TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Europees Voetbal!!!!
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Posted by TimeportE on Oct-31-2002 14:06:

quote:
Originally posted by raoel
Ik hoor hier mensen zeggen dat Ajax terrecht heeft gewonnen en das dan ook voor het eerst dat ik dit lees/hoor.
In alle wedstrijd verslagen staat dat Lyon een stuk beter was en dat ajax met de hakken over de sloot is gekomen. Welke neutrale supporter kan me daar nu is duidelijheid over geven.

ik ben ajax supporter!
en ik kan zeggen, ajax heeft geluk gehad! ze stonden op het laatst (eigenlijk al na 20 min) met de rug tegen de eigen muur, maar toch hebben ze het gehaald, wat al een wonder te noemen is want 10 min voor het eind was de druk het grootst (daarna gingen ze alleen maar lange ballen spelen, in voordeel van ajax dus! )

btw die rode kaart voor chivu sloeg nergens op.. net zoals die 2 rode kaarten tegen auxerre!

Posted by Blik on Oct-31-2002 16:38:

quote:
Originally posted by raoel
Ik hoor hier mensen zeggen dat Ajax terrecht heeft gewonnen en das dan ook voor het eerst dat ik dit lees/hoor.
In alle wedstrijd verslagen staat dat Lyon een stuk beter was en dat ajax met de hakken over de sloot is gekomen. Welke neutrale supporter kan me daar nu is duidelijheid over geven.

ja Lyon bepaalde het spel, maar Ajax heeft 1 kans in de eerste helft weggegeven en 1 kans in de 2de helft weggegeven. Je kunt wel het spel bepalen maar als je geen kansen cre�ert doe je het gewoon slecht als aanvallende ploeg en is de verdedigende ploeg de betere, zo simpel is het.

Als je ook Gullit hoorde over Ajax, hij was zeer onder de indruk en wilde Ajax z'n complimenten geven over het goeie spel dat ze hebben gespeeld. zegt mij genoeg

voor de rest stond er ook in alle kranten (en teletekst) dat de bal over de lijn was, maar vertel mij dan maar eens waarom de grensrechter (die bijna op de lijn stond) de scheidsrechter, (die op de penaltystip stond), Didulica en Chivu (die wel eerlijk is aangezien die zei dat het bij RKC een zuivere rooie kaart was) allemaal zeiden dat de bal er niet overheen ging...

Posted by Jappio on Oct-31-2002 16:48:

quote:
Originally posted by Blik
ja Lyon bepaalde het spel, maar Ajax heeft 1 kans in de eerste helft weggegeven en 1 kans in de 2de helft weggegeven. Je kunt wel het spel bepalen maar als je geen kansen cre�ert doe je het gewoon slecht als aanvallende ploeg en is de verdedigende ploeg de betere, zo simpel is het.

Als je ook Gullit hoorde over Ajax, hij was zeer onder de indruk en wilde Ajax z'n complimenten geven over het goeie spel dat ze hebben gespeeld. zegt mij genoeg

voor de rest stond er ook in alle kranten (en teletekst) dat de bal over de lijn was, maar vertel mij dan maar eens waarom de grensrechter (die bijna op de lijn stond) de scheidsrechter, (die op de penaltystip stond), Didulica en Chivu (die wel eerlijk is aangezien die zei dat het bij RKC een zuivere rooie kaart was) allemaal zeiden dat de bal er niet overheen ging...

Neutraal n3rd

Posted by Blik on Oct-31-2002 17:10:

quote:
Originally posted by Jappio
Neutraal n3rd

b3|< $137 /\/\37 j3 313373 7@@17j3

Gullit en de scheid/grens-rechters zijn wel neutraal te noemen, en aangezien de eerste 2 alinea's uit Gullit z'n mond kwamen is het dus neutraal te noemen

Posted by arjoderoon on Oct-31-2002 17:28:

ach komop zeg.. de complimenten voor het vertoonde spel? ga je schamen!!!!!!! de eerste 10 minuten waren goed. voor de rest was het 26x bagger. dat ze het gehaald hebben hebben ze niet aan zichzelf te danken! en dat die ene goal afgekeurd werd of niet toegekend, ach staan ze quitte met de penalty die chivu had moeten krijgen na 3 minuten. maar als ajax zo blijft spelen als gisteren mogen ze dr van mij nog uit volgende week, niet om aan te zien gewoon! (waarom kunnen ze niet gewoon een hele wedstrijd zo spelen als in de eerste 10 minuten?)

