TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- doen wij aan drugs ofnie?
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 »
nee, niet op 1 avond, verspreid over 4 jaar ofzo denk ik 
Principekwesti idd
ben wel verslaafd aan goeie muziek kopen en daar grof geld voor neer leggen als het moet 
ik vind hash wel ok, maar dat was t dan ook wel.
Als ik voor iedere Heineken, ander bier, pil en paddo een dag zou moeten inleveren denk ik dat ik TiC 2 niet meer mee ga maken. 

Maar ik rook niet. 
| quote: |
| Originally posted by eXos Zo was ik 2 jaar terug. Ik vrat 6 a 7 pillen op een avond. Nu al ruim 1 1/5 jaar geen pillen gehad. Ben er niet ineens tegen ofzo maar heb t wel gehad met die dingen. Gewoon teveel gehad en t is nu niet leuk meer. Maar als je t wel doet, vooral doorgaan |
En op addiction ook.

Doe mij maar een 7up!
| Originally posted by eXos Zo was ik 2 jaar terug. Ik vrat 6 a 7 pillen op een avond. Nu al ruim 1 1/5 jaar geen pillen gehad. |
en dan doel ik niet op het niet meer nuttigen van drugs...
Weggegooid geld. Alhoewel, vroeger was een pil 20 piek, nu een euro 
Appelsap
| Originally posted by Matthijs Op vele liters alcohol na heb ik ook nooit enige drugs gebruikt, gewoon geen behoefte aan. |
| Originally posted by eXos Zo was ik 2 jaar terug. Ik vrat 6 a 7 pillen op een avond. |
Nooit gedaan, ik drink ook niet veel, eigenlijk..... Ben een erg braaf feestgangertje 
Maar heb er absoluut geen probleem mee als mensen drugs gebruiken, moeten ze zelf weten, als het misgaat gaat het mis...
Vroegah blowde ik me suf
Maar nu trek ik t niet meer zo, zelfde met alcohol... Dus ik ben zeg maar al enige tijd behoorlijk clean 
Afgezien van t roken en de cafeine dan 
Staat een aardig stuk over coke in ID$T magazine
| Originally posted by SnuggLe Whahahaha, ik weet nog van in de Q en op een oude Nexus, toen was het Peter het hondje. Geweldig was dat En op addiction ook.Ook Alpha, de junk, die cola over zichzelf heen moest gooien omdat hij met zijn lengte van 1meter20 TE hard ging Zelf doe ik alleen maar hasjies en wiet, en af en toe een whisky/bier. Maar d'r zijn hier mensen die een wandelende drugsencyclopedie zijn ![]() En Sjinees: XL was de laatste keer van joj toch? |
kan me herinneren dattie er in Deventer toen uit is geknikkerd 
drugs are bad mmmmmkeey!
Van te veel water drinken ga je ook dood
| Originally posted by eieregooie kan me herinneren dattie er in Deventer toen uit is geknikkerd |

| Originally posted by eieregooie kan me herinneren dattie er in Deventer toen uit is geknikkerd |
Hij zei er nog net niet bij: "Jullie ook?".
| Originally posted by jp Van te veel water drinken ga je ook dood |
Letterlijk alles is giftig als je er maar genoeg van inneemt.
| Originally posted by SnuggLe INDERDAAD! Petrus loopt naar de uitsmijters toe, posteert zich ernaast en blaba etc.... |
| Originally posted by Partyhardy! zet hem eens niet als een junk neer, hij is ook volwassen geworden! |

| Originally posted by SnuggLe Relax vent, heb het over vroegah ![]() Jij moet overigens dan nog duidelijk vowassen worden |
af en toe blowen, maar ga ik ook mee kappen.
| Originally posted by SnuggLe Whahahahahahahaha! INDERDAAD! Petrus loopt naar de uitsmijters toe, posteert zich ernaast. Pakt zijn coke uit zijn binnenzak en HOPLA, een hele snuif naar binnen, onder de ogen van de uitsmijters Hij zei er nog net niet bij: "Jullie ook?". Echt een topavond dat. Vooral de auto van Harmen vond het leuk |
| Originally posted by Passiva Drugs is voor mietjes! |