TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA fest?
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »

Posted by fede on Mar-19-2003 16:21:

va sk�nt d skulle vara.. att grilla, snacka o s�.. kanske lira lite fotboll... om d e under sommarn kan man ju va vid n�n sim anl�ggning o sedan ta ett bad hehe jaja, d e bara en id�

Posted by mindshooter on Mar-19-2003 16:59:

Det �r mark och tillst�nd som kr�nglar om man ska ha anl�ggning och lira musik :\ En dag i gr�ngr�set (som sagt) d�remot �r juh l�tt ordnat ingen som g�r back ifall folk inte kommer heller.

Posted by Endre on Mar-19-2003 17:05:

alla som vill kan spela in en mix skiva s� kan vi ha en lite bergspr�ngare, det �r v�l inte olagligt iallfall, s�nt har man ju p� stranden utan tillst�nd.

Posted by pelle on Mar-19-2003 17:28:

ever heard of allemansr�tten? (every mans right)

Posted by AC. on Mar-19-2003 18:47:

Vill bvara s�ga att grillkv�ll l�ter riktigt soft men gl�m ite att lokalisering �r allt

fast jag antar att denna grillkv�ll blir mer dagtid �n kv�ll?

Posted by pelle on Mar-19-2003 19:16:

det beror helt klart p� vart i sverige vi �r...e vi i norrland e de kv�ll...fast det �r ljust.

Posted by mindshooter on Mar-20-2003 06:11:

Jo har vi en bergspr�ngare och sitter p� en allm�n plats vid r�tt tidpunkt s� �r det lugnt, men dom planerna har juh funnits l�nge det kommer...

Posted by pelle on Mar-20-2003 11:56:

fira midsommar allihop?

Posted by WoberT on Mar-24-2003 13:07:

grillkv�ll l�ter riktigt soft.. en helg ska det va p� s� man kan dricka lite ox�.. =)

Posted by pelle on Mar-24-2003 17:02:

wobert: �r inte midsommar p� en helg??

Posted by Glorie on Mar-24-2003 19:29:

Hello!

ja tycker alla kan h�nga p� till Arvika �ver midsommar

mys hehehee

Posted by WoberT on Mar-26-2003 12:40:

quote:
Originally posted by pelle
wobert: �r inte midsommar p� en helg??

hehe syftade inte p� ditt inl�gg om midsommar..

Posted by Vizay on Apr-08-2003 08:55:

vet inte om midsommar �r en god ide, vet iofs inte om andra firar som jag eller om jag e specialfall men i min familj e det n�stan en lika stor familjetradition som jul...sl�kten samlas, �ter middag osv osv...

fast de e klart, kanske bara e vi som firar s�?

Posted by mindshooter on Apr-09-2003 13:00:

Jag tror att n�r vi har 100 aktiva medlemmar h�r s� kan vi b�rja t�nka p� seri�sa grejer...men inte ens det �r mycket f�r en fest...�ven om alla aktiva kommer....d� m�ste man ta med sig polare och d� blir det mer fest �n TA-fest.... det finns andra l�sningar som jag har t�nkt p� men det kr�ver fortfarande fler medlemmar....�n s� l�nge f�r vi nog h�lla oss till att chilla tillsammans i parker och tr�ffas p� fester, knyta lite kontakter helt enkelt

Posted by Vizay on May-17-2003 10:03:

sant det du s�ger kenny...jag tror ocks� att ju mer vi l�r k�nna varandra � ju tajtare vi blir p� forumet desto mer aktivt folk kommer tillkomma i gemenskapen

Posted by JayBee on Jul-18-2003 08:39:

Tja jag kommer in lite sent h�r och har inte orkat l�sa igenom alla 13 sidor men �r n�got best�mmt?

jag och n�gra v�nner har tidigare hyrt en lokal vid tumba station som vi l�tt kan fixa igen. (side note: lokalen �r n�ra pendelstationen och d�rf�r l�tt att hitta till) den rymmer typ 200 pers och har ett godk�nt stort dansgolv och m�nga sittplatser med toaletter osv blablabla.. jag har en poolare med utrustning oxo.

om det �r n�got jag kan hj�lpa till med s� g�rna f�r mig. jag �lskar att arrangera fester och s�nt

Posted by teski on Aug-24-2003 10:17:

det skulle vara en mysig id� att tr�ffa lite folk h�r..
Dock �r jag ju ny... och aja..
men det dr�jer v�l inte l�nge innan man beblandat sig h�r..
eller hur?
F�r ni �r v�l inte lika elaka mot n00b's som de andra �r p� andra liknande forum? *undrar*

Posted by Taste on Aug-24-2003 14:15:

Skulle va soft.

Posted by St_Andrew on Aug-24-2003 15:47:

jupp det skulle vara soft... n�n som har koll p� hur m�nga TrancEaddicts vi �r? skulle ju kunna ha en liten men ack s� grymm fest! L�r ju inte vara n�ge problem att hitta n�gon som kan lira lite musik iaf =)

Edit: teski, vad har dom gjort mot dig? :S

Posted by Taste on Aug-24-2003 15:49:

Det e leeet vettu.

Posted by teski on Aug-24-2003 16:43:

quote:
Originally posted by St_Andrew
Edit: teski, vad har dom gjort mot dig? :S

�sch �sch
Elan inget speciellt.. men m�nga.. v�ldigt m�nga brukar ha en v�ldigt lessam attityd mot nya medlemmar p� s�dana h�r st�llen

PLUR (;

Posted by Aendy on Aug-24-2003 17:44:

quote:
Originally posted by teski
Elan inget speciellt.. men m�nga.. v�ldigt m�nga brukar ha en v�ldigt lessam attityd mot nya medlemmar p� s�dana h�r st�llen :)

K�nn lugnet. P� detta st�llet har jag tagit p� mig den rollen i f�rm�n f�r alla andra. Iaf har tendenserna varit s�. :)

Posted by dbl on Aug-24-2003 17:54:

quote:
Originally posted by Aendy
K�nn lugnet. P� detta st�llet har jag tagit p� mig den rollen i f�rm�n f�r alla andra. Iaf har tendenserna varit s�.

hehehehehehe

men vi e v�ldigt schnella h���r
s� va lugn... men en TA fest hade varit kul.. �ven om den inte l�r bli s� stor... kan ju bli ganska sv�rt f�r alla att ta sig till festen... blir ju gaanska s� dyrt med t�g ToR.. f�r det l�r ju knappast bli i gbg antar jag

Posted by St_Andrew on Aug-24-2003 18:02:

mjo platsen e v�l lite klurigt... antar att det blir stockholm eftersom dom flesta har ganska enkelt att komma dit plus att ganska m�nga TAs bor d�r... kostar inte s���� mkt att �ka t�g, sista minuten kan man �ka 85kr till stockhom fr�n �rebro.. antar att det blir lite mer fr�n andra st�llen men iaf =)

vore gymmt kul

Posted by teski on Aug-24-2003 19:53:

quote:
Originally posted by St_Andrew
mjo platsen e v�l lite klurigt... antar att det blir stockholm eftersom dom flesta har ganska enkelt att komma dit plus att ganska m�nga TAs bor d�r... kostar inte s���� mkt att �ka t�g, sista minuten kan man �ka 85kr till stockhom fr�n �rebro.. antar att det blir lite mer fr�n andra st�llen men iaf =)

vore gymmt kul

Stockholm vore b�st...
Menar nu inte att denna storstad skulle vara b�ttre p� ngt annat s�tt.. �n just geografiskt *skojjade bara*
R�tt i att det �r enklast att komma dit f�r alla.. *nickar*
Fr�n lilla Falun kostar det 100:- om man f�rbokar s�...
Annars kan man ju ta swebus.. dock har de dummisarna h�jt priset..
Neh.. tacka vet jag den tiden n�r Hugo-Buss gick mellan Falun-Sthlm.. 100kr TUR OCH RETUR... det var tider det.
Sedan kom swebus o knasade till allt... h�jde till 75:- och nu till 105:- *suckar*

Vi skogsm�nniskor blir mer o mer avhuggna fr�n resten av stora v�rlden.. *lipar o j�mrar �ver*

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »