TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »

Posted by massiveK on Aug-29-2007 16:18:

bah y'a toujours moyen de regarder les matchs sur TF1 ou la Hollande si tu veux pas voir anderlecht et puis ils seront peut etre dans le groupe du Barca

Posted by The_G0dfather on Aug-29-2007 16:48:

quote:
Originally posted by massiveK
bah y'a toujours moyen de regarder les matchs sur TF1 ou la Hollande si tu veux pas voir anderlecht et puis ils seront peut etre dans le groupe du Barca

tf1 on n'a pas, et les hollandais ont toujours PSV jusqu'aux quarts de finales

Posted by Zehra on Aug-29-2007 18:34:

GOOOOL \o/

Posted by MikeVee on Aug-29-2007 18:34:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Met een beetje chance ligt Anderlecht er vnv uit.

Het is al zo goed als zeker

Posted by Jasperovitsj on Aug-29-2007 18:51:

Het tempo ligt wel verschroeiend hoog, dat houden ze geen hele helft vol...

Posted by Eagle` on Aug-29-2007 19:25:

quote:
Originally posted by Zehra
GOOOOL \o/

Posted by FenixStyle on Aug-29-2007 19:32:

Voor de Belgische competitie is dit een goeie zaak.

Laat Anderlecht in de UEFA dan maar het coefficient wat omhoog halen, door in de CL-poules te gaan spelen zouden ze financieel nog meer voorsprong op de rest nemen..

En de frustratie stijgt ten top bij de Anderlechtfans

Posted by Real on Aug-29-2007 20:34:

Zo, we zijn weer eventjes in de realiteit gegooid...

Posted by FCB_Fanatic on Aug-29-2007 20:38:

eerste helft heb ik niet gezien, maar hetgeen ik de tweede helft zag was echt zeeeer zwak

Ze mogen bij Anderlecht blij zijn dat ze geen CL spelen, want met het spel van de tweede helft zouden ze gewoon iedere wedstijd worden afgeslacht. Geen enkele pas of voorzet kwam aan waar hij moest komen. De enige die volgens mij niveau haalde was Biglia ...

Posted by Eagle` on Aug-29-2007 20:40:

hard in de kakker sporting

vandenstock, ik hoor het hem nog zeggen na de heenmatch, "ik zou ni graag in de schoenen staan van de turken"

RIFLAF

Posted by massiveK on Aug-29-2007 20:49:

Premiere mi temps pas si mauvaise, dommage que ce but tombe si tot. Beaucoup d'envie et de possibilit�s mais bon pas assez d'occasion franche et de pr�sence dans le rectangle...
2e mi temps ils etaient plus trop dans le match.

Fenerbache etait clairement plus fort. Et anderlecht a d�cid�ment bien du mal a marquer pour le moment...

Vivement le retour de Frutos!

Posted by Blue Sky 99 on Aug-29-2007 20:59:

E�n ding is toch wel weer bewezen: Boussoufa komt gewoonweg te kort op dit niveau. En ook Hassan vertraagde het spel eigl te veel.

Posted by djcresto on Aug-29-2007 22:39:

1-0 en 0-2 dat zijn duidelijke cijfers. Veel Anderlecht spelers leken mij niet in vorm, zeker vooraan. En Van Damme op linksmidden, hoe wilt ge dan een goeie center krijgen?

Goed ja de realiteit is ook dat Fenerbache een budget heeft dat 4x zo hoog ligt dan dat van Anderlecht.

Voor de supporters die denken dat Anderlecht de Uefa Cup gaat winnen. Vergeet dat maar want als ik mij niet vergis speelt daar een ploegje uit Munchen mee.

Posted by The_G0dfather on Aug-30-2007 09:39:

en nog een stuk of acht gebuisden uit de CL

Posted by FCB_Fanatic on Aug-30-2007 11:21:

quote:
Originally posted by djcresto
Voor de supporters die denken dat Anderlecht de Uefa Cup gaat winnen. Vergeet dat maar want als ik mij niet vergis speelt daar een ploegje uit Munchen mee.

+1

en als ze een beetje pech hebben dan zitten ze in een soortgelijke poule waar Club vorig jaar in zat. Was ��n van de moeilijkere poules toen, wel nog haalbaar, maar dan zal toch een hoger niveau moeten worden gehaald als gisteren.

Hetzelfde geldt trouwens ook voor Club, want momenteel draait het daar ook nog niet zoals het moet. Maar dat is dan wel nog vrij logisch, gezien het aantal nieuwe spelers

Posted by djcresto on Aug-30-2007 13:05:

ajax en anderlecht eruit

Twordt weer eens tijd om te spreken over een BENE liga.

Niemand heeft behoefte aan matchen tegen fc dender, beveren, bergen, moeskroen, sint truiden. En goed voor het niveau is het zeker niet.

Posted by massiveK on Aug-30-2007 18:57:

ben ook voor een BENELIGA. Vraag is hoeveel bepaal je welke ploeg gekwalificeerd zijn? 50% belgie 50% holland?

Posted by FCB_Fanatic on Aug-30-2007 19:00:

quote:
Originally posted by djcresto
ajax en anderlecht eruit

Twordt weer eens tijd om te spreken over een BENE liga.

Niemand heeft behoefte aan matchen tegen fc dender, beveren, bergen, moeskroen, sint truiden. En goed voor het niveau is het zeker niet.

denk niet dat die Beneliga echt een groot succes zou worden. In Belgi� zouden ze dat nog zien zitten, maar in nederland lopen de supporters er echt niet warm voor. Daarbij komt dan nog eens dat ik niet echt verwacht dat de Belgische ploegen veel zouden krijgen klaargemaakt in zo'n Beneliga. Als je de laatste jaren bekijkt hebben Anderlecht, Brugge, ... steeds meer moeite om tegen die "onbenullige" ploegjes (zoals Dender, STVV, Moeskroen ...) te winnen.

Posted by massiveK on Aug-30-2007 19:03:

we moeten eerst het aantal ploegen in de competitie beperken tot 14 ploegen denk ik. En dus bijvoorbeeld Bergen, Moeskroen en La louviere laten fuseren.

Posted by massiveK on Aug-31-2007 06:57:

Champions league

Groupe A: Liverpool (Ang), FC Porto (Por), Marseille (Fra), Besiktas (Tur)

Groupe B: Chelsea (Ang), Valence (Esp), Schalke 04 (All) Rosenborg Trondheim (Nor)

Groupe C: Real Madrid (Esp), Werder Br�me (All), Lazio de Rome (Ita), Olympiakos Ath�nes (Gr�)

Groupe D: AC Milan (Ita), Benfica Lisbonne (Por), Celtic Glasgow (Eco), Shakhtar Donetsk (Ukr)

Groupe E: FC Barcelone (Esp), Olympique Lyon (Fra), VfB Stuttgart (All), Glasgow Rangers (Eco)

Groupe F: Manchester United (Ang) AS Rome (Ita), Sporting Lisbonne (Por), Dynamo Kiev (Ukr)

Groupe G: Inter Milan (Ita), PSV Eindhoven (P-B), CSKA Moscou (Rus), Fenerbahce Istanbul (Tur)

Groupe H: Arsenal (Ang), Seville (Esp) ou AEK Ath�nes (Gr�), Steaua Bucarest (Rou) Slavia Prague (Tch)

Wow groep B C en E

Posted by Config on Aug-31-2007 09:02:

Zit geen enkel echt straffe groep in imo..

Posted by Gladius on Aug-31-2007 14:38:

quote:
Originally posted by massiveK
Wow groep B C en E

idd da wordt smullen. Stuttgart en zeker Schalke kunnen wel 'ns voor een verassing zorgen. hrhrhr, ik kan niet wachten tot ze beginnen! nog wel wachten tot 18 september =<

Posted by Jasperovitsj on Aug-31-2007 17:10:

Net voor het afsluiten van de transfermarkt lijkt het erop dat Tchit� naar Santander trekt

Posted by djcresto on Aug-31-2007 17:27:

^Zou geen slechte zaak zijn op deze moment.

Opvallend dat Standard Jovanovic niet naar PSV laat vertrekken. Jovanovic vindt dit zelf nochtans een echte topclub.

Posted by Gladius on Aug-31-2007 22:39:

yep, hij is toch nog weg:
RSC Anderlecht heeft op de valreep dan toch M�m� Tchit� verkocht. Racing Santander is de nieuwe werkgever van de spits die een contract voor vijf seizoenen tekende. Naar verluidt zou de Spaanse club 5,5 miljoen euro op tafel gelegd hebben.

(voetbalkrant)

Aardig wat centjes, mss om CL wat te compenseren? All�, nu maar hopen voor Anderlecht dat Frutos snel speelklaar is, of dat die nieuwe spitsen goed beginnen te spelen.

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »