TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Pim neergeschoten
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »
Henkie, een dorpsgenoot heeft je grote held vermoord.....verhuizen?
| quote: |
| Originally posted by TranceFool LOL....wat wil je nou eigenlijk met dit stukje zeggen???? Dat buitenlanders in de media altijd als 1 groep wordt afgeschilderd???? Weetnie welke krant jij leest dan... |
Als ik op LPF had gestemd dan was het op die Varela
ik heb echt helemaal niks tegen buitenlanders net zoals pim fortuyn ook geen hekel had aan buitenlanders.
In het interview van de NMO werd hij geinterviewd door een welvarende turkse vrouw. Er werd onder andere gevraagd wat pim fortuyn zou doen als hij minister-president zou zijn en wat dit voor de 53-jarige moeder van die vrouw zou beteken. Pim vraagt of haar moeder Nederlands praat, ja ze kan zich uiten in het nederlands, gebrekkig nederlands. Waarop Pim zegt dat hij haar alle ruimte zou geven om haar goed nederlands te kunnen laten praten, dwingen kan ik haar niet maar ik wil u moeder alle kansen geven meer kan ik niet doen ik wil alle mogelijkheden aanbieden. Ook het probleem van het uithuwelijken werd besproken. In een cultuur als deze is het van de gekke dat marrokaanse mannen een NIET ge"emancipeerde vrouw uit een dorpje uit turkije halen omdat deze vrouwen precies doen wat zij willen.
Mijn Opa een man die de 2e wereld oorlog heeft mee gemaakt heef gevochten voor Nederland hij weet wat rassenhaat inhoudt wat dat betekent maar ook hij wilde op Pim Fortuyn stemmen want hij ziet zijn land waar hij voor gevochten heeft de verkeerde kant opgaan. We zijn veels te tolerant hier in Nederland, het liefst wordt alles wat allochtonen doen in doofpot gestopt.... dat niet alleen want was het een aantal jaren toch ontzettend erg als je je kind een opvoedkundige tik gaf.
Hier zijn alle partijen die de afgelopen 30 jaar hebben geregeerd voor verantwoordelijk in mijn ogen en nu pas gaan ze zich realiseren dat ze niet alle mensen op een hoopje moeten laten wonen dat erin een multiculturele samenleving 1 hoofdcultuur moet zijn en dat zal toch echt de nederlandse cultuur moeten zijn.
In nederland regeert de leugen!
| Al is of zou het geen politieke moord zijn, �de politiek is vermoord en daarmee de democratie�. De stem van vele zal niet gehoord worden, vrijheid van meningsuiting is vanaf gisteren tot een inhoudsloos begrip verworden. Diep triest��. |
| Originally posted by Jukx *zucht* nee, dat een groot deel van de nederlandse bevolking buitenlanders zo afschildert!! dmv de media kunnen simpele zielen, zoals jij en ik, te weten komen wat er zich allemaal in de rest van de wijde wereld afspeelt. en dus ook wat voor opvattingen andere mensen hebben. dat wilde ik met dat stukje zeggen. begin je het al een beetje te begrijpen TranceFool? zo moeilijk was het allemaal toch niet.. |
)
.
| Originally posted by magrec Mijn Opa een man die de 2e wereld oorlog heeft mee gemaakt heef gevochten voor Nederland hij weet wat rassenhaat inhoudt wat dat betekent maar ook hij wilde op Pim Fortuyn stemmen want hij ziet zijn land waar hij voor gevochten heeft de verkeerde kant opgaan. We zijn veels te tolerant hier in Nederland, het liefst wordt alles wat allochtonen doen in doofpot gestopt.... dat niet alleen want was het een aantal jaren toch ontzettend erg als je je kind een opvoedkundige tik gaf. |
| Originally posted by Jukx *zucht* nee, dat een groot deel van de nederlandse bevolking buitenlanders zo afschildert!! dmv de media kunnen simpele zielen, zoals jij en ik, te weten komen wat er zich allemaal in de rest van de wijde wereld afspeelt. en dus ook wat voor opvattingen andere mensen hebben. dat wilde ik met dat stukje zeggen. begin je het al een beetje te begrijpen TranceFool? zo moeilijk was het allemaal toch niet.. |
| Originally posted by Blik goed, kun je misschien wel een beetje gelijk in hebben, maar wat denk je dan van de media en de mensen die Pim Fortuyn als een extreem-rechtse racist afspiegelen, want zo is het de afgelopen weken wel geweest, massale campagne tegen Pim Fortuyn.... |
| Originally posted by TranceFool Ik snap jouw opvatting nog steeds maar dat zal wel aan mij liggen dan. Door wat er in de media komt kan je idd meningen over mensen vormen, maar je doet nu dus net alsof de media de schuld krijgt van de haat tegen buitenlanders . |

| ehhh, heb jij de afgelopen maanden (jaren?) soms als kluizenaar op een of ander onbewoond eiland geleefd? hebben jullie geen tv thuis? een krant misschien? |
| Originally posted by Blik goed, kun je misschien wel een beetje gelijk in hebben, maar wat denk je dan van de media en de mensen die Pim Fortuyn als een extreem-rechtse racist afspiegelen, want zo is het de afgelopen weken wel geweest, massale campagne tegen Pim Fortuyn.... |
)
Helaas werd Pim door veel media en politici beschouwd als gevaar voor de samenleving en dat deed Pim niet met andere politici...
Nu een mooie column van Theo van Gogh:
Moordenaars
Tom de Graaff (D'66) las voor uit het dagboek van Anne Frank, om de mensen te waarschuwen dat de (toen nog) lijstaanvoerder van Leefbaar Nederland joden in de gaskamer wilde stoppen.
Gerrit Zalm (VVD) noemde hem 'een gevaarlijk man'.
Kok (PVDA) noemde hem iemand die 'groepen tegen elkaar opzet'.
Enfin, wat zal er gisteravond opgelucht adem zijn gehaald door de heren en wat zal de champagne goed hebben gesmaakt. Het zoet van de overwinning - ook al omdat de gek van de aanslag Goddank geen Marokkaan was - redt vele carri�res, bijvoorbeeld die van Melkert, die heus nog wel 'ns premier zal worden.
Zondag sprak ik de Goddelijke Kale nog uitvoerig, over de telefoon; hij was bang, zoals meestal, 'dat er iets gebeuren gaat'. Ik kende 'm als een schat van een man die ook wel 'ns overdreef, dus probeerde hem op andere gedachten te brengen.
Er was een mol onder zijn Kamerkandidaten, die lekte naar de pers, bijvoorbeeld in het geval van de vermeende seksuele intimidatie van twee dames die op zijn lijst stonden. Ik legde hem uit dat die inmiddels ontmaskerde gevoed moest worden met verkeerde informatie, 'want een schandaal kan je nu niet hebben'.
Ik hoorde 't mezelf zeggen; we moesten allebei lachen.
Zoals gezegd, ik vond 'm aardig. Nu alles voorbij is moet ik voortdurend denken aan die Zondag in Februari, toen een vraaggesprek met hem verschenen was in de Volkskrant en zo ongeveer de halve wereld over hem heen viel. Hij wilde stoppen:
"Ik ben failliet en ik heb geen partij meer."
Hij wilde verklaren dat de Volkskrant hem verkeerd geciteerd had. Ik zei: "Als je d�t doet, kijk ik je nooit meer aan. Je gaat vanavond op TV en je gaat als een koning, of toch tenminste als een prins." En ik beukte op hem in om door te gaan, 'dat ben je aan jezelf verplicht'.
Had ik dat maar niet gedaan.
Die avond, bij Fons de Poel - die niet veel meer wist in te brengen dan "Wat bent U toch kinderachtig" - schitterde de Goddelijke Kale weer als vanouds. En hoezeer op radiostations ook werd omgeroepen dat 'Pim wil discrimineren', binnen een paar weken was zijn aanhang weer op peil, dat wil zeggen zo rond de dertig, vijfendertig zetels. Ik vond dat een bijzondere prestatie, vooral ook omdat de Nederlandse pers bleef aanschurken bij de Macht en alles deed om 'onze geliefde leider' zoals ik hem ironischerwijs noemde, te demoniseren. Wie voor de aardigheid het hoofdcommentaar van Maandagavond in NRC-Handelsblad las moet wel tot de conclusie zijn gekomen dat de diezelfde avond omgelegde politicus Goddank van ons is heen gegaan. Luister maar: "Straks staat Fortuyn als premier met een krans op de Dam, de man die de islam 'achterlijk' vindt en mensen uit Marokko en Turkije niet behorend bij 'de moderniteit'? Deze dagen symboliseren de heroprichting van het vrije Nederland dat we hier juist niet de ene cultuur beter vinden dan de andere. Dat we hier mensen gelijk behandelen in een open samenleving. Dat we ons hier de xenofoben en racisten van het lijf wensen te houden.
Het is een grote schande dat we zestig jaar na dato een politicus in ons midden daaraan moeten herinneren."
Je gelooft je ogen niet als je zoiets leest. Misschien werd dit hoofdcommentaar geschreven door H.J.A. Hofland, de meneer die Pim 'een kwibus' noemde omdat 'ie zelf als zestienjarige werd afgewezen door de SS, toen 'ie zich als vrijwilliger aanmeldde: 'Te kort'. Misschien werd dit hoofdcommentaar geschreven door de grote denker Hubert Smeets, die knipperend ten onder ging afgelopen Vrijdag in "Duivels" tegenover dezelfde steen des aanstoots. Om maar 'ns te citeren, ''t Is een schande' dat een zich noemende kwaliteitscourant zulke domme, leugenachtige hoofdcommentaren schrijft, al begrijp ik best dat de spreekbuis van de gevestigde orde in z'n broek doet voor een man die verreweg de meeste aanhang in het land dreigde te krijgen.
Fr�nk van der Linden, Hubert Smeets, Marcel van Dam en noem ze maar op, ze hebben allemaal bijgedragen aan de hetze die Fortuyn uiteindelijk letterlijk vermoord heeft. Wat moet je met zulke fijne democraten?
Ze zijn het spugen in hun gezicht niet waard en doen vooral denken aan antisemieten, echte bedoel ik dan. Met de moord op Fortuyn is de hoop op een minder afzichtelijke, van politiekcorrecte taboes doortrokken samenleving, vervlogen.
Ik zie niets in corrupte pygmee�n als Ferry Hoogendijk en zal zeker niet op de huidige lijst Fortuyn stemmen. De Nederlandse democratie is niet voor mensen die afwijkend denken; die worden vermoord na maandenlang ten onrechte van 'racisme' en ander fraais te zijn beticht. Daar zijn de door de belastingbetaler gesubsidieerde anti-Discriminatie-meldpunten voor, daar zijn de Officieren van Justitie voor die Fortuyn keer op keer voor de rechter wilden brengen, daartoe lenen zich de jongens en meisjes van de pers met hun zogenaamde 'geschoktheid', daarvoor zijn Barend & Van Dorp die hem wel 'ns zouden klein krijgen, zoals ze zelf vooraf aan hun eerste onderhoud met het Kwaad aankondigden, daarvoor is NRC-Handelsblad.
Ik geloof dat het enige eerbewijs dat je Fortuyn nog kunt brengen, is niet te gaan stemmen, nu niet en nooit meer. Hij zal nu de geschiedenis in gaan als opvolger van de gebroeders De Witt, die vierhonderd jaar geleden door het gepeupel werden gelyncht. We moeten de dames en heren moordenaars van nu feliciteren; 't is gelukt!
Dag Pim, aan jou heeft 't niet gelegen.
Wat een belachelijke onzien om de media en andere politieke partijen de dood van Fortuyn te verwijten. Moet maar niemand nooit meer iets "negatiefs" (lees: kritisch) over iemand zeggen of schrijven? Je kunt iemand alleen citeren op dingen die diegene ook daadwerkelijk gezged heeft. Kijk van Gogh die schrijft altijd controversiele stukjes daar verwacht je niet anders van. Nu maar hopen dat die niet na-geblaat wordt door een stel 16-jarigen.
| Originally posted by Pjotr G Wat een belachelijke onzien om de media en andere politieke partijen de dood van Fortuyn te verwijten. Moet maar niemand nooit meer iets "negatiefs" (lees: kritisch) over iemand zeggen of schrijven? Je kunt iemand alleen citeren op dingen die diegene ook daadwerkelijk gezged heeft. Kijk van Gogh die schrijft altijd controversiele stukjes daar verwacht je niet anders van. Nu maar hopen dat die niet na-geblaat wordt door een stel 16-jarigen. |
hebben jullie CNN gezien met de berichtgeving over Fortuyn? Het enige wat ze zeiden was dat die extreem-rechts was, de islam een achterlijke cultuur vond, en hij werd vergeleken met Le Pen....
dat is toch de grootst mogelijke onzin
ik ga de media niet de schuld in de schoenen schuiven van dat die vermoord is, ze hebben echter wel meegeholpen, ik heb nooit 1 positief woord over de heer Fortuyn gehoord (behalve dat die leven in de brouwerij bracht). Dat is toch triest te noemen, was er dan niemand in de media die iets positiefs over hem durfde te zeggen? Of vond iedereen in de media dat er geen positieve punten waren aan Fortuyn?
Kritiek verkoopt, kritiek op Fortuyn verkoopt nog meer. Dat is dus ook waar de media aan meedeed. gedeeltelijk terecht maar ook gedeeltelijk onterecht. Hij is nu dood, en opeens is al het negatieve weg, zitten allemaal zielig te doen achter hun microfoontje van dat nederland hun onschuld kwijt is.... helaas, de media kan dus ook schijnheilig zijn.
pfff
de ene tijd is t van " Pim mocht niet eens zijn mening uiten!"
En waar zit jij de media op af te rekenen? Op deels feiten (hij heeft toch echt gezegd dat hij de islam een achterlijke cultuur vond), en op deels MENINGEN (getrokken vergelijkingen), ook al wordt hier niet altijd expliciet bij gezegd dat het om meningen gaat...maar dat deed Pim ook niet! Waarvan sommigen nu dus lopen te mekkeren dat de media die niet mag uiten, terwijl ze ook mekkeren dat vrijheid van meningsuiting zo belangrijk is BLA BLA BLA
| Originally posted by magrec Helaas werd Pim door veel media en politici beschouwd als gevaar voor de samenleving en dat deed Pim niet met andere politici... Nu een mooie column van Theo van Gogh: .. *cut* .. |
wat een ontzettend gemeuk weer allemaal
Ik vind dat hier precies zo gereageerd wordt als dhr. Fortuyn zelf gedaan zou hebben: IEDEREEN heeft schuld, behalve meneer zelf!
Moeten jullie de media niet dankbaar zijn? Zonder hen zou Fortuyn nooit door zo'n grote massa gehoord zijn en zou de aardbeving in de Nederlandse politiek (die jullie allemaal zo nodig vonden toch???) NOOIT teweeg gebracht zijn! Dan zou hij nog steeds een klein schreeuwerig mannetje zijn die aandacht wil hebben...toch?
Ik geef degene die het zij (Jukx geloof ik?) groot gelijk als hij zegt dat dhr Fortuyn ZELF de politiek heeft verandered door alles op een aggressieve manier te gaan benaderen en andere partijen (+ leden/lijstrekkers) persoonlijk te gaan aanvallen.
Nog niet twee weken geleden was iedereen zo blij dat er verandering was gekomen in de saaie Paarse beleidt, en nu die veranderingen pas totaal zijn doorgeslagen wordt er JA MAAR..JA MAAR geroepen! Wat willen jullie nou eigenlijk!
Pim was een man van haat en spot.....heeft Pim deze actie over zich afgeroepen?
2 Trancefool: ik vind hetgeen jij beweert echt nergens op slaan. Als een rechts-extremist hem vermoord wordt de haat tegen buitenlanders groter? Pim Fortuyn? Het boegbeeld van de neo-nazistische generatie???
2 Magrec: "In nederland reageert de leugen" laat me niet lachen en wordt alsjeblieft niet het zoveelste slachtoffer die inhoudsloze leuzen verkondigt...
Dat stuk van Theo van Gogh.....die man heb ik nog nooit serieus genomen (wat wil je met zo'n stamboom) maar dat artikel van hem slaat echt alles.Als eerbetoon moeten wij allemaal nooit meer gaan stemmen? WHAHAHAHA! O ja, laten we allemaal gaan wachten tot de een-of-andere dictator voorbijkomt om ons te verlossen uit het land dat zonder pim fortuyn geen democratie meer is..BLEH
Iedereen heeft recht op eigen mening...maar PLEASE..denk nou na over je standpunt mensen....ik probeer t toch ook? 
godsamme wat een ongelooflijke fuck dag
maar ik heb wel iets gedaan waar ik trots op ben
Vanochtend kom ik het schoolplein op, en een gekleurde vriend staat te schreeuwen, olee olee pim fortuyn is dood, ik zo naar em toe, als je dat nog een x zegt ram ik je voor je smoel!, hij zo durf je tog niet, ik loop weg, roept ie weer, ole ole pim fortuyn is dood, ik loop naar um toen en geef um een knal voor ze kop, hij terugschoppen en ze maten erbij. toen zagen me maten dat en dikke houwerij, alhoewel die "gekleurde vriend" heeft ze p00t gebroken.
Ik 2 uur inkomen, leraren waren niet boos gelukkig, dit vind ik echt z sneu als je dat gaat roepen
mja, dit is nederland en vanaf nu kan alles gebeuren.
en zich dan nog afvragen waarom die soms niet serieus genomen wordt....tssssk
[edit]
overigens zul je zien dat er iets van edited enzo onder mijn post staat.... dat is omdat ik me geresigned heb van deze thread... hij gaat nergens meer over...
+ dat ik er ziek van wordt om elke 5 minuten een meeltje te krijgen..
[/edit]
| Originally posted by DJ_Siesta godsamme wat een ongelooflijke fuck dag maar ik heb wel iets gedaan waar ik trots op ben Vanochtend kom ik het schoolplein op, en een gekleurde vriend staat te schreeuwen, olee olee pim fortuyn is dood, ik zo naar em toe, als je dat nog een x zegt ram ik je voor je smoel!, hij zo durf je tog niet, ik loop weg, roept ie weer, ole ole pim fortuyn is dood, ik loop naar um toen en geef um een knal voor ze kop, hij terugschoppen en ze maten erbij. toen zagen me maten dat en dikke houwerij, alhoewel die "gekleurde vriend" heeft ze p00t gebroken. Ik 2 uur inkomen, leraren waren niet boos gelukkig, dit vind ik echt z sneu als je dat gaat roepen mja, dit is nederland en vanaf nu kan alles gebeuren. |
| Originally posted by DJ_Siesta mja, dit is nederland en vanaf nu kan alles gebeuren. |
| Originally posted by DJ_Siesta godsamme wat een ongelooflijke fuck dag maar ik heb wel iets gedaan waar ik trots op ben Vanochtend kom ik het schoolplein op, en een gekleurde vriend staat te schreeuwen, olee olee pim fortuyn is dood, ik zo naar em toe, als je dat nog een x zegt ram ik je voor je smoel!, hij zo durf je tog niet, ik loop weg, roept ie weer, ole ole pim fortuyn is dood, ik loop naar um toen en geef um een knal voor ze kop, hij terugschoppen en ze maten erbij. toen zagen me maten dat en dikke houwerij, alhoewel die "gekleurde vriend" heeft ze p00t gebroken. Ik 2 uur inkomen, leraren waren niet boos gelukkig, dit vind ik echt z sneu als je dat gaat roepen mja, dit is nederland en vanaf nu kan alles gebeuren. |
| Originally posted by Apoptosis Nou, wees er maar trots op..... (niet dat k dat geroep van die "gekleurde vriend" goedkeur of zow.. wat een bijdehante kneus, dat doe je tog niet?!) |
| Originally posted by DJ_Siesta ik ben er trots op ja, als je dat roept ben je echt dom bezig. heel dom, die lui krijgen hier een kans, en dan verneuken ze het op deze manier. Geef die gast nog maar eens een goede inburgeringscurcus |
| Originally posted by TranceFool ik had em ook een klap verkocht hor |
| Originally posted by TranceFool ik had em ook een klap verkocht hor |