TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2002 - Dec 21st 2002
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »

Posted by Ding Chavez on Dec-16-2002 16:00:

Ja is dat echt? ik hoorde dat ook van iemand, zou wel mooi zijn. Hoef je alleen enkeltje voor zondag ochtend te dokken, of helemaal gratis voor de die-hard zwartrijders

GreetZ, DC

Posted by New Wave on Dec-16-2002 16:18:

Zaterdag gratis rijden in de trein

UTRECHT - Het personeel van NS Reizigers houdt zaterdag publieksvriendelijke acties op het spoor. Conducteurs zullen geen reizigers controleren. Bovendien krijgen passagiers folders uitgereikt over het hoe en waarom van de acties. Dat heeft VVMC-bestuurder D. Cijs maandag gezegd.

Het protest komt voort uit een CAO-conflict tussen de vakbonden en de NS-directie. Het loonbod van de NS is onder de maat, stellen de bonden. Verder zijn volgens de vakorganisaties de werkgelegenheidsgaranties te mager en moeten werknemers de voorgestelde ouderenregeling vooral zelf bekostigen.

FNV Bondgenoten, CNV Spoorwegen en VVMC hebben de NS een ultimatum gesteld dat in de nacht van maandag op dinsdag afloopt. De bonden hebben nog geen reactie van de Spoorwegen ontvangen, aldus Cijs. Hij verwacht ook geen antwoord. NS-topman A. Veenman zei onlangs nog dat de vakorganisaties aan zet zijn.

De bonden willen vooralsnog alleen op ludieke wijze actievoeren. "De reiziger is al genoeg de dupe geweest van problemen bij de NS", zei Cijs. Als de Spoorwegen uiteindelijk niet met een nieuw eindbod komen, legt het personeel volgens hem wel het werk neer.

Om de NS-directie te laten weten dat het ultimatum de vakbonden ernst is, hebben ze de machinisten opgeroepen om maandag (heden) massaal te toeteren. De actie moet om vijf voor twaalf 's middags beginnen en vijf minuten duren. "Misschien dat Veenman dan uit zijn winterslaap komt", zei Cijs.

Bij NS Reizigers werken tussen de 10.000 en 11.000 mensen. De CAO-onderhandelingen liepen in oktober al vast.

Posted by @ddicted on Dec-16-2002 18:33:

Beter ! Gratis met de trein, op zondagochtend ben ik overigens nog nooit gecontroleerd. (maar goed ook)

Posted by magrec on Dec-16-2002 18:38:

Meeting 3:00 vooraan bij sander kleinenberg?

Ik doe maar een voorstel

KOm maar op met die flames

Posted by eXos on Dec-17-2002 00:39:

Behold, my arse.

quote:
Originally posted by Remy D
Nee man jou vind ik wel

Hehe, ben benieuwd!

Zie er iig nie zo leip meer uit als voorheen

Posted by Remy D on Dec-17-2002 00:46:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Hehe, ben benieuwd!

Zie er iig nie zo leip meer uit als voorheen

Hehe meen je dat, maar toch zal ik je vinden. AL IS 'T HET LAATSTE WAT IK DOE!!!

Posted by eXos on Dec-17-2002 00:58:

quote:
Originally posted by Remy D
Hehe meen je dat, maar toch zal ik je vinden. AL IS 'T HET LAATSTE WAT IK DOE!!!

Oe, ik lame verrassen. Ken bijna nie wachten

Posted by magrec on Dec-18-2002 10:19:

Helaas toch niet gratis reizen met de trein zaterdag

Posted by New Wave on Dec-18-2002 11:48:

quote:
Originally posted by magrec
Helaas toch niet gratis reizen met de trein zaterdag

uuhhm hoezo niet?
Weet je dan al dat de treinen van apeldoorn naar Mokum niet vrij zijn?

Posted by Leander on Dec-18-2002 12:29:

quote:
Originally posted by New Wave
uuhhm hoezo niet?

zie: Bonden en NS eens over CAO

Posted by basd on Dec-18-2002 12:45:

Joepie, werken tijdens IC gaat definitief door.. dus misschien zie ik jullie zaterdag nog wel effe !

Posted by New Wave on Dec-18-2002 12:48:

quote:
Originally posted by Leander
zie: Bonden en NS eens over CAO

ahhh...das minder

Ejh leander, ik ga je nu even een PM sturen

Posted by Dj Lex on Dec-19-2002 15:20:

Komt er nog een meeting? Lijkt me wel leuk namelijk. Rond enen ofso in de main ergens? Spui je ideeen maar

Posted by SnuggLe on Dec-19-2002 15:23:

Ja idd, ik wil ook wel ff meeten. Ik ben tot 00:15 bij Rino Cerrone te vinden, waarschijnlijk ook met Thesaus en Optimus (&New Wave).
Kennen we daarna dan niet meeten dan bij Tiesto ja?

Dus 00:15 bij Thijs, zullen we achteraan in de main afspreken? Het wordt bij Tiesto zo TERINGdruk vooraan.

Ik heb 3 opties op de map gezet:
-onderste stip: net buiten de main waar het iets rustiger is
-middelste stip: achteraan in de main
-bovenste stip: in het midden in de main

Mij lijkt dus het best: 00:15 (..dus onder Tiesto..) linksachteraan in de main (de middelste stip)!!!!!! Rechts is namelijk de uitgang. Plus het is niet zo heel ver van de technozaal, waar ook wel veel lui zullen zijn.

Tis maar een idee..

Greetz,
SnuggLe

Posted by Dj Lex on Dec-19-2002 15:26:

I'll be there

Posted by Chicane on Dec-19-2002 15:29:

kwartover middernacht, linksonder... ik zal er zijn en heb er nu al zin aan: AT YOUR SERVICE .o>

Posted by Ding Chavez on Dec-19-2002 15:36:

Ik ben er ook wel, vrienden van me willen toch heel graag naar tiesto, dan ga ik wel ff mee tot dan!

GreetZ, DC

Posted by Partyhardy! on Dec-19-2002 16:27:

Thumbs up

ik zal er ook zijn! gezellig, ouwe partygekken!

Posted by SnuggLe on Dec-19-2002 17:27:

Welke stip is ut nou???

Posted by magrec on Dec-19-2002 17:45:

Ik denk dat ik er ook wel ben maar goed ik zie de meeste vast wel

Posted by Ding Chavez on Dec-19-2002 18:59:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Welke stip is ut nou???

Wat jou het beste leek, die middelste. Achterin de main is het denk ik wel rustig, die stroom die door de ingang loopt gaat toch rechtdoor richting mainstage.

GreetZ, DC

Posted by Flipper01 on Dec-19-2002 20:09:

Thumbs up

quote:
Originally posted by SnuggLe
00:15 (..dus onder Tiesto..) linksachteraan in de main (de middelste stip)!!!!!!

Goed plan!!!!

Dit las ik net trouwens:
quote:
Consumpties op de Partijdag dienen te worden betaald met ID&T muntjes. Deze zijn enkel nog geldig op dit evenement. Volgend jaar zijn deze muntjes niet meer bruikbaar. Mensen die nog met openbaar vervoer na afloop naar Amsterdam CS willen moeten 1 muntje hiervoor bewaren.

Dus Snuggle: TRAKTEREN

Posted by SnuggLe on Dec-19-2002 20:24:

quote:
Originally posted by Flipper01
Dus Snuggle: TRAKTEREN

Jaja, is best joh
Ik trakteer wel, geef wel een rondje.
Munten zat Iemand kopen?

Posted by Dj Lex on Dec-19-2002 20:47:

Woepie, ben er ook bij. Vandaag kaartjes gehaald.

Heb er zin an!!!!

Posted by eXos on Dec-20-2002 00:11:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Woepie, ben er ook bij. Vandaag kaartjes gehaald.

Heb er zin an!!!!

Mja, ik ook

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »