TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2009
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Posted by FCB_Fanatic on Apr-27-2009 19:50:

quote:
Originally posted by FUSyke
De line up zal wss enkel nog aangevuld worden met Belgisch talent. Al hoop ik toch nog op een paar toppers

Ik verwacht toch nog een heel deel internationale namen; er zijn nog een aantal area's die volgens mij nog lang niet compleet zijn. Op de B2B area verwacht ik vooral Belgische namen aangezien ze daar met Infected Muschroom en JOOF al twee psy toppers hebben, mogelijk is er nog ruimte voor ��n internationale naam (fingers crossed voor Vibrasphere ). Ik verwacht daarnaast ook nog een aantal internationale trance namen, voornamelijk voor de eerste dag, ... of ID&T moet er van zijn afgestapt om elke dag een trance area te zorgen.

Klein overzicht:

DAY 1

90�s Area
SNAP!
DJ Sash
Push
Regi & Wout
Natural Born Deejays

B2B Area
John 00 Fleming
Infected Mushroom

DAY 2

Main
David Guetta
Paul Van Dyk

Trance Area
Above & Beyond
The Thrillseekers
Jon O�Bir
Leon Bolier & Sied Van Riel

Kozzmozz!
Joris Voorn

De overige namen moeten nog ergens aangevuld worden
Burger & Voigt - Marc Romboy - David Morales - Dada Life - Evil Activities - Maxime Dangles - D Bridge & SP:MC - Stacey Pullen - Technoboy - Kiki - Kenny Larkin - Silicone Soul - Guy J - Armani & Ghost - Stephy - Donkey Rollers - Martin Solveig - Tatanka - Simon Dunmore - D-Block & S-Te-Fan - Jan Eric Kaiser - 16 Bit Lolittas - Rolando! - Timo Maas - James Zabiela - Chuckie - Radio Slave - Aril Brikha - Yves V - Les Petits Pilous - Daniel Bovie & Roy Rox - Neophyte - DJ Koze - Sasha vs John Digweed - Goldie - Mark Knight - John Dahlb�ck - Dominik Eulberg - Style of Eye - Marco Remus - - The Subs - Dirty South - Pig & Dan - Michael Mayer - Laidback Luke - Derrick May - Kevin Saunderson - Juan Atkins - Josh Wink - Hernan Cattaneo

Posted by Push2005 on Apr-27-2009 21:40:

Hopelijk vergeten ze YDR niet

Posted by Xilver on Apr-28-2009 00:12:

Hopelijk vergeten ze YDR

Posted by Jasperovitsj on Apr-28-2009 06:15:

Retro schmetro

Posted by MikeVee on Apr-30-2009 09:57:

line-up staat online

Tiesto secret act?

Posted by Real on Apr-30-2009 10:11:

Hoera, een Vandit stage!

Posted by Magistrate on Apr-30-2009 10:36:

mja, duidelijk minder trance dan voorgaande jaren.. maar toch wel veel namen uit andere genres die ik zeker eens wil checken

en die special guest kan eigenlijk alle kanten uit.. ik verwacht iets als Underworld of Chemical Brothers ofzo..

Posted by FenixStyle on Apr-30-2009 10:50:

quote:
Originally posted by Magistrate

en die special guest kan eigenlijk alle kanten uit..

Regi zal trots zijn, op 1 maand tijd, twee van de grootste festivals in Belgi� mogen headlinen met z'n groepje..

Enfin, ben eens benieuwd naar de time-table.
De zaterdag heeft voor mij eigenlijk iets te weinig namen die ik �cht wil zien. Op zondag zal het voor mij vooral de Vandit-stage worden. Hopen dat Above & Beyond en Sasha vs. Digweed elkaar niet te fel overlappen, zodat ik beide sets wat kan meepikken.

Posted by FUSyke on Apr-30-2009 10:55:

Zondag ga ik echt zware keuzes moeten maken. Wat een namen man

Posted by FCB_Fanatic on Apr-30-2009 10:58:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Regi zal trots zijn, op 1 maand tijd, twee van de grootste festivals in Belgi� mogen headlinen met z'n groepje..

Enfin, ben eens benieuwd naar de time-table.
De zaterdag heeft voor mij eigenlijk iets te weinig namen die ik �cht wil zien. Op zondag zal het voor mij vooral de Vandit-stage worden.

idem hier, de zaterdag zal ik het grootste deel van de dag aan de B2B stage doorbrengen, in de eerste plaats voor JOOF natuurlijk. Mss tussendoor ook eens Natural Born DJ's meepikken als het uitkomt. Zondag zal het dan vooral de Vandit area worden.

Voor mij persoonlijk dus een iets mindere line-up dan vorig jaar waar ik toen echt wel een aantal keuzes heb moeten maken, en dat lijkt nu minder noodzakelijk, en zowiezo stukken minder dan twee jaar geleden. De derde editie blijft voor mij de beste line-up en de beste TL die ik heb meegemaakt tot nu toe

Posted by FenixStyle on Apr-30-2009 11:13:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
idem hier, de zaterdag zal ik het grootste deel van de dag aan de B2B stage doorbrengen, in de eerste plaats voor JOOF natuurlijk. Mss tussendoor ook eens Natural Born DJ's meepikken als het uitkomt. Zondag zal het dan vooral de Vandit area worden.

Voor mij persoonlijk dus een iets mindere line-up dan vorig jaar waar ik toen echt wel een aantal keuzes heb moeten maken, en dat lijkt nu minder noodzakelijk, en zowiezo stukken minder dan twee jaar geleden. De derde editie blijft voor mij de beste line-up en de beste TL die ik heb meegemaakt tot nu toe

Het voordeel van minder keuzes moeten maken, is natuurlijk wel dat ge minder gebonden zijt aan een timetable en dus gewoon kunt rondlopen en zien waar ge uitkomt.

Posted by Magistrate on Apr-30-2009 11:29:

quote:

zo laag kunnen ze niet zinken.. paul van dyk zou dat trouwens niet toestaan

Posted by Push2005 on Apr-30-2009 11:59:

quote:
Originally posted by Real
Hoera, een Vandit stage!

Hoera, Filo & Peri

Posted by Jasperovitsj on Apr-30-2009 12:04:

Zo, mooi verdeeld precies. Het ziet er naar uit dat ik zowel zaterdag en zondag genoeg te zien zal hebben. Die La Rocca stage is wel extreem bruut

Posted by Real on Apr-30-2009 13:40:

quote:
Originally posted by Push2005
Hoera, Filo & Peri

Ken je deze plaat Luc? Klik

Posted by Xilver on Apr-30-2009 14:35:

Zaterdag vind ik ni echt de moeite, maar de zondag is gewoon te goe.

Posted by Eagle` on Apr-30-2009 15:01:

Dik teleurgesteld in B2B stage, waaromweer zon vergane glorie gelijk Infected. Avi was vorige jaar ook al super matig, om over Yahel ma te zwijgen. Waarom boeken ze is niet een dikke prognaam, bah

Zondag is wel dik in 2 snijje tusse CdA & La Rocca, hoe lekker zijn die namen

Posted by FCB_Fanatic on Apr-30-2009 15:38:

quote:
Het voordeel van minder keuzes moeten maken, is natuurlijk wel dat ge minder gebonden zijt aan een timetable en dus gewoon kunt rondlopen en zien waar ge uitkomt.

ik heb liever ne line-up waar ik aan ne timetable ben gebonden, en dus minder moet / kan rondlopen, maar waar ge dan wel zeker zijt dat hetgeen ge ziet de moeite waard is. Van ne Filo & Peri of ne Giuseppe Ottaviani verwacht ik op de zondag niet bijzonder veel, maar verder zie ik op de zondag niet echt veel alternatieven beschikbaar die mij een "waaaaw" gevoel geven. Voldoende grote DJ's staan er die dag wel geprogrammeerd, maar niet direct namen die ik anders zou volgen

@ Eagle: had ook wel mijn hoop gezet op nog ne enorm interessante naam voor de B2B, ne goeie prognaam had ik zeker gesmaakt. Maar 't is er dus niet meer van gekomen

Posted by Jasperovitsj on Apr-30-2009 15:45:

quote:
Originally posted by Xilver
Zaterdag vind ik ni echt de moeite

Bwah, heel die Kozzmozz stage is redelijk fantastisch, allemaal levende legendes aan het werk. Dan nog CDA stage met v��l schoon volk (Joris Voorn, als zijn nieuwe EM een indicatie is... ), JOOF en Push live. Daar valt al wel een dagje met te vullen denk ik zo

Posted by MikeVee on Apr-30-2009 16:16:

Het staat zelfs op hln.be, altijd goed voor wat gebash bij de commentaar straks

http://www.hln.be/hln/nl/1313/Festi...orrowland.dhtml

Posted by Kaidreas on Apr-30-2009 16:53:

quote:
Originally posted by Xilver
Zaterdag vind ik ni echt de moeite, maar de zondag is gewoon te goe.

idd, tis trouwens beachparty in mijn stamcafe anders moest ik dat missen

Posted by FenixStyle on May-01-2009 10:17:

Ivm die "very special headliner" nog deze quote gevonden:

'the main act who will play at the mainstage of tomorrowland on sunday remains a secret.. at least for a while! we can already reveal that it will be the biggest name ever played at the festival. the perfect headliner for this special 5th anniversary edition of tomorrowland. the icing on the cake!

In dat opzicht, zal het alvast niet Armin zijn.. Tiesto lijkt ook uitgesloten aangezien hij die zondagavond ook al in Tunesi� draait. Qua dj's vallen er eigenlijk geen grotere en exclusievere namen te bedenken, dus ondanks dat ze niet touren, hoop ik stiekem toch op Daft Punk..

Posted by Kaidreas on May-01-2009 11:52:

laten we er een weddenschap van maken!
100euro op Milk Inc.

Posted by Jasperovitsj on May-01-2009 11:57:

Ik zeg Underworld of The Prodigy.

Posted by djcresto on May-01-2009 12:13:

denk dat dit echt wel een top line up is!

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »