TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [01.05.2008] A State of Trance 350 @ Houtdok Zuidkaai, Antwerp
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »
er zijn slechts een beperkt aantal vergunningen he voor sportpaleis
Iemand dat ticket van die registratie trouwens al ontvangen via mail?!
| quote: |
| Originally posted by FenixStyle Iemand dat ticket van die registratie trouwens al ontvangen via mail?! |
Dat is toch echt vragen om problemen.
| quote: |
| Originally posted by BZRK Niemand denk ik. Denk dat ze daar al van afgestapt zijn aangezien ze nu gewoon de eerste zoveel binnenlaten. |
| quote: |
| Originally posted by FenixStyle Hoezo, daar had ik nog niets van gehoord? Zijn de plannen nu w��r veranderd?? Djeezes wat een amateurisme.. |
| quote: |
| Gratis entree! Let op: alleen de eerste 2000 mensen zullen in de club worden toegelaten!! |
mja kheb beslist dat ik nie zal gaan, jammer want ik keek er zo naar uit 
| quote: |
| Originally posted by BZRK Staat overal zo: |
| quote: |
| Originally posted by FenixStyle Concerning the dresscode, you may enter the club in a jeans or t-shirt, no trainers. |
Goed, bij deze weiger ik dus ook om te gaan, 't is een beetje te belachelijk voor woorden aan het worden.
een rollcall voor wie WEL gaat?
christina
normaalgezien toch is komen piepen:
christina
gladius
christina
gladius
Moisture +Vishnu +1
christina
gladius
Moisture +Vishnu +1
Kelly* +1 (als +1 nog wil tenminste)
dubbeltje 
christina
gladius
Moisture +Vishnu +1
Kelly* +1 (als +1 nog wil tenminste)
Antony + 2
kan 's avonds niet komen wegens dj'en, maar goed, met heel da noxx gedoe ist missch maar beter dak nie kan komen
ook wel jammer, want ik keek er wel naar uit (het concept snamiddags dan en zowa buiten)
Ik kom waarschijnlijk ook af.
Iemand al een email terug gehad? Of Is de organisatie ondertussen weer verandert? 
Ik krijg hier zonet die mail met ticket.
Zag het ook ne, die beveilliging erop is maar klote.
Rollcall:
christina
gladius
Moisture +Vishnu +1
Kelly* +1 (als +1 nog wil tenminste)
Antony + 2
MikeVee
Mail ook net ontvangen
Waarom is er een code nodig om te printen? Dat gaat toch zonder code?
Anyway ik ben morgen aanwezig - nu nog binnen geraken 
btw iemand vandaag naar illusion?
| quote: |
| Originally posted by Zjokke1977 btw iemand vandaag naar illusion? |
Hey mensen,
kweet lang geleden
zeg wat is dit gaat het feestje overdag niet door???
hoe komt het??
aanwezig
christina
gladius
Moisture +Vishnu +1
Kelly* +1 (als +1 nog wil tenminste)
Antony + 2
MikeVee
reep
Belgian Bonzai
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.