TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
bah y'a toujours moyen de regarder les matchs sur TF1 ou la Hollande si tu veux pas voir anderlecht
et puis ils seront peut etre dans le groupe du Barca 
| quote: |
| Originally posted by massiveK bah y'a toujours moyen de regarder les matchs sur TF1 ou la Hollande si tu veux pas voir anderlecht et puis ils seront peut etre dans le groupe du Barca |
GOOOOL \o/
| Originally posted by The_G0dfather Met een beetje chance ligt Anderlecht er vnv uit. |
Het tempo ligt wel verschroeiend hoog, dat houden ze geen hele helft vol...
| Originally posted by Zehra GOOOOL \o/ |
Voor de Belgische competitie is dit een goeie zaak.
Laat Anderlecht in de UEFA dan maar het coefficient wat omhoog halen, door in de CL-poules te gaan spelen zouden ze financieel nog meer voorsprong op de rest nemen..
En de frustratie stijgt ten top bij de Anderlechtfans 
Zo, we zijn weer eventjes in de realiteit gegooid...
eerste helft heb ik niet gezien, maar hetgeen ik de tweede helft zag was echt zeeeer zwak
Ze mogen bij Anderlecht blij zijn dat ze geen CL spelen, want met het spel van de tweede helft zouden ze gewoon iedere wedstijd worden afgeslacht. Geen enkele pas of voorzet kwam aan waar hij moest komen. De enige die volgens mij niveau haalde was Biglia ...
hard in de kakker sporting
vandenstock, ik hoor het hem nog zeggen na de heenmatch, "ik zou ni graag in de schoenen staan van de turken"
RIFLAF 
Premiere mi temps pas si mauvaise, dommage que ce but tombe si tot. Beaucoup d'envie et de possibilit�s mais bon pas assez d'occasion franche et de pr�sence dans le rectangle...
2e mi temps ils etaient plus trop dans le match.
Fenerbache etait clairement plus fort. Et anderlecht a d�cid�ment bien du mal a marquer pour le moment...
Vivement le retour de Frutos!
E�n ding is toch wel weer bewezen: Boussoufa komt gewoonweg te kort op dit niveau. En ook Hassan vertraagde het spel eigl te veel.
1-0 en 0-2 dat zijn duidelijke cijfers. Veel Anderlecht spelers leken mij niet in vorm, zeker vooraan. En Van Damme op linksmidden, hoe wilt ge dan een goeie center krijgen?
Goed ja de realiteit is ook dat Fenerbache een budget heeft dat 4x zo hoog ligt dan dat van Anderlecht.
Voor de supporters die denken dat Anderlecht de Uefa Cup gaat winnen. Vergeet dat maar want als ik mij niet vergis speelt daar een ploegje uit Munchen mee.
en nog een stuk of acht gebuisden uit de CL
| Originally posted by djcresto Voor de supporters die denken dat Anderlecht de Uefa Cup gaat winnen. Vergeet dat maar want als ik mij niet vergis speelt daar een ploegje uit Munchen mee. |
ajax en anderlecht eruit
Twordt weer eens tijd om te spreken over een BENE liga.
Niemand heeft behoefte aan matchen tegen fc dender, beveren, bergen, moeskroen, sint truiden. En goed voor het niveau is het zeker niet.
ben ook voor een BENELIGA. Vraag is hoeveel bepaal je welke ploeg gekwalificeerd zijn? 50% belgie 50% holland?
| Originally posted by djcresto ajax en anderlecht eruit Twordt weer eens tijd om te spreken over een BENE liga. Niemand heeft behoefte aan matchen tegen fc dender, beveren, bergen, moeskroen, sint truiden. En goed voor het niveau is het zeker niet. |
we moeten eerst het aantal ploegen in de competitie beperken tot 14 ploegen denk ik. En dus bijvoorbeeld Bergen, Moeskroen en La louviere laten fuseren.
Champions league
Groupe A: Liverpool (Ang), FC Porto (Por), Marseille (Fra), Besiktas (Tur)
Groupe B: Chelsea (Ang), Valence (Esp), Schalke 04 (All) Rosenborg Trondheim (Nor)
Groupe C: Real Madrid (Esp), Werder Br�me (All), Lazio de Rome (Ita), Olympiakos Ath�nes (Gr�)
Groupe D: AC Milan (Ita), Benfica Lisbonne (Por), Celtic Glasgow (Eco), Shakhtar Donetsk (Ukr)
Groupe E: FC Barcelone (Esp), Olympique Lyon (Fra), VfB Stuttgart (All), Glasgow Rangers (Eco)
Groupe F: Manchester United (Ang) AS Rome (Ita), Sporting Lisbonne (Por), Dynamo Kiev (Ukr)
Groupe G: Inter Milan (Ita), PSV Eindhoven (P-B), CSKA Moscou (Rus), Fenerbahce Istanbul (Tur)
Groupe H: Arsenal (Ang), Seville (Esp) ou AEK Ath�nes (Gr�), Steaua Bucarest (Rou) Slavia Prague (Tch)
Wow groep B C en E 
Zit geen enkel echt straffe groep in imo..
| Originally posted by massiveK Wow groep B C en E |
Net voor het afsluiten van de transfermarkt lijkt het erop dat Tchit� naar Santander trekt 
^Zou geen slechte zaak zijn op deze moment.
Opvallend dat Standard Jovanovic niet naar PSV laat vertrekken. Jovanovic vindt dit zelf nochtans een echte topclub.
yep, hij is toch nog weg:
RSC Anderlecht heeft op de valreep dan toch M�m� Tchit� verkocht. Racing Santander is de nieuwe werkgever van de spits die een contract voor vijf seizoenen tekende. Naar verluidt zou de Spaanse club 5,5 miljoen euro op tafel gelegd hebben.
(voetbalkrant)
Aardig wat centjes, mss om CL wat te compenseren? All�, nu maar hopen voor Anderlecht dat Frutos snel speelklaar is, of dat die nieuwe spitsen goed beginnen te spelen.