TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NEXUS Utrecht - Oct 5th 2002
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »
Nee man,hij doet maar alsof,tulijk wastie der niet,anders haddik m wel gezien.
jowwww.. wie heeft er wat negatiefs over nexus gezegt? die moet linearect gebanned worden......ik kan nou niet echt zeggen dat ik iets fouts heb gezien ofzo.....en wie gaat er nu Nexus met een groot feest vergelijken?!?! die begrijpt het concept niet helemaal.....
Deze nexus staat bij mij nummer 1!!!
enige negatieve eraan vond ik een 1 of andere wazige sjinees die zwaar de weg kwijt was..ik vroeg hem om me jas en hij vroeg of ie me mocht pijpen..ik zei;doe ff normaal leipo en geef me jas..bood ie 20 pillen aan als hij op me toelliewoellie mocht zuigen..1 x nee is nee weet je wel?Later bleek dat hij zijn homofiele hondje kwijt was en daarom een beetje te veel snoepjes had genomen...maarja das toch beetje negatief hoor!al dat pilluh geslik en drugs gebruik,DOE MAAR MORMAAL JOH!NERGENS GOED VOOR!!!
| quote: |
| Originally posted by DjRV enige negatieve eraan vond ik een 1 of andere wazige sjinees die zwaar de weg kwijt was..ik vroeg hem om me jas en hij vroeg of ie me mocht pijpen..ik zei;doe ff normaal leipo en geef me jas..bood ie 20 pillen aan als hij op me toelliewoellie mocht zuigen..1 x nee is nee weet je wel?Later bleek dat hij zijn homofiele hondje kwijt was en daarom een beetje te veel snoepjes had genomen...maarja das toch beetje negatief hoor!al dat pilluh geslik en drugs gebruik,DOE MAAR MORMAAL JOH!NERGENS GOED VOOR!!! |
| Originally posted by DjRV Er waren wel degelijk meer mannen...(niet dat ik daar op let) Ennuh ik stond erbij toen kolkie die deal sloot!! Had er later nog met je over gehad riz,boven bij de jassen,ik vind het een slimme bussiness zet |
. en ik had het idd wel ff kunnen melden dat ik korting zou krijgen de volgende keer
.
. snap overigens sowieso nie hoe sommigen dat kunnen, want als je een gig per dag binnensleurt heb je IMO nooit tijd om dat in die database genaamd je hersenstelsel te stouwen.
auteursrechten voor de BUMA/STEMRA
| Originally posted by kolkiewolkie en die plees.. tsja het viel me zo op, kben dr 2x geweest en 2x was in alle plees het pleepapier op en heb ik dus ff nieuwe opgehaald en HOOGSTPERSOONLIJK ook een plee zitten schoonmaken!! tis wel commentaar, maar verder til ik daar ABSOLUUT niet zwaar aan. mocht dat zo overgekomen zijn: als slechte plees het enige commentaar op een feest is dan doe je het goed! |
of ga je altijd zitten als je moet zeiken? lol
e!keltje
euh, ik zeg maar zo: WAT ZEG JE NOU!?
maar ik ga geen plee cleanen als ik ook kan staan duss....
whaha, ik sotnd erbij toen kolkie een wc-deur opende, ff rin keek ent oen snel liep naar de dameswc op zoek naar wc-papier

en kolkie, zoveel heb ik niet gehad, heb maar 2 donateurs gehad (waarvoor dank)

*zucht* jullie begrijpen me verkeerd...
Nexus is gewoon een kindje, en als iemand daar iets van zegt heb ik bijna het idee dat ik een pikkie heb, aangezien er op getrapt wordt.
Neemt niet weg dat het juist goed is om commentaar te krijgen. Alleen ben ik wel zo'n tiepje wat terug hakt. t Spijt me
Het zou alleen wel relaxed zijn als daar op de avond zelf wat van werd gezegd. Wij kunnen niet om de vijf minuten controleren hoe het met wcpapier zit. Bezoekers hebben bij ons zelf ook de verantwoordelijkheid om daar om te vragen, of daar voor te zorgen. Maar dat komt misschien ook omdat we dus zo klein zijn begonnen. Dan gebeurt dat ook gewoon, en dan maalt niemand erom. Nu worden we opeens vergeleken met grote feesten, waar je mag verwachten dat alles perfect geregeld is. Dus volgende keer: jullie weten wie het organiseert, als er ergens iets aan schort, kom het zeggen! 
Over mijn vriendje: ja, dat was diegene met die rooie blouse die zo duftig zat te schrobben (wou dat ie dat thuis ook deed
)
Cd's zijn zo duur omdat we niet pc-cd's gebruiken, maar audio cd's. Die kosten nog steeds zo'n 3 euro. Daarbij komt het materiaal voor de hoesjes en de labels. We gebruiken altijd foto-kwaliteit, dus niet van dat goedkope papier. Per feest verbruiken we een volle kleurencartridge, verdeeld dus over 60 cd's. En dan heb je het nog niet eens over afschrijfkosten van apparatuur. Sommige cd's doen het op voorhand al niet (voordat we opnemen). Dat zit dus ook bij de kostprijs in. Volgens mij is de exacte kostprijs rond de 7,50. Aangezien 8 euro makkelijker is met teruggeven (als we dus wisselgeld hebben, hihihihi
)
Wijzelf willen altijd alle cd's hebben, da's gewoon leuk. Maar wij betalen hetzelfde als de bezoekers. Dus als ik mijn eigen cd wil hebben, betaal ik ook 8 euro. Fair is fair.
Vrienden op de gastenlijst zetten doen wij bijvoorbeeld ook niet. Als ik per se niet wil dat Pietje Puk moet betalen, dan betaal ik voor hem.
Klinkt misschien debiel en niet nodig. Maar alleen dan voorkom je dat dingen op een gegeven moment commercieel worden.
Het entree geld is gebaseerd op quitte spelen bij 300 betalende bezoekers. Aangezien we niet aan vvk doen, is het elke keer maar afwachten of we dat halen, vooral aangezien we zo klein zijn begonnen. Ik denk dat we er nu zo langzamerhand wel van uit kunnen gaan dat we die 300 bezoekers wel kunnen halen. Wat we doen als we winst halen? Oppotten en daar bv een gratis buitenfeestje voor geven! (want ook daar zitten kosten aan!)
Enne, als de cd niet goed is, echt gewoon terug sturen! Datdoe je toch ook bij een winkel? Het kan inderdaad zijn dat je cdspelerovergevoelig is, dus uitproberen op een andere speler is nooit verkeerd. Het zal niet zo zijn dat alle cd's het niet doen, aangezien wij met de onze geen problemen hebben. Het kan zijn dat jij toevallig net een verkeerd exemplaar hebt.
Enne, zie mijn commentaar ook vooral als uitleg, niet als commentaar. Want dat was niet de bedoeling. Vond het juist relaxed dat jullie er allemaal waren, en zag ook wel dat jullie het naar je zin hadden!
dikke zoen voor allemaal 
| Originally posted by Eye-Riz cdspelerovergevoelig |
| Originally posted by Eye-Riz Enne, zie mijn commentaar ook vooral als uitleg, niet als commentaar. Want dat was niet de bedoeling. Vond het juist relaxed dat jullie er allemaal waren, en zag ook wel dat jullie het naar je zin hadden! dikke zoen voor allemaal |

nog ff vette lachkick gehad met snuggle daarzo whehe
oho, stelletj gemenerds
kun je wel! zoek iemand van je eigen niveau.. o sorry, WAS dat jullie eigen niveau? Dan heb ik natuurlijk niets gezegd 
foto's staan online op PF!
top Frans
eigenlijk moet ik al in bed liggen, morgenvroeg een presentatie, maar toch ff pics kijken

http://dance.student.utwente.nl/~pa...le;PARTYID=3547

Whaaaaaa

Ik sta er ook op!!!

nou volgens mij staan nu ook alle naampjes er goed onder alleen weet ik niet of party hardy van PF ook party hardy van TA is %)
en de DJ's moeten nog ff gechecked worden want dat heb ik niet onthouden! volgende keer maak ik een foto van de line-up dan kan ik aan de tijd van de foto zien welke dj het moet zijn 
Onno = Partyhardy! op PF
Re: Re: Nexus!
| Originally posted by SnuggLe En bedankt he! |
ik heb het al aangepast!
foto's zijn echt geweldig!! erg bedankt Frans! ik beleef het feest weer helemaal opnieuw 
namen van de dj's kloppen 
phatte foto's zeg! Cool dat ze er nu ook opstaan 
lachuh foto's!!!!
Tin, wat kijk jij ontiegelijk sick uit je ogen, krieg der helemaal haarde teupels von.
| Originally posted by Jappio Ik heb trouwens wel die snoepjespot gezien bij de wc nog ff vette lachkick gehad met snuggle daarzo whehe"he vergeet je niet iets" --> superlol was dat btje wause gasten voor de gek houden whehe |
Net doen of die mensen geld moesten dokken
We hadden rijk kunnen worden Jappi0! 
| Originally posted by Eye-Riz oho, stelletj gemenerds kun je wel! zoek iemand van je eigen niveau.. o sorry, WAS dat jullie eigen niveau? Dan heb ik natuurlijk niets gezegd |
ik doel dus ook op dat voor de gek houden snuggle!! jullie zijn bandietjes!!! 
hehe nee horr!! Toen die gast zn portemonee uit zn zak haalde begonnen wij te scheuren van het lachen whehehe
lol