TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- "Nieuw?, effe voorstellen" - Deel III
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »
Mijn beurt:
Naam: Steven
Leeftijd: 19
)
'lo dudes, volg al een jaartje of 2 TA, en heb besloten me dan toch te registreren op de forums. Favoriete muziekgenres zijn Trance, Techno en Drum and bass. Hobbies zijn voetballen en naar muziek luisteren.
| quote: |
| Originally posted by Cadmium Ik moet ff kijken hoe het loopt. Als ik in de buurt ben, kom ik wel ff langs de meeting. |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Meeting?? Daar heb ik iig niet te vinden |
Nog 3 van die etterpuistige rukkers erbij. Als die mods nou is wat geile sletten aan"trekken"! Daar zijn ze toch mod voor geworden??? Doe anders maar weer Henkie_Henk. 
En stuntnicht, wij nederlanders snappen wel dat Brussel in Belgie ligt. Kijk dat jullie nou niet zo snugger zijn en ook nog is niet kunnen voetballen is ons probleem niet. Maar laat ons niet dom lijken. Want anders komt er een gaychinees je keihard in je reet neuken!!!
| Originally posted by Remy D Want anders komt er een gaychinees je keihard in je reet neuken!!! |
| Originally posted by Optimus ik laat m eerst ruiken aan me potje dan is zijn anusje wat losser ghehehehe |

| Originally posted by Remy D Hehehehe maar ik heb me ook laten vertellen dat belgen altijd een kuipje boter bij zich hebben. Dus dat komt allemaal goed. ![]() P.s. 2 geile blonde zweedse wijven met grote tieten op Qontact is niet verkeerd ![]() ![]() |
| Originally posted by Optimus is er een foto dan? |
| Originally posted by Remy D Ja man in mijn hoofd zie ik ze al voor me.., |

| Originally posted by Optimus ik ga ook ff slapen+rukken, morgen kappertje om mijn schaamhaar te scheren |
| Originally posted by Remy D Kijk dat jullie nou niet zo snugger zijn en ook nog is niet kunnen voetballen is ons probleem niet. Maar laat ons niet dom lijken. Want anders komt er een gaychinees je keihard in je reet neuken!!! |
| Originally posted by Stunt En wie was weer de grote afwezige op het vorige WK??? |

| Originally posted by Stunt En wie was weer de grote afwezige op het vorige WK??? |
Ook ik zal mezelf introduceren hier.
Naam: Erik
Leeftijd: 20
verder: Student
burgelijke staat: vrijgezel
hobby's: draaien, uitgaan
muziek: progressive/techno soms beetje Michel de Heij-muziek (groovy techno)
anders nog iets?: nee
Niet echt nieuw meer hier, maar sindskort onder een andere naam, dus ik zal me ook ff netjes voorstellen.
Ik ben maarten, (bijna) 18 jaren oud, woon in Prinsenbeek (bij Breda), zit nog gezellig op de middelbare school. Mijn muzikale voorkeur gaat uit naar trance, techno, en zo af en toe een beetje hardtrance, hardhouse, club etc... Daarnaast ook lounge, ambient en dat soort dingen.
sinds 4 maanden heb ik mn eigen draaitafels en daarvoor heb ik een tijdje met cd's gedraaid. verder vermaak ik me met voetbal (vooral kijken
), korfbal, platen draaien, en vakkenvullen
Ti�sto is altijd al mijn held geweest, maar verder ook Oakenfold, Ferry Corsten en Cor Fijneman.
| Originally posted by DJ D-Man Niet echt nieuw meer hier, maar sindskort onder een andere naam, dus ik zal me ook ff netjes voorstellen. |
| Originally posted by Optimus wat was je andere naam dan? |
| Originally posted by New Wave het forum gaat weer leven |
)
GA je pik wassen man
| Originally posted by total woot Houd je bek slet! (dan moeten we er zeker weer meer tijd in steken? ) |
| Originally posted by New Wave Rot dan op ouwe! |
komt r weer n beetje leven in de brouwerij is t weer niet goed....
nieuw
hallo allemaal,
ik ben ook nieuw en dus is het altijd zo beleefd om je voor te stellen he. Mn echte naam is Patrick (18) en ik woon al veel te lang in het nog steeds niet boeiende Dordrecht, dus vandaar dat ik vaak op donderdag en zaterdagavond in Breda te vinden ben of anders ergens op een TranceEvent. Mijn favoriete styl is toch wel gewoon Trance, al heb ik altijd van die uitschieters zoals net hardstyle maar dat neemt alweer af en gaat beetje de Tekno kant op maar Tiesto blijft het beste !!!
zo nu ken je me nog niet maar toch
HOI
Re: nieuw
| Originally posted by BRaiNPoWeR |
BrEeZaH ?!

FF Voorstellen :D:D
Heyazzz
Ik zal me ff voorstellen. Ik ben TranceZoner (slechte naam) en ik woon in Groningen.. Ik zwerf al twee jaar rond op ta.com, maar ik kom nu pas bij deze fora, duzz
Anywayzz, ik ben 18 jaar oud woon in G-Town ben nog single
.ik produceer zelf ook trance onder de naam OceanBreeze, en ik werk met Reason2. Vragen zijn duz altijd welkom. Ik maak dus trance, maar ik hou ook van waterskien (figuurskien), ouwehoeren, en surfen op Trance-related sitez...
Ik hoop hier veel lol te beleven, en je hoort van me..
Latrazzzzzzz guyssss