TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJmag Top 100 Poll 2007
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]
| quote: |
| Originally posted by DJ Zetski ja mijn vader is ook gestopt bij the Beatles... Ik moet eerlijk zijn, zo slecht vind ik Armin als DJ nu niet hoor. Er passeert toch nu en dan een bom in zijn radioshow, naast de gewoonlijke "vocale poptrance". 'k Vind die nummers en remixen van Breakfast wel zalig. Zijn platenkeuze vind ik eigenlijk redelijk goed. Maar de opbouw van zijn sets blijft steeds dezelfde. Ti�sto is daarin dan beter, die brengt meer afwisseling (maar soms wel onlogische overgangen) |
| Originally posted by Bertn ^idd. we beginnen op van die ouwe knarren te lijken |
| Originally posted by christina Na ��n keer weten we ook al wel wie er bv niet van vocale poptrance houdt |
| Originally posted by FCB_Fanatic Even ter vergelijking: ik ben altijd een enorme M.I.K.E. liefhebber geweest. Maar momenteel is hij slecht bezig. Had hij in zijn tweede uur op Trancesession geen trance beginnen draaien, dan had ook hij voor mij afgedaan. Een persoon kan maar tot op een bepaald moment geduld opbrengen, als het uiteindelijk niet beterd moet je gewoon andere dingen opzoeken. |
| Originally posted by Bertn ^idd. we beginnen op van die ouwe knarren te lijken, die vinden dat de muziek vroeger pakken beter was dan nu. vroeger was het �ltijd beter . En we zijn dan nog een schrijnende minderheid geworden ook. |

| Originally posted by Bertn ^idd. we beginnen op van die ouwe knarren te lijken, die vinden dat de trance vroeger pakken beter was dan nu. vroeger was het �ltijd beter . |
| Originally posted by Jasperovitsj Aan de tracklist te zien zat er toch genoeg trance in zijn eerste uur? Zij het dan niet in de traditionele zin natuurlijk |