TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- The Big Capital Party - Nov 9th 2002
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »

Posted by eieregooie on Oct-12-2002 04:26:

quote:
Originally posted by Martillo
Stoertje

Hoogstwaarschijnlijk gaan er nog 2 of 3 niet-ta's mee... Dan komen we dus met ze 10en

Posted by TranceFool on Oct-12-2002 16:50:

Kan iemand misschien wat vertellen over de Statenhallen? Nog nooit geweest namelijk . Ligt het dicht bij station en hoeveel mensen kunnen dr ongeveer in?

Posted by Opti on Oct-12-2002 16:54:

-trammetje paken, duurt iets van 20 min ofzo?
-ik geloof dat er maximaal 10.000 man in kunnen zoiets

lekker duidelijk ghehehe

Posted by bobskie on Oct-12-2002 20:39:

Keek net op de capital site, en onder location stond floorplan, hier staan Tiesto, Paul en Sander in de main en de rest in de smirnoff zaal.
Dus dat wordt 3 X 3 uur heel erg vet!!!!!!!

Posted by eieregooie on Oct-12-2002 23:22:

Nou, zeg ut maar dan... Waar gaan we meeten???

Posted by Opti on Oct-12-2002 23:32:

voorin ergens? Vond het wel cool dat bij Nexus alle TA's verzameld (gebleven) voorin stonden

Posted by eieregooie on Oct-12-2002 23:39:

quote:
Originally posted by Optimus
voorin ergens? Vond het wel cool dat bij Nexus alle TA's verzameld (gebleven) voorin stonden

Als ut maar niet te druk is voorin... Daar heb ik altijd zown hekel aan. (bij nexus was relaxed )

Posted by Donna on Oct-12-2002 23:43:

Je kan beter ergens chill meeten en dan met wie dat wil een steady plek uit gaan zoeken waar je elkaar steeds weer kunt treffen.
Er zijn altijd van die dudes die de hele avond op 1 plek staan,die moeten we er dus tussen hebben
En zo los je elkaar auto af,die komt,die gaat,die blijft etc etc,net als ons chill-out plekkie op ML.
Wel HEEL gezellie

Posted by Jappio on Oct-13-2002 10:23:

Heej donna! Al kaartje gekocht?

Posted by Flipper01 on Oct-13-2002 10:26:

Kies maar een leuk plekkie uit zou ik zeggen:

Posted by tijs08 on Oct-13-2002 10:44:

quote:
Originally posted by Donna
Je kan beter ergens chill meeten en dan met wie dat wil een steady plek uit gaan zoeken waar je elkaar steeds weer kunt treffen.
Er zijn altijd van die dudes die de hele avond op 1 plek staan,die moeten we er dus tussen hebben
En zo los je elkaar auto af,die komt,die gaat,die blijft etc etc,net als ons chill-out plekkie op ML.
Wel HEEL gezellie

Juist! dat was echt top zoon vaste plek... neem je deze keer je opblaasbank weer mee Donna? & de buurvrouw??

quote:
Originally posted by Flipper01

ik ga voor de grote zaal

Posted by Jappio on Oct-13-2002 10:48:

quote:
Originally posted by Flipper01

quote:
Originally posted by eieregooie

Miscommunicatie?

Posted by tijs08 on Oct-13-2002 10:56:

quote:
Originally posted by Jappio
Miscommunicatie?

Nee, dat heet DUBBEL-OP.... JASPER
(kan ook onder vulling vallen)

Posted by TimeportE on Oct-13-2002 11:38:

quote:
Originally posted by tijs08

mmm.. waar we meeten, wel ergens enigsinds rustig want anders heb je ook zo'n gevoel van ik wil niet meeten ik wil dansen!
ik ken die stratenhallen helemaal niet maar uuuh.. maar onderin links is een ruimte waar volgens mij geen dj's draaien of wat is dat???

Posted by Jappio on Oct-13-2002 13:13:

quote:
Originally posted by tijs08

ach ja,, veels te BRAK om te denken vandaag

Posted by TranceFool on Oct-13-2002 14:34:

Misschien idee om voor het podium af te spreken?

Zalen zijn trouwens in verhouding wel erg verschillend

Posted by Yarnie on Oct-13-2002 20:00:

Smiling Frog

Ik denk dat ik ook wel ga...moet alleen ff eind van de maand afwachten met geld enzo en wil ok nog naar armin solo Heb nog geen kaartje gekocht maar weet iemand misschien of er nog veel kaartjes zijn of dat het al bijna uitverkocht is want als k een kaartje ga halen doe k het denk pas eind oktober ofzo.

K ben wel eens in de statenhallen geweest bij concept maar toen was er gloof maar een grote zaal en beetje achterin stonden toen allemaal van die tafeltjes waar je kon zitten en eten. Ik weet niet of die er nu weer staan...maar misschien kunnen we daar dan eventueel meeten....tis ook lekker rustig daar omdat het helemaal achterin de zaal is.

Greetz, yarnie

Posted by eieregooie on Oct-13-2002 23:18:

quote:
Originally posted by Yarnie
K ben wel eens in de statenhallen geweest bij concept maar toen was er gloof maar een grote zaal en beetje achterin stonden toen allemaal van die tafeltjes waar je kon zitten en eten. Ik weet niet of die er nu weer staan...maar misschien kunnen we daar dan eventueel meeten....tis ook lekker rustig daar omdat het helemaal achterin de zaal is.

Greetz, yarnie

*kijkt naar het floorplan voor Capital en ziet onderin een paar grijze rondjes*

*gaat met z'n neus tegen het scherm zitten en ziet boven de rondjes de text "zitjes" staan*

Ziet er goed uit

Posted by Opti on Oct-13-2002 23:38:

mwah, niet bij zitjes joh, dan loopt iedereen na 5 min weer weg omdat ze weer muziek willen horen

Doe anders bij dat "ding" Wat staat er in godsnaam? links van de bar bovenaan. Koelcel ofzo?

Posted by eieregooie on Oct-14-2002 02:13:

quote:
mwah, niet bij zitjes joh, dan loopt iedereen na 5 min weer weg omdat ze weer muziek willen horen

Doe anders bij dat "ding" Wat staat er in godsnaam? links van de bar bovenaan. Koelcel ofzo?

Zit wat in...

Waar staan de DJ's eigenlijk?

Posted by Flipper01 on Oct-14-2002 07:18:

quote:

Ja, dat is idd een koelcel, maar ik zie dat er ook een 'bus' in de zaal staat (links onderin). Misschien ook een leuke plek

Posted by magrec on Oct-14-2002 11:45:

Jullie kunnen mij vooraan vinden tijdens de set van sander

Posted by New Wave on Oct-14-2002 11:46:

Niet zo moeilijk doen, gewoon bij de booth in de main....:s

Posted by TimeportE on Oct-14-2002 12:08:

quote:
Originally posted by magrec
Jullie kunnen mij vooraan vinden tijdens de set van sander

ik dus ook

Posted by Opti on Oct-14-2002 12:52:

quote:
Originally posted by eieregooie

aaahhh op de pcs op school kan ik het beter lezen Gewoon bij VIP podium, daar heb je minder laast van mensen die heen en weer lopen dan als je rechtws van het podium zou afspreekn (bij de winkeltjes zeg maar)

Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »