TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- vrijgezellig of niet?
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »
Hehe doe je goed! 
Met mij en de liefde gaat ook nog steeds super!
Met valentijn al 3 maand! 
| quote: |
| Originally posted by Dr. Kuipers Hehe doe je goed! ![]() Met mij en de liefde gaat ook nog steeds super! Met valentijn al 3 maand! |
Des te heftiger wordt valentijn 
..Ik heb sinds twee maanden ook weer een vriendinnetje en moet zeggen dat ik het errug gemist heb!
Was nou niet echt wanhopig op zoek ofzo, maar twas alweer een jaar geleden eer ik mn laatste vriendinnetje gedag moest zeggen..
Tuurlijk, vrijgezel zijn is ook lekker...gaan, staan en kijken waar je wilt maar dat gaat op een gegeven moment toch ook een beetje vervelen.. (ik hou zelf wel van een beetje vastheid)
Ben nog redelijk jong (19) dus had ik principe nog alle tijd, maar vind het toch wel weer fijn zoals het nu is... 
Kijken hoe lang het nu weer gaat duren.... 
| Originally posted by Teknikol alleen ze zegt zelf dat het alleen aan haar ligt... |
| Originally posted by Teknikol Tis weer aan! hahaaa ja nu zulle jullie wel denke: lekk0re relasie hep die gast whehe Naja xal maar nie meer poste alst uit is |

als je toevallig per ongeluk express weer een keer op je ex ligt wil toch niet zeggen dat het dan meteen weer aan is

Hahaha indeed,je kan toch struikelen en derbovenop donderen?
Snel daarna weer opstaan en doorlopen,das alles,niks meer en niks minder

In mijn relatie zijn sinds gister ook beetje probs 
Maar we houden teveel van elkaar om het op te geven...
Voel me alleen beetje kut op dit moment... 
| Originally posted by Dr. Kuipers In mijn relatie zijn sinds gister ook beetje probs ![]() Maar we houden teveel van elkaar om het op te geven... Voel me alleen beetje kut op dit moment... |
Een relatie moet toch op de proef gesteld worden hey
Anders weet je ook niet offie goed of slecht is,de ups zijn om energie te pakken om de downs mee op te vangen
Als er op t laatst teveel downs zijn en te weinig ups,dan heb je dus geen energie meer om de boel weer te fixen en ist done
Life sux and then you die
Maarre,feesten is nog steeds leuk en volllll met energie
Een relatie moet toch op de proef gesteld worden hey
Anders weet je ook niet offie goed of slecht is,de ups zijn om energie te pakken om de downs mee op te vangen
Als er op t laatst teveel downs zijn en te weinig ups,dan heb je dus geen energie meer om de boel weer te fixen en ist done
Life sux and then you die
Maarre,feesten is nog steeds leuk en volllll met energie
Das mooi gezegd Donna 
oops maar why 2 keer:P
lichtelijk overdreven weer vamme;p
Damn it's over!

Maar heb aan de andere kant het gevoel dat we toch weer bij elkaar zullen komen...
| Originally posted by Dr. Kuipers Damn it's over! ![]() Maar heb aan de andere kant het gevoel dat we toch weer bij elkaar zullen komen... |

| Originally posted by Dr. Kuipers Damn it's over! ![]() Maar heb aan de andere kant het gevoel dat we toch weer bij elkaar zullen komen... |
Njaah je moet maar zo denken,misschien komt t nog goed,en als dat niet t geval is dan is de liefde niet genoeg,en daar wil je toch zowieso geen genoegen mee nemen??
Een relatie is leuk,als de liefde van beide kanten evenveel is,anders heb je dat de 1 meer moet incasseren dan de ander,no fun at all.
Dan kun je maar beter de rulerende single casanova gaan uithangen
| Originally posted by Donna Dan kun je maar beter de rulerende single casanova gaan uithangen |
magoed, suc6 met verwerken whether dat je nou door gaat of niet. | quote: |
| Originally posted by SnuggLe Kan je nu weer gaan feesten met Kolkie! :bounce: |
maar anders verwijs ik hem door naar:
Zo, hoe staat het met de liefde? 
Kappen met graven!
Je rechterhand is je liefde!