TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [27-09-2008] Antwerp is Burning
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »
| quote: |
| Originally posted by FCB_Fanatic zijn er eigenlijk nog kaarten beschikbaar? ... want ik ben ook nog aan het overwegen om te gaan. Ik heb in ieder geval nog niets vernomen dat het uitverkocht zou zijn |
| Originally posted by FCB_Fanatic zijn er eigenlijk nog kaarten beschikbaar? ... want ik ben ook nog aan het overwegen om te gaan. Ik heb in ieder geval nog niets vernomen dat het uitverkocht zou zijn |
Ik was nog even naar een video'tjen aan't kijken van AIB 2004, kippenvel
http://users.skynet.be/sash.x/aib_2004.avi
Weet er iemand toevallig de ID van dit nummer?
Motu - Running Water. Denk ik.
Net men tickets gaan halen. Heb getwijfeld, mr magget uiteindelijk echt ni missen eh 
| Originally posted by Antony Net men tickets gaan halen. Heb getwijfeld, mr magget uiteindelijk echt ni missen eh |
zijn er nog veel tickets? wil ook wel graag gaan eigenlijk
Valt het MuHKA eigenlijk makkelijk te bereiken vanaf het centraal station?
Eerst tram (metro) naar groenplaats nemen, daar bovengronds tram 8 lambermont.
Er zijn nog genoeg tickets, zo'n 600 wisten ze me in de fnac te vertellen. Ik twijfel nog eigenlijk, ik wil Ottaviani & Thrillseekers echt wel graag bezig zien eigenlijk.
Wie gaat er eigenlijk van de BETA's?
| Originally posted by Gladius Er zijn nog genoeg tickets, zo'n 600 wisten ze me in de fnac te vertellen. Ik twijfel nog eigenlijk, ik wil Ottaviani & Thrillseekers echt wel graag bezig zien eigenlijk. Wie gaat er eigenlijk van de BETA's? |

| Originally posted by Gladius Er zijn nog genoeg tickets, zo'n 600 wisten ze me in de fnac te vertellen. Ik twijfel nog eigenlijk, ik wil Ottaviani & Thrillseekers echt wel graag bezig zien eigenlijk. Wie gaat er eigenlijk van de BETA's? |

dus:
Antony
FenixStyle
FCB_Fanatic
Vishnu
Synthesia
Push2005
Eagle`
FredNova
TOR
Magistrate
Remofski
Das toch wat ik gevonden heb...
Antony
FenixStyle
FCB_Fanatic
Vishnu
Synthesia
Push2005
Eagle`
FredNova
TOR
Magistrate
Remofski
Real
Dat gaat daar wel gezellig worden. 3000 tickets, waarvan het gros al in de twee kutzalen gaat zitten. Een dikke 500 man in de trancezaal, lekker! 
Als Yves-V wa goe uitkomt wilk die ook nog wel is zien. En zeker die flashback wilk ni missen. Voor de rest zalt trancen worden 
Antony
FenixStyle
FCB_Fanatic
Vishnu
Synthesia
Push2005
Eagle`
FredNova
TOR
Magistrate
Remofski
Real
BZRK
Antony
FenixStyle
FCB_Fanatic
Vishnu
Synthesia
Push2005
Eagle`
FredNova
TOR
Magistrate
Remofski
Real
BZRK
De Geert
Wie haalt zijn BeTA T-shirt nog 's boven? For old times' sake 
Dork. ![]()
Net mail gehad van ID&T, timetable wordt morgen bekend gemaakt op de site.
Timetable staat nu inderdaad op de site! Een logische opbouw in de trance area.
Dik in orde. Fred Baker overduidelijk skippen en toch nog the early years tribute kunnen meepikken. En dan naar huis 
ik ga toch niet komen vrees ik. zaterdag werk ik tot 20h, en denk niet dat ik nog fut zal hebben om dan direct naar party te gaan. 
Doordat kameraad zich niet zo goed voelt, hebben we mogelijk nog een kaart op overschot. Moest er dus iemand van plan zijn om vanavond nog kaart aan kassa te kopen, die mag altijd gsm-nr via pm sturen dan kan kaart evt wel weg voor 25 euro..
pls zeg dat het zwaar suckte =)