TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Europees Voetbal!!!!
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by raoel Ik hoor hier mensen zeggen dat Ajax terrecht heeft gewonnen en das dan ook voor het eerst dat ik dit lees/hoor. In alle wedstrijd verslagen staat dat Lyon een stuk beter was en dat ajax met de hakken over de sloot is gekomen. Welke neutrale supporter kan me daar nu is duidelijheid over geven. |

)
| Originally posted by raoel Ik hoor hier mensen zeggen dat Ajax terrecht heeft gewonnen en das dan ook voor het eerst dat ik dit lees/hoor. In alle wedstrijd verslagen staat dat Lyon een stuk beter was en dat ajax met de hakken over de sloot is gekomen. Welke neutrale supporter kan me daar nu is duidelijheid over geven. |
| Originally posted by Blik ja Lyon bepaalde het spel, maar Ajax heeft 1 kans in de eerste helft weggegeven en 1 kans in de 2de helft weggegeven. Je kunt wel het spel bepalen maar als je geen kansen cre�ert doe je het gewoon slecht als aanvallende ploeg en is de verdedigende ploeg de betere, zo simpel is het. Als je ook Gullit hoorde over Ajax, hij was zeer onder de indruk en wilde Ajax z'n complimenten geven over het goeie spel dat ze hebben gespeeld. zegt mij genoeg voor de rest stond er ook in alle kranten (en teletekst) dat de bal over de lijn was, maar vertel mij dan maar eens waarom de grensrechter (die bijna op de lijn stond) de scheidsrechter, (die op de penaltystip stond), Didulica en Chivu (die wel eerlijk is aangezien die zei dat het bij RKC een zuivere rooie kaart was) allemaal zeiden dat de bal er niet overheen ging... |
| Originally posted by Jappio Neutraal n3rd |
ach komop zeg.. de complimenten voor het vertoonde spel? ga je schamen!!!!!!! de eerste 10 minuten waren goed. voor de rest was het 26x bagger. dat ze het gehaald hebben hebben ze niet aan zichzelf te danken! en dat die ene goal afgekeurd werd of niet toegekend, ach staan ze quitte met de penalty die chivu had moeten krijgen na 3 minuten. maar als ajax zo blijft spelen als gisteren mogen ze dr van mij nog uit volgende week, niet om aan te zien gewoon! (waarom kunnen ze niet gewoon een hele wedstrijd zo spelen als in de eerste 10 minuten?)
| Originally posted by mr.marcello Jaaaa mensen, vandaag is het dan eindelijk zover!! De Nederlandse ploeg die tot nu toe als enige al in de 2e ronde staat krijgt het Duitse Werder Bremen op bezoek!!! Dus wat verwachten we van deze wedstrijd??Ik hou het op een 2-1 overwinning voor Vitesse (je moet natuurlijk wel positief blijven)! ![]() Met vriendelijke groet. |
| Originally posted by arjoderoon ach komop zeg.. de complimenten voor het vertoonde spel? ga je schamen!!!!!!! de eerste 10 minuten waren goed. voor de rest was het 26x bagger. dat ze het gehaald hebben hebben ze niet aan zichzelf te danken! en dat die ene goal afgekeurd werd of niet toegekend, ach staan ze quitte met de penalty die chivu had moeten krijgen na 3 minuten. maar als ajax zo blijft spelen als gisteren mogen ze dr van mij nog uit volgende week, niet om aan te zien gewoon! (waarom kunnen ze niet gewoon een hele wedstrijd zo spelen als in de eerste 10 minuten?) |
mm ja oke. das ook een mening. maar ik geloof niet dat ze dit gepland hadden. iedereen kon zien dat het fout ging. kan dan misschien zijn dat ze niet alleen maar wilden aanvallen, maar op die 10 minuten na heb ik nog maar 2 aanvallen gezien van ajax, en waarom zo weinig? omdat ze niet 1 bal gewoon af konden spelen (heb je op de doeltrappen gelet van didulica?, die leverde ELKE bal in bij lyon) of was dat geplanned? nee dus. en als je ziet dat lyon de eerste 10 minuten al klaar was voor de slachtbank, waarom druk je dan niet door en knal je er nog 1 of 2 in? 2-0 voetbalt heeeel wat fijner dan een schamele 1-0 hoor. oftewel. nee ik geloof je niet als je zegt dat dit de bedoeling was.
| Originally posted by arjoderoon mm ja oke. das ook een mening. maar ik geloof niet dat ze dit gepland hadden. iedereen kon zien dat het fout ging. kan dan misschien zijn dat ze niet alleen maar wilden aanvallen, maar op die 10 minuten na heb ik nog maar 2 aanvallen gezien van ajax, en waarom zo weinig? omdat ze niet 1 bal gewoon af konden spelen (heb je op de doeltrappen gelet van didulica?, die leverde ELKE bal in bij lyon) of was dat geplanned? nee dus. en als je ziet dat lyon de eerste 10 minuten al klaar was voor de slachtbank, waarom druk je dan niet door en knal je er nog 1 of 2 in? 2-0 voetbalt heeeel wat fijner dan een schamele 1-0 hoor. oftewel. nee ik geloof je niet als je zegt dat dit de bedoeling was. |
)
ja nou ja dat kan vooraf misschien wel zo zijn maar de realiteit gaf mij hartverzakkingen! k vond dat koeman wel heeeeeel erg lang wachten met ingrijpen want die goal hing de hele tijd zo nadrukkelijk in de lucht.
maar goed. uiteindelijk is het goed gekomen. als ze het maar niet nog een keer flikken. zoals een wijs man ooit zei: de aanval is de beste verdediging en ieder voordeel heeft zn nadeel...
GOAL!!!
1-0 voor Vitesse!!

weer VERLAAT!!
2-1
| Originally posted by Jappio weer VERLAAT!! 2-1 |
zozo, 2-1 gewonnen, en de 3-1 hing eerder in de lucht dan de 2-2
mooi resultaat
JAAAAAAAAAAAA!!!! 

Ben net thuis van een heerlijke voetbalavond!! Het spel was vaak niet al te best, maar het gaat er natuurlijk om dat je de overwinning pakt!! En dat zekers tegen de Duitsers!!! 

Over 2 weekjes lekker naar Bremen toe om de 3e ronde te halen!!
Met vriendelijke groet.
ah dat ziet er goed uit. ajax wint de champions league, vitesse de uefa cup...
yeah right.. keep on dreaming...i wish i could...
eff over dat ajax gedoe... het was ajax tactiek om zo te spelen.. lyon had nie voor nix 8x thuis gescoort! en door deze tactiek heeft ajax nix tegen gekregen, das een prestatie, ook al hadden ze aardig wat geluk! 
en leuk voor vitesse dat ze gewonnen hebben, nu nog de uit wedstrijd goed spelen!
| Originally posted by arjoderoon ah dat ziet er goed uit. ajax wint de champions league, vitesse de uefa cup... yeah right.. keep on dreaming...i wish i could... |
| Originally posted by TimeportE en leuk voor vitesse dat ze gewonnen hebben, nu nog de uit wedstrijd goed spelen! |

| De tuchtcommissie van de UEFA doet woensdag 6 november uitspraak over de lengte van de schorsing van Cristian Chivu. De aanvoerder werd tegen Lyon met een rode kaart van het veld gestuurd nadat hij Vairelles had neergehaald. Scheidsrechter Vassaras maakte in zijn rapport melding van �ernstig gemeen spel�. Daardoor wordt de zaak onderzocht. Had de scheidsrechter in zijn rapport vermeld dat Chivu een rode kaart kreeg vanwege het neerhalen van een doorgebroken speler dan was het bij de automatische schorsing van een wedstrijd gebleven. Nu onderzoekt de tuchtcommissie het voorval. Woensdag volgt de uitspraak. bron: www.ajax.nl |
| Originally posted by Blik Dit is echt belachelijk te noemen, waarom is die gozer scheidsrechter geworden, ga in de speeltuin spelen als je het niet aankan.... Rood geven voor een overtreding die geel waard was is al stom te noemen, maar dan ook nog eens een beschuldiging maken van ernstig gemeen spel gaat echt te ver...!!!! (pffff, ff stoom afblazen) |
Oke mensen: week van de waarheid!!
UEFA-Cup:
Werder Bremen - Vitesse
Champions League:
Ajax - Internazionale
Arsenal - PSV
Feyenoord - Newcastle United
Wat denken we ervan?
Met vriendelijke groet.
| Originally posted by mr.marcello Oke mensen: week van de waarheid!! UEFA-Cup: Werder Bremen - Vitesse 1 - 1 Champions League: Ajax - Internazionale 3 - 1 Arsenal - PSV 2 - 2 Feyenoord - Newcastle United 1 - 0 Wat denken we ervan? Met vriendelijke groet. |
het is tenminste uitverkocht, dat mocht ook wel eens een keertje 
ajax speelt gelijk 1-1
psv verliest met 2-1
lyon speelt ook gelijk met 1-1
Auxerre wint met 1-0
kortom:
ajax 2de ronde van de CL
PSV niks
PS: dit denk ik, ik hoop natuurlijk dat ajax en psv winnen
| Originally posted by mr.marcello Oke mensen: week van de waarheid!! UEFA-Cup: Werder Bremen - Vitesse Champions League: Ajax - Internazionale Arsenal - PSV Feyenoord - Newcastle United Wat denken we ervan? Met vriendelijke groet. |
)
| Originally posted by Jappio Werder - vitesse 1-0 ajaks - internazionale 1-4 feyenoord - newcastle 2-1 (aangezien ik weer is een kaartje heb gekocht, en feyenoord nooit verliest als ik er bij ben, wordt het in ieder geval 1-1, maar ik hoop 2-1 )arsenal - psv 0-3 |