TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 »
Kamaya misschien?
ik heb ff een lijstje gemaakt met mensen die wel komen/niet komen etc.
New Wave
Alpha
Optimus
magrec
Eye-Riz(+2/3/4 mensen?)
BeLLiE
Antiphus
Miss Proximus
Dr Kuipers
kolkiewolkie
Ltheesaus
Snuggle
Peter+THC+Smirnoff+AXI+( 1of 2)
Timeporte
Afternative
Kamaya
Franzelare
total woot
Akira
Chicane
Yarnie+Yarnie2?
DjSuez?
Trancefool?
DJ Bazz?
Jukx? (zie dat ie met mij mee zou gaan)
raoel (niet?)
Tais?
Partyhardy!?
Is d,r ook een dresscode ???

Dress in Blue, cause we're gonna fuck you!
| quote: |
| Originally posted by Optimus Kamaya misschien? ik heb ff een lijstje gemaakt met mensen die wel komen/niet komen etc. New Wave Alpha Optimus magrec Eye-Riz(+2/3/4 mensen?) BeLLiE Antiphus Miss Proximus Dr Kuipers kolkiewolkie Ltheesaus Snuggle Peter+THC+Smirnoff+AXI+( 1of 2) Timeporte Afternative Kamaya Franzelare total woot Akira Chicane Yarnie+Yarnie2? DjSuez? Trancefool? DJ Bazz? Jukx? (zie dat ie met mij mee zou gaan) raoel (niet?) Tais? Partyhardy!? |

ik kan er helaas niet bij zijn kutzooi, kan geen vrij krijgen van mn werk, zaterdag 6 uur al beginnen, helaas
Tering het wordt toch geen GAY-party he 
Zie alleen maar mannen op die lijst staan bijna.Op een paar na dan.
Ik wil niet alleen maar tegen hoofden zoals die van bijv. New Wave aankijken als ik aan het draaien ben
.
GREETZ!!
| Originally posted by Bellie Tering het wordt toch geen GAY-party he ![]() Zie alleen maar mannen op die lijst staan bijna.Op een paar na dan. Ik wil niet alleen maar tegen hoofden zoals die van bijv. New Wave aankijken als ik aan het draaien ben .GREETZ!! |
hehehe, BeLLiE mak je maar geen zorgen, we zorgen er wel voor dat er jonge lekkere gewillige meisjes uit Ede vooraan staan als jij draait

Ik en Tim hebben al de vrouwen gekeurd in de omgeving (Barneveld stinkt en er lopen alleen lelijke mokkels rond, blegh!)

Heheh ok is goed.Ik denk ik meld het gewoon maar effe.Je weet maar nooit he.
Ennuh NeW Wave..Je kan een goeie punter krijgen op die babybilletjes van je.
GREETZ!!
Maareh..is er nog hulp nodig van tevoren? Want dan kom ik even wat eerder ofzo.
Welke mensen komen er verder uit de richting Enschede (dus dat is via Arnhem)? Kan ik nog met iemand meerijden ofzo (Petrus: hint hint
)
Enneh..foto's maken met mijn digi-cam mag wel ofnie? Krijg ik dan een perskaart? 
Ook niet onbelangrijk: wat kosten de muntjes op de avond?
Greetz,
SnuggLe
| Originally posted by TranceFool ik kan er helaas niet bij zijn kutzooi, kan geen vrij krijgen van mn werk, zaterdag 6 uur al beginnen, helaas |
... de qontactmeeting trok meer mensen en dit wordt (voor een belangrijk deel) voor ons georganiseerd en dan haken er toch nog zoveel af... jammer
| Originally posted by kolkiewolkie AH NEE MAN!!! mensen, nou niet gaan afhaken he... wordt er es wat georganiseerd, krijg je zulk gezeur weer... dakanie natuurlijk het aantal valt me trouwes sowieso tegen ... de qontactmeeting trok meer mensen en dit wordt (voor een belangrijk deel) voor ons georganiseerd en dan haken er toch nog zoveel af... jammer |
| Originally posted by Bellie Heheh ok is goed.Ik denk ik meld het gewoon maar effe.Je weet maar nooit he. ![]() Ennuh NeW Wave..Je kan een goeie punter krijgen op die babybilletjes van je. ![]() GREETZ!! |

2 dagen??? 2 uur bedoel je whehehe. Maar hij zit goed inmekaar Tim. Zaterdag zal ik je maar weer es lekker verwennen in de bosjes op Dnace Valley ghehehe
he snuggle waarom ga je niet met de trein?
ik zag dat skabber misschien ook ging, dan kunnen we met een hel groep vanuit enschede die kant uit gaan! lijkt me fijn 
ik ga in iedergeval niet met de auto want ik ga de volgende dag door naar FFWD dus dan ga ik lekker met de trein want terug reiden zaterdag avond of zondag morgen trek ik dan echt niet 
2 optimus: keep up tha good work !!
ik kom ook wel
in me uppie :/
Al zou ik maar 3 minuten hoeven lopen dan zou ik nog niet gaan. Ik laat me nog eerder verkrachten door 60 turken dan dat ik 1 stap zet in die nerdenzooi. 
| Originally posted by franzelare he snuggle waarom ga je niet met de trein? ik zag dat skabber misschien ook ging, dan kunnen we met een hel groep vanuit enschede die kant uit gaan! lijkt me fijn ![]() ik ga in iedergeval niet met de auto want ik ga de volgende dag door naar FFWD dus dan ga ik lekker met de trein want terug reiden zaterdag avond of zondag morgen trek ik dan echt niet ![]() 2 optimus: keep up tha good work !! |
hey new wave... misschien handig om er ook een route vanaf de snelweg neer te zetten... ik weet inmiddels wel redelijk hoe dat ede in mekaar steekt, maar als je voor het eerst er komt is het echt een KUTSTAD om door te rijden.. ik spreek uit ervaring
ALS ik trouwes door ga naar de ffwd (wat me eigenlijk best wel cool lijkt, dan houdt dat in dat ik gewoon ergens een tentje neerpleur, en dan ff een uur of wat plat ga (hoelaat begint die meuk in r'dam eigenlijk
)
| Originally posted by aphex ik kom ook wel in me uppie :/ |

| Originally posted by kolkiewolkie ALS ik trouwes door ga naar de ffwd (wat me eigenlijk best wel cool lijkt, dan houdt dat in dat ik gewoon ergens een tentje neerpleur, en dan ff een uur of wat plat ga (hoelaat begint die meuk in r'dam eigenlijk ) |
| Originally posted by kolkiewolkie AH NEE MAN!!! mensen, nou niet gaan afhaken he... wordt er es wat georganiseerd, krijg je zulk gezeur weer... dakanie natuurlijk het aantal valt me trouwes sowieso tegen ... de qontactmeeting trok meer mensen en dit wordt (voor een belangrijk deel) voor ons georganiseerd en dan haken er toch nog zoveel af... jammer |
| Originally posted by SnuggLe Sjeez, sukkel, dan ga je toch niet met een tent sjouwen??? Je valt toch gewoon ergens neer! |
en nie inslapen achter het stuur enzo... eigenlijk spreekt het me ook wel aan om NA addiction en NA de ffwd nog ergens door te trekken.. kben dan toch in de buurt
.. de eau ofzow... of de q-base.. maar d'r is nog nix zeker.. hangt er ook vanaf wie meewil naar addiction.. hoe meer er meegaan, hoe kleiner de kans dat ik doorga
ik zal eens een thread in het cill-out forum plaatsen, bv webmeister zei namelijk eerder in de dc hub dat hij wel eventuele intresse zou hebben om langs te komen! 
Jongens jongens, ik ben nog niet klaar met de site...zit nu op me werk..ik heb niet zoals jullie 7 weken vakantie.....
Vanavond zal ik de rest doen........
Optimus, geen 2 uur...2 dagen nerd....
Snug, ik heb zelf ook space..maar omdat het nu effe snel gedaan moest worden heb ik het eff in geocities gedaan....als ik het wat rustiger heb dan zal ik hem omzetten zonder al die reclame.
Vanavond zal ik ook de route via de route-planner opvragen......
Du sgeen nood......het komt allemaal wel goed.....hoop ik..
mzzl