28-2007 21:38:

Maar I Love Techno is geleidelijk uit z'n voegen getreden. Ik denk dat I Love Techno 10 jaar geleden dat probleem nog niet had (maar ik kan fout zijn). Als ID&T in Belgi� een evenement organiseert, zijn er steeds mensen (breezers ) die aanwezig MOETEN zijn. Of er nu house, trance of jump gespeeld wordt, dat verschil interesseert hen blijkbaar gewoon niet. En als er dan nog eens "trance" in de naam voorkomt, is het hek helemaal van de dam.

En dat is helemaal geen kritiek naar ID&T gericht, ik ben erg blij dat ze nu ook een Belgische afdeling hebben, maar ik jaag mij gewoon erg op aan de mentaliteit van sommige mensen op die feestjes.

Posted by Config on Jan-28-2007 23:12:

quote:
je vergelijkt een tent van 500 a 1500 man wel met het sportpaleis van 15000 a 20000 man

ik trek daar een andere conclusie uit

(waarom denk je dat er zo getwijfeld wordt om Trance Energy naar Belgi� te halen? simpelweg omdat je misschien maar zo een 5000 man haalt)

Ik heb ook nooit gezegd dat het een event moest zijn dat in het Sportpaleis moet zijn, of op een andere grote locatie? Gewoon een deftige trance-event waarbij der een deftige 100% trance line-up is, dat vind ik veel belangrijker.. Ik sta liever tussen een publiek die trance echt apprecieert , dan tussen een publiek dat er niets van kent en waar sommigen proberen te jumpen op trancebeats... hoe hatelijk is dat niet.. Ik weet niet of dat nog mogelijk is, maar ik denk het wel.. Of zo'n event dan genoeg volk kan trekken, das dan weer een andere vraag.

Posted by mrcanon on Jan-30-2007 17:04:

Sensation begint normaal om 22u en duurt tot 7u. 9u dus, waarvan 45 min Megamix. Er blijven dus nog 8u 15 min over. Elke dj zal dus ongeveer 1u 20 min draaien. Hopelijk krijgen de housedj's elk 45 min

Vroeger vond ik de Megamix nog wijs, ge hoorde soms nog goeie classics. Maar nu: alle hitjes van het afgelopen jaar

Posted by Joker666 on Feb-01-2007 11:45:

quote:

LOTTO Arena (naast sportpaleis Antwerpen) zou daar misschien wel geschikte lokatie voor zijn, of niet?

http://www.lotto-arena.be/

Posted by djcresto on Feb-01-2007 12:16:

quote:
Originally posted by Joker666
LOTTO Arena (naast sportpaleis Antwerpen) zou daar misschien wel geschikte lokatie voor zijn, of niet?

Ziet er mooi uit.

Posted by TripleB on Feb-01-2007 13:44:

al bij al valt de line-up toch dik mee, kzie FLG en Guetta ook liever ni komen maarja met Schulz, Baker, The Glimmers en vooral Ferry hoor je mij niet klagen ik hoop ook nog op een Megamix zoals in 2005! da was zot

Posted by FredNova on Feb-10-2007 15:23:

about Fedde Le grand...

Ben net zijn Sessions cd (Ministry of Sound) aant beluisteren... en die is super vet!

Nieuwe muziek, verre van commercieel en niks komma niks plat.
Lekkere house met weinig electro invloed, soms iets dieper en met heel wat soul. Een supervette drive en perfectly mixed.
Te vergelijken met een Tom De Neef (hoewel die vorig jaar met opzet wat commercieler draaide op Sensation)
Ik kijk er naar uit (en gun de man ook dat hij een vette hit scoorde).

Posted by FredNova on Feb-10-2007 15:27:

quote:
Originally posted by Joker666

voor dat er ��n steen lag, was id&t met deze mensen aan het onderhandelen... nog effe geduld

Posted by MikeVee on Feb-10-2007 17:23:

quote:
voor dat er ��n steen lag, was id&t met deze mensen aan het onderhandelen... nog effe geduld

Om in navolging van de " My First Proms" die daar komt voor kinderen, een "My First Sensation" te organiseren?

Ook een flauw mopje

Posted by FredNova on Feb-10-2007 17:27:

quote:
Originally posted by MikeVee
Om in navolging van de " My First Proms" die daar komt voor kinderen, een "My First Sensation" te organiseren?

begin al maar te speculeren over de line-up

Posted by Jasperovitsj on Mar-18-2007 00:14:

Bon, kans zit erin dat ik toch naar Sensation White ga

Posted by FUSyke on Mar-18-2007 08:52:

Ik ben er ook bij

Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 »