Posted by Flipper01 on Oct-31-2002 17:31:

quote:
Originally posted by mr.marcello
Jaaaa mensen, vandaag is het dan eindelijk zover!! De Nederlandse ploeg die tot nu toe als enige al in de 2e ronde staat krijgt het Duitse Werder Bremen op bezoek!!! Dus wat verwachten we van deze wedstrijd??
Ik hou het op een 2-1 overwinning voor Vitesse (je moet natuurlijk wel positief blijven)!

Met vriendelijke groet.

Ik denk dat het 1-0 gaat worden!!

http://www.vitesseworld.com/fanshop/DynContent.asp?ID=873

Posted by Blik on Oct-31-2002 19:23:

quote:
Originally posted by arjoderoon
ach komop zeg.. de complimenten voor het vertoonde spel? ga je schamen!!!!!!! de eerste 10 minuten waren goed. voor de rest was het 26x bagger. dat ze het gehaald hebben hebben ze niet aan zichzelf te danken! en dat die ene goal afgekeurd werd of niet toegekend, ach staan ze quitte met de penalty die chivu had moeten krijgen na 3 minuten. maar als ajax zo blijft spelen als gisteren mogen ze dr van mij nog uit volgende week, niet om aan te zien gewoon! (waarom kunnen ze niet gewoon een hele wedstrijd zo spelen als in de eerste 10 minuten?)

omdat dat juist de tactiek was van ajax, snel openen en hopen op een snel doelpunt en dan naar achteren leunen en hopen op een counter. Aanvallend is Lyon best goed maar het is een nog betere counterploeg, als ajax de hele wedstrijd zou had gespeeld hadden ze denk ik uiteindelijk verloren. Je kon ook al zien aan de opstelling dat ze verdedigend gingen spelen, 4-4-2 met Maxwell en Galasek op het middenveld, en hopen op een counter omdat Sikora ook op het middenveld stond.

Een voetbalkenner (Ruud Gullit) ziet dat en als je het dan als ploeg ook nog goed uitspeelt door te winnen zou je best wel eens een complimentje kunnen krijgen omdat je er ook echt voor werkt voor een overwinning

Het is in ieder geval altijd beter dan winnen d.m.v. cadeautjes van de tegenstander of de scheidsrechter IMO

Posted by arjoderoon on Oct-31-2002 19:27:

mm ja oke. das ook een mening. maar ik geloof niet dat ze dit gepland hadden. iedereen kon zien dat het fout ging. kan dan misschien zijn dat ze niet alleen maar wilden aanvallen, maar op die 10 minuten na heb ik nog maar 2 aanvallen gezien van ajax, en waarom zo weinig? omdat ze niet 1 bal gewoon af konden spelen (heb je op de doeltrappen gelet van didulica?, die leverde ELKE bal in bij lyon) of was dat geplanned? nee dus. en als je ziet dat lyon de eerste 10 minuten al klaar was voor de slachtbank, waarom druk je dan niet door en knal je er nog 1 of 2 in? 2-0 voetbalt heeeel wat fijner dan een schamele 1-0 hoor. oftewel. nee ik geloof je niet als je zegt dat dit de bedoeling was.

Posted by Blik on Oct-31-2002 19:42:

quote:
mm ja oke. das ook een mening. maar ik geloof niet dat ze dit gepland hadden. iedereen kon zien dat het fout ging. kan dan misschien zijn dat ze niet alleen maar wilden aanvallen, maar op die 10 minuten na heb ik nog maar 2 aanvallen gezien van ajax, en waarom zo weinig? omdat ze niet 1 bal gewoon af konden spelen (heb je op de doeltrappen gelet van didulica?, die leverde ELKE bal in bij lyon) of was dat geplanned? nee dus. en als je ziet dat lyon de eerste 10 minuten al klaar was voor de slachtbank, waarom druk je dan niet door en knal je er nog 1 of 2 in? 2-0 voetbalt heeeel wat fijner dan een schamele 1-0 hoor. oftewel. nee ik geloof je niet als je zegt dat dit de bedoeling was.

Ja daar heb je gelijk in, ik was zelf ook heel wat rustiger als ze met 2-0 voor zouden staan, en misschien konden ze het ook wel niet volhouden, maar het het was zoiezo de bedoeling dat ze op voorsprong zouden komen en dat ze dan Lyon het spel zouden laten maken

(dat las ik namelijk in een interview met Koeman afgelopen dinsdag )

Posted by arjoderoon on Oct-31-2002 19:54:

ja nou ja dat kan vooraf misschien wel zo zijn maar de realiteit gaf mij hartverzakkingen! k vond dat koeman wel heeeeeel erg lang wachten met ingrijpen want die goal hing de hele tijd zo nadrukkelijk in de lucht.
maar goed. uiteindelijk is het goed gekomen. als ze het maar niet nog een keer flikken. zoals een wijs man ooit zei: de aanval is de beste verdediging en ieder voordeel heeft zn nadeel...

Posted by Flipper01 on Oct-31-2002 20:09:

GOAL!!!

1-0 voor Vitesse!!

Posted by Jappio on Oct-31-2002 20:57:

weer VERLAAT!!

2-1

Posted by arrows on Oct-31-2002 21:01:

quote:
weer VERLAAT!!

2-1

aha vaderlandse liefde!!

Posted by Blik on Oct-31-2002 22:30:

zozo, 2-1 gewonnen, en de 3-1 hing eerder in de lucht dan de 2-2

mooi resultaat

Posted by mr.marcello on Oct-31-2002 22:39:

JAAAAAAAAAAAA!!!!

Ben net thuis van een heerlijke voetbalavond!! Het spel was vaak niet al te best, maar het gaat er natuurlijk om dat je de overwinning pakt!! En dat zekers tegen de Duitsers!!!

Over 2 weekjes lekker naar Bremen toe om de 3e ronde te halen!!

Met vriendelijke groet.

Posted by arjoderoon on Oct-31-2002 22:45:

ah dat ziet er goed uit. ajax wint de champions league, vitesse de uefa cup...

yeah right.. keep on dreaming...i wish i could...

Posted by TimeportE on Nov-01-2002 11:09:

eff over dat ajax gedoe... het was ajax tactiek om zo te spelen.. lyon had nie voor nix 8x thuis gescoort! en door deze tactiek heeft ajax nix tegen gekregen, das een prestatie, ook al hadden ze aardig wat geluk!

en leuk voor vitesse dat ze gewonnen hebben, nu nog de uit wedstrijd goed spelen!

Posted by mr.marcello on Nov-01-2002 11:23:

quote:
ah dat ziet er goed uit. ajax wint de champions league, vitesse de uefa cup...

yeah right.. keep on dreaming...i wish i could...

Ja, dat zou magistraal zijn! Maar laten we eerst maar hopen dat we de 3e ronde halen!!

quote:
Originally posted by TimeportE
en leuk voor vitesse dat ze gewonnen hebben, nu nog de uit wedstrijd goed spelen!

Da's inderdaad het moeilijkste deel, maar we blijven positief!!

Met vriendelijke groet.

Posted by Blik on Nov-02-2002 13:40:

quote:
De tuchtcommissie van de UEFA doet woensdag 6 november uitspraak over de lengte van de schorsing van Cristian Chivu. De aanvoerder werd tegen Lyon met een rode kaart van het veld gestuurd nadat hij Vairelles had neergehaald.

Scheidsrechter Vassaras maakte in zijn rapport melding van �ernstig gemeen spel�. Daardoor wordt de zaak onderzocht. Had de scheidsrechter in zijn rapport vermeld dat Chivu een rode kaart kreeg vanwege het neerhalen van een doorgebroken speler dan was het bij de automatische schorsing van een wedstrijd gebleven.
Nu onderzoekt de tuchtcommissie het voorval.

Woensdag volgt de uitspraak.

bron: www.ajax.nl

Dit is echt belachelijk te noemen, waarom is die gozer scheidsrechter geworden, ga in de speeltuin spelen als je het niet aankan.... Rood geven voor een overtreding die geel waard was is al stom te noemen, maar dan ook nog eens een beschuldiging maken van ernstig gemeen spel gaat echt te ver...!!!!

(pffff, ff stoom afblazen)

Posted by arjoderoon on Nov-02-2002 18:44:

quote:
Originally posted by Blik
Dit is echt belachelijk te noemen, waarom is die gozer scheidsrechter geworden, ga in de speeltuin spelen als je het niet aankan.... Rood geven voor een overtreding die geel waard was is al stom te noemen, maar dan ook nog eens een beschuldiging maken van ernstig gemeen spel gaat echt te ver...!!!!

(pffff, ff stoom afblazen)

waarbij ik nog even aan wil tekenen dat die hondelul chivu eerst een penalty onthield!! (wie moet er nou gepakt worden voor ernstig gemeen spel dan? in de kont naaien die klootzak! of is mijn taalgebruik nou weer te obsceen?)

Posted by mr.marcello on Nov-12-2002 13:15:

Oke mensen: week van de waarheid!!

UEFA-Cup:
Werder Bremen - Vitesse

Champions League:
Ajax - Internazionale
Arsenal - PSV
Feyenoord - Newcastle United

Wat denken we ervan?

Met vriendelijke groet.

Posted by arrows on Nov-12-2002 13:49:

quote:

UEFA-Cup:
Werder Bremen - Vitesse 1 - 1

Champions League:
Ajax - Internazionale 3 - 1
Arsenal - PSV 2 - 2
Feyenoord - Newcastle United 1 - 0

Wat denken we ervan?

Met vriendelijke groet.

Werder Bremen - Vitesse 1 - 1
Ajax - Internazionale 3 - 1
Arsenal - PSV 2 - 2
Feyenoord - Newcastle United 1 - 0

Posted by Blik on Nov-12-2002 15:05:

het is tenminste uitverkocht, dat mocht ook wel eens een keertje

ajax speelt gelijk 1-1
psv verliest met 2-1
lyon speelt ook gelijk met 1-1
Auxerre wint met 1-0

kortom:

ajax 2de ronde van de CL
PSV niks

PS: dit denk ik, ik hoop natuurlijk dat ajax en psv winnen

Posted by Jappio on Nov-12-2002 15:32:

quote:

UEFA-Cup:
Werder Bremen - Vitesse

Champions League:
Ajax - Internazionale
Arsenal - PSV
Feyenoord - Newcastle United

Wat denken we ervan?

Met vriendelijke groet.

Werder - vitesse 1-0

ajaks - internazionale 1-4

feyenoord - newcastle 2-1
(aangezien ik weer is een kaartje heb gekocht, en feyenoord nooit verliest als ik er bij ben, wordt het in ieder geval 1-1, maar ik hoop 2-1 )

arsenal - psv 0-3

Posted by Cosmic on Nov-12-2002 16:17:

quote:
Werder - vitesse 1-0

ajaks - internazionale 1-4

feyenoord - newcastle 2-1
(aangezien ik weer is een kaartje heb gekocht, en feyenoord nooit verliest als ik er bij ben, wordt het in ieder geval 1-1, maar ik hoop 2-1 )

arsenal - psv 0-3

1-4?? Nee man, eerder 1-0
En 0-3 is ook vrij onwaarschijnlijk

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 »