TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2009 - 2010
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »

Posted by djcresto on May-09-2010 16:36:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Wat Gent betreft is het gewoon zeer spijtig voor het Belgische voetbal dat zo'n ploeg CL voorronde gaat spelen. Brugge was al vrij kansloos om zich door die voorrondes te worstelen, laat staan Gent.

Rofl; Gefrustreerde supporters, you got to love them. Gent speelde Brugge dit seizoen 2x naar huis. Had Brugge 2e willen worden hadden ze maar beter moeten spelen.

Had Gent gisteren nog wat beter afgewerkt het kon zelfs 10-2 geworden zijn. En dan hadden Kouhemaha en Stijnen nog rood moeten krijgen in de 1e helft

Posted by djcresto on May-09-2010 16:41:

quote:
Ik hoop in ieder geval dat die play-offs vlug afgeschaft worden. Ik was er al tegen voor er ��n minuut gespeeld was en het huidige seizoen heeft mij enkel gelijk gegeven; dit seizoen heeft enkel onrechtvaardigheid geschied. Vorige jaren was de competitie bovendien stukken interessanter dan dit jaar en toen was er van play-offs totaal geen sprake. Het seizoen is gewoon veel te lang nu en die midweekmatchen steken enorm tegen.

In het begin was ik eigenlijk voorstander van de hervorming. Al die topmatchen tussen de beste ploegen zag ik als vrij neutrale supporter wel goed zitten.

Maar de realiteit heeft er echter anders over beslist. Sommige topploegen lieten het afweten waardoor 3 van de 6 ploegen al blij waren dat ze in de play-offs zaten. De wedstrijden lagen ook te veel verspreid op verschillende dagen waardoor Studio 1 ook al helemaal niet meer interessant was.

Met Standard, Genk en Mechelen in de playoffs en met minder puntenverschil zou ik het resultaat wel nog eens willen zien, maar voorlopig zeg ik ook, afvoeren die handel.

Posted by djcresto on May-09-2010 16:46:

quote:
T was gisteren een topduel voor de tweede plaats en nog zat dat stadion niet vol (en dat krijgt dan een nieuw en groter stadion).

Terechte opmerking maar deels ook de fout van de competitiehervorming. Voor Gent en zijn supporters is de bekerfinale ook veel belangrijker. Die tickets waren snel de deur uit. Brugge heeft natuurlijk een veel grotere historiek en zij zijn al jaren de nummer 2 van Belgi�. Logisch ook dat die aanhang veel groter is. Zoiets bouw je niet op 1,2,3 op.

Posted by Config on May-09-2010 17:10:

zeg kan dat ni in 1 post jongen?

Een rode kaart voor Kouemaha zou trouwens wel onterecht geweest zijn, twas eerst en vooral al geen tackle langs achter maar gewoon langs voor en zijn tackle gaat met de voeten over te grond en allesbehalve studs vooruit.

Die van Stijnen mocht wel rood zijn ja.

We kunnen zo over alles beginnen he. Die eerste goal van Gent had ook nooit mogen goedgekeurd worden. Dan was het misschien maar 1-0 of 0-0 geweest aan de rust. Wie weet kwam Club dan wel nog in de wedstrijd, zoals ze wel meerdere keren deden dit seizoen.

Tdoet er weinig meer toe natuurlijk

Voor mij was het grote keerpunt bij Club dit seizoen de opeenvolgende matchen waar die onterechte rode kaarten vielen. Daarna heeft het zelden nog spetterend voetbal gebracht. Blijkbaar waren die gasten er dit jaar nog niet klaar voor om zo'n dingen aan de kant te schuiven en er zich juist extra door te motiveren.

Posted by FCB_Fanatic on May-09-2010 18:01:

quote:
Originally posted by djcresto
Rofl; Gefrustreerde supporters, you got to love them. Gent speelde Brugge dit seizoen 2x naar huis. Had Brugge 2e willen worden hadden ze maar beter moeten spelen.

Had Gent gisteren nog wat beter afgewerkt het kon zelfs 10-2 geworden zijn. En dan hadden Kouhemaha en Stijnen nog rood moeten krijgen in de 1e helft

nochtans is het zo. Gent is kansloos in de CL. Als gij echt geloofd dat Gent een kans maakt tegen ploegen als Arsenal en Valencia zijt ge wel extreem naief. Waarschijnlijk wist gij nog niet eens dat Gent tegen dergelijke ploegen gaat uitkomen (Brugge was trouwens ook tegen zo'n ploegen uitgekomen hoor)?

Club heeft Gent ook 2x naar huis gespeeld alleen is Gent toen goed weggekomen in Brugge. De eerste keer wint Club met 1-0 na cattanacio van Gent. De tweede keer maakt Gent totaal onverdient 1-1. Bovendien heeft Gent tegen Club in de beker helemaal niet zo goed gepeeld. Ze waren na een uiterst zwakke eerste helft (1-0) in de 2de helft 1 kwartier �cht goed en kwamen toen ook 1-2 voor. Daarna was het ook gedaan; toen was het puur counteren van Gent. Dat Gent toen Club heeft weggespeeld is een mythe die enkel by Gent supporters leeft. En gisteren was Club gewoon niet goed, geen idee hoe het komt. Gent was idd z��r goed, maar dan nog mag Club daar nooit verliezen met 6-2. Dat Brugge niet tweede wordt ligt trouwens enkel aan de play-offs, want over een heel jaar haalt Club meer overwinningen en meer punten dan Gent.

Ik sluit mij trouwens aan bij Wouter; de negatieve spiraal is er gekomen bij Club na de onterechte rode kaart op Anderlecht en het daaruit volgende verlies. Ook de daaropvolgende matchen bleef Club onterechte rode kaarten pakken waardoor de resultaten en het spel minder werd. Die late 1-1 tegen Gent in de play-offs heeft ons definitief dood gedaan.

quote:
In het begin was ik eigenlijk voorstander van de hervorming. Al die topmatchen tussen de beste ploegen zag ik als vrij neutrale supporter wel goed zitten.

Maar de realiteit heeft er echter anders over beslist. Sommige topploegen lieten het afweten waardoor 3 van de 6 ploegen al blij waren dat ze in de play-offs zaten. De wedstrijden lagen ook te veel verspreid op verschillende dagen waardoor Studio 1 ook al helemaal niet meer interessant was.

Met Standard, Genk en Mechelen in de playoffs en met minder puntenverschil zou ik het resultaat wel nog eens willen zien, maar voorlopig zeg ik ook, afvoeren die handel.

ik was niet echt tegen een competitiehervorming, maar zoals die nu is uitgewerkt was ik er vanaf het begin w�l enorm tegen. Er zit gewoon geen logica in. Halvering van de punten, ploegen uit play-off 2 die toch nog EL kunnen halen door een goede eindsprint ... In het buitenland is bovendien al gebleken dat play-offs niet werken. Toch wilt men in Belgi� laten zien dat het w�l kan terwijl nu blijkt dat het gewoon een enorm misbaksel is. Persoonlijk ben ik blij dat het seizoen gedaan is, er zijn gewoon teveel matchen. Zeker in de play-offs volgen de matchen elkaar t� vlug op (een noodzaak om tijdig het seizoen te beeindigen) en steken ook die midweekmatchen enorm tegen.

quote:
Terechte opmerking maar deels ook de fout van de competitiehervorming. Voor Gent en zijn supporters is de bekerfinale ook veel belangrijker. Die tickets waren snel de deur uit. Brugge heeft natuurlijk een veel grotere historiek en zij zijn al jaren de nummer 2 van Belgi�. Logisch ook dat die aanhang veel groter is. Zoiets bouw je niet op 1,2,3 op.

Hoezo deels door de competitiehervorming? Bij Club zat het ook niet altijd vol gedurende de play-offs, maar bij dergelijke cruciale match had het JB stadion zeker volgelopen!

alvorens Gent het supporterslegioen van Club benadert gaat er toch nog veel moeten gebeuren. Ze zullen echt een vaste klant in de top moeten worden om meer volk te kunnen aanspreken, ook buiten Oost-Vlaanderen. Momenteel haalt Gent het merendeel van zijn Supporters uit omstreek Gent, ik zie dat niet vlug veranderen eigenlijk. Zeker niet zonder dat ze eerst eens kampioen spelen.

Posted by FenixStyle on May-09-2010 20:51:

quote:
Originally posted by Real
Ik ben gisteren ook nog eens naar Westel gaan zien. Helaas, Genk was veel effici�nter dan Westerlo, met als resultaat een overdreven 0-3.

Genk had wel een heel fanatieke aanhang bij, die mannen maakten nogal sfeer. Vergeleken met de spionkop van Westel (3-4 man?) is dat fameus de moeite.

Hehe indeed, was een zalig voetbalavondje, zeker qua sfeer! Thuis zijn we niet zo indrukwekkend (al is het sinds dit seizoen wel een pak verbeterd) maar op verplaatsing mogen we qua sfeer toch wel tot een van de beste supporterskernen van het land gerekend worden. En nu op naar een zeer mooi voetbalweekje. Dat we uitgerekend tegen STVV mogen gaan strijden om Europees voetbal, een mooier scenario had er niet kunnen zijn

Posted by Progrez on May-10-2010 18:35:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Hehe indeed, was een zalig voetbalavondje, zeker qua sfeer! Thuis zijn we niet zo indrukwekkend (al is het sinds dit seizoen wel een pak verbeterd) maar op verplaatsing mogen we qua sfeer toch wel tot een van de beste supporterskernen van het land gerekend worden. En nu op naar een zeer mooi voetbalweekje. Dat we uitgerekend tegen STVV mogen gaan strijden om Europees voetbal, een mooier scenario had er niet kunnen zijn

Voor een keer moet ik een Genk-supporter gelijk geven. Ik hoorde ooit van een Standard-fan dat ze op Sclessin die van Genk en - die uitspraak dateert dus plus minus al van 2006 - die van Antwerp de beste uitsupporters vinden.

Voor het overige is het armoe troef in Belgi�. Toppunt afgelopen seizoen was Boussu Dour in de - toch nog maar - tweede klasse: Die brachten 0 supporters mee toen ze naar de Bosuil kwamen. (Er stond drie man maar achteraf bekeken, waren dat ambetanterikken van de Voetbalcel)

Posted by FCB_Fanatic on May-10-2010 21:40:

quote:
Originally posted by Progrez
Voor een keer moet ik een Genk-supporter gelijk geven. Ik hoorde ooit van een Standard-fan dat ze op Sclessin die van Genk en - die uitspraak dateert dus plus minus al van 2006 - die van Antwerp de beste uitsupporters vinden.

Voor het overige is het armoe troef in Belgi�. Toppunt afgelopen seizoen was Boussu Dour in de - toch nog maar - tweede klasse: Die brachten 0 supporters mee toen ze naar de Bosuil kwamen. (Er stond drie man maar achteraf bekeken, waren dat ambetanterikken van de Voetbalcel)

Op Brugge waren ze maar zwakjes, weinig volk en niet veel ambiance ('t was wel op een zondagavond)

Posted by Gladius on May-12-2010 09:56:

Go Fulham!

http://cc.fulhamfc.com/video/the-final-challenge

Posted by Progrez on May-15-2010 14:12:

Zoals het een echte havenstad betaamt.

Posted by MikeVee on May-15-2010 15:42:

Afschaffen dat soort gezeik, zorgt nog steeds voor voor problemen op hardcorefeesten. Dat soort idioten moet immers niet extra opgefokd worden.
Staan die Roterdamse artiesten weer eens verbaasd dat als ze al eens een boeking krijgen in Amsterdam, die altijd afgezegd zal worden dankzij dat voetbalgedoe.

http://www.youtube.com/watch?v=sfTz...feature=related

Hier nog zo een idioot die het niet begrepen heeft; een T-Shirt van 3SA aandoen.
Die man was juist tegen al dat voetbalsupportersgedoe in de hardcorescene...

Posted by FCB_Fanatic on May-15-2010 18:34:

penalty voor Bayern

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAL !!!!!!!

Posted by Progrez on May-16-2010 11:41:

Te veel circustoestanden maar toch de moeite:

http://img243.**************/img243/928/panolechia.jpg

Posted by FCB_Fanatic on May-17-2010 10:06:

Hieronder een lijst van ploegen met potentiele tegenstanders waar Club Brugge tegen zal uitkomen in play-off ronde voor de eigenlijke groepsfase van de Europe League. Aangezien de meeste van deze ploegen zelf al meerdere voorrondes hebben afgewerkt is er vanuit gegaan dat de ploegen met een betere coefficient zich steeds hebben kunnen plaatsen voor de volgende ronde van de EL voorrondes. Sommige ploegen zijn verliezers van de CL voorronde en worden opgevangen in de EL. Het geeft enkel een idee qua tegenstand. Uiteindelijk moeten die voorrondematchen nog steeds gespeeld worden en kunnen er dus altijd verrassingen uit de bus komen.

Gerangschikt volgens coeffici�nt:

FK Crvena Zvezda (Srb)
Anorthosis Famagusta FC (Cyp)
Aris Thessaloniki FC (Gre)
Br�ndby IF (Den)
Grasshopper-Club (Sui)
SK Rapid Wien (Aut)
FC Timişoara (Rom)
APOEL FC (Cyp)
PAOK FC (Gre)
SC Vaslui (Rom)
Lech Poznań (Pol)
Montpellier H�rault SC (Fra)
M�K �ilina (Svk)
Trabzonspor (Tur)
FC Sibir Novosibirsk (Rus)
Wisla Krak�w (Pol)
SC Tavriya Simferopol (Ukr)
FC Karpaty Lviv (Ukr)
BSC Young Boys (Sui)
CS Mar�timo (Por)
FC Ban�k Ostrava (Cze)
IF Elfsborg (Swe)
FC Utrecht (Ned)
SK Sturm Graz (Aut)
FK Teplice (Cze)
Hibernian FC (Sco)
Motherwell FC (Sco)
FC Sheriff (Mol)
Debreceni VSC (Hun)
Dundee United FC (Sco)
AC Omonia (Cyp)
AIK Solna (Swe)
Bohemian FC (Irl)
FK Ekranas (Lit)
FK Aktobe (Kaz)

zo'n lijstjes zijn natuurlijk ook beschikbaar voor de andere Belgische ploegen

Posted by Progrez on May-17-2010 17:32:

Hopelijk Wisla Krakau. Ik ben die mannen ooit eens tegengekomen toen ik op weg was naar Everton. Allemaal stevige zuipers en heel wat karakterkoppen.

Als het die tegenstander wordt, koop ik een kaart voor het bezoekersvak.

Posted by Real on May-18-2010 17:13:

quote:
De vermoedelijke elf tegen Bulgarije

Gillet

Alderweireld - Kompany - Lombaerts - Van Damme

Defour - Vertonghen - Buffel

Hazard - Lukaku - Dembele

De basisplaats van Buffel verrast me wat, de rest ziet er prima uit.

Posted by Jasperovitsj on May-18-2010 18:55:

Buffel is inderdaad een verrassing ja. Ik vermoed dat die er nog wel uit zal vliegen als Fellaini en Vermaelen terug zijn. Ik ben wel benieuwd hoe het duo Hazard - Lukaku gaat evolueren, samen moeten ze toch fantastische dingen kunnen laten zien.

Posted by FCB_Fanatic on May-19-2010 21:16:

joepie, onze roze duiveltjes hebben 2-1 gewonnen tegen voetbalgrootheid Bulgarije

Ik vond het voetbal bij momenten nog wel meevallen zonder echt veel uitblinkers. Hazard was sterk natuurlijk hoewel hij soms overdreef. Ook Lombaerts vond ik een sterke match spelen. Van de andere spelers vond ik de meesten een degelijk niveau halen. Defour, Buffel en Van Damme waren voor mij de minsten op het veld; Defour had ik er sowieso aan de rust afgehaald wegens te weinig matchritme. Buffel en Van Damme vond ik met teveel onzuiverheden spelen.

Het moet nog altijd beter natuurlijk want met dit niveau zie ik ze Duitsland niet verslaan

Posted by Real on May-22-2010 12:48:

http://www.sporza.be/cm/sporza/voet...datie_verandert

Op het einde van volgend seizoen 5 matchen tussen de kneusjes van eerste klasse. VIJF. Daar zal veel volk naar komen kijken.

Posted by pzK on May-22-2010 17:11:

Buiten dat, het is ook het enigste dat gaat veranderen...
Stom systeem.

Posted by FCB_Fanatic on May-22-2010 17:14:

quote:
Originally posted by pzK
Buiten dat, het is ook het enigste dat gaat veranderen...
Stom systeem.

ik blijf erop hopen dat ze bij de bond en de profliga na volgend seizoen gaan inzien dat dit systeem op niks trekt. Hopelijk gaan ze dan terug naar een 'normale' competitie

Posted by Real on Jun-07-2010 15:06:

http://en.mcdonalds.fantasy.fifa.com/

Wie maakt er mee een ploegske aan voor het WK? Dit is mijn voorlopige opstelling, maar er zullen nog wel wat wijzigingen gebeuren voor vrijdag.

Ik heb ook een league aangemaakt, zodat we elkaar goed kunnen opvolgen. Invitation code: 457333-105007.

Posted by lievez on Jun-07-2010 16:32:

Voila, kheb gejoined...

Men ploeg staat er al maar ik twijfel constant

Posted by Real on Jun-08-2010 15:03:

Wie heb je staan?

Ik heb alweer zitten schuiven:

En nu denk ik er aan om Kaka eruit te gooien.

Posted by FredNova on Jun-09-2010 11:58:

ploeg toegevoegd!

heb heel vroeger meegedaan met Fantasy football (voor CL), benieuwd of men tactiek nu nog gaat werken

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »