TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation VS « O »
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »
ik ben echt te moe om veel te schrijven
ben net thus..lekker getreieieieieieieieieieieieind 
mm ok
)
)
(kan sensation een PUNT aan zuigen whehe)
Respect to da hardcore scene...waar t allemaal nog echt is 
het was behoorlijk lachen allemaal.
eerst met wat australische meiden door de stad gelopen, wanhopig geprobeerd om mn breezer via brievenbussen etc. open te maken bij gebrek aan opener.
vervolgens...
blabla paul draaide super blabla die gast erna niet blabla gaar blabla veel mensen ontmoet
vooral forbidden fruit op t einde van paul's set was errug leuk.
die gast erna was trouwens dodelijk saai aan t draaien op 1 of 2 nummertjes na. om 7.00 afscheid genomen van de aussies en toen de trein in.
ik denk dat t wel duidelijk is, lekkere avond.
tijdens het uitstappen op utrecht centraal weer getrakteerd op een massale witte reus reclame. als ik de tracklists zie ben ik blij dat ik geen 55 euro betaald heb om in die reclame mee te spelen
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 het was behoorlijk lachen allemaal. eerst met wat australische meiden door de stad gelopen, wanhopig geprobeerd om mn breezer via brievenbussen etc. open te maken bij gebrek aan opener. vervolgens... blabla paul draaide super blabla die gast erna niet blabla gaar blabla veel mensen ontmoet vooral forbidden fruit op t einde van paul's set was errug leuk. die gast erna was trouwens dodelijk saai aan t draaien op 1 of 2 nummertjes na. om 7.00 afscheid genomen van de aussies en toen de trein in. ik denk dat t wel duidelijk is, lekkere avond. |
j/k| quote: |
| tijdens het uitstappen op utrecht centraal weer getrakteerd op een massale witte reus reclame. als ik de tracklists zie ben ik blij dat ik geen 55 euro betaald heb om in die reclame mee te spelen |
excellent
ik heb ook nog iets 
ik stond (aan t einde van de PvD set) te dansen en keek het zaaltje in..zag ik opeens de bandleden van Kane staan!! 
ik vond t echt megacool 
dus ik liep op een gegeven moment Dinand tegen het lijf en heb meteen de kans aangegrepen om ff te zeggen dat ik t supertof vond dat ze er ook waren 
leuke vent
dik aardig ook
ik ben trots 
Ik heb PvD de hand geschut
Ja, was leuk maar sommige stukjes in de set waren te lame (volgens mij
)
Alle mensen die ik gemeet heb waren top! Was erg gezellie!! Alleen Tin moet eens beter z'n hersens gaan gebruiken
(het rondje Den Haag was leuk 's ochtends
)
Verder was t erg tof, heb me uitstekend vermaakt de hele nacht.
Mzzls
P.S. Iedereen waar ik een MSN/ICQ of Email adres van heb gehad: IK BEN ALLES KWIJT ( + €20,- en een pakje peuken
)
paul speelde
2x exor vs medusa - moonshine (exor mix part II)
2x klea - tic toc (magik muzik dub)
wel geinig, ken weinig dj's die dat doen, 2 x dezelfde plaat op ene avond
blank & jones - cream, rapid eye - circa forever (r.e. remix), pvd - forbidden fruit, dat soort shit is toch wel mooi om te horen
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Alle mensen die ik gemeet heb waren top! Was erg gezellie!! Alleen Tin moet eens beter z'n hersens gaan gebruiken (het rondje Den Haag was leuk 's ochtends ) |


Haha wat een nacht, was toch wel erg geslaagd ondanks dat PvD niet echt mijn stijl is vond ik hem af en toe erg leuk draaien,fred numf vond ik erg goed, sfeertje was ook top, heb alleen het einde niet mee kunnen maken, maar maakte me ook niet zo gek veel uit, hebben in de auto gewoon doorgefeest
En Opti dat was idd wel een strakke aktie, wij al een half uur rechts links en daarna gewoon weer langs de
Maar al met al toch heel goed vermaakt maar heb binnen niet echt veel TA ers gesproken/gezien, achja daar ging het ook niet om.
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 paul speelde 2x exor vs medusa - moonshine (exor mix part II) 2x klea - tic toc (magik muzik dub) wel geinig, ken weinig dj's die dat doen, 2 x dezelfde plaat op ene avond blank & jones - cream, rapid eye - circa forever (r.e. remix), pvd - forbidden fruit, dat soort shit is toch wel mooi om te horen |
Pluspunten:
Paul was echt zeer top.
Party people ook zeer relaxed.
Paul draaide veel nieuw materiaal.
Paul was ubervet.
Fred was ook wel ok.
Minpunten(helaas waren die er ook)
Die sauna extra was niet nodig geweest.
Geluid niet echt top. (Sorry hoor mensen die het geluid zo geweldig vonden maar het was niet echt scherp,wel hard maar niet strak. Geluid hier in de buurt veel beter alleen de dj's heel veel slechter)
Conclusie:
Al met al een zeer geslaagde avond die zeker de moeite waard was.
Ga paul zeker nog wel weer een keer bezoeken.
Groeten aan iedereen die er ook geweest is
JENSER
| quote: |
| Originally posted by mgerrits Ga paul zeker nog wel weer een keer bezoeken. |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Dan zal ik zeggen, ga op 9 november naar de Statenhallen, waar hij weer drie uur zal draaien, samen met Tiesto die ook drie uur zal gaan draaien. |
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Haha dat word ook een vet cool feest!! Verplichte kost voor iedere TA lijkt mij zo! Datum staat genoteerd |
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Haha dat word ook een vet cool feest!! Verplichte kost voor iedere TA lijkt mij zo! Datum staat genoteerd |

| quote: |
| Originally posted by magrec sander kleinenberg zou misschien ook komen heb ik ergens gelezen is dat ook al zeker? |

| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus als je gewoon alle apital dj's op een rij zet dan zit Sander er idd ook bij ![]() het feest heet Capital of Europe...dus ga maar na wie er wel en niet kunnen komen |
haha hmm stef en remy dan vast ook wel misschien naja het duurt nog ff.
9 November is ook
I LOVE TECHNO!!!!!!!!!!
en dat krijgt zeker mijn voorkeur!!!!
| quote: |
| Originally posted by Remy D 9 November is ook I LOVE TECHNO!!!!!!!!!! en dat krijgt zeker mijn voorkeur!!!! |
Zow na wat internetgebrek wegens "vage" redenen waar upc "grondig" onderzoek naar zal verrichten zal ik nog even posten in deze thread omdat ik dat sommigen van jullie zaterdag beloofd heb
Heb een SUPER feest gehad,maar das ook de reden waarom ik <<0>> addict ben,de meeste feesten daar zijn op dit nivo en t kan zelfs nog wel een treetje hoger
Heel erg leuk dat gemeet allemaal weer,sja miss p,t was gezellig toch wel huh?
Sjinees en ik kwamen erachter dat wij als junior en senior toch nog cute samen konden stampuh,ookal vond ie t raar dat ik geen baard imme keel bij me rimpels had
Het geluid daar vind ik altijd heerlijk intens,lekker hard en warm,en heb er ook weer zeker optimaal van genoten tijdens numf en paul.
Was de eerste keer voor mij dat ik PvD live hoorde,zeker voor herhaling vatbaar.
Eigenlijk was alles goed voor een voor mij vette party avond,sfeer,de piepeltjes(en nu nie meer zegge dat er alleen sjonnies en anita's komen)
Ik heb vanaf de tijd dat we binnenwaren,uur of 0.15 ofzo,tot 06:30 aan 1 stuk door uit mn dak staan te gaan,HEERLIJK!
HEEL groot minpunt en ik denk om technische redenen deden de wind-thingies t niet,normaal gesproken op t grote podium gaan die grote ventilatoren aan en komt r zo'n immense storm uit dat je met je ass bijna van t podium wordt geblazen,dit keer dus niet,vandaar de idiote warmte,jammer.
2 Kolkie : wij hebben ff een aanloop en aanpas periode gehad,maar zoals ik je zaterdag ookal zei,ik vind jou eerlijkheid t/o mijn persoontje zeer ok,goede eerlijke kritiek,cool
2 Alle TA-mensen die ik zaterdag weer gemeet heb : wanneer weer een feesie mensuh?
Wij gingen half 8 naar huis,totaal lichamelijk gesloopt maar tering wat een lulkick hadden wij op de terugweg met ze 2en,enorme lol gehad,heerlijk relaxed teruggereden in t opkomende zonnetje,thuis aangekomen lekker een douche gepakt,peukie gerookt en de kids opgehaalt,die de hele dag nog ge-entertaint en na 1900 zeiden wij : Lang leve de pep maar NU EVEN NIET!! *MuHahah*
Wat een feest
Cheers Party TA's,jullie rulen!
(bruine flesjes ook btw
)
BTW sommige TA's houden wel van een snoepje....
Je kan beter zeggen : sommigen houden der niet van
t was mijn eerste feest totaaaaaal zonder snoepje weer s,en kan nie anders zeggen dan dat ik t voortaan zo blijf doen
Nice 2 meet you btw.
Nu ga ik werken,ciau
| quote: |
| Originally posted by Donna Je kan beter zeggen : sommigen houden der niet van ![]() |

)
| quote: |
| Originally posted by Donna Sjinees en ik kwamen erachter dat wij als junior en senior toch nog cute samen konden stampuh,ookal vond ie t raar dat ik geen baard imme keel bij me rimpels had |

| quote: |
| Originally posted by Donna 2 Alle TA-mensen die ik zaterdag weer gemeet heb : wanneer weer een feesie mensuh? ![]() |

| quote: |
| Originally posted by Donna Cheers Party TA's,jullie rulen! (bruine flesjes ook btw ) |

| quote: |
| Originally posted by tijs08 Inderdaad!! want pillen zijn slecht voor je ![]() (om Optimus maar ff voor te zijn ) |
| quote: |
| Originally posted by Donna *knip* |
Alleen deze thread Mister
En maybe als er weer een feest is waarbij meerdere mensen van dit forum weer een meetinkje willen doen,want ik blijf erbij dat de TA's die zelf ook naar feesten gaan,wat meer ontwikkeld zijn en een beetje weten een gesprek te voeren het zeker wel waard zijn om in sommige threads te reageren
Ik zag btw in een ander threadje dat er geflamed werd en niet lief tegen elkaar gedaan werd zonder mijn inbreng!!!!
Zou dan toch t barbie-forum wat sommigen zo graag willen zelfs zonder mij niet haalbaar zijn??
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.