TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJmag Top 100 Poll 2007
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]

Posted by FCB_Fanatic on Oct-26-2007 07:07:

quote:
Originally posted by DJ Zetski
ja mijn vader is ook gestopt bij the Beatles...

Ik moet eerlijk zijn, zo slecht vind ik Armin als DJ nu niet hoor. Er passeert toch nu en dan een bom in zijn radioshow, naast de gewoonlijke "vocale poptrance". 'k Vind die nummers en remixen van Breakfast wel zalig. Zijn platenkeuze vind ik eigenlijk redelijk goed. Maar de opbouw van zijn sets blijft steeds dezelfde. Ti�sto is daarin dan beter, die brengt meer afwisseling (maar soms wel onlogische overgangen)

ik moet je gelijk geven, als live DJ is armin nog vrij degelijk (ik spreek dus niet over ASOT). Alleen kan ik die vocale tracks die hij draait ECHT niet verdragen. Toen hij op het einde van zn set op Tomorrowland "Anthem" en "Love You More" draaide, stak mij dat enorm tegen. En op een bepaald moment is het dan gewoon genoeg voor mij. Verder vind ik zijn asot's vrij saai. Als hij vijf goede platen in zijn show steekt is het veel. Ik ben dan ook zo goed als volledig opgehouden met luisteren. Af en toe doe ik nog eens moeite als ik verneem 'dat hij goed bezig is' ... om dan vast te stellen dat het nog steeds even saai is.

Even ter vergelijking: ik ben altijd een enorme M.I.K.E. liefhebber geweest. Maar momenteel is hij slecht bezig. Had hij in zijn tweede uur op Trancesession geen trance beginnen draaien, dan had ook hij voor mij afgedaan. Een persoon kan maar tot op een bepaald moment geduld opbrengen, als het uiteindelijk niet beterd moet je gewoon andere dingen opzoeken.

Posted by christina on Oct-26-2007 11:45:

quote:
Originally posted by Bertn
^idd. we beginnen op van die ouwe knarren te lijken

beginnen? die topic is genoeg om een heel rusthuis mee te vullen.

ok, ik heb respect voor iedereen zijn mening, maar om die dan nog eens honderd keer te komen verkondigen... Na ��n keer weten we ook al wel wie er bv niet van vocale poptrance houdt

ik sluit mij trouwens aan bij djcresto z'n punt

Posted by FCB_Fanatic on Oct-26-2007 13:54:

quote:
Originally posted by christina
Na ��n keer weten we ook al wel wie er bv niet van vocale poptrance houdt

ik heb geen idee over wie je het hebt

Posted by Jasperovitsj on Oct-26-2007 15:43:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic

Even ter vergelijking: ik ben altijd een enorme M.I.K.E. liefhebber geweest. Maar momenteel is hij slecht bezig. Had hij in zijn tweede uur op Trancesession geen trance beginnen draaien, dan had ook hij voor mij afgedaan. Een persoon kan maar tot op een bepaald moment geduld opbrengen, als het uiteindelijk niet beterd moet je gewoon andere dingen opzoeken.

Aan de tracklist te zien zat er toch genoeg trance in zijn eerste uur? Zij het dan niet in de traditionele zin natuurlijk

Posted by Push2005 on Oct-26-2007 16:11:

quote:
^idd. we beginnen op van die ouwe knarren te lijken, die vinden dat de muziek vroeger pakken beter was dan nu. vroeger was het �ltijd beter. En we zijn dan nog een schrijnende minderheid geworden ook.

Maar vroeger w�s het ook beter; ik kan mezelf als simpel voorbeeld nemen.

Ik was te jong om alle trance van 1998-1999 op te pikken toen ze uitkwamen. Ik ben die pas tegen 2003 tot nu beginnen oppikken. Vandaag de dag zoek ik er nog dagelijks naar en ik geniet er mateloos van. Dus ik beluister dat absoluut niet uit nostalgische overwegingen omdat ik ze simpelweg niet kende. En ze zijn pakken beter dan de trance post 2005

Daarnaast beluister ik nog een boel andere zaken waarvan ik hou; maar je moet niet denken dat je de vroegere trance enkel beter vond uit nostalgische overwegingen; ze was effectief beter.
Huidige trance = total suckage.

Ik vind het eerder alarmerend/teleurstellend dat veel van die nieuwe lichting luisteraars (de ASOT-generatie) de moeite of het respect niet meer opbrengen om een beetje te graven in de uiterst boeiende trancegeschiedenis.

Posted by Jasperovitsj on Oct-26-2007 16:27:

quote:
^idd. we beginnen op van die ouwe knarren te lijken, die vinden dat de trance vroeger pakken beter was dan nu. vroeger was het �ltijd beter.

Fixed.

Qua EDM in het algemeen vind ik dat we in razend interessante tijd leven

Posted by FCB_Fanatic on Oct-26-2007 21:30:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Aan de tracklist te zien zat er toch genoeg trance in zijn eerste uur? Zij het dan niet in de traditionele zin natuurlijk

veel trance herkende ik er alvast niet in

Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]