TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 »
Jag och tre tjejer �ker

Jofawe
Laszlo(+5)
Martin(+3)
PoiZon(+7)
Akia(+2)
mjz
vizay
Funfrock
Braxn(+5)
tobo99
SWE_TRANCE (+6)
anuga
Christian �. (+7)
Steve
ColinZeal
Sold�ck! =) Faaan vad nice!
Schysst att Vizay fick spelningen andra natten/morgonen ocks� s� att jag kan l�gga mig o god tid nattt utan att f� d�ligt samvete f�rsta natten...om det nu �r m�jligt 
Har dragit med lite holl�ndare med 
Bland annat DJ eXtrema
och g�nget backom About-Dance
Jag k�nner mig inte uppdaterad alls l�ngre p� musiken, men s� g�r det n�r man gr�ver ner sig i arbete
s� grabbarna som ska lira, dags att promota er sj�lva och skicka mig lite material 
Nu har jag f�tt en mega webserver som vi kan utnyttja till sweta aktiviter och en 2gig lina till den med 
Jag +3 ska med �x� =)
peta p� mig om du vill ha mixen jag skickade som FL bidrag 
H�h�! L�nge sedan man var inne h�r. ^^
A-hytt bokad och f�rdig 
Funkar nya legitimationen fr�n 2005 p� kryssen tro?
Man kan ju resa till j�kligt m�nga l�nder med den. =)
Edit: nvm funkade bara till Schengenl�nderna, blir passet ^^
En dryg vecka kvar och f�r att h�lla p� traditionerna s� stukar jag foten...
Min kompis Henrik har f�tt en biljett �ver till B-hytt 885:- , ring honom p� 070-714 32 24 om du �r intresserad.
Fixade en liten bild fr�n MondayBar siten s� ni kan f� en �verblick n�r ni vill...

Nu �r det inte l�ngt kvar 
blir nog soft det h�r va 
| quote: |
| Originally posted by mr_fisken blir nog soft det h�r va |
Typ 40 timmar fest �r inte soft, utan ren tillfredsst�llelse!
Ja hur fan ska detta g�...
Kommer aldrig palla 40h i str�ck, s� det f�r bli att skapa sig ett litet schema med vilopauser =)
Antagligen b�rjar mitt "r�jjpass nr.2" p� sold�ck dag 2 iaf 
| Originally posted by anuga Soft? Typ 40 timmar fest �r inte soft, utan ren tillfredsst�llelse! |
| Originally posted by SWE_TRANCE Antagligen b�rjar mitt "r�jjpass nr.2" p� sold�ck dag 2 iaf |
| Originally posted by ColinZeal Jag och tre tjejer �ker ![]() Jofawe Laszlo(+5) Martin(+3) PoiZon(+7) Akia(+2) mjz vizay Funfrock Braxn(+5) tobo99 SWE_TRANCE (+6) anuga Christian �. (+7) Steve ColinZeal |
Kommer detta m�nne bli den swetat�taste kryssningen n�gonsin? Det verkar s�...
Jag har i alla fall b�rjat min mentala uppladdning
http://www.laszlo.se/blog/?p=107
kan troligtvis �nd� inte f�lja med 
har inget pass och kommer troligtvis inte kunna fixa det i tid.. ingen hytt, inget flyg och f�r inte ledigt fr�n jobbet heller.
Har en biljett, kanske tv�, �ver i en B-hytt om n�gon skulle vilja ha! 885 kr per biljett ska jag ha.
V�rmer upp med Queensday seten 
Just fan... m�ste leta fram passhelvetet!
| Originally posted by SteveTranz4ever Just fan... m�ste leta fram passhelvetet! |

Ena snubben i s�llskapet har f�tt inbrott och kommer inte kunna �ka, s�ledes har vi en plats �ver om n�gon �r intresserad. Som de flesta av er vet �r vi ett glatt g�ng som bara bits n�r vi f�tt i oss f�r mycket minttu 
enligt www.bbc.co.uk/weather/ s� kommer v�dret i europa att se ut s�h�r p� l�rdag: 
v�gar man hoppas p� detta?
tror inte det kan st�mma, det d�r ser ju bra ut
Det d�r ser f����r bra ut om man fr�gar mig..
Men man kan ju hoppas